Kreikan tukirahat menevät Saksalaispankkien tukemiseen.
http://www.talouselama.fi/uutiset/soini-blogissaan-kylla-timo-tiesi-6548570
Soini blogissaan "Kyllä Timo tiesi"
11
139
Vastaukset
- Nukkuvaksi
Mitä järkeä on enää käydä äänestämässä?
- Me.tienataan
Soini on osunut harvinaisen usein ennustaessaan tulevaa ,tätä miestä jos olisi kuuneltu ja Kreikka olisi palannut omaan valuttaansa jonka varmasti joutuu vielä tekemään . Mutta missä ovat Arhinmäenkaltaiset huuteliat "mehän tienataan tälllä ja Åersuille naureskeltiin ,nyt on tainnu hymy hyytyä.
- unioni
Timo sen tiesi ja tätä kansaa lypsetään. Tyhjän saa pyytämättäkin, eli ei kannata äänestää. Oman kansan asiat päin persettä, sitten olevinaan autetaan EU:n tukipaketeilla Kreikkaa mutta ylläri rahat menevätkin isoille pankeille muihin maihin, paitsi Kreikkaan.
- Kanttaakoäänestää
Nyt täytyy muistuttaa ketkä puolueet aloittivat tämän rahanjaon ei siellä käsittääkseni Persuja ollut .
- KakkuPille
Muistutukseksi umpitolloille olmeille, Soini ei mennyt edelliseen hallitukseen vaan uskalsi julkisesti arvostella ja vastustaa kreikkalainoja, häntä haukuttiin silloin vastuunpakoilijaksi.
- Vastuutoneläkeläinen
Nyt on kaukana vastuunpakoilusta, yuntuu että kantaa jopa enemmän vastuuta kuin Sipiä tai Stubb.
- Vaalipuheissakin
Miksi persut edes jankkaa kreikkalainoista jos Suomi ei siihen pysty enää vaikuttamaan?
- persutonout
Kyllähän jokainen tiesi että rahat menevät saksalais- ja ranskalais-
pankeille ja kiiteltiin sitä että suomalaispankeilla ei ollut lainoja kreik-
kalaisille. Silloin myös Sixten Korkman epäili myös Kreikan maksuha-
luja sanomalla että Kreikka ei ole koskaan maksanut velkoja tuskinpa
nytkään. Soinikin tietää tämän mutta lappaa surutta rahaa Kreikalle
ja odottaa suurlähettilään paikan avautumista että pääsee luikkimaan
pakoon ja velvoittaa Vistbackan valvomaan säätiön varoja ettei raha-
virrat pääse ehtymään. - PerusHomot
Ja nyt sitten on antamassa lisää lainaa kreikkaan. Eli timo on samanlainen joka kehuu tietävänsä muuntajaan kusemisen vaaralliseksi ja kusee silti...
- Mekansalaiset
Arvatkaa kuinka moni tiesi jo viisi vuotta sitten, että Soini on valehteleva populisti, johon ei voi luottaa. Tämän asian suhteen moni oli valitettavasti oikeassa. Kyllä kansa tietää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683