Linsdrömmille helppo nakki?

persuthoitaa

Tuhannet työttömät, Microsoftin, yliopiston ja talvivaaran? Linsdröm on hyvin valmistautunut.. Leikataan ansiosidonnaisen kestoa, korvausmäärää ja ilmaisin näyttöihin..

20

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallaahonäänestäjä45

      Microsoftin lähtö oli selvä

      Siilasmaa putsasi sen eli myi ylihintaan Lumiat ja osti alihintaan Siemensiltä verkko-osan

      Nyt odotetaan lähteekö Nokia Dallasiin USA:han

      Se nostaisi Nokian kurssia koska Nokia olisi silloin selvemmin USA:lainen

      Nokia jakaa 1500 miljoonaa osinkoa 16.6. josta noin 80 prosenttia menee ulkomaalaisille pääosin usahan ja Englantiin

      OSINKOJA EI YLEENSÄ KÄYTETÄ ELÄMISEEN vaan ne sijoitetaan uudestaan eli tässä tapauksessa NOKIAN JAKAMAT OSINGOT SIJOITETAAN PÄÄOSIN ULKOMAILLE EI SUOMEEN

      Tämä johtuu siitä että erilaiset kommunistityyppiset ainekset kuten Halosen sakki ja Antti Jurhinmäki ja Konna Antua ja IL Anersson ja Esko seppänen ja esko - huuhari Tennilä ja jaakko laksonen ovat vuosi kausia nostaneet OSAKEVEROTUSTA

      eikä suomalainen uskalla sijoittaa
      verojen takia

      TOTTA ETTÄ ULKOMAALAISISTA OSA KÄYTTÄÄ osingot lasten koulumaksuihin omaan terveyshoitoonsa ja vanhempiensa eläkkeisiin MUTTA JOKA TAPAUKSESSA

      OSINGOT MENEVÄT HYVÄÄN TARKOITUKSEEN EIKÄ NIITÄ PIDÄ PALJON VEROTTAA NIIDEN PIRISTYSRUISKEEN TAKIA TALOUTEEN

      • verotköyhille

        Suurimpien osinkojen nostavat ei veroja maksa.


    • KylläSeSiitä

      Diplomilaborantti Lindströmillä on kaikille Microsoftin tuleville työttömille ratkaisu. Kannattaa hakeutua muutosturvalla laboranttikoulutukseen ja valmistumista kannattaa pitkittää niin pitkään kuin mahdollista. Samaan aikaan pitää liittyä äärioikeistolaiseen paikallisosastoon ja ruveta lähettelemään populistisia mielipidekirjoituksia lehtiin. Omat nettisivut ja säännölliset blogit ovat myös tärkeitä.

      Sitten hakeudutaan kunnon selkäpuukotusten avittamana kunnallispolitiikkaan. Sitten on aika asettua äärioikeiston eduskuntaehdokkaaksi mamuvastaisilla teemoilla, ja kun on tullut valituksi eduskuntaan, hakeudutaan puolueen puheenjohtajan sylikoiraksi. Toisella eduskuntakaudella ryhdytään leikkimään tuplaministeriä jättipalkalla ja kas, työttömyysaika on taakse jäänyttä elämää.

      • petturinosa

        Lindström on kohta peruspöivärahalla eläkeikää venaamassa..


      • petturinosa kirjoitti:

        Lindström on kohta peruspöivärahalla eläkeikää venaamassa..

        Tätä toivotaan hartaasti. Myös muulle persustolle toivon samaa tulevaisuutta. Varsinkin Hanna Mäntylälle, joka on naisena ja pyrkyrinä haistanut tilaisuuden saada itseään esille muuten peri miehisessä persustossa.


    • eikolhoosi

      Tämä on kapitalismia... Kun kauppa ei käy! Jaetaan varokirjat. Tätähän persutkin toitottaa.. Helpotetaan irtisanomista.

      • soinikaljauskovainen

        Isä Timon 23 konjakkipierua työllistää kaikki.

        Emen.


    • janäytetyöt

      Vartiainen keksi ja Linsdröm toteuttaa... Ansiosidonnaisen lyhentäminen luo kymmeniätuhansia uusia työpaikkoja? Uskokaa Linsdrömmille?

    • tollopersuista

      Kiristämällä työttömyyskirvaujsus tuule tulee visusti lisää työpaikkoja? Työtömyyskorvaukset onkin työttömyyden syy?

    • leipäjonoon

      Tarvittiin työtön paperimiestä hallitukseen, joka keksi, että työttömyys johtuu ansiosidonnaisen kestosta?

      • KaikkiTuetPois

        Jarppakin olisi työllistynyt huuhaapopulismin palveluksessa huomattavasti aikaisemmin, jos hänen ei olisi tarvinnut roikkua mukalaboranttikoulutuksessa pelkän päivärahan takia.


    • NäinTulkitsisin

      Lindström tekee sitä, mitä Soini määrää Lindströmin tekemään. Soinin ideoita tässä nyt toteutetaan.

    • Hommahoituu

      Jarppa panee työttömät it-jäpät ilmasiin näytetöihin..

    • Lindsrömosaa

      Näytetyöläisillä voi perustaa kannattavan it- virran.. Ylittää ässätollojen haaveet pienistä palkkakuluista!

    • Entinen_äänestäjä

      Vieläköhän duunarit äänestävät Lindströmin eduskuntaan dseuraavissa vaaleissa?

    • oikeateko

      Ammattiliitot hiertää Lindsrömmin kantapään alla!

    • Lindsrömnero

      Kuka kurja keksi ammattisidonnaisen? Persujen mukaan se loi työttömyyden?

    • Lindsrömminnakki

      Mites nää tuhannet ummikomamut?

    • Xxjuuxx

      Tämä sattuma ministeri ryhtyy toimiin avustaakseen korkeapalkkaisia korkeastikoulutettuja irtisanottuja.
      Köyhälle haalariduunarille sen sijaan tarjotaan korkeintaan 9€ päiväpalkalla rangaistus duunia.
      Hyi helvetti! Mikä äijä.
      Näitä persesuomalaisia ovat äänestäneet lähinnä keskiolutbaareissa päivänsä viettävät rasistit ja tyhmimmät duunarit. Kiitokseksi tarjotaan kurjuutta. Mielästäni kylläkin ihan oikein. Ottakaa opiksenne ja äänestäkää oikein.

      • kokoomusapupoika

        Kieli kokoomuksen perheessä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe