Minusta suhteessa ei saa runkata vaan seksiä tulee harrastaa niin paljon että ei kumppanin tee mieli runkata. Pihdata ei saa ja miehen pitää ottaa nainen huomioon ja nasen pitää ottaa mies huomioon. Jos runkkaa niin sitten suhde ei ole hyvä ja siitä pitää sitten puhua.
Saako parisuhteessa runkata?
23
1795
Vastaukset
- että.silleen
Ja miksei saisi? Onhan niitä tilanteita varmaan ett ollaan pitempikin aika erossa toisistaan. Kyllä minusta olis suositeltavampaa silloin itse helpottaa oloaan, jos tarvetta kerta on, kuin kärvistellä puutteessa.
Pettämistä en hyväksyisi missään olosuhteissa, enkä pihtaamista, kiusallaan!Tän Mä voisin Ostaa......mut harvassa suhteessa näin.....Jos ihan totta puhutaan....ja niin me puhutaankin.... ;P
- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Tän Mä voisin Ostaa......mut harvassa suhteessa näin.....Jos ihan totta puhutaan....ja niin me puhutaankin.... ;P
Käsittelin jo tän aiheen... omalta osaltani, eikä ole lisättävää.
Tulin myös sanomaan hyvää yötä, ja samalla kertomaan kalareissustani sulle.
Terveisiä myös saunasta! Oli kipakat löylyt, faija polttanut puita kiukaan alla ilmeisesti urakalla... me kun viivyttiin merellä luultavasti hänestä turhan pitkään.
Sitt vielä perattiin kalat fileiksi asti, tultuamme mökille.
Saatiin saaliiksi 21kpl suutareita Maskinnamon edustalta ja ahvenia kymmenkunta... jotka broidi otti itselleen ja yhden hauen. Jaettiin kalat niin ett mulla on monta kiloa suutareita fileinä, veivät ne kylmiöön Turkuun mukanaan mä haen huomen illalla ne pois heiltä.
Osuipa kohdalle oikea Pietarin kalan saalis, saatiin kolmestaan kalaa niin paljon kun ylös jaksoi kiskoa. Kaksi aina kalasti ja kolmas hoiti venettä.
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille! että.silleen kirjoitti:
Käsittelin jo tän aiheen... omalta osaltani, eikä ole lisättävää.
Tulin myös sanomaan hyvää yötä, ja samalla kertomaan kalareissustani sulle.
Terveisiä myös saunasta! Oli kipakat löylyt, faija polttanut puita kiukaan alla ilmeisesti urakalla... me kun viivyttiin merellä luultavasti hänestä turhan pitkään.
Sitt vielä perattiin kalat fileiksi asti, tultuamme mökille.
Saatiin saaliiksi 21kpl suutareita Maskinnamon edustalta ja ahvenia kymmenkunta... jotka broidi otti itselleen ja yhden hauen. Jaettiin kalat niin ett mulla on monta kiloa suutareita fileinä, veivät ne kylmiöön Turkuun mukanaan mä haen huomen illalla ne pois heiltä.
Osuipa kohdalle oikea Pietarin kalan saalis, saatiin kolmestaan kalaa niin paljon kun ylös jaksoi kiskoa. Kaksi aina kalasti ja kolmas hoiti venettä.
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!Olitte näämmä Ongella?.....näin päättelisin... ;P
On se sun faijas sit sellane..... ;D
Joo aikast hyvä saalis, mut mereltä yleensä saakin tai ainakin varmemmin, kuin järvistä....siinä on taas LuonnonKalaa syötäväksi....Terveellistä&Ravitsevaa..ja hyvää... ;P
Hyvää yötä Myy....ja MakoisiaUnia... =)
- runkkarimies
Ei saa runkata. Kyllä sitä pillua on tarjolla muualla jos muija pihtaa.
Heh, kuka voi toiselta sellaista kieltää? Eihän toista voi omistaa. Ja en ole kumppanin holhooja vaan kumppani, joten jos haluaa runkkailla niin runkkailkoon. Mulle riittää, että se ei ole multa pois. :)
- Jaettuiloparempiilo
Runkkailkoon. Eihän sitä aina olla samoilla suunnilla kun halu iskee. Toki mukaan pitää saada liittyä, jos miehekkeensä moisen puuhastelusta yllättää ;D
- vitunrunkkarit
Runkkaaminen on itsensä häpäisyä ja sellainen joka runkkaa, pitäisi ruoskia julkisesti.
Muna ja pillu on tarkoitettu toisen ihmisen hyväiltäväksi eikä itsensä kosketteluun.- Anonyymi
Ilmankos kuset vessassa ympäri vessaa etkä pönttöön
- Sad-But-true
Runkkaaminen on pettämistä.
Parisuhteessa runkataan enemmän kuin yksin ollessa.
- Ryssänmorsian
Tottakai saa runkata. Seksi toisen kanssa on ihan eri asia kuin runkkaaminen. Runkkaaminen on vain orgasmia varten, kun taas seksi oman rakkaan kanssa on paljon enemmän, sillä se on myös yksi tapa osoittaa rakkautta ja hellyyttä. Toki joskus myös ronskimmat otteet on paikallaan. Valitettavasti itseni on lähes mahdoton saada orgasmia muuten kuin itse runkkaamalla, joten koen orgasmin ja seksin toisen ihmisen kanssa hyvin erillisenä asiana. Seksi on sitä varten, että saa olla mahdollisimman lähellä ihmisen kanssa, jota rakastaa. Runkkaaminen sitä varten, että voi edes joskus kokea orgasmin, vaikka voihan sitä yhdessäkin runkata.
- ytm-panomies
Ne runkkaa joilla ei ole kumppania.
- Anonyymi
Kuten minä, 34-vuotias sinkkumies.
- Anonyymi
Saa, jos haluaa. Seksi ja itsetyydytys vastaavat usein ihan eri tarpeeseen.
- Anonyymi
👍 Näin minunkin mielestäni.
xLiner
- Anonyymi
Kyllä me kumpikin myös runkataan, niin yhdessä kuin erikseenkin.
Yhdessä tehtynä kuuluu seksitilanteeseen ja joskus on mukavaa vaihteluakin seksiin. Ja sooloilukin on sen vuoksi ihan ok, jos nyt ei siihen hätään saa kumppanilta helpotusta eikä jaksa tai muuten voi odottaa vaikka iltaan asti, kun kumppani on taas "käytettävissä".
Avovaimo vielä tykkää katsella miehen runkkaamista ja joskus runkkaa itse mut loppuun asti, niin hän saa siitä just sen ilon itselleen, mitä haluaakin. Saa siis määrätä tahdin yms. Ja pitää kalua omassa kädessään siinä vaiheessa, kun se ejakuloi. Siitä erityisesti tykkää, sanoi joskus, että tykkää siitä, miltä se tuntuu kun se sykkii ja nytkähtelee ja kai siitäkin, kun sperma valuu hänen käteensä.
Ja joskus runkataan katsellen toistemme runkkaamista, mikä on todella kiihottavaa ja itse yleensä ejakuloinnin alkaessa ruikin avokin häpykummulle ja karvoitukselle. Laitan kaluni sitä vasten ja annan tulla. Mielestäni itsetyydytys on hyvin suotavaa, mutta se ei saa olla kumppanilta pois.
- Anonyymi
Jaa veikkaisin silti että se on parempi vaihtoehto kuin vieraissa käyminen
https://youtube.com/shorts/lD77EqCwYUc?si=MfLbeBZeYs4l0DP1
Näi kysymyksenä miksi edes vetää käteen jos on parisuhteessa naisen kanssa jota ei halua luulis ainakin ettei silloin tee edes sekiä mieli - Anonyymi
Parisuhteessa runkkaaminen vaatii sosiaalisia taitoja.
Ei pidä runkata jos toinen vieressä katselee televisiota, syö tai kirjoittaa postikortteja. - Anonyymi
Voi runkata jos tuntee tarvetta ja rakas ei ole vierellä senhetkistä nautintoa antamaan. Mutta hieman mietin mitä hän ajattelee, kun haavekuva onkin toinen?
- Anonyymi
Miehenä sanoisin että ei haittaa, jos puoliso kiihottuu onanoidessa toisesta miehestä.
Naiset välittävät vielä vähemmän, mitä miehen päässä liikkuu kun se nylkyttää itseään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802