Saako parisuhteessa runkata?

eimullamuuta

Minusta suhteessa ei saa runkata vaan seksiä tulee harrastaa niin paljon että ei kumppanin tee mieli runkata. Pihdata ei saa ja miehen pitää ottaa nainen huomioon ja nasen pitää ottaa mies huomioon. Jos runkkaa niin sitten suhde ei ole hyvä ja siitä pitää sitten puhua.

13

1316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.silleen

      Ja miksei saisi? Onhan niitä tilanteita varmaan ett ollaan pitempikin aika erossa toisistaan. Kyllä minusta olis suositeltavampaa silloin itse helpottaa oloaan, jos tarvetta kerta on, kuin kärvistellä puutteessa.
      Pettämistä en hyväksyisi missään olosuhteissa, enkä pihtaamista, kiusallaan!

      • Tän Mä voisin Ostaa......mut harvassa suhteessa näin.....Jos ihan totta puhutaan....ja niin me puhutaankin.... ;P


      • että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tän Mä voisin Ostaa......mut harvassa suhteessa näin.....Jos ihan totta puhutaan....ja niin me puhutaankin.... ;P

        Käsittelin jo tän aiheen... omalta osaltani, eikä ole lisättävää.
        Tulin myös sanomaan hyvää yötä, ja samalla kertomaan kalareissustani sulle.

        Terveisiä myös saunasta! Oli kipakat löylyt, faija polttanut puita kiukaan alla ilmeisesti urakalla... me kun viivyttiin merellä luultavasti hänestä turhan pitkään.
        Sitt vielä perattiin kalat fileiksi asti, tultuamme mökille.
        Saatiin saaliiksi 21kpl suutareita Maskinnamon edustalta ja ahvenia kymmenkunta... jotka broidi otti itselleen ja yhden hauen. Jaettiin kalat niin ett mulla on monta kiloa suutareita fileinä, veivät ne kylmiöön Turkuun mukanaan mä haen huomen illalla ne pois heiltä.
        Osuipa kohdalle oikea Pietarin kalan saalis, saatiin kolmestaan kalaa niin paljon kun ylös jaksoi kiskoa. Kaksi aina kalasti ja kolmas hoiti venettä.

        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!


      • että.silleen kirjoitti:

        Käsittelin jo tän aiheen... omalta osaltani, eikä ole lisättävää.
        Tulin myös sanomaan hyvää yötä, ja samalla kertomaan kalareissustani sulle.

        Terveisiä myös saunasta! Oli kipakat löylyt, faija polttanut puita kiukaan alla ilmeisesti urakalla... me kun viivyttiin merellä luultavasti hänestä turhan pitkään.
        Sitt vielä perattiin kalat fileiksi asti, tultuamme mökille.
        Saatiin saaliiksi 21kpl suutareita Maskinnamon edustalta ja ahvenia kymmenkunta... jotka broidi otti itselleen ja yhden hauen. Jaettiin kalat niin ett mulla on monta kiloa suutareita fileinä, veivät ne kylmiöön Turkuun mukanaan mä haen huomen illalla ne pois heiltä.
        Osuipa kohdalle oikea Pietarin kalan saalis, saatiin kolmestaan kalaa niin paljon kun ylös jaksoi kiskoa. Kaksi aina kalasti ja kolmas hoiti venettä.

        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

        Olitte näämmä Ongella?.....näin päättelisin... ;P

        On se sun faijas sit sellane..... ;D

        Joo aikast hyvä saalis, mut mereltä yleensä saakin tai ainakin varmemmin, kuin järvistä....siinä on taas LuonnonKalaa syötäväksi....Terveellistä&Ravitsevaa..ja hyvää... ;P

        Hyvää yötä Myy....ja MakoisiaUnia... =)


    • runkkarimies

      Ei saa runkata. Kyllä sitä pillua on tarjolla muualla jos muija pihtaa.

    • Heh, kuka voi toiselta sellaista kieltää? Eihän toista voi omistaa. Ja en ole kumppanin holhooja vaan kumppani, joten jos haluaa runkkailla niin runkkailkoon. Mulle riittää, että se ei ole multa pois. :)

    • Jaettuiloparempiilo

      Runkkailkoon. Eihän sitä aina olla samoilla suunnilla kun halu iskee. Toki mukaan pitää saada liittyä, jos miehekkeensä moisen puuhastelusta yllättää ;D

    • vitunrunkkarit

      Runkkaaminen on itsensä häpäisyä ja sellainen joka runkkaa, pitäisi ruoskia julkisesti.
      Muna ja pillu on tarkoitettu toisen ihmisen hyväiltäväksi eikä itsensä kosketteluun.

    • Sad-But-true

      Runkkaaminen on pettämistä.

    • Parisuhteessa runkataan enemmän kuin yksin ollessa.

      • Riippuu ihan siitä onko irtsarit ja seksisuhteilut itselle sopivia vai ei.... ;P


    • Ryssänmorsian

      Tottakai saa runkata. Seksi toisen kanssa on ihan eri asia kuin runkkaaminen. Runkkaaminen on vain orgasmia varten, kun taas seksi oman rakkaan kanssa on paljon enemmän, sillä se on myös yksi tapa osoittaa rakkautta ja hellyyttä. Toki joskus myös ronskimmat otteet on paikallaan. Valitettavasti itseni on lähes mahdoton saada orgasmia muuten kuin itse runkkaamalla, joten koen orgasmin ja seksin toisen ihmisen kanssa hyvin erillisenä asiana. Seksi on sitä varten, että saa olla mahdollisimman lähellä ihmisen kanssa, jota rakastaa. Runkkaaminen sitä varten, että voi edes joskus kokea orgasmin, vaikka voihan sitä yhdessäkin runkata.

    • ytm-panomies

      Ne runkkaa joilla ei ole kumppania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe