Onko tylyä olla miehen kanssa, tavata parikertaa ja sitten sanoa että ei pidä enään, ja on antanut kuvan että pitää toisesta.
Onko tylyä?
8
453
Vastaukset
- 6767
Miksi pitää antaa ymmärtää, että pitää toisesta? Saako siitä paremmat sävärit, kun antaa pakit?
- sängyssä
"olla miehen kanssa"
missä? - sydänkertoo
Ajatteles omalle kohdallesi jos mies tekisi saman sinulle? Olsiksiko mies silloin iso sovinistisika? Vaikutat itsekkäältä...
- 8890
On parempi sanoa suoraan, ettei halua enää tavata, kuin jättää toinen epävarmuuteen. Mutta jos on tavannut vain pari kertaa, niin ehkä kannattaa vielä antaa miehelle mahdollisuus. Jos se vaikka onkin kiinnostavampi kuin luulet. Ei minuakaan aluksi kiinnostanut nykyinen aviomieheni.
- vaikkaolis
onko ujo.
- mm29
On tylyä, mutta ehdottomasti oikea asia tehdä, jos tiedät, että et ole enää toisesta kiinnostunut. Eikä sun ole pakko sanoa että "et pidä hänestä". Voit Ihan hyvin sanoa, että haluat pelkkää kaveruutta, ja mies kyllä ymmärtää vihjeestä. Joka tapauksessa, pahinta on, jos annat toisen olla epävarmuudessa.
- ruuuu
eipä sillä suurempaa väli'ä jos on jo kerennyt panemaa m'ällit sisään saa ja voi jo vaihtuakkin nähty on
- suoruuttamaailmaan
Ei se tylyä ole. Minä olen kohtelias kaikille, jotka ovat minullekin kohteliaita. Ja olen mukava ihmisille, vaikka jokin ei minua miellytä, mutta on tärkeää myös toista kohtaan, että kertoo tunteet toista kohtaan suoraan. Jos ei vastakkainen osapuoli kiinnosta, eikä pysty antamaan samaa mitä toinen, niin olisi tylyä vaan esittääkään muuta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865