Apua asiaa tärkeää

Nainenjaonneton

Saako mieheni tulla Suomeen ja saako oleskelulupaa koska en ole töissä koska olen raskaana????

13

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup

HetkinEn olemme olleet kaksi v yhdessä ja aikoo tehdä täällä töitä ei sossun rahalla ...Lapsi tulossa mitä ihmettä onko ketään joka osaa neuvoa asiallisesti

• jorezx

Tämän sivun metsästäjättärien sulhot ovat kaikki EU.n ulkopuolelta,sillä näiden tyttöjen makuun ei Eurooppalainen, valkoinen mies yksinkertaisesti sovi.

• daisy-

Aviomiehesi voi tulla Suomeen viisumilla ja voitte sen jälkeen hakea oleskelulupaa perhesiteen perusteella paikallispoliisilta, näin menetellen hän voi odottaa oleskelulupaa Suomessa ja saatte olla yhdessä perheenä jo odotusaikana. Jos ette ole vielä avioliitossa ettekä ole aiemmin asuneet yhdessä yli kahta vuotta, niin suosittelen menemään naimisiin miehesi tultua Suomeen, silloin perheenyhdistäminen on sujuvampaa. Suomen kansalaisen perheenyhdistämisessä ei katsota tuloja, kaikilla meillä suomalaisilla, rikkailla ja köyhillä, on oikeus perheeseen. Onnellista odotusaikaa!

• PiceOfCake

Sinun tai hänen tulojaan ei kysellä eikä raskaudella ole asiaan mitään vaikutusta. Kun eroatte, hän saa jäädä Suomeen ja tuoda myös itselleen puolison. Jos hänellä on tuolloin kansalaisuus tai pysyvä oleskelulupa, hänenkään tulojaan ei kysellä. Väliaikaisella oleskeluluvalla EU:n ulkopuolelta tullelta voidaan edellyttää toimeentuloa perheensä elättämiseksi.

Ei muuta kuin uitat miehesi Suomeen jollakin kepelikonstilla ja viet seuraavana päivänä maistraattiin vihille. That's it. Sen verran pitäisi rahaa olla, että saat hänet Suomeen, sossu hoitaa loput.

Aika turha sinun on töistäsi murehtia. Tuskin tienaat niin paljon, että että voit yksin perheesi elättää, joten ihan sama kun elelette kokonaan sossun laskuun. Jotain pimeitä pikkuhommia voi tietty kannattaa tehdä tilaisuuden tullen.

Enemmän vaikutusta voi olla miehesi jo olemassa olevilla lapsilla. Kun hän on saanut oleskeluluvan, hän voi alkaa hakea heille ja lasten äidille perheen yhdistämistä Suomeen. Jos hän ei ole Suomen kansalainen, se on hänelle maksutonta.

Eli ei muuta kuin viisumi kutsua kirjoittamaan ja lycka till.

• Akuper

Tarkennust asiaan eli menemme.turkissa naimisiin ihan pian. Olen asustellut pari.vuotta maassa n kk pätkiä ja.välillä suomessa. Tänne hänet haluan odotusajan tueksi ja synnytykseen mutta joku sanoi mulla.pitäisi olla työ ja elätysmahdollisuus häneen. Tuskin työtä.hän saa ennenkuin on täällä. Tiedän raskaus ei vaikuta pääsyyn eikä.edes avioliitto. Vaan joku anonyymi jossain virastossa. Jos ei pääse pakko mennä kai.sinne mikäli haluamme olla yhdessä. Ei saanut turistivisaa.vuosi sitten 3 kk ajalle.syy.muka ettei.voida olla.varmoja ko.henkilö poistuu ajan loputtua.. heh kuka.hullu pilaa ed mainituin keinoin.mahd...... ja mua ei kukaan palkkaa koska raskaana. Ompa sotku...ahdistavaa.

• oletkovarma

Olishan pitänyt arvat, että pelkkä lomarakkaus. Mistä näitä tyhmiä suomityttöjä tulee, pitäs laittaa holhouksen alle. Aika röyhkeesti vaaditaan että suomihan elättää,eikö olis kaikille parempi että jäät sinne turkkiin. Oletko edes varma ettei miehellä ole jo perhe Turkissa.

• Akuperäinen

Hah olen varma .tiedän kaiken ja kuten sanoin oleme.kokoajan.mm.skype ja tunnen koko suvun sekä ystävät.ja ennenkaikkea.hänet...hän haluaa heti töihin suomessa eikä.elää.sossu rahalla.

• oletkovarma
        Akuperäinen kirjoitti:

Hah olen varma .tiedän kaiken ja kuten sanoin oleme.kokoajan.mm.skype ja tunnen koko suvun sekä ystävät.ja ennenkaikkea.hänet...hän haluaa heti töihin suomessa eikä.elää.sossu rahalla.

No et todellakaan tiedä,eihän työtä voi tehdä ilman työlupaa,eikä se tule päivässä eikä kuukaudessa. Että suomalaisethan joutus elättää koko porukan.Jos sulla ei ole työpaikkaa suomessa,niin työttömän rahallako olet Turkissa ollut.Turkissa koko suku voi osallistua kusetukseen saadakseen pojan paremman elämän piiriin.

• Lylleröt

Jahka viisumivapaus koittaa Turkin pojalle, niin päättyy monen tankero lyllerön vuosisadan rakkaustarina Suomessa.

• Turkissaparempi

Onhan Turkissa korkeatasoisia sairaaloita. Mikset mene sinne synnyttämään, siellähän miehet pitää muutenkin huolta perheestään niin, ettei sinun työttömyyskään mitään siellä vaikuta. Lämmintäkin siellä on ja ihmiset avarakatseisia.

• Hfyjjvgfyujjj

Suosittelisin että menet Turkkiin synnyttämään. Kai miehesi tai hänen sukunsa sen teille kustantaa.?

• En_usko

Että pääsee Suomeen täällä on näitä kaikenlaisia tulijoita jo ihan tarpeeksi.
      Mies on ja pysyy Turkissa.

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2830
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      264
      2673
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1875
    5. 217
      1405
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      917
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe