http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016052821641302_ul.shtml
Jännämiehille oikeus lyödä naista kevyesti. Sitähän naiset haluaa ja varmaan naiset äänestäsi puolesta.
Kannatan tätä lakiehdotusta myös suomeen
6
140
Vastaukset 6
Olin aikeissa tuolla toisessa ketjussa vastata sinulle, että kesäreissu voisi olla oikein hyvä ajatus. Pieni irtiotto vaikkapa reissun muodossa voisi olla piristävää ja ehkä tapasit uusia ihmisiäkin.. mutta enpä tiedä, taidankin ehdottaa sinulle yksisuuntaista reissua vaikkapa Afganistaniin. :(
Ätmistä ei ole vitsaa käyttämään.
Onko naiset koskaan vastustaneet joukolla väkivaltaa. Eivät ole vaikka tuhansia tai kymmenet tuhannet kärsii jännämiesten hakkaamisesta joka päivä. Naisissa pitäisi olla voimaa vaatia jännämiehille kovempia vankilatuomioita mutta naiset ei tee mitään eivätkä saa ääntään kuulumaan.
- Mehukatri
Ei kuulosta täyden ylläpidon arvoiselta paikalta, olkoonkin ettei olemassaolonsa eteen tarvitsisi tehdä muuta kuin olla oikeaa sukupuolta.
Parempi täällä. - Naisasialuuseri
Minä kannatan myös.
- Eräkettu
Ei siinä mitään lakia oo ennenkään tarvittu..
Vessan oven kunnosta näkee että millä tasolla kämpän feminismi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594