Jo yli 40 vuotta olen ollut sinkku. Se on hieno asia. Omassa kodissani saan olla vapaasti. Asun mieluummin yksin kuin joidenkin pelottavien ihmisten seurassa.
No, yli 40 vuotta sitten jouduin asumaan muutaman kuukauden ajan pelottavien
ihmisten kanssa. Minä hieno älykäs ylioppilastyttö jouduin vankilaan, ja toiset naisvangit olivat pelottavia. Koska olen jo pienestä pitäen ollut erittäin likinäköinen silmälasipää, niin vankilassa toiset naisvangit pilkkasivat silmälasejani, joita joudun pitämään kokoaikaisesti, jotta näkisin eteenpäin. Ja sitä he eivät ymmärtäneet ollenkaan, että joudun saunassakin pitämään silmälaseja. Tuntui pahalta. Oli kohtuutonta tuomita järkevä erittäin likinäköinen silmälasipää vankilaan. - Vaan onneksi nykyään olen täysin vapaasti elävä sinkku.
HIENOA OLLA SINKKU
6
156
Vastaukset
Tarina on sen verran OudollaTavalla mielenkiintoinen, kun tarinan tarkoitus on hieman epäselvä....niin kysäsempäs ihan huvikseen, että miksi jouduit sinne vankilaan vai oliko se vain joku VertausKuva?... ;P
- Likinäkörillitäti
Ajoin juhlista kotiin. Törmäsin LIIAN HEIKOSTI NÄKYVÄÄN kävelijään suojatiellä. Kävelijälle kävi heikosti. Minä jouduin linnaan. Hankala paikka silmälasipäiselle.
Likinäkörillitäti kirjoitti:
Ajoin juhlista kotiin. Törmäsin LIIAN HEIKOSTI NÄKYVÄÄN kävelijään suojatiellä. Kävelijälle kävi heikosti. Minä jouduin linnaan. Hankala paikka silmälasipäiselle.
Toivottavasti tämä on vain palstalle tyypillinen fiktiivinen tarina, eikä niitä tosi elämän juttuja....
Jos on ihan tosi tarina, niin nämä on näitä hetkiä, kun ei oikein tiedä mitä pitäisi sanoa.... :`(
Surullista niin uhrille, kuin sinullekin.....itseä jäisi tosin enemmän kaivamaan uhrin kohtalo, kuin oma...vaikka vahinko olisikin....liikenteessä pitäisi aina pyrkiä olemaan todella varovainen ja ennakoida myös ennakoimattomia tilanteita, mutta eihän kaikkeen aina pysty vaikka mitä tekisi......huono tuuri voi käydä aina missä asiassa tahansa.... :(
Mites sinuun on vaikuttanut tuo yliajo?...- Likinäkörillitäti
Kyllä se harmittaa. Olisi kannattanut ajaa varovaisemmin.
Likinäkörillitäti kirjoitti:
Kyllä se harmittaa. Olisi kannattanut ajaa varovaisemmin.
Järkyttävä kohtalo uhrille ja omaisille, mutta tietenkin on myös yliajajallekin henkilökohtainen tragedia.......joillekin persoonille/luonteille kovempi kuin toisille....riippuu hieman kuinka pahasti sen toisen kohtalo vaikuttaa yliajajaan....
Hieman kyllä tuntuu, että menin trolliin.....toki tein sen tarkoituksella....
"Minä hieno älykäs ylioppilastyttö jouduin vankilaan...Oli kohtuutonta tuomita järkevä erittäin likinäköinen silmälasipää vankilaan"
Hieman yliampuvalta, itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä meinaa kuulostaa......ja vielä se, ettet tunnu olevan yhtään murheissasi uhrin kohtalosta......toki onhan meitä moneen junaan.....mutta tämä mielipide tulee vain minusta ja erillaiset suhtautumiset tietenkin tuntuvat oudoilta itsestäni....- Likinäkörillitäti
Olen varmasti murheissani uhrin kohtalosta, mutta ... sen voin sanoa, että kokoaikaisesti painavia voimakkaita silmälaseja käyttävälle vankila oli kamala paikka. Kun en ollut aikaisemmin edes kuvitellut joutuvani vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902678Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311346Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131224- 1121215
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461104- 97996
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?111933Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761