Naapurin kiltti tyttö

Kilttimies123

Olen asunut tässä samassa kerrostalossa kohta jo lähemmäs 5 vuotta ja koko saman ajan tässä talossa on asunut pari kerrosta alempana sellainen kiltti tyttö joka liikkuu aina vain joko yksin, koiransa kanssa tai sitten äitinsä seurassa. Sen verran olen saanut selville että tuo tyttö on nyt 21 tai 22 vuotias kun aina välillä tullut juteltua pari sanaa tuon tytön äidin kanssa. Tai hän on alkanut jutella minun kanssa kun enhän minä koskaan kehtaa alkaa oma-aloitteisesti jutella naapureille.

Vähän vaan huono juttu kun se tyttö on varmaan vähintäänkin yhtä ujo kuin minäkin niin miten minä nyt ujona miehenä voisin lähestyä sitä tyttöä ja mitä puhuttavaa meillä muka olis jos kumpikin olis kokoajan ihan tuppisuuna? Siitä tulis varmaan tosi vaivaannuttavaa kummallekkin. Muutenkin hävettää kun itse olen tällainen pitkäaikaistyötön ja mitään opiskelematon enkä edes harrasta mitään ja tuon tytön äiti aina välillä utelee minun asioita kun törmätään rapussa. Syynä työttömyyteen on pitkäaikainen masennus ja vuosien saatossa todella pahaksi mennyt ahdistuneisuushäiriö mutta eihän tuollaista asiaa kehtaa naapureille myöntää.

Niin ja olen sitten ihan oikeasti kiltti mies enkä mikään lutkittelija tai huorittelija.

65

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttimies123

Harmittaa vaan kun ei pysty tekemään asialle koskaan mitään kun siinä olis varmaan niin täydellinen tyttöystävä minulle.

• Kilttimies123

No kohta varmaan joku toinen mies kaappaa hänestäkin tyttöystävän itselleen kun minä en uskalla tehdä mitään asian eteen. Noin minulle on käynyt jo ties kuinka monta kertaa elämän aikana että joku toinen mies tulee ja vie naisen nenän edestä.

• Ikis__M

Voisitkohan jotenkin hyödyntää tuon äidin kanssa käytyjä rupatteluhetkiä? Hän ehkä sillä on pysähtynytkin juttelemaan kun on omalla tahollaan ajatellut että hyvä olisi tytönkin löytää joku kiltti & kunnollinen mies tytölle kaveriksi. Äidit on viisaita, ne haluaa mieluummin nähdä tyttärellään kumppanina kiltin & kunnollisen kuin jonkun rikollisen p..kan ja mutsi voisi hyvinkin toimia sinun eduksesi. Jos tulee puhetta vaikka jostain pikkuremontista tms. asiasta jossa voisit olla avuksi niin ehdota tuolle äidille että sinähän voisit hoitaa kun asutkin tässä ihan naapurissa.

• VanhaLuuseri

Tämähän erikoista että äidit viisaita... Tuollaisten parikymppisten tyttöjen ja poikien äidit kun on niitä neli-viisikymppisiä kurppia, joita täällä haukutaan, huoritellaan ja lutkitellaan päivästä toiseen... Ainakin palstan äänekkäin "soturi" näin tekee, mutta sinä toisaalta olet useinkin yllättänyt positiivisesti mielipiteilläsi.

Mutta aloittaja voisi hakea opiskelemaan, jos hävettää toimettomuus. Tietysti masennus yms. hankaloittaa asioita, mutta toisaalta - ei se masennus parane kotona istumallakaan, voipa olla pikemmin päinvastoin. Elämää ei kuitenkaan kannata tuhlata toimettomana istuskeluun, koska sieltä kotoa sinua ei tule hakemaan kukaan ja myöhemmin tulet katumaan, kun katsot elämääsi taaksepäin ja tajuat tuhlanneesi parhaat vuotesi istumalla kämpillä. Erittäin pitkään masennuksesta ja pahasta OCD:sta kärsineenä tiedän kyllä, että vaikeaa on, mutta eipä niitä vaihtoehtoja oikein ole. Itse tein sen virheen, että jäin kotiin ja kyllä on harmittanut. Älä sinä tee samoin.

Lisäksi voisit vaikka kysellä tytön koirasta jotain, jos tulee joskus koiran kanssa vastaan. Yleensä koiraihmiset suhtautuu positiivisesti ihmisiin, jotka pitää koirista ja eläimistä ylipäänsä. Siis oletan sinun pitävän koirista... Sitten jos et, niin voi olla vaikeampaa saada koiraihmisen sympatioita osaksesi.

• Kilttimies123

No ei mulla kyllä valitettavasti mitään remonttitaitojakaan ole. Hyvä kun vasara pysyy kädessä.

• Kilttimies123
        VanhaLuuseri kirjoitti:

Tämähän erikoista että äidit viisaita... Tuollaisten parikymppisten tyttöjen ja poikien äidit kun on niitä neli-viisikymppisiä kurppia, joita täällä haukutaan, huoritellaan ja lutkitellaan päivästä toiseen... Ainakin palstan äänekkäin "soturi" näin tekee, mutta sinä toisaalta olet useinkin yllättänyt positiivisesti mielipiteilläsi.

Mutta aloittaja voisi hakea opiskelemaan, jos hävettää toimettomuus. Tietysti masennus yms. hankaloittaa asioita, mutta toisaalta - ei se masennus parane kotona istumallakaan, voipa olla pikemmin päinvastoin. Elämää ei kuitenkaan kannata tuhlata toimettomana istuskeluun, koska sieltä kotoa sinua ei tule hakemaan kukaan ja myöhemmin tulet katumaan, kun katsot elämääsi taaksepäin ja tajuat tuhlanneesi parhaat vuotesi istumalla kämpillä. Erittäin pitkään masennuksesta ja pahasta OCD:sta kärsineenä tiedän kyllä, että vaikeaa on, mutta eipä niitä vaihtoehtoja oikein ole. Itse tein sen virheen, että jäin kotiin ja kyllä on harmittanut. Älä sinä tee samoin.

Lisäksi voisit vaikka kysellä tytön koirasta jotain, jos tulee joskus koiran kanssa vastaan. Yleensä koiraihmiset suhtautuu positiivisesti ihmisiin, jotka pitää koirista ja eläimistä ylipäänsä. Siis oletan sinun pitävän koirista... Sitten jos et, niin voi olla vaikeampaa saada koiraihmisen sympatioita osaksesi.

Ei minusta vain ole opiskelemaan kun paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko on mennyt niin pahkasi tässä vuosien varrella ja kynnys tehdä mitään asioita on kasvanut lähes ylittämättömäksi. Kai se on sitten niin että turhaan edes mistään kumppanista haaveilenkaan.

• Kilttimies123
        Kilttimies123 kirjoitti:

Ei minusta vain ole opiskelemaan kun paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko on mennyt niin pahkasi tässä vuosien varrella ja kynnys tehdä mitään asioita on kasvanut lähes ylittämättömäksi. Kai se on sitten niin että turhaan edes mistään kumppanista haaveilenkaan.

Tarkoitin pahaksi.

• Kilttimies123
        Kilttimies123 kirjoitti:

"Lisäksi voisit vaikka kysellä tytön koirasta jotain, jos tulee joskus koiran kanssa vastaan. Yleensä koiraihmiset suhtautuu positiivisesti ihmisiin, jotka pitää koirista ja eläimistä ylipäänsä. Siis oletan sinun pitävän koirista... Sitten jos et, niin voi olla vaikeampaa saada koiraihmisen sympatioita osaksesi."

Kyllä minä koirista pidän kun minun vanhemmillanikin on 2 koiraa ja ne koiratkin on kiintynyt minuun.

• VanhaLuuseri
        Kilttimies123 kirjoitti:

"Lisäksi voisit vaikka kysellä tytön koirasta jotain, jos tulee joskus koiran kanssa vastaan. Yleensä koiraihmiset suhtautuu positiivisesti ihmisiin, jotka pitää koirista ja eläimistä ylipäänsä. Siis oletan sinun pitävän koirista... Sitten jos et, niin voi olla vaikeampaa saada koiraihmisen sympatioita osaksesi."

Kyllä minä koirista pidän kun minun vanhemmillanikin on 2 koiraa ja ne koiratkin on kiintynyt minuun.

No vaikuttaako se tyttö opiskelevan tai käyvän koulussa? Jos ei, niin ehkä hänkin painiskelee saman tapaisten ongelmien kanssa kuin sinä... Ehkä teillä voi olla paljonkin yhteistä - kuka tietää...

• VanhaLuuseri
        VanhaLuuseri kirjoitti:

No vaikuttaako se tyttö opiskelevan tai käyvän koulussa? Jos ei, niin ehkä hänkin painiskelee saman tapaisten ongelmien kanssa kuin sinä... Ehkä teillä voi olla paljonkin yhteistä - kuka tietää...

Tarkoitin kysyä *käyvän töissä*

Ai niin, jos vanhemmillasi koiria, niin siinähän sulla olis jutun juurta sen tytön kanssa. Voit kertoilla vanhempiesi koirista yms.

• Ikis__M
        Kilttimies123 kirjoitti:

"Kyllä minä koirista pidän kun minun vanhemmillanikin on 2 koiraa ja ne koiratkin on kiintynyt minuun."

Ovela veto olisi ottaa vanhemmilta koira/koirat lainaan vaikka viikoksi ja sattua sitten "ihan vahingossa" kövelemään lenkillä vastaan, sinun ei tarvitse tehdä mitään kun koirat hoitaa tutustumisen alkuun pääsemisen. Sitten siinä jutustellessa voisti luvata hoitaa myös naisen koiraa jos joskus tarvitsee väliaikaista hoitoapua.

• Kilttimies123
        VanhaLuuseri kirjoitti:

Tarkoitin kysyä *käyvän töissä*

Ai niin, jos vanhemmillasi koiria, niin siinähän sulla olis jutun juurta sen tytön kanssa. Voit kertoilla vanhempiesi koirista yms.

Hän on töissä, kuulin joskus äidiltään.

• 12121212

PUA-maailmassa ilmiö tunnetaan nimellä "oneitis".

Kun tapaa vähän naisia, alkaa miettimään asiaa liian pitkälle ja pelkäämään että juuri tämän menettää...vaikkei edes tunne naista vielä. Pelimies puolestaan tapaa paljon naisia eikä välitä yhdenkään tietyn menettämisestä, koska aina tulee uutta tilalle.

Ap:n kannattaisi pyrkiä tapaamaan enemmän naisia, ja muistaa että naisia on käytännössä rajaton määrä, vaikka toki melko harva on parisuhdeainesta.

• pelimies.on.erimies

Näin juuri. Kun lataa liikaa paineita jollekin yhdelle naiselle niin taatusti jännittää ja mokaa koko jutun ja käyttäytyy todella creepysti.

• erthd

Vanhan kansan sananlasku pitää hyvin kutinsa: arka mies ei saa komiaa naista..

• perustele.asia

Miksi ei?

• Kilttimies123

Ja voiko ujo mies saada ujoa naista? No tuskinpa vaan. Mitä siitäkään tulee kun on kaksi ujoa joista kumpikaan ei saa suutaan auki. Voin jo etukäteen kuvitella mielessäni kuinka vaivaannuttava tuollainen tilanne on. Kyllä jomman kumman osapuolen on oltava reipas ja sosiaalinen ja yleensä se on mies jonka on sitä oltava.

• eweeewr
        perustele.asia kirjoitti:

Miksi ei?

Arka ja ruma mies ei varmaan saakkaan mutta arka ja komea mies voi saada jos pääsee edes vähän yli arkuudestaan.

• Heh....no ei se varmaan arkoja haittaa....kun saavat sitten kauniita tai söpöjä.... ;P

Komia nainenhan näyttää mieheltä.......Miehelle Komeus voi olla plussaa, mutta harvemmin naiselle.... ;P

Kunhan sivussa naureskelen... ;D

• Virsut
        Kilttimies123 kirjoitti:

Ja voiko ujo mies saada ujoa naista? No tuskinpa vaan. Mitä siitäkään tulee kun on kaksi ujoa joista kumpikaan ei saa suutaan auki. Voin jo etukäteen kuvitella mielessäni kuinka vaivaannuttava tuollainen tilanne on. Kyllä jomman kumman osapuolen on oltava reipas ja sosiaalinen ja yleensä se on mies jonka on sitä oltava.

Kyllä sinä olet ymmärtänyt tilanteen ihan oikein. Turha sinun on saman talon tyttöä yrittääkään, koska ainoa positiivinen ilmentymä sinussa on se, että olet kiinnostunut. Siitä on hyvä lähteä vähän omaa porrasta kauemmas ja kohdata sellainen vähän tomerampi missukka, joka ei liikoja ujostele vaan vie sinut vikisitpä tai et. Sitten vähän enemmän elämän röykyttämänä saatat olla jo kykenevä aloittamaan keskustelun sen naapuritytönkin kanssa. Ja hienohan sinussa on se, että tajuat tilanteesi ja sen, että kun ei ole mitään annettavaa ei kannata pyytääkään. Korjaa sitä tilannetta ensiksi.

• sdfbds
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Heh....no ei se varmaan arkoja haittaa....kun saavat sitten kauniita tai söpöjä.... ;P

Komia nainenhan näyttää mieheltä.......Miehelle Komeus voi olla plussaa, mutta harvemmin naiselle.... ;P

Kunhan sivussa naureskelen... ;D

Vajakkina niin kuin aina.

• rhjrfd
        eweeewr kirjoitti:

Arka ja ruma mies ei varmaan saakkaan mutta arka ja komea mies voi saada jos pääsee edes vähän yli arkuudestaan.

Nimenomaan jos pääsee asiasta puusta pitkälle ja likka on vielä nuoruudenaniivi, jolle miehen komeus menee muiden piirteiden yli. Kokeneempi neito kun jo hylkii arkaa komistustakin, tai vähintäänkin tämä viedään käsistä ennen kuin se arka mies on huomenia edes ehtinyt ensi kertaa toivottaa..

• sdfbds kirjoitti:

Vajakkina niin kuin aina.

Ota sinäkin KupponenKuumaa ja rauhoitu HyväMees... ;P

• Kilttimies123
        Virsut kirjoitti:

Kyllä sinä olet ymmärtänyt tilanteen ihan oikein. Turha sinun on saman talon tyttöä yrittääkään, koska ainoa positiivinen ilmentymä sinussa on se, että olet kiinnostunut. Siitä on hyvä lähteä vähän omaa porrasta kauemmas ja kohdata sellainen vähän tomerampi missukka, joka ei liikoja ujostele vaan vie sinut vikisitpä tai et. Sitten vähän enemmän elämän röykyttämänä saatat olla jo kykenevä aloittamaan keskustelun sen naapuritytönkin kanssa. Ja hienohan sinussa on se, että tajuat tilanteesi ja sen, että kun ei ole mitään annettavaa ei kannata pyytääkään. Korjaa sitä tilannetta ensiksi.

"Ja hienohan sinussa on se, että tajuat tilanteesi ja sen, että kun ei ole mitään annettavaa ei kannata pyytääkään."

Pyytäisin kyllä jos kehtaisin.

• Kyllä se niin on, että varsinkin arat ja ujot naiset vihaavat arkoja ja ujoja miehiä.

• valitettavasti.noin

Kaikilla naisilla on vain yksi miestyyppi mikä kiinnostaa ja se on se itsevarma vahva aggressiivinen puhelias ekstrovertti.

Harmi kyllä tällainen epätasa-arvo koska miehille kelpaa kaikenlaiset naiset.

• Kilttimies123

Miten olet niin varma asiasta että ujot naiset vihaa ujoja miehiä? Onko joku ujo nainen joskus antanut ymmärtää vihaavansa sinua tai sanonut niin jopa suoraan?

• Menet sen oven taa kimppu ruusuja mukana ja pyydät treffeille kun se avaa oven

• Kilttimies123

Joo, varmaan uskallankin. :)

• Kilttimies123
        Kilttimies123 kirjoitti:

Joo, varmaan uskallankin. :)

Ja mitä jos sieltä tuleekin sen äiti avaamaan oven?

• ujoitsekin

Mun tyttö kyllä olis otettu jos mies noin toimisi!

• sorivaan-

Ei se sinua halua koska et ole jännä.

• Kilttimies123

Eikai tuollaiset kiltit naapurin tytöt nyt mitään jännämiehiä halua jos kerran hänellä ei suurella todennäköisyydellä ole vielä edes ollut ketään miestä. Luulen kyllä että olisin huomannut jos olisi ollut kun kerran samassa kerrostalossa asutaan.

• pihtarihuora

ujot miehet sopii hyvin ujoille naisille.on vaan hyvä jos mieskin on ujo,jos olisit liian rohkea hän lähtisi karkuun.koirien avulla voitte tutustua ja sitten käydä yhdessä kävelemässä.tiedän tämän jutun kokemuksesta,itsekin olin nuorena ujo,sitten tapasin ujon miehen-koirien avulla tietysti,hän muutti kävelyreittiään minun poluilleni,ja niin siinä kävi että ruvettiin kulkemaan yhdessä.alussa oltiin niin ujoja että melkein toinen käveli toista puolta tietä ja toinen toista.keväällä tavattiin ja syyspimeillä jo pussattiin.meistä tuli pari ja melkein 20 vuotta oltiin yhdessä,hänen elämänsä loppuun asti.rohkaise nyt itsesi,tämä voi olla elämäsi tilaisuus.

• Kuulostat aika hyvältä naiselta. :-)

• Neitsytsetä
        HC-ätmel kirjoitti:

Kuulostat aika hyvältä naiselta. :-)

Samaa mieltä. Nimimerkin voisi kyllä vaihtaa johonkin mukavampaan...

• Joo minäkin voisin kehua, mutta jätän väliin, ettei tule liikaa kehuja kerralla.... ;P

• mies.mies-

Pyysin koulussa yhtä ujoa tyttöä kahville. Huomasin että sillä ei ole ketään kaveria ja oli aina lähes yksin ja opiskeli vaan. Ei siinä mitään menetä jos pyydät sitä kahville.

• Neitsytsetä

Menee komedian puolelle jos minä, useissa vastaavissa tilanteissa aloitteen jättämättä tekenyt, yritän neuvoa. Mutta yritänpä kuitenkin.

Ujoja tyttöjä on monenlaisia, ja miesmaku on asia josta et voi tietää. Etkä sitä pitäisitkö kyseisestä tytöstä jos tutustuisitte.

Ajattele asiaa niin että otat selvää. Mitään hävittävää ei ole, tuskin aiot yrittää pokaamista kuitenkaan vaan lähestyt naapurina. Vähintäänkin saat itseluottamusta ja hyvän fiiliksen kun uskalsit mennä puhumaan, ja tyttö saa hyvän fiiliksen kun joku halusi puhua hänelle ja oli kiinnostunut hänelle ilmeisen tärkeistä asioista kuten koirista. Eikä ujo tyttö odota mitään täydellistä supliikkia.

Ei kannata rakennella pilvilinnoja tässä vaiheessa, luot vain itsellesi lisää paineita ja kynnys aloitteen tekemiseen nousee.

Katse silmiin, reipas hymy ja "moikka!"...sitten vaikka kysyt jotain tytön koirasta tms. Älä mieti, toimi ensin ;)

• Neitsytsetä

"Jättämättä tekenyt" :D

Lenkin jälkeen ei ajatus kulje...täytyy haukata jotain että aivot saa ravintoa :)

• Mielummin on asiassa avoin kuin alkaa kyttäämään liikaa.

Kaveri sai naapurin ukosta stalkkerin.

Kannattaa olla aika varovainen jos meinaa asua siellä jatkossakin. :)

• Neitsytsetä

Jahas, ja taas arvostelemassa vanhoja ukkoja :/

• Neitsytsetä kirjoitti:

Jahas, ja taas arvostelemassa vanhoja ukkoja :/

Tämä ukko ei ollut kyllä vanha. :) noin 40v. Eli ei ikärasismia. :)

• Neitsytsetä
        Nainen_28v kirjoitti:

Tämä ukko ei ollut kyllä vanha. :) noin 40v. Eli ei ikärasismia. :)

No eipäs yritetä selitellä. Johan sitä päätettiin mieskurppuuden alaikärajaksi 25...

• Ja.sillä.selvä
        Neitsytsetä kirjoitti:

No eipäs yritetä selitellä. Johan sitä päätettiin mieskurppuuden alaikärajaksi 25...

Se on yhtälailla mieskurpan ikäraja kuin naiskurpankin.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Mä taisin sanoa että miehen pappautuminen alkaa siinä 25-40v aivan tapauksesta ja elämästä riippuen. ;) tunsin jopa yhden 23veen joka mielestään oli jo vanha ukko ja käyttäytyi sen mukaan. :O

Ukoksi tätä kyseistä tyyppiä sanoin ihan muista kuin ulkoisista syistä. :)

Ja kuten olen täällä todennut että mulla on erittäin hyvin säilyneitä kauniita 40 kavereita. Ne näyttää paljon paremmilta kuin moni nuorempi. :) ei kannata liikaa tarttua noihin numeroihin. :)

• Kilttimies123

Niin kun kaikki vanhat ukothan ne onkin automaattisesti jotain stalkkereita ja varmaan usein myös nuoremmat miehet naisten mielestä jos alkaa liikaa ja väärällä tavalla osoittamaan kiinnostusta jotain naista kohtaan. No minun kohdalla tuosta tuskin on pelkoa kun olen sen verran ujo niin tuskin tulee mitään ongelmia.

• Neitsytsetä

Taisi Nainen_28v tarkoittaa vähän eri asiaa? :)

Olen minä kyllä vähän sitä mieltäkin että vähemmän suosittuja miehiä toisinaan syyllistetään asioista jotka ovat täysin ok suositumman miehen tekemänä. Mutta ei siihen pidä alistua, kyllä säännöt ovat samat kaikille.

Ja kyllä N28v on oikeassa. Kannattaa olla avoin. Muuten et saa koskaan tietää olisiko jotain tsäänssejä voinut ollakin. Vaikkei kiinnostusta olisikaan niin voit ainakin saada kaverin tai vähintään todisteen itsellesi että uskallat tehdä aloitteita muillekin ujoille tytöille.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Taisi Nainen_28v tarkoittaa vähän eri asiaa? :)

Olen minä kyllä vähän sitä mieltäkin että vähemmän suosittuja miehiä toisinaan syyllistetään asioista jotka ovat täysin ok suositumman miehen tekemänä. Mutta ei siihen pidä alistua, kyllä säännöt ovat samat kaikille.

Ja kyllä N28v on oikeassa. Kannattaa olla avoin. Muuten et saa koskaan tietää olisiko jotain tsäänssejä voinut ollakin. Vaikkei kiinnostusta olisikaan niin voit ainakin saada kaverin tai vähintään todisteen itsellesi että uskallat tehdä aloitteita muillekin ujoille tytöille.

Sehän riippuu ihan siitä, onko se huomio naisen mielestä imartelevaa vaiko ahdistavaa. Sitä ei voi tietää ennen kuin kokeilee. Sama pätee toki toisinkin päin.

Lähtökohtaisesti ujommat tytöt myös toivovat aloitteita miehiltä koska eivät itse uskalla niitä tehdä. Tai sitten se aloite tulee ujolta ulos jotenkin todella kökösti, ettei toinen välttämättä ymmärrä että se on aloite. Kokemusta on molemmilta puolilta. Olen ollut kauhea ujopiimä nuorempana ja välillä olen edelleen. Mutta aina voi oppia. :)

• Neitsytsetä
        Nainen_28v kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä, onko se huomio naisen mielestä imartelevaa vaiko ahdistavaa. Sitä ei voi tietää ennen kuin kokeilee. Sama pätee toki toisinkin päin.

Lähtökohtaisesti ujommat tytöt myös toivovat aloitteita miehiltä koska eivät itse uskalla niitä tehdä. Tai sitten se aloite tulee ujolta ulos jotenkin todella kökösti, ettei toinen välttämättä ymmärrä että se on aloite. Kokemusta on molemmilta puolilta. Olen ollut kauhea ujopiimä nuorempana ja välillä olen edelleen. Mutta aina voi oppia. :)

Joo, sikäli nämä palstan totuudet kyllä pätevät että tietyissä asioissa rima tuppaa olemaan ainakin sillä korkeudella jonka nainen itse pystyy ylittämään. Eli aloitteen tekeminen jää miehen kontolle, useimmissa tapauksissa ainakin.

Oma iso moka nuorena oli etten tajunnut miten paljon on oikeasti varaa mokailla, kunhan osoittaa rohkeutta ja aloitteellisuutta. Naiset ovat täysin koukussa näihin, ja siihen jos mies osaa "viedä".

Tulee mieleen yksi tuttu jota pidetään sellaisena rohkeana ja aloitteellisena naistenmiehenä. Tunnusti myöhemmin että seuraili ihastustaan kuukausia uskaltamatta tehdä aloitetta, sitten kun päättä tehdä aloitteen kävi kolmesti baarin vessassa oksentamassa ihan vain koska jännitti. Useamman rohkaisuryypyn jälkeen hoippuen naisen luokse, sanat tietysti sekaisin ja kaljatkin taisi läikkyä ihastuksen päälle.

Mutta noin vain työtön mies pokasi itselleen mukavan ja useimpien mielestä nätin vaimon :)

• Neitsytsetä kirjoitti:

Joo, sikäli nämä palstan totuudet kyllä pätevät että tietyissä asioissa rima tuppaa olemaan ainakin sillä korkeudella jonka nainen itse pystyy ylittämään. Eli aloitteen tekeminen jää miehen kontolle, useimmissa tapauksissa ainakin.

Oma iso moka nuorena oli etten tajunnut miten paljon on oikeasti varaa mokailla, kunhan osoittaa rohkeutta ja aloitteellisuutta. Naiset ovat täysin koukussa näihin, ja siihen jos mies osaa "viedä".

Tulee mieleen yksi tuttu jota pidetään sellaisena rohkeana ja aloitteellisena naistenmiehenä. Tunnusti myöhemmin että seuraili ihastustaan kuukausia uskaltamatta tehdä aloitetta, sitten kun päättä tehdä aloitteen kävi kolmesti baarin vessassa oksentamassa ihan vain koska jännitti. Useamman rohkaisuryypyn jälkeen hoippuen naisen luokse, sanat tietysti sekaisin ja kaljatkin taisi läikkyä ihastuksen päälle.

Mutta noin vain työtön mies pokasi itselleen mukavan ja useimpien mielestä nätin vaimon :)

Niin... olen todennut saman. Siis että pystyy ns. juksaamaan että olisi itsevarma vaikkei olekaan. Itse olen huijannut ja niin myös mua on huijattu. Olen myös tajunnut paljon myöhemmin miten paljon joku kundi on muakin jännittänyt, vaikka siinä tilanteessa en ole osannut sitä jännittämistä lukea. Sitten kun sen reaktion näkee jossain muussa tilanteessa niin tajuaa että eihän se nyt ihan niin itsevarma ollut munkaan kanssa.

Harva on niin suvereeni että ei ikinä jännittäisi. Musta sekin on vaan inhimillistä ja seksikästä. Esim. Miehen punastelu tai käsien tärinä. Se vaan saa tuntemaan itsensä seksikkäämmäksi. :D

Toki ärsyttää jos toista jännittää niin paljon ettei uskalla tulla paikalle tai on ihan jäykkänä jännityksestä (en nyt meinaa alapäätä). Itse joskus peruin treffit vain siksi että jännitin ihan liikaa. Siitä tosin on jo yli 10v.

• Kilttimies123
        Nainen_28v kirjoitti:

Niin... olen todennut saman. Siis että pystyy ns. juksaamaan että olisi itsevarma vaikkei olekaan. Itse olen huijannut ja niin myös mua on huijattu. Olen myös tajunnut paljon myöhemmin miten paljon joku kundi on muakin jännittänyt, vaikka siinä tilanteessa en ole osannut sitä jännittämistä lukea. Sitten kun sen reaktion näkee jossain muussa tilanteessa niin tajuaa että eihän se nyt ihan niin itsevarma ollut munkaan kanssa.

Harva on niin suvereeni että ei ikinä jännittäisi. Musta sekin on vaan inhimillistä ja seksikästä. Esim. Miehen punastelu tai käsien tärinä. Se vaan saa tuntemaan itsensä seksikkäämmäksi. :D

Toki ärsyttää jos toista jännittää niin paljon ettei uskalla tulla paikalle tai on ihan jäykkänä jännityksestä (en nyt meinaa alapäätä). Itse joskus peruin treffit vain siksi että jännitin ihan liikaa. Siitä tosin on jo yli 10v.

Ei se alapää ainakaan silloin ole minulla jäykkänä jos jännitän jotain asiaa ihan kamalasti mutta mies voi kyllä olla muuten niin jäykkänä ettei pääkään meinaa kääntyä.

• Kilttimies123 kirjoitti:

Ei se alapää ainakaan silloin ole minulla jäykkänä jos jännitän jotain asiaa ihan kamalasti mutta mies voi kyllä olla muuten niin jäykkänä ettei pääkään meinaa kääntyä.

Samaa se jännitys aiheuttaa naiselle. :) Aistit ei oikein pelaa ja paikat ei lämpene.

Eiköhän jännittäessä "lerppa" ole aika yleistä. Tullut vastaan kerran jos toisenkin. Eipä sitä kannata jännittää, muuten ei varmasti paikat toimi.

• Munannäyttäjä

Yllätä se iloisesti odottamalla joku päivä rapussa housut kintuissa ja muna pystyssä. Kysy vaikka saman tien, onko se neitsyt. Siitä tutustuminen lähtee helposti, kun ollaan itse asian äärellä eikä tarvitse yrittää naama punaisena änkyttää mitään vaivaannuttavia latteuksia. Rohkaise mielesi ja näytä muna!

• Kilttimies123

No jo on taas neuvot. :)

• Capt.Cork

Olet poika pahasti myöhässä. Meikä kävi korkkaamassa sen jo 4v sitten.

• aikuinenmies-

Jollet uskalla mennä sen oven taa pyytämään sitä kahville niin et sa pillua koskaan ja joku jännämies vie sun naises. Varmaan se tulee jonkun tatuoidun paskan kanssa vastaan sua pihalla. Olin nuorena ujo mutta oli vaan uskallettava kun muut kaveri miehet uskalsi ja seurusteli joten minunkin piti uskaltaa pyytä tyttöjä treffeille. Pyysin discossa yhtä rillipäistä tyttöä treffeille ja se suostui ja se oli eka kerta kun tyttö suostui. Kun tutustui siihen nii n pidin sitä maailman söpöimpänä tyttönä.

• Kilttimies123

Niinhän se tietysti on että pitää uskaltaa jos meinaa saada tai muuten päätyy ikuiseksi neitsytsedäksi. No eikai kukaan multa naista vie kun ei minulla sellaista niin kauan tule olemaankaan kun en uskalla toimia eli tuskin koskaan.

Itsellä ei ole niin suurta painetta ollut lähestyä naisia kun minun kaverinikin on viihtyneet useita vuosia sinkkuina. Tai en tiedä ovatko viihtyneet vaiko olleet sinkkuina olosuhteiden pakosta. Tosin nyt jo melkein kaikki kaverit taas seurustelee paitsi ne joilla ei varmaan vielä edes naisia ole koskaan ollut.

• Kilttimies123

Alkaa tässä kieltämättä itselläkin jo paineet kasvaa kun ikä alkaa olla lähempänä kolmeakymppiä eikä ole vielä mitään kokemusta seurustelusta ja pelkäänpä ettei tulekkaan. Lukemattomina öinä olen herännyt kesken unien ja miettinyt tuota asiaa. Ehkä se sitten on niin että juna meni jo minun osaltani?

• wesh

Kymmenisen vuotta sulla vielä aikaa.. joillakin senkin jälkeen.

• Kilttimies123

Ehkä joskus 23-vuotiaana havahduin ensimmäisen kerran siihen kuinka nopeasti vuodet vierivätkään ja että aikaa ei todellakaan ole vaikka lähes kaikki väittää niin. Tuo on minusta pahin valhe mitä voi kenellekkään syöttää.

Minullekkin on tolkutettu jo ainakin 10 vuotta sitä että kyllä minä vielä löydän jonkun kivan ja kunnollisen tyttöystävän itselleni. Siinä toinen suorastaan törkeä valhe ja oikeastaan enimmäkseen olen kuullut tuota naisten suusta. Voin kertoa että en löydä koskaan tyttöystävää/naisystävää jos/kun en muutu.

• Kilttimies123

Sitä vaan että miksi nuo naiset jotka tuotaa hokee että löydät kyllä vielä tyttöystävän itsellesi eivät itse ole sellaiseksi minulle tarjoutuneet. No eivät tietenkään koska en ole ollut kiinnostava heidän mielestään. En minä nyt sentään tyhmä ole ja ärsyttää tuollainen aliarviointi naisten taholta.

• Kilttimies123 kirjoitti:

Sitä vaan että miksi nuo naiset jotka tuotaa hokee että löydät kyllä vielä tyttöystävän itsellesi eivät itse ole sellaiseksi minulle tarjoutuneet. No eivät tietenkään koska en ole ollut kiinnostava heidän mielestään. En minä nyt sentään tyhmä ole ja ärsyttää tuollainen aliarviointi naisten taholta.

No ei nyt kaikkia kivojakaan miehiä mennä pokailemaan, vaikka ei niissä mitään vikaa olisikaan.

Ja et ole vieläkään vanha. Ei kannata panikoida.

• flowersreally

Mitä jos vaan moikkaisit seuraavan kerran kun näette?

• Kilttimies123

No olen minä moikannutkin ja tyttökin on moikannut mut siihen se on jäänyt. Kyllähän ihmiset nyt yleensä kohteliaisuudesta tervehtii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      55
      1397
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1114
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      114
      585
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      558
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe