tapaisin naisen ajeltais pitkin ja poikin käytäis samalla kahvilla ja jäätelöllä jossakin eli kahvilla kahvilassa huoltsikalla tai mitä matkan varrelta löytyy ja jäätelöllä jäätelökioskilla tai kaupasta ostettuna ja tutustuisimme samalla ja kun palataan ja jos en pidä naisesta niin ystävinä erotaan mutta jos pidän niin treffit jatkukoon jos olen siivonnut kotini niin luokseni ja jos en niin naisen luokse ja jos tosiaan pidän naisesta niin haluaisin hemmotella häntä ja sekstailla ja sit syödään yms ja sovitaan huomisesta eli yhdessä mietitään mitä tehdään niin kai se siitä sitten alkaa se yhdessä olo ja elo ja jos nainen mukava ja kiva ja helppo niin hautaan asti yhdessä ollaan ja kai sen jälkeenkin siinä olis nyt minun unelma treffit
minun unelma treffit
3
77
Vastaukset
- ehtikaimyöhemminkin
Hupsista tuo, haluaisit sekstailla heti ensimmäisillä treffeillä?
- kielihoito.on.ehto
mikä este siinä on kun jos toisesta tykkääon mukava ja kiva samat jutut ja on seksikäs kuin mikä niin haluan kyllä sekstailla ja jos nainen sen jälkeen haluaa tavata niin se on minun tyylini kertoa että silloin pidän hänestä ja haluaisin seukkaamaan ja jos en halua sekstailla ja hemmotella naista niin en halua seurustellakkaan mut jos ei ekoilla treffeillä nainen ei halua niin seuraavana päivänä on sitten jo pakko hemmotella naista ja antaa hänelle ainakin kielihodon loppuun asti
- sinullaonsukupuolitauti
kielihoito.on.ehto kirjoitti:
mikä este siinä on kun jos toisesta tykkääon mukava ja kiva samat jutut ja on seksikäs kuin mikä niin haluan kyllä sekstailla ja jos nainen sen jälkeen haluaa tavata niin se on minun tyylini kertoa että silloin pidän hänestä ja haluaisin seukkaamaan ja jos en halua sekstailla ja hemmotella naista niin en halua seurustellakkaan mut jos ei ekoilla treffeillä nainen ei halua niin seuraavana päivänä on sitten jo pakko hemmotella naista ja antaa hänelle ainakin kielihodon loppuun asti
Tautista pillua nuolisit tuosta vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816