Ei ole turhan vaatimattomia vapaiden suuntien pastorit, kun tekevät sen mitä protokollan mukaan voi tehdä vain Valtion johtajat ja hekin vain virallisilla vierailuilla.
AA-aktiivi ja pastori-kansanedustaja Laukkanen toi "valtiovierailultaan" tuliaisina "virallisen tiedon", että Ruotsissa teinit eivät itse tiedä ovatko he tyttöjä vai poikia.
Valitettavasti Laukkasen "valtiovierailulta" tuoma "virallinen tieto" ei pidä paikkaansa.
https://www.youtube.com/watch?v=W06eZjTw-zw
Jotenkin tuo on aika kuvaavaa kun kansanedustaja ei tiedä yksinkertaisia perusasioita ja menee kuin tuuliviiri kuvitteellisessa maailmassaan.
Laukkanen teki "Valtiovierailun"
12
218
Vastaukset 12
Kaikkia pöllöjä eduskuntaan on äänestettykin. Tai oravalta tuo vähän näyttää.
- miesparka
pekulla taisi olla tilipäivä. on tarinat sen mukaisia taas kerran.
- soittakaa.Pasille
Ateisti ei usko uskovan sanaa, Raamatussa se jo kerrotaan! Amen
ps. Uskovainen ei koskaan valehtele jotenka asia on kuten Antsu sanoi. Kiitos ja ylistys Herralle siitä!!! soittakaa.Pasille kirjoitti:
ps. Uskovainen ei koskaan valehtele jotenka asia on kuten Antsu sanoi. Kiitos ja ylistys Herralle siitä!!!"Uskovainen ei koskaan valehtele", tuo on kyllä vale.
Esimerkiksi ovat valehdelleet, että Raamattu kieltää naista olemasta pappina. No, sitä Raamattu ei sanallakaan kiellä. On vale, että Raamattu olisi ilmoittanut islamin olevan Ilmestyskirjan peto. Ei sekään ole totta, että tytöt ja pojat eivät tietäsi olevansa tyttöjä ja poikia.soittakaa.Pasille kirjoitti:
ps. Uskovainen ei koskaan valehtele jotenka asia on kuten Antsu sanoi. Kiitos ja ylistys Herralle siitä!!!Satiiri on sinänsä hyvä ilmaisumuoto, mutta ei onnistu kaikissa tapauksissa.
- sfadfsafds
Antero Laukkanen rukoilee kanssasi 120 eurolla
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14165659/antero-laukkanen-rukoilee-kanssasi-120-eurolla- KTS--
Rahastarukoilija meiltä enää puuttuikin.
- 1_ewq5
Tuokin vielä ja rahat rukoilusta
menee isopalkkaiselle kansanedustajalle.
- mihinjonottavat
On siinä puuäijät päässeet jonoon taas kerran!
- puuäijä
Ei ole rukoilu nykyään halpaa touhua, kun pastori Laukkanen toimii välimiehenä ihmisen ja Jeesuksen välillä.
- asdfsadfasfd
puuäijä kirjoitti:
Ei ole rukoilu nykyään halpaa touhua, kun pastori Laukkanen toimii välimiehenä ihmisen ja Jeesuksen välillä.
Sinne rukousaamiaiselle pääsi vain kutsuvieraat.
- Lihavat.SionistitSyö.666
Vitun kalliit safkat siellä rukousaamiaisella. Köyhän häpäisyä! Oikein Lohtander-mässäilyä...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636