uskonnollisuus vähä älyisen merkki

eugeniikka

Ihminen joka uskoo vailla minkäänlaista kriteeriä,
ei ole muuta kuin taakka yhteiskunnalle. Uskovaisten lisääntymistä tulisi rajoittaa.

50

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipahan.taas

      Jahas, ihan oli kirjoitustaitoa myöten vm41:n näköinen aloitus. Kyllä nyt varmasti kaikkia Suomen uskovaisia vituttaa ihan hirveästi, kun tämä aloitus oli tänne väännetty. Näin se ateismi toimii maailman parhaaksi.

      Että "vähä älyisyyden merkki". LOL, ROFL

      Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani? Näistä täällä ei näytä siihen olevan.

      • olipahan.taas

        Jaa, Minä aion nuuskia Pallihikeäni Jeesuksen omana ainiaan.

        PH PH PH


      • Mark.kukkuu.kukkuu

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani?"

        Se on mahdotonta, koska älykkyyttäsi ei voi lisätä. Sinun on siis uskottava kuolemaasi saakka.


      • supermaisteri

        En pidä uskovia tyhminä. Enkä tiedä miten kenenkään saisi luopumaan uskostaan. Siihen ei riitä edes tilanne, jossa Jumala loistaa poissaolollaan vaikka kuinka pitäisi olla paikalla.
        Haluisitko kuitenkin kertoa millä logiikalla, millä päättelyketjulla olet uskomukseesi päätynyt?


      • fda

        "Kyllä nyt varmasti kaikkia Suomen uskovaisia vituttaa ihan hirveästi, kun tämä aloitus oli tänne väännetty. Näin se ateismi toimii maailman parhaaksi."

        Ja sinun tuohtumisesi trollien kirjoitteluista pitäisi vaikuttaa kaikkiin Suomen ateisteihin? Näinkö se teismi toimii maailman parhaaksi?

        Nyt kun laitoin sinulle "omasi" takaisin, eikö kuulostakin naurettavalta? Itse en sanoisi uskonnollisia vähä-älyisiksi. Kyllä ihminen voi uskoa vaikka liskoihmisiin ilman todisteita ja olla silti mensan jäsen. Moni on uskonsa jättänyt, eikä älykkyys ole siitä muuttunut. Tälläkin palstalla on monta entistä uskovaista jotka eivät varmasti ole olleet tyhmiä uskossakaan.

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani? Näistä täällä ei näytä siihen olevan."

        Miksi haluat luopua uskostasi? Sehän on sinun asiasi mihin uskot.


      • marathustra
        fda kirjoitti:

        "Kyllä nyt varmasti kaikkia Suomen uskovaisia vituttaa ihan hirveästi, kun tämä aloitus oli tänne väännetty. Näin se ateismi toimii maailman parhaaksi."

        Ja sinun tuohtumisesi trollien kirjoitteluista pitäisi vaikuttaa kaikkiin Suomen ateisteihin? Näinkö se teismi toimii maailman parhaaksi?

        Nyt kun laitoin sinulle "omasi" takaisin, eikö kuulostakin naurettavalta? Itse en sanoisi uskonnollisia vähä-älyisiksi. Kyllä ihminen voi uskoa vaikka liskoihmisiin ilman todisteita ja olla silti mensan jäsen. Moni on uskonsa jättänyt, eikä älykkyys ole siitä muuttunut. Tälläkin palstalla on monta entistä uskovaista jotka eivät varmasti ole olleet tyhmiä uskossakaan.

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani? Näistä täällä ei näytä siihen olevan."

        Miksi haluat luopua uskostasi? Sehän on sinun asiasi mihin uskot.

        " Miksi haluat luopua uskostasi? Sehän on sinun asiasi mihin uskot."
        Hyvä pointti. Ehkäpä hän näkee uskonsa kauppatavarana - mistä saa parhaimman tarjouksen?


      • uskomatontahuuhaata

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani?" kirjoitti nimim. olipahan.taas. Lauseessa ei sanottu että hän haluaisi luopua uskostaan. Nimim. fda teki väärän päätelmän ja marathustra häntä seurasi, jatkaen vielä omilla satuiluillaan kauppatavaroista.


      • kovaa.on
        uskomatontahuuhaata kirjoitti:

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani?" kirjoitti nimim. olipahan.taas. Lauseessa ei sanottu että hän haluaisi luopua uskostaan. Nimim. fda teki väärän päätelmän ja marathustra häntä seurasi, jatkaen vielä omilla satuiluillaan kauppatavaroista.

        Niin, ateistit osaavat kyllä kieroilla, mutta se vain ei auta heitä. Eikä heitä auta mikään, ei edes Jumala, kun kääntävät aina Hänelle selkänsä.


      • fda
        uskomatontahuuhaata kirjoitti:

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani?" kirjoitti nimim. olipahan.taas. Lauseessa ei sanottu että hän haluaisi luopua uskostaan. Nimim. fda teki väärän päätelmän ja marathustra häntä seurasi, jatkaen vielä omilla satuiluillaan kauppatavaroista.

        Näköjään ystävällinen vitsailukin on teistä kuolemanvakavaa kieroilua ja sitten syytätte että ateistit eivät ymmärrä mukamas vertauskuvia.


      • uskomatontahuuhaata
        fda kirjoitti:

        Näköjään ystävällinen vitsailukin on teistä kuolemanvakavaa kieroilua ja sitten syytätte että ateistit eivät ymmärrä mukamas vertauskuvia.

        Missähän kohtaa noissakin lauseissa oli ystävällistä vitsailua, seli seli, loogiset virheet ja omat lisäilyt toisten sanomisiin eivät selittelyillä parane.


      • Nallekarhumerkki
        fda kirjoitti:

        "Kyllä nyt varmasti kaikkia Suomen uskovaisia vituttaa ihan hirveästi, kun tämä aloitus oli tänne väännetty. Näin se ateismi toimii maailman parhaaksi."

        Ja sinun tuohtumisesi trollien kirjoitteluista pitäisi vaikuttaa kaikkiin Suomen ateisteihin? Näinkö se teismi toimii maailman parhaaksi?

        Nyt kun laitoin sinulle "omasi" takaisin, eikö kuulostakin naurettavalta? Itse en sanoisi uskonnollisia vähä-älyisiksi. Kyllä ihminen voi uskoa vaikka liskoihmisiin ilman todisteita ja olla silti mensan jäsen. Moni on uskonsa jättänyt, eikä älykkyys ole siitä muuttunut. Tälläkin palstalla on monta entistä uskovaista jotka eivät varmasti ole olleet tyhmiä uskossakaan.

        "Milloinkahan tapaisin ateistin, joka saisi minut luopumaan uskostani? Näistä täällä ei näytä siihen olevan."

        Miksi haluat luopua uskostasi? Sehän on sinun asiasi mihin uskot.

        "Kyllä ihminen voi uskoa vaikka liskoihmisiin ilman todisteita ja olla silti mensan jäsen."

        Totta. Tosiasia on kuitenkin, että ateistit ovat kurkean pinei lauma, joka ruikuttaa kokouksissaan sitä, että heitä syrjitään ja jopa vainotaan. Hahahaha! Kuka näkisi vaivaa?


      • auttanut.asiaa
        Nallekarhumerkki kirjoitti:

        "Kyllä ihminen voi uskoa vaikka liskoihmisiin ilman todisteita ja olla silti mensan jäsen."

        Totta. Tosiasia on kuitenkin, että ateistit ovat kurkean pinei lauma, joka ruikuttaa kokouksissaan sitä, että heitä syrjitään ja jopa vainotaan. Hahahaha! Kuka näkisi vaivaa?

        Minä olen hieman täällä netissä vainonnut. Yksityisesti en tietenkään, sellaista tekevät ateistit. Mutta siksi olen tällä palstalla vainonnut, kun minusta on niin surkeaa, jos ihmiset valittavat aivan tyhjästä.


      • Tarkentaja
        auttanut.asiaa kirjoitti:

        Minä olen hieman täällä netissä vainonnut. Yksityisesti en tietenkään, sellaista tekevät ateistit. Mutta siksi olen tällä palstalla vainonnut, kun minusta on niin surkeaa, jos ihmiset valittavat aivan tyhjästä.

        "Minä olen hieman täällä netissä vainonnut."

        Hyvä! Poikkeus vahvistaa säännön. Yhden ihmisen vainoamista sanotaan kyllä kiusaamiseksi.


      • fda
        uskomatontahuuhaata kirjoitti:

        Missähän kohtaa noissakin lauseissa oli ystävällistä vitsailua, seli seli, loogiset virheet ja omat lisäilyt toisten sanomisiin eivät selittelyillä parane.

        "Missähän kohtaa noissakin lauseissa oli ystävällistä vitsailua, seli seli, loogiset virheet ja omat lisäilyt toisten sanomisiin eivät selittelyillä parane."

        Olet tuomiosi jo päättänyt, se on selvä. Nyt jää vain arvailtavaksi esititkö retorisen kysymyksen ihan vaan siinä toivossa että pääsisit taas sättimään ateisteja.


      • uskomatontahuuhaata
        fda kirjoitti:

        "Missähän kohtaa noissakin lauseissa oli ystävällistä vitsailua, seli seli, loogiset virheet ja omat lisäilyt toisten sanomisiin eivät selittelyillä parane."

        Olet tuomiosi jo päättänyt, se on selvä. Nyt jää vain arvailtavaksi esititkö retorisen kysymyksen ihan vaan siinä toivossa että pääsisit taas sättimään ateisteja.

        Osoitin miten sinä väännät lauseita toisiksi ja sinä väität että sätin ateisteja... et sinä ole "ateistit" eikä huomautus logiikan virheestäsi ole "sättimistä".


    • vm41

      En minäkään joka paikkaan kiireiltäni ehdi.
      Otan silti kantaa aloittajan ehdotukseen, en kuitenkaan noin radikaalisin keinoin.
      Mielestäni evoluutio kyllä hoitaa uskovaisuuden pois pyyhkimisen, sillä "kikkelipappien", sekä "lestojen" pedofiilistien touhuilu ei väestönkasvua räjäytä.
      Uskovaisuudella tosin on hyödyttävä ominaisuus yhteiskunnassa, nimenomaan vähäosaisten, sekä etnisten taustojen omaavien keskuudessa, nimenomaan luovutettujen tunnuslukujen muodossa, joiden avulla pysyvät "leivässä".
      Joten eipä kannata murehtia turhia.

      • kuvittelevatkaiken

        Uskovaiset uskovat jumalan johdatelleen heitä.


      • Laki_ja_evankeliumi

        Uskon kriteerit ovat välttämättömiä myös lainsäädännön perustana. Perustan on oltava vakaa, inhimillinen, oikeudenmukainen ja selkeä. Sen päälle voidaan rakentaa miten parhaaksi nähdään.


      • päätpoikki

        Jammu setä ei ole ihminen. Lisäätte terveiden taakkaa sairaiden hyysäyksellä.


      • vm41
        Laki_ja_evankeliumi kirjoitti:

        Uskon kriteerit ovat välttämättömiä myös lainsäädännön perustana. Perustan on oltava vakaa, inhimillinen, oikeudenmukainen ja selkeä. Sen päälle voidaan rakentaa miten parhaaksi nähdään.

        Lailla, sekä uskonnolla ei ole meidän yhteiskunnassamme yhteistä nimittäjää.
        Jos sellaiseen yhteiskuntaan haluat, on mentävä muslimivaltioon, jossa uskonto on hallintomuotona
        Meillä lait ovat onneksi laadittu suojaamaan oikeita ihmisiä huijareiden touhuilta.


    • avaus.kertoo.paljon

      Aloitus kuvastaa sitä tyypillistä harmistusta, jota ateistit kokevat jäädessään parittomiksi tai lapsettomiksi. Monella se onkin varmasti ateistiksi ryhtymisen perimmäinen syy: kateus.

      Seuraavaksi pallihikinikkivaras voikin kirjoittaa uskontunnustuksensa. Meistä kukaan ei varmasti arvaa, mitä hän tällä kertaa keksii.

      • avaus.kertoo.paljon

        Pallihikinikki-kanssa-teisti puolestaan teki uskontunnustuksensa jo 15-vuotiaana, koska on nykyisin keski-ikää lähentyvä pönäkkä Lesta.

        Sananjulistaminen
        kuvastaa sitä tyypillistä harmistusta, jota eräät kanssa.teistit kokevat jäädessään paritetuiksi lesteperheeseen tai lapsentasolle rakkauden vääränlaisen takia.. taikka sitten ollaan perheen 13.lapsi. Sitten sitä uhkaillaan,ivataan ja nuuskitaan pallejaan kun ollaan niin lestoja ja pimeitä.. Ei edes tajua ettei Jeesushihhulointi taiomat seksi-imuri fantasiat, kuulu yleiseen levitykseen.

        Tänäänkin olen pyytänyt poistoon julistajahikiteistin avauksia ...
        uskontunnustuksensa kuuluvat muualle kuin tänne. Soopaa ja PH:ta sen koko elämä on. . moinen käytös pilaa kristinuskon maineen.

        hih huh


      • avaus.kertoo.paljon

        Siinähän se tulikin. Samaa taattua tavaraa, niin kuin aina pytyllä istuessa.


      • Menisi-hyötykäyttöön
        avaus.kertoo.paljon kirjoitti:

        Pallihikinikki-kanssa-teisti puolestaan teki uskontunnustuksensa jo 15-vuotiaana, koska on nykyisin keski-ikää lähentyvä pönäkkä Lesta.

        Sananjulistaminen
        kuvastaa sitä tyypillistä harmistusta, jota eräät kanssa.teistit kokevat jäädessään paritetuiksi lesteperheeseen tai lapsentasolle rakkauden vääränlaisen takia.. taikka sitten ollaan perheen 13.lapsi. Sitten sitä uhkaillaan,ivataan ja nuuskitaan pallejaan kun ollaan niin lestoja ja pimeitä.. Ei edes tajua ettei Jeesushihhulointi taiomat seksi-imuri fantasiat, kuulu yleiseen levitykseen.

        Tänäänkin olen pyytänyt poistoon julistajahikiteistin avauksia ...
        uskontunnustuksensa kuuluvat muualle kuin tänne. Soopaa ja PH:ta sen koko elämä on. . moinen käytös pilaa kristinuskon maineen.

        hih huh

        "uskontunnustuksensa kuuluvat muualle kuin tänne. Soopaa ja PH:ta sen koko elämä on. ."

        Omakaan kökköjulistuksesi ei kuulu yleiseen levitykseen. Tarjoa puheitasi naapurin mummolle ruukkukukkien lannoitteksi.


    • jaoninhimillistä

      Uskovaisten sterilointi poistaa ongelman.

      • capt.böbönick

        Menikö tuo nyt oikein. Eikö pitänyt kirjoittaa

        Usko vaisten sterlointi poistaa ongelman.


      • fda

        pyhähenkitrolli taas vauhdissa.


      • kuulutjostain

        Sudet sai taas lapsia syödäkseen.


    • Ajattele

      "Ihminen joka uskoo vailla minkäänlaista kriteeriä, ei ole muuta kuin taakka yhteiskunnalle. Uskovaisten lisääntymistä tulisi rajoittaa."

      Kaikki ihmisen elämässä lepää uskon varassa. Todellisuuskäsityksesi ovat uskon tuote. Et kykene itse todistamaan käsityksistäsi mitään. USKOT muiden selityksiä. USKOSI ei siis ole edes omaasi. Maailmankuvasi on samoin USKON varassa. Et voi tarkistaa sen kaikkia eri puolia ollaksesi "varma" niiden paikkansapitävyydestä.

      Et tiedä, kestääkö maa jalkojesi alla muutaman sekunnin päästä. Sinä USKOT niin, koska todellisuuskäsityksesi kertoo sinulle, että niin todennäköisesti on. Mielessäsi liikkuu kymmeniä myyttejä, joilla rakennat arkikuvaa elämästä mielessäsi; selität ympäröivän maailman tapahtumia, olemassaoloasi, toimintaasi, ihmissuhteita ja monia ilmiöitä itsellesi.

      Toimit ritualistisesti, kaavojen mukaan, sielläkin missä sitä ei tarvita. Koetat näin välttää pahaa ja hankkia itsellesi ansioita itsesi, ihmisten tai jumaliesi/ ties minkä edessä. Olet uskonnollinen ihminen. Kuinka kestävä USKOSI on objektiivisesti?

      Pitäisiköhän lisääntymistäsi rajoittaa?

      • tieto_on_valttia

        Päättelykyky perustuu tiedon määrään.
        Tieto ei läpäise valheen muuria, jos maailma romahtaa.


    • neitokainen.1983

      Juuri tänään mietin asiaa: miksi pitää puuttua toisen uskoon? Miksei vaan voi antaa toisen uskoa jos hän niin haluaa?? Miten se on sinulta pois? Itse en ole uskossa, mutta en IKINÄ lähtisi toisen ihmisen älyä tai muutakaan arvostelemaan, kun ne ei ole yhteydessä toisiinsa milläänlailla!!!

      • olipahan.taas

        Jahas, ihan oli kirjoitustaitoa myöten vm41:n näköinen viesti, taas.


      • olipahan.taas kirjoitti:

        Jahas, ihan oli kirjoitustaitoa myöten vm41:n näköinen viesti, taas.

        ööö..sanoit noin aloittajasta ja nyt minun sitä kritisoivasta kirjoituksesta..täh??


      • selitystä.sinulle
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        ööö..sanoit noin aloittajasta ja nyt minun sitä kritisoivasta kirjoituksesta..täh??

        Nikkivaras kopioi täällä toisten nikkejä ja heidän kirjoituksiaankin. Palstan tyyli nyt vain sattuu olemaan tällainen, valheellinen.


      • selitystä.sinulle kirjoitti:

        Nikkivaras kopioi täällä toisten nikkejä ja heidän kirjoituksiaankin. Palstan tyyli nyt vain sattuu olemaan tällainen, valheellinen.

        nikkivaras? miten sellainen olen kun omalla rekisteröidyllä nikillä kirjoittelen?


      • selitystä.sinulle
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        nikkivaras? miten sellainen olen kun omalla rekisteröidyllä nikillä kirjoittelen?

        Nikkivaras on se jolle vastasit. Se joka on varastanut aamulla kirjoittaneen nikin ja kopioi sinulle hänen lauseensakin.


      • selitystä.sinulle kirjoitti:

        Nikkivaras on se jolle vastasit. Se joka on varastanut aamulla kirjoittaneen nikin ja kopioi sinulle hänen lauseensakin.

        Voi elämä! Toiset haukkuu uskiksia tyhmiksi, mutta en tiedä mitä te ootte...


      • fda

        Mitä ne ovat? Trolleja, provoilijoita...

        Itse annan ihmisten uskoa mitä he haluavat, kunhan eivät sen perusteella pakota muita omien varmistamattomien uskomustensa noudattajiksi. Esim. isis-uunot ovat sellaisia joiden uskoa en suvaitse.


      • selitystä.sinulle
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        Voi elämä! Toiset haukkuu uskiksia tyhmiksi, mutta en tiedä mitä te ootte...

        KAMELINPERSE ateisti elä inise tyhmä


      • lisää.selitystä
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        Voi elämä! Toiset haukkuu uskiksia tyhmiksi, mutta en tiedä mitä te ootte...

        Minä kirjoitin alunperin nimimerkillä selitystä.sinulle.

        Kuten neitokainen huomannet, nikkivaras varasti nikkini ja tuli julistamaan asiaansa. Hänen asianaan on solvata ja häiritä. Nikkivaras on ateisti, joka varastaa teistien nikkejä ja niiden, jotka kritisoivat ateismia tai ateistien käsityksiä millään tavoin. Häntä nimitetään täällä yleisesti pallihiki-trolliksi, koska hän kirjoittaa yleensä pallihien nuuskimisesta, lisäksi myös kamelinperseistä ja pölynimuriseksistä, hän haukkuu erityisesti lestadiolaisia ja helluntailaisia insestistä, lisäksi kaikkia uskovaisia hihuiksi. Hän varastaa teistien nikkejä ja rekisteröi niitä itselleen. Hänellä on niitä hyvin paljon, joten jos täällä kirjoittelee rekisteröity nimimerkki "uskovamies", "uskonratkaisu", "bible-is-the-truth" tai muu sellainen uskonnollisuuteen viittaava, kyseessä on todennäköisesti nikkivaras ja ateistinen valehtelija. Hän siis pyrkii esiintymään jonkinlaisena kiihkoilija-uskovaisena. Hän hyökkää uskovaisten kimppuun, ei koskaan ateistien, paitsi joskus vahingossa tai jos ateisti on "väärää mieltä".


      • lisää.selitystä kirjoitti:

        Minä kirjoitin alunperin nimimerkillä selitystä.sinulle.

        Kuten neitokainen huomannet, nikkivaras varasti nikkini ja tuli julistamaan asiaansa. Hänen asianaan on solvata ja häiritä. Nikkivaras on ateisti, joka varastaa teistien nikkejä ja niiden, jotka kritisoivat ateismia tai ateistien käsityksiä millään tavoin. Häntä nimitetään täällä yleisesti pallihiki-trolliksi, koska hän kirjoittaa yleensä pallihien nuuskimisesta, lisäksi myös kamelinperseistä ja pölynimuriseksistä, hän haukkuu erityisesti lestadiolaisia ja helluntailaisia insestistä, lisäksi kaikkia uskovaisia hihuiksi. Hän varastaa teistien nikkejä ja rekisteröi niitä itselleen. Hänellä on niitä hyvin paljon, joten jos täällä kirjoittelee rekisteröity nimimerkki "uskovamies", "uskonratkaisu", "bible-is-the-truth" tai muu sellainen uskonnollisuuteen viittaava, kyseessä on todennäköisesti nikkivaras ja ateistinen valehtelija. Hän siis pyrkii esiintymään jonkinlaisena kiihkoilija-uskovaisena. Hän hyökkää uskovaisten kimppuun, ei koskaan ateistien, paitsi joskus vahingossa tai jos ateisti on "väärää mieltä".

        ok onpas typerää toimintaa siis oikeasti...en itse uskonto/ateisti sivulla pyöri..kommentoin jos etusivulle päässy juttu niin en tiedä näistä "nikki varkaista" tms mitään...


      • fda

        Itseasiassa kyseinen kirjoittaja on laittanut uhkauksia palstalle, minutkin uhkasi teloittaa haulikolla (olen ateisti). On tuore juttu että hän alkoi solvaamaan uskoviakin. Alunperin hän kirjoitteli tyyliin "ateistit ovat syntyneet kamelin perseessä" ja sanoi ateisteja ihmispaskoiksi.

        Kyseessä on luultavasti joku seonnut, joka haluaa karkoittaa ihmiset ateismipalstalta. Luultavasti hän ei ole ateisti. Kenties häntä pelottaa ajatus siitä, että ihimiset keskustelevat siitä kun ei uskota jumalaan.


      • palstan.varrelta
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        ok onpas typerää toimintaa siis oikeasti...en itse uskonto/ateisti sivulla pyöri..kommentoin jos etusivulle päässy juttu niin en tiedä näistä "nikki varkaista" tms mitään...

        On, juuri sitä se on. Typerää toimintaa. Siksi tämän palstan nimi onkin ateismi. Ketkään muut eivät halua palstastaan yhtä tympeää ja vastenmielistä.

        neitokainen, sinä olet tottunut asialliseen kommentointiin. Näin havaitsin. Silloin ei voi suositella sinulle tätä kaatopaikkaa.

        Tuolla vm41 jo sinutkin haukkui valmiiksi. Tämä täällä pyörivä tylsäpäisten lauma haluaa pitää koko palstan ihan keskenään ja normaalisti tämä onkin vain täynnä solvauksia. Viime kesänä kaksi ateistia äijänkörilästä (balettihameissaan ja rusetit päälaella) örisi täällä humalassa keskenään ja haastoi tappelua. Kirjoituksista sai sen verran selvää, että kävivät huitomassa toisiaan lärvykkään Helsingin lentoasemalla ja vartijat laittoivat heidät koppiin. Sitten samat tyypit täällä toisilla nikeillä väittävät uskovien olevan keskenään riitaista porukkaa... hoh hoijaa.

        Niin että.. jos haluat neitokainen kirjoitella juuri tälle palstalle, niin varaudu negatiivisesti, sillä sitä tulet saamaan täällä niskaasi.


    • Mitä on uskonnollisuus? Onko se tapa uskoa kristillisesti?

      Uskontoja on huikean paljon ja punainen auto päälle. Ovatko edelliset kaikki uskonnollisia?

      Itse olen päätynyt Uskoon. Minulle se on uskoa johonkin suurempaan! Olen myös kertonut omasta jumalastani, jonka kanssa on mukavaa jutellakin. Se on hyvä olla oma jumala, eikö?

      • ruuneperisinut

        Olet mielipuoli, nyt valkotakkiset tänne ja heti.


      • uskonratkaisu111111111
        ruuneperisinut kirjoitti:

        Olet mielipuoli, nyt valkotakkiset tänne ja heti.

        "t valkotakkiset tänne ja heti."
        Mitäs itsesi perään valkotakkisia haluat ,pappejako huudat hätiin?

        ota hihhuliöljynaukku


      • mustasukkainen-Ulla

        Ruunen kirjoitus:" Olen myös kertonut omasta jumalastani, jonka kanssa on mukavaa jutellakin. Se on hyvä olla oma jumala, eikö"?

        Miksi sitten tuolla 70 kaipaat itsellesi Facebookia, jossa voit keskustella, koska olet jo 80 , joten etsi sieltä ikäistäsi seuraa.


    • vm41

      >Neitokainen 1983<
      On naivistisuudessaan ylivertaisuuden perikuva.
      Olisi pysynyt vain karsinassaan puuttumatta uskovaisten asioihin.
      Kyllä uskovaisilla on oikeus arvioida uskomattomien älykkyyttä, niiden vähäisten resurssien avulla, joita ovat jaossa saaneet, sillä tuskin niistä muille vahinkoa olisi, kuin heille itselleen.

    • Ateisti12

      Minä olen ateisti mutta minusta jokaisella saa olla oma mielipide asiasta

      • uskonnotalas

        Uskonnollisuus johtaa väistämättä sairaiden ihmisten määrän kasvuun.
        Tukemalla mitä sairaimpien elämää, terveet joutuvat kärsimään enemmin tai
        myöhemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe