Eu"n perään ! onko toi sama mies joka meuhkasi Missä Eu siellä ongelma??
Soini kehtaa avoimestti tillittää
6
111
Vastaukset
Ihan oikeasti ! Kiinnostaako jotain, mitä Soini tekee tai on tekemättä. Koko "kasa" on menettänyt puolueensa kanssa uskottavuuden, ja sitä tulee pitää tämän hallituksen loppuaika, vain jonkinlaisena välttämättömänä väliaikasena pahana, joka poistuu ja sen aiheuttamat jäljet on sitten vain korjattava, muistaen vain pahana varoittavana esimerkkinä, kuinka käy, kun valehtelijoiden klubiin hurahdetaan.
- Antipersux
Katsos kun Soinikin on joutunut myötämään talouden kovat lainalaisuudet. Jos erotaan eu:sta / eurosta niin sen jälkeen Suomen talous ajautuu lähes vapaaseen pudotukseen. Koeta siinä nyt sitten parantaa hallituksessa työllisyyttä ja samalla uskoa uuteen "jytkyyn"....
- Hallaahon.äänestäjä7
Onko Soini antanut jotain lausuntoja eipä kiinnosta sisältö sinänsä
Soini ei ole kynän mies, hän on torien, Soinin ylpeyden aihe on Wall Street Journalin juttu, jonka ovat kirjoittaneet Soinin katolisen liigan tuntemattomat tekijät.
Soinin websivut ovat ongelmalliset, tarinaa ja uskontoa. Soini halaa suvakkia ja pelkää heitä mm. Ylessä http://timosoini.fi/2016/05/kysymys-yle-n-johdolle/ http://timosoini.fi/2016/05/loysaa-toimittamista/
Soinin uskontoryhmän Kimmo Kivelä taas kehuu Yleä, jossa ramppaa suvakkia, toteemimatua ja pakkoruotsittajaa haukkumassa Suomea kuin Hesarissa http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/08/hallintoneuvoston-puheenjohtaja-kimmo-kivela-yle-huolehtii-suomalaisen
Olli Immonen kyllä puolustaa kansaa http://www.ksml.fi/kotimaa/Immonen-kritisoi-rajusti-Yleä-Facebookissa-Kallellaan-yhteen-suuntaan/372337?pwbi=5e5476f457cf6e7ed0129fd581970d42 Perussuomalaisten kansanedustaja Olli Immonen kirjoittaa Facebook-seinällään, että on syytä selvittää syrjiikö nykyinen Yle-laki muita kuin "punavihreitä" ja "arvoliberaaleja" toimittajia.– Kyselin joitakin viikkoja sitten Yleisradion hallintoneuvoston jäsenen roolissa täällä Facebookissa sitä, osaako kukaan mainita nimeltä edes yhtä kansallismielisesti tai konservatiivisesti ajattelevaa Ylen toimittajaa? - uusipuolue
Suomi on jo vapaassa pudotuksessa kiitos Eu"n ulkomaankauppa ei käy eli jos ollaan pohjalla voiko vielä pudota ? uskoisin että ilman Eu"n byrogatioita yms maksuja/kahleita Suomi lähtisi nousuun.
- jfjuyhug
lyllerö saannu komission ruokalasta parempia kyljyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674