"Suomi nousuun! 6 minuuttia lisää työpäivään. Mitä siinä ajassa oikeasti ehtii tehdä? "
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001190998.html
Mitä ehtisitte tekemään 6:ssa minuutissa?
19
272
Vastaukset
- muurari_
Ehtii siinä ajassa kauhan pestä.
- Siwa-kaupassa---
.
"Siinä ajassa ehtii hyvin nähdä Siwa-typykän Siwa-kaupassa!!!!1!!!!!!!!11!!1!!"
http://a1.ec-images.myspacecdn.com/images01/21/0e3d2df72bbba1c06ca5ff59d7625832/l.jpg
har!11
. - terotypistä
Ehtii siinä työntää löylykauhan perseeseen:)
- splätt
sulle poikittain ja hyppää mereen
- Jorma-
Tuottavuusloikka :)
- munarunoilija
mUNIA SIINÄ HIEMAN EHTII RAAPIA
Yhen laskun skrivaa. Yhen puhelun kilauttaa.
Syödä paketillisen Jaffa-keksejä (ne ovat nykyään aika olemattomia).
- keksirunoilija
Lidlin saksalaisten (?) jaffakeksien maku on voimakkaampi mitä suomalaisten jaffakeksien
keksirunoilija kirjoitti:
Lidlin saksalaisten (?) jaffakeksien maku on voimakkaampi mitä suomalaisten jaffakeksien
Tietysti ja siksi, että ammattikirjallisuudessa sanotaan, että skandinaviassa pidetään miedoista mauista. Jos vertaat täkäläistä Fantaa keskieurooppalaiseen, niin tuolla etelämmässä siinä on sisällysluettelon mukaan kaksinkertainen määrä appelsiinimehua.
Sama tilanne jäätelöissä ym. tuotteissa.
Siinä ehtii soittamaan yhden puhelun ja se voi tarkoittaa tosi hyvää kauppaa.
Asiakkaalla voi olla vaikka neljä sähköliittymää ja se vaihtaa niihin kaikkiin meidän sähkösopimuksen. Hyödyttää siis paljon, jos tätä tapahtuu sadallekin myyjälle edes satunnaisesti.
Kuudella minuutilla voi olla meikäläisen duunissa ratkaisevaa merkitystä.- 6minveltostvelttoon
Kaksoset.
- rööööööööööh
Meidän firmassa sovittiin että ei tehdä mitään ja hommat lopetellaan puolituntia aiemmin kuin tähän asti.Sipilän minuutit käytetään hallituksen haukkumiseen ja EU-kriittisiin puheenvuoroihin. Kaikki tämä kostoksi SSS-hallitukselle. Suomi nousuun RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!!!
Siivoan pöydän.
- ohooos--
tähänpä minäkin voisin kuusiminuuttiseni käyttää...
- Haluan_myös_yleen
ohooos-- kirjoitti:
tähänpä minäkin voisin kuusiminuuttiseni käyttää...
.
"Haluan käyttää kuusiminuuttiseni julkisuudessa ylessä trollitehtaita "tutkimassa""
har!1
.
- orjarunoilija
Joskus, kun olin kaapelitehtaan valimolla töissä, mentiin puoli tuntia ennen työajan päättymistä saunaan.
Kun yksi pomoista alkoi osaston luottamusmiehelle urputtamaan menetetystä työajasta, totesi luottamusmies, että mennään saunaan tuntia aikaisemmin työajan päättymistä. Sen jälkeen ei enää pomo urputtanut - jeppjeppP
Ehtii pitää tupakan mittasen tauon, työstä se käy nykyaikana kun pitää ettiä piilo!
Noistahan kertyy muutamassa kuukaudessa yksi "etäpäivä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614