Mitä ehtisitte tekemään 6:ssa minuutissa?

tehokasta.tuumailua

19

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muurari_

      Ehtii siinä ajassa kauhan pestä.

      • Siwa-kaupassa---

      • terotypistä

        Ehtii siinä työntää löylykauhan perseeseen:)


      • splätt

        sulle poikittain ja hyppää mereen


      • Jorma-

        Tuottavuusloikka :)


    • munarunoilija

      mUNIA SIINÄ HIEMAN EHTII RAAPIA

    • Yhen laskun skrivaa. Yhen puhelun kilauttaa.

    • Syödä paketillisen Jaffa-keksejä (ne ovat nykyään aika olemattomia).

      • keksirunoilija

        Lidlin saksalaisten (?) jaffakeksien maku on voimakkaampi mitä suomalaisten jaffakeksien


      • keksirunoilija kirjoitti:

        Lidlin saksalaisten (?) jaffakeksien maku on voimakkaampi mitä suomalaisten jaffakeksien

        Tietysti ja siksi, että ammattikirjallisuudessa sanotaan, että skandinaviassa pidetään miedoista mauista. Jos vertaat täkäläistä Fantaa keskieurooppalaiseen, niin tuolla etelämmässä siinä on sisällysluettelon mukaan kaksinkertainen määrä appelsiinimehua.
        Sama tilanne jäätelöissä ym. tuotteissa.


    • Siinä ehtii soittamaan yhden puhelun ja se voi tarkoittaa tosi hyvää kauppaa.

      Asiakkaalla voi olla vaikka neljä sähköliittymää ja se vaihtaa niihin kaikkiin meidän sähkösopimuksen. Hyödyttää siis paljon, jos tätä tapahtuu sadallekin myyjälle edes satunnaisesti.

      Kuudella minuutilla voi olla meikäläisen duunissa ratkaisevaa merkitystä.

    • 6minveltostvelttoon

      Kaksoset.

    • rööööööööööh

      Meidän firmassa sovittiin että ei tehdä mitään ja hommat lopetellaan puolituntia aiemmin kuin tähän asti.Sipilän minuutit käytetään hallituksen haukkumiseen ja EU-kriittisiin puheenvuoroihin. Kaikki tämä kostoksi SSS-hallitukselle. Suomi nousuun RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!!!

    • Siivoan pöydän.

      • ohooos--

        tähänpä minäkin voisin kuusiminuuttiseni käyttää...


      • Haluan_myös_yleen
        ohooos-- kirjoitti:

        tähänpä minäkin voisin kuusiminuuttiseni käyttää...

        .

        "Haluan käyttää kuusiminuuttiseni julkisuudessa ylessä trollitehtaita "tutkimassa""

        har!1

        .


    • orjarunoilija

      Joskus, kun olin kaapelitehtaan valimolla töissä, mentiin puoli tuntia ennen työajan päättymistä saunaan.
      Kun yksi pomoista alkoi osaston luottamusmiehelle urputtamaan menetetystä työajasta, totesi luottamusmies, että mennään saunaan tuntia aikaisemmin työajan päättymistä. Sen jälkeen ei enää pomo urputtanut

    • jeppjeppP

      Ehtii pitää tupakan mittasen tauon, työstä se käy nykyaikana kun pitää ettiä piilo!

    • Noistahan kertyy muutamassa kuukaudessa yksi "etäpäivä".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe