Kappas taas uuditunut palsta, tykkäykset tulleet.

Siinnähän tuo oli otsakkeessa.

Ootteko huomannu millon nämä tulivatten?

60

639

9Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsfssdf

      Tänään tulivat, pelkästään rekisteröityneet voivat äänestää tosin.
      Ennenhän kaikki voivat äänestää,nykyään ei.

      • Selema.

        Näyttäisi tuo viesti laskurikin nyt toimivan. Eli kuittaantuvat luetuksi.


      • Ikis__M

        Mahdankohan minä nyt kovinkin paljon menettää kun en pääse peukuttamaan, tuskinpa. Rekisteröityneistä varmaankin kerätään dataa mainosfirmojen käyttöön niin että niille alkaa sivupalkkiin ja ehkä joap muuallekin someen ihan huomaamatta putkahtelemaan mainoksia keskustelunaiheisiin liittyvistä jutuista, näin olettaisin.


      • eivaikeaa

        Sitä varten on kaikki mahdolliset blockerit käytössä ja some en käytä.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Mahdankohan minä nyt kovinkin paljon menettää kun en pääse peukuttamaan, tuskinpa. Rekisteröityneistä varmaankin kerätään dataa mainosfirmojen käyttöön niin että niille alkaa sivupalkkiin ja ehkä joap muuallekin someen ihan huomaamatta putkahtelemaan mainoksia keskustelunaiheisiin liittyvistä jutuista, näin olettaisin.

        Me rekisteröityneet yläpeukutamme nyt toisiamme ja te mustat saatte vaan alapeukkua ja ilman vaseliinia, lällätislää.


      • Ikis__M
        scrg kirjoitti:

        Me rekisteröityneet yläpeukutamme nyt toisiamme ja te mustat saatte vaan alapeukkua ja ilman vaseliinia, lällätislää.

        Aivan sama, siinähän peukutatte. Pitäisiköhän laittaakin kokeeksi joku oikein naisvihainen avaus ja katsoa kerääkö se enemmän plussia vai miinuksia?


      • Ikis__M kirjoitti:

        Aivan sama, siinähän peukutatte. Pitäisiköhän laittaakin kokeeksi joku oikein naisvihainen avaus ja katsoa kerääkö se enemmän plussia vai miinuksia?

        Aina sitä kokeilla voi. Ei siitä mitään hyvää seuraa kuitenkaan. Luultavasti eniten loukkaantuvat ne, joita et edes haluaisi loukata.


      • Ikis__M
        scrg kirjoitti:

        Aina sitä kokeilla voi. Ei siitä mitään hyvää seuraa kuitenkaan. Luultavasti eniten loukkaantuvat ne, joita et edes haluaisi loukata.

        Se on mahdollista joo. Minä vaan aina ihmettelen tuota loukkaantumisasiaa, esim. jos joku kirjoittaa "lutkat ovat p..stä" niin sitten siitä tuntuu loukkaantuvan eniten semmoiset jotka ei ole lutkia, ainakaan kovin paljon, vaikkei siitä olisi mitään syytä heidän vetäistä hernettä sieraimeen.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Se on mahdollista joo. Minä vaan aina ihmettelen tuota loukkaantumisasiaa, esim. jos joku kirjoittaa "lutkat ovat p..stä" niin sitten siitä tuntuu loukkaantuvan eniten semmoiset jotka ei ole lutkia, ainakaan kovin paljon, vaikkei siitä olisi mitään syytä heidän vetäistä hernettä sieraimeen.

        Luulen että ne jotka muutenkin on kriittisiä itsensä ja tekemistensä suhteen ottaa ne itseensä. Ja sitten tietysti voi olla mustasukkaisuutta siitä, että miehen fokus on lutkissa vaikka se voisi olla niissä muissa.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Se on mahdollista joo. Minä vaan aina ihmettelen tuota loukkaantumisasiaa, esim. jos joku kirjoittaa "lutkat ovat p..stä" niin sitten siitä tuntuu loukkaantuvan eniten semmoiset jotka ei ole lutkia, ainakaan kovin paljon, vaikkei siitä olisi mitään syytä heidän vetäistä hernettä sieraimeen.

        Tuota minäkin ihmettelen, että jos ei ole, niin miksi Muka loukkantuvat?..... ;P

        Vai onko kyse ennemminkin siitä, että osaan kalahtaa ja/tai eivät halua asioista puhuttavan.....ainakaan sillä tavalla miten monet miehet asian näkevät?.... ;P


      • scrg kirjoitti:

        Luulen että ne jotka muutenkin on kriittisiä itsensä ja tekemistensä suhteen ottaa ne itseensä. Ja sitten tietysti voi olla mustasukkaisuutta siitä, että miehen fokus on lutkissa vaikka se voisi olla niissä muissa.

        " että miehen fokus on lutkissa vaikka se voisi olla niissä muissa. "

        Noh, tälläinen mies olisikin hauska näky....tai ainakin outo tapaus.....ja jos totta puhutaan, niin pimperon vonkaajat kyllä kuuluvat kaikki tuohon kastiin.....haukkuvat ja vonkaavat...... ;P


      • scrg kirjoitti:

        Me rekisteröityneet yläpeukutamme nyt toisiamme ja te mustat saatte vaan alapeukkua ja ilman vaseliinia, lällätislää.

        Peukutin tätä.


      • Ikis__M
        scrg kirjoitti:

        Luulen että ne jotka muutenkin on kriittisiä itsensä ja tekemistensä suhteen ottaa ne itseensä. Ja sitten tietysti voi olla mustasukkaisuutta siitä, että miehen fokus on lutkissa vaikka se voisi olla niissä muissa.

        No joo, se kieltämättä on hyvä että ovat kriittisiä mutta suotta kai siitä itseensä ottaa kun lutkat on ihan oma rotunsa, ei kunnollisen naisen semmoisiin itseään pidä verrata. Juurikin kun kirjoituksillamme tuomitsemme huonot naiset hyvien tulisi ottaa ne kehuina itseään kohtaan.


      • Ex-----------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

        Aivan sama, siinähän peukutatte. Pitäisiköhän laittaakin kokeeksi joku oikein naisvihainen avaus ja katsoa kerääkö se enemmän plussia vai miinuksia?

        Mielestäni se on erinomainen tapa kartoittaa rekisteröityjen käyttäjien nais- ja valkoritariaste, sen jälkeen voi sitten päätellä, että onko peukutuksissa mitään järkeä ylipäänsä.


    • Yrittävät varmaan puskea porukkaa rekisteröitymään. Korjasivat myös tuon ilmoituksen kuittaantumisen luetuksi. Tämän verran ehti kertyä:

      http://aijaa.com/friIFT

      • rahastusta

        Sama homma kävi tuon s24 treffien kanssa. Poistivat paljon ominaisuuksia ilmaiskäyttäjiltä jotta ihmiset maksaisivat jäsenyydestä..


      • Painoin peukalolla tuota sun linkkiä, niin alapeukku muuttu punaseks siinä alla(!)ok


      • Hutigga kirjoitti:

        Painoin peukalolla tuota sun linkkiä, niin alapeukku muuttu punaseks siinä alla(!)ok

        Samalla loputkin vitjan viestien alapeukut muuttu punasiks.

        Nerokasta(!)


      • Joo, taitaa se viestilaskuri ehkä nyt toimiakin. Mutta olisi sen laskurin samalla voinut ehkä nollatakin. Pitääkö nyt käydä clickaamassa kaikkia vanhoja vastauksia, että ne saa pois?


      • scrg kirjoitti:

        Joo, taitaa se viestilaskuri ehkä nyt toimiakin. Mutta olisi sen laskurin samalla voinut ehkä nollatakin. Pitääkö nyt käydä clickaamassa kaikkia vanhoja vastauksia, että ne saa pois?

        Mulla ainakin nollaantui siitä linkistä, mikä on siinä ilmoituksien listassa.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Mulla ainakin nollaantui siitä linkistä, mikä on siinä ilmoituksien listassa.

        Kiitos. Toimii kun ensin tällä parin postimerkin näytöllä kaivaa sen linkin esille. Käyttäjän vika!

        Erinomaista suomi24! Bugi on korjattu!


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Mulla ainakin nollaantui siitä linkistä, mikä on siinä ilmoituksien listassa.

        mikä ihmeen viestilaskuri(!)


      • scrg kirjoitti:

        Kiitos. Toimii kun ensin tällä parin postimerkin näytöllä kaivaa sen linkin esille. Käyttäjän vika!

        Erinomaista suomi24! Bugi on korjattu!

        Ettei nyt liiaksi kehumiseksi mene, niin näyttääpä lähetettyjen viestien listalla lähetysajat ihan hevonpersettä. Järjestys on oikea, mutta aika ja pvm mitä lie.


    • Joskus aamulla näitä peukutuksia ei vielä ollut. Tulivat joskus päivällä; en muista tuntia. Ehkä tämä voi näyttää jatkossa sitä, että joku on suosittu. Pitää elää jatkossa peukutuksien kanssa. :)

      • Saattoi olla siinä kello 15 jälkeen, kun ensimmäisen kerran huomasin. Joku on tuolla myöhempään puhunut peukutuksesta noin kello 15.30 eli silloin se oli vielä uusi ilmiö. Tämän tarkempaan en voi täsmentää, sillä en muista. Ainakin noin kello 15.30 tänään peukutus oli jo olemassa! Hurjan kivaa! :D


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Saattoi olla siinä kello 15 jälkeen, kun ensimmäisen kerran huomasin. Joku on tuolla myöhempään puhunut peukutuksesta noin kello 15.30 eli silloin se oli vielä uusi ilmiö. Tämän tarkempaan en voi täsmentää, sillä en muista. Ainakin noin kello 15.30 tänään peukutus oli jo olemassa! Hurjan kivaa! :D

        oletko nainen?

        Tarvitsisin naista(!) Mieluummin alle 50 v ja asiallisen näköinen. ÄO ja luonteella ei niin väliä.


      • En ole nainen Sinulle tai Sinua varten. Sorry, olen paljon alle 50 v. ja asiallisen näköinen, mutta oikeastaan minun luokse on tulossa mies nyt juuri juomaan olutta. Hän on kylläkin samassa talossa asuva tuttu. Juuri nyt se sai olutlasin ja vaatii suklaata. Olueni, suklaani ja jonkin muun annan muille miehille kuin Sinulle!


      • Ikis__M
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        En ole nainen Sinulle tai Sinua varten. Sorry, olen paljon alle 50 v. ja asiallisen näköinen, mutta oikeastaan minun luokse on tulossa mies nyt juuri juomaan olutta. Hän on kylläkin samassa talossa asuva tuttu. Juuri nyt se sai olutlasin ja vaatii suklaata. Olueni, suklaani ja jonkin muun annan muille miehille kuin Sinulle!

        Juuri tuollaisia vaativaisia oluenjuojamiehiä naiset aina arvostaa enemmän kuin palstamiehiä.


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        En ole nainen Sinulle tai Sinua varten. Sorry, olen paljon alle 50 v. ja asiallisen näköinen, mutta oikeastaan minun luokse on tulossa mies nyt juuri juomaan olutta. Hän on kylläkin samassa talossa asuva tuttu. Juuri nyt se sai olutlasin ja vaatii suklaata. Olueni, suklaani ja jonkin muun annan muille miehille kuin Sinulle!

        minkä ikänen sun äiti on?


      • Ikis__M kirjoitti:

        Juuri tuollaisia vaativaisia oluenjuojamiehiä naiset aina arvostaa enemmän kuin palstamiehiä.

        No, meillä on jonkinlainen suhde samassa talossa. Perjantaina tai lauantaina hän lupasi tarjota jäätelöä minulle. Oikeastaan hän lähellä ja kaveri - palsta miehet ovat jotain juttukavereita. Joku FDA kiinnostaa fiksuna tyyppinä, mutta monet muut miehet ei täällä oikein kiinnosta. Hän sattui tulemaan juuri luokseni, kun kirjoitin tekstiäni tänne. Sattumaa, mutta minulla on muita miespuolisia ystäviä, joten en kaipaa täältä palstalta ketään miestä ilmeisesti elämääni. Anteeksi, vaan. :D

        Hutiggan kysymykseen iso :((((((( Äitini on nimittäin kuollut. Ei kiitos hänelle, saat pakit!


      • Ikis__M

        Ei minulta tarvitse anteeksi pyydellä, en ole pastanaisten pöksyihin pyrkimässsä mutta ihan noin mielenkiinnosta kysyn vielä että onko tuollainen "jonkinlainen suhde" kiertoilmaus panosuhteelle? Teillä naisilla tuntuu olevan aina tapana ilmaista jotenkin salamyhkäisesti "nö käy täällä yks", "yks kaveri" jne. niitä paneskelusuhteita vaikka ylpeinä ja seksuaalisesti vapaina 2000-luvun naisina ihan hyvin voisitte sanoa suoraankin miten on.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ei minulta tarvitse anteeksi pyydellä, en ole pastanaisten pöksyihin pyrkimässsä mutta ihan noin mielenkiinnosta kysyn vielä että onko tuollainen "jonkinlainen suhde" kiertoilmaus panosuhteelle? Teillä naisilla tuntuu olevan aina tapana ilmaista jotenkin salamyhkäisesti "nö käy täällä yks", "yks kaveri" jne. niitä paneskelusuhteita vaikka ylpeinä ja seksuaalisesti vapaina 2000-luvun naisina ihan hyvin voisitte sanoa suoraankin miten on.

        Olen sanonut jollekin kaverille sen, että naisena antaisin hänelle, jos en olisi uskovainen. Oikeastaan nyt katsoin, vaikka en ole niin kiihkouskovainen, että pitäisi olla kihloissa ennen kuin. Hän vain on ystävä samassa talossa. Hän tarjoaa minulle monesti kyydin autollaan ja minä tarjoilen hänelle olutta sekä joskus ruokaa. Nyt hän ilmeisesti tarjoaa minulle perjantaina jäätelöä. Voi sitä olla vain kavereita!

        Sitä paitsi seksisuhteessa samassa talossa olevan kanssa voi tulla helposti bänks! ja samalla kaveruussuhde sammuu. Minulle riittää hänen kanssaan vain kaveruus! Olen onnellinen sinkku ja vapaa! :D

        Kysymyksesi olivat vähän uskalias ja nolo. Saisit peukuttaa tätä, kun rehellisesti vastasin.


      • Uskovaisilla naisilla just aina ramppaa miesvieraita.


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        No, meillä on jonkinlainen suhde samassa talossa. Perjantaina tai lauantaina hän lupasi tarjota jäätelöä minulle. Oikeastaan hän lähellä ja kaveri - palsta miehet ovat jotain juttukavereita. Joku FDA kiinnostaa fiksuna tyyppinä, mutta monet muut miehet ei täällä oikein kiinnosta. Hän sattui tulemaan juuri luokseni, kun kirjoitin tekstiäni tänne. Sattumaa, mutta minulla on muita miespuolisia ystäviä, joten en kaipaa täältä palstalta ketään miestä ilmeisesti elämääni. Anteeksi, vaan. :D

        Hutiggan kysymykseen iso :((((((( Äitini on nimittäin kuollut. Ei kiitos hänelle, saat pakit!

        jos se sun mies ei anna sulle, niin ei se haittaa. Varataan hotellista huone ja sitte vaan vähän hötsyn tötsyn, eikä mitään jääteloitä tai kaljoja sitten mukaan ollenkaan. En ole uskovainen, mutta jotain rajaa pitää olla hommissa. Syömässä voitaan käydä Hesburgerissa(!)

        Onko sulla asiallisen näköstä siskoo, mikä olis kans joutavana? Sen voisit ottaa sit mukaan.


      • No, annoin jo Sinulle pakit. On minulla kaksi siskoa, mutta heillä on jo miehet! Ehkä otan viestisi huumorilla, sillä ei maailmassa kannata liian vakava olla. Nainen ei oikein Hesburgerista ole kiinnostunut, en ainakaan minä.

        Sitä paitsi tarjoan sille saman talon miehelle jostain syystä ruokaa jonkinlaisesta rakkaudesta, mutta sitä rakkautta on monenlaista. Se on ilmeisesti ystävänrakkautta. Ehkä olemme vain kavereita. Jostain syystä en olisi hänestä mieheksi ottamassa. Hän on vain jäänyt hyväksi kaveriksi samassa talossa.

        Lisäksi on yksi, jonka kanssa haaveilin treffeistä. Juttelin hänen kanssaan tänäänkin. Sanoin rukoilevani hänen puolestaan eli todella olen uskovainen.

        Toivottavasti et loukkaannu, mutta sait pakit, enkä enää Sinulle juuri kirjoitele! :)

        Hyvää alkavaa kesää!


      • en minä mitään pakkia tarvitse, vaan naista. Sovitaan vaan aika ja paikka, niin katotaa sitten se syöntipuoli erikseen. ABC vaikka munkkipossukahvit(!)OK

        Ei kannata niille muille miehille jutella sitte näistä.


      • Ikis__M
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Olen sanonut jollekin kaverille sen, että naisena antaisin hänelle, jos en olisi uskovainen. Oikeastaan nyt katsoin, vaikka en ole niin kiihkouskovainen, että pitäisi olla kihloissa ennen kuin. Hän vain on ystävä samassa talossa. Hän tarjoaa minulle monesti kyydin autollaan ja minä tarjoilen hänelle olutta sekä joskus ruokaa. Nyt hän ilmeisesti tarjoaa minulle perjantaina jäätelöä. Voi sitä olla vain kavereita!

        Sitä paitsi seksisuhteessa samassa talossa olevan kanssa voi tulla helposti bänks! ja samalla kaveruussuhde sammuu. Minulle riittää hänen kanssaan vain kaveruus! Olen onnellinen sinkku ja vapaa! :D

        Kysymyksesi olivat vähän uskalias ja nolo. Saisit peukuttaa tätä, kun rehellisesti vastasin.

        Olisin peukuttanut muttei antanut, toimii vain rekkautuneilla peukutukset mutta peukut nyt näin sanallisesti ja kiitokset rehellisyydestä.

        Tuo vaikuttaa sitten ihan kunnialliselta naapuruussuhteelta ja kun kerran hyötyä tulee puolsin sekä toisin niin eipä tuota voi mitenkään arvostella, onnitella vaan että olet käytänyt hyvän naapurin.


      • Ikis__M
        Ikis__M kirjoitti:

        Olisin peukuttanut muttei antanut, toimii vain rekkautuneilla peukutukset mutta peukut nyt näin sanallisesti ja kiitokset rehellisyydestä.

        Tuo vaikuttaa sitten ihan kunnialliselta naapuruussuhteelta ja kun kerran hyötyä tulee puolsin sekä toisin niin eipä tuota voi mitenkään arvostella, onnitella vaan että olet käytänyt hyvän naapurin.

        korjaus, siis löytänyt hyvän naapurin :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        Olisin peukuttanut muttei antanut, toimii vain rekkautuneilla peukutukset mutta peukut nyt näin sanallisesti ja kiitokset rehellisyydestä.

        Tuo vaikuttaa sitten ihan kunnialliselta naapuruussuhteelta ja kun kerran hyötyä tulee puolsin sekä toisin niin eipä tuota voi mitenkään arvostella, onnitella vaan että olet käytänyt hyvän naapurin.

        No täytyy toveria Jelpata.... ;P

        Eli IkisM:ltä tuli peukku.... ;P


      • Jännämies.on.jännä
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        No, annoin jo Sinulle pakit. On minulla kaksi siskoa, mutta heillä on jo miehet! Ehkä otan viestisi huumorilla, sillä ei maailmassa kannata liian vakava olla. Nainen ei oikein Hesburgerista ole kiinnostunut, en ainakaan minä.

        Sitä paitsi tarjoan sille saman talon miehelle jostain syystä ruokaa jonkinlaisesta rakkaudesta, mutta sitä rakkautta on monenlaista. Se on ilmeisesti ystävänrakkautta. Ehkä olemme vain kavereita. Jostain syystä en olisi hänestä mieheksi ottamassa. Hän on vain jäänyt hyväksi kaveriksi samassa talossa.

        Lisäksi on yksi, jonka kanssa haaveilin treffeistä. Juttelin hänen kanssaan tänäänkin. Sanoin rukoilevani hänen puolestaan eli todella olen uskovainen.

        Toivottavasti et loukkaannu, mutta sait pakit, enkä enää Sinulle juuri kirjoitele! :)

        Hyvää alkavaa kesää!

        Vaikuttaa siltä että naapurin renttu jännämies käy uskovaisen naisen oluet ryyppimässä ja silloin tällöin tyhjentääpä myös jääkaapinkin. Ja sinä hyvää hyvyyttäsi hyysäät häntä :)


      • Ei hän ole mikään renttu. Hänellä on akateeminen loppututkinto. Hän teki tässä tutkijanhommia ja sai tutkimuksestaan vähän aikaa sitten kirjan julkaistua. Hän on hyvää seuraa ja kaveri. Ei hän jääkaappia tyhjennä vaan minä itse olen joskus tarjonnut ruokaa myös ravintolassa hänelle ihan ystävällisyyttään. Myös kotiini olen kutsunut syömään. Ehkä tie miehen sydämeen menee mahan kautta. Hän puolestaan tarjoilee minulle autokyytiä yms. Kyseessä on kahden samassa talossa olevan vaihtokauppa. Toinen saa toiselta ruokaa ja toinen esimerkiksi autokyydin, kun ei itse omista autoa.

        En hyyssä hyvyyttäni häntä! Sen verran yhdessä olemme, että hänellä on kerrostalossamme avain myös minun varastooni. Asuntoni avainta hänellä ei ole. Just only friends! :D


    • Luolasukeltaja

      Tosi ihanaa.

      Nyt mä voin mielikuvapeukuttaa.

      ( Reps )

      • Luolasukeltaja

        Siis tosi törkeää tällainen identiteettikikkailu. Ihminen ajetaan kuin lammas alttarille.

        Bää-ä

        (Hihitystä )


      • Luolasukeltaja

        Montas vuotta siitä on, kun peukkuilu oli arkipäivää?

        - Mjaa-a.

        Mä veikkaisin, että ainakin viisi.

        - Mihin peukuttaminen loppui?

        Mjoo. No varmaan liian moniin peukkuihin yhdessä reiässä.


        ( Reps )


      • Luolasukeltaja

        En voi olla mainitsematta seikkaa, joka aina ja toistuvasti häiritsee sitä oleellisinta asiaa nettikäyttytymisessä: DOMAIN.

        Mä olen main. Ole sinä se do.


        ( Naurua )


    • 12135135

      Miksi tuohon ilmestyy vihreä luku / luku kasvaa kun painaa vihreää peukkua mutta kun painaa punaista peukkua niin mitään ei tapahdu? Missä logiikka?

      • kun painoin alapeukkua, niin se muuttui punaiseksi, mutta vihreä numero jäi(!)

        Nerokasta


    • Pläähhh

      Ei hemmetti inhoan peukutuksia!

      Joukolla sivuhistorian poistoon ja urakalla peukuttelemaan..

    • Päivällä ne pompsahti ja peukutukset taas vaihteeksi. Mä en kyllä ymmärrä mitä tai ketä noi peukut palvelee. :)

      • Voisin kuvitella että tulossa olisi noiden luetuimmat ja keskustelluimmat listausten lisäksi susituimmat tai tykätyimmät listaus.

        Taikka helpompi tapa ilmaista roskaviestit ja muut asiattomat sisällöt, jolloin ylläpito/moderointi tiimi pystyy pikkaisen kätevämmin kohdentamaan resurssejaan. Toisaalta jonkun ihmisen noita tuossa tilanteessa pitää tarkastaa jokatapauksessa, mutten automaattisena tuo järjestelmä olisi erittän helppo huijata ja käyttää väärin.

        Muuten en kyllä näe paljoakaan noista hyötyä näin käyttäjän nökökulmasta. Ainoa minä nyt keksisin on se, jos on viestin kanssa samaa mieltä taikka pitää viestiä hyvänä mutta ei ole asiaan mitään lisättävää.


      • atännä

        Ne palvelee ainakin yhden asian takana jankkaavia kirjoittajia, jotka ahdistuvat kovasti toisten kirjoittajien erilaisista maailmankuvista. Sellainen voi vaikka rekata useamman nimimerkin ja tsempata (vahvistaa) omaa mielipidettään sitä kautta. Tervepäiset eivät toki tuollaiseen viitsi alkaa. Mielipide on parempi kirjoitettuna, silloin siihen voi vastata ja asiasta keskustella. Peukku on vähän kuin puskista heitetty kivi, jos sitä ei mitenkään perustele.


      • atännä kirjoitti:

        Ne palvelee ainakin yhden asian takana jankkaavia kirjoittajia, jotka ahdistuvat kovasti toisten kirjoittajien erilaisista maailmankuvista. Sellainen voi vaikka rekata useamman nimimerkin ja tsempata (vahvistaa) omaa mielipidettään sitä kautta. Tervepäiset eivät toki tuollaiseen viitsi alkaa. Mielipide on parempi kirjoitettuna, silloin siihen voi vastata ja asiasta keskustella. Peukku on vähän kuin puskista heitetty kivi, jos sitä ei mitenkään perustele.

        No näin ajattelen asian itsekin. Mielummin tosiaan perustelujen kanssa. Mielipiteen vahvistelijat lienee aikalailla epävarmoja oikeasti omistakin mielipiteistään. Mikäli vahvistajia kaipaavat. :)


      • pete_pjn kirjoitti:

        Voisin kuvitella että tulossa olisi noiden luetuimmat ja keskustelluimmat listausten lisäksi susituimmat tai tykätyimmät listaus.

        Taikka helpompi tapa ilmaista roskaviestit ja muut asiattomat sisällöt, jolloin ylläpito/moderointi tiimi pystyy pikkaisen kätevämmin kohdentamaan resurssejaan. Toisaalta jonkun ihmisen noita tuossa tilanteessa pitää tarkastaa jokatapauksessa, mutten automaattisena tuo järjestelmä olisi erittän helppo huijata ja käyttää väärin.

        Muuten en kyllä näe paljoakaan noista hyötyä näin käyttäjän nökökulmasta. Ainoa minä nyt keksisin on se, jos on viestin kanssa samaa mieltä taikka pitää viestiä hyvänä mutta ei ole asiaan mitään lisättävää.

        Jeps, käyttäjän näkökulmasta en myöskään näe mitään itua näissä peukuissa. Itsekin tykkään perustelluista kannanotoista. :)


      • atännä kirjoitti:

        Ne palvelee ainakin yhden asian takana jankkaavia kirjoittajia, jotka ahdistuvat kovasti toisten kirjoittajien erilaisista maailmankuvista. Sellainen voi vaikka rekata useamman nimimerkin ja tsempata (vahvistaa) omaa mielipidettään sitä kautta. Tervepäiset eivät toki tuollaiseen viitsi alkaa. Mielipide on parempi kirjoitettuna, silloin siihen voi vastata ja asiasta keskustella. Peukku on vähän kuin puskista heitetty kivi, jos sitä ei mitenkään perustele.

        Tulee ihan mieleen vanhat hyvät ajat, jolloin kaikki naisten viestit saivat palstalla aina roppakaupalla miinuksia.


      • atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tulee ihan mieleen vanhat hyvät ajat, jolloin kaikki naisten viestit saivat palstalla aina roppakaupalla miinuksia.

        Hah.. :) Kauankos olet asunut täällä?
        Onko tuo systeemi nyt sellainen, että voi peukuttaa vain kerran, vai voiko hakata vaikka koko loppuillan toiselle sitä lukemaa? Voiko mielipidettä vaihtaa?


      • atännä kirjoitti:

        Hah.. :) Kauankos olet asunut täällä?
        Onko tuo systeemi nyt sellainen, että voi peukuttaa vain kerran, vai voiko hakata vaikka koko loppuillan toiselle sitä lukemaa? Voiko mielipidettä vaihtaa?

        Kysy Amerikan presidentiltä. :-I


      • atännä kirjoitti:

        Hah.. :) Kauankos olet asunut täällä?
        Onko tuo systeemi nyt sellainen, että voi peukuttaa vain kerran, vai voiko hakata vaikka koko loppuillan toiselle sitä lukemaa? Voiko mielipidettä vaihtaa?

        "Onko tuo systeemi nyt sellainen, että voi peukuttaa vain kerran, vai voiko hakata vaikka koko loppuillan toiselle sitä lukemaa? Voiko mielipidettä vaihtaa?"

        Itse yritin eilen peukuttaa samassa keskusteluaiheessa samaa kirjoittajaa. Ei onnistunut. Muihin aiheisin peukuttamisella ei ollut mitään rajaa. Itseäni en ole yrittänyt peukuttaa - niin en tiedä sallitaanko se? Koko illan toiselle ei voi siis ilmeisesti hirvittämää lukemaa peukuttaa, sillä se ei siis taida onnistua samalle kirjoittajalle edes samassa aiheessa toista kertaa? Itsestäni on ollut ihanaa se, että olen saanut yhteensä noin kymmenen peukkua vuorokauden sisällä! :D Itsekin olen antanut monelle peukkuja! :) Eli ilmaisunvapaus on hienoa vai onko teistä peukuttaminen hauska?


      • En tajuu peukuista mitään, mutta voisitko ruveta ruokkimaan minuakin(!) Voisin antaa vastapalvelukseksi sinulle kyytiä.


      • Hutigga kirjoitti:

        En tajuu peukuista mitään, mutta voisitko ruveta ruokkimaan minuakin(!) Voisin antaa vastapalvelukseksi sinulle kyytiä.

        Trollille ruokaa? :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Trollille ruokaa? :)

        Kiitos tuosta kommentista. Nyt ymmärsin sen, että hän täällä oleva trolli. Aluksi luulin hänen olevan vain vitsailija. Asian valaisemisesta peukku. Niiden aloittamisesta täällä keskusteltiin. Aloittajakin valaisi mielenkiintoisesti tuolla keskellä tätä peukutuksen ideaa. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      60
      2684
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2176
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      58
      2015
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      133
      1779
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1454
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1378
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1204
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      457
      1179
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1015
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1009
    Aihe