Vantaakin 5 miljoonaa mamutukseen!

samamuuallakin

Kova paine verokorotukseen! Halvat asunnot mamuille ja terveyshoito tukkoon..

53

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verotylös

      Mamuilla kunnat kurjistaa itsensä!

      • Maksamme_velkaa--

        Maksamme mamutusvelkaa


      • kurjuteensuvakit
        Maksamme_velkaa-- kirjoitti:

        Maksamme mamutusvelkaa

        Mistä velka tullut? Sehän on pysyvä kulu!


      • tulenpalavatotuus

        Mamut kurjistaa kunnat. Totta. Eikö siinä muu auta kuin Ruotsista ja Norjasta kopioitava temppu - polttaa ja tuhota kaikki mahdolliset matuasunnoiksi sopivat rakennukset. Onhan niitä poltettu jo Saksassakin.

        Melkoista tuhlausta, mutta kun muu ei auta.


      • puolustusajajat-kiittää
        tulenpalavatotuus kirjoitti:

        Mamut kurjistaa kunnat. Totta. Eikö siinä muu auta kuin Ruotsista ja Norjasta kopioitava temppu - polttaa ja tuhota kaikki mahdolliset matuasunnoiksi sopivat rakennukset. Onhan niitä poltettu jo Saksassakin.

        Melkoista tuhlausta, mutta kun muu ei auta.

        Mitä uhrit saavat, ei mitään rahattomalta puukottajalta.
        https://yle.fi/uutiset/3-9788448


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        kurjuteensuvakit kirjoitti:

        Mistä velka tullut? Sehän on pysyvä kulu!

        Lahdessa 200 matua ja kaupunki maksaa monta miljoonaa elatuksesta joka vuosi, nyt on kaikki rahat loppu ja myynnissä tuottavat energia yhtymät.


      • Anonyymi

        valitettavasti noin lienee asia ei ehkä ihan ainakaan hirveesti mamuja tämän kriisin aikana kaipaisi.......................................


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän vankiloissa entisiä tovereita, eikö se Ohisalo voisi saada ne suomeen elätettäväksi.

        Teroristien tuominen suomeen on vain moitittavaa, rikos se on mutta toverit vaativat vaikenemaan myös myyräntyötä tekee jonka on hallituskin myöntänyt, miksi sdp hallitus sen sallii, pelosta vai rahasta.


      • Anonyymi
        tulenpalavatotuus kirjoitti:

        Mamut kurjistaa kunnat. Totta. Eikö siinä muu auta kuin Ruotsista ja Norjasta kopioitava temppu - polttaa ja tuhota kaikki mahdolliset matuasunnoiksi sopivat rakennukset. Onhan niitä poltettu jo Saksassakin.

        Melkoista tuhlausta, mutta kun muu ei auta.

        Persujen erikoisalaa. Kokeiltiin jo vastaanottokeskuksin, tosin tunaroimalla siinäkin.


    • vitunsuvakit

      Miljardien pysyvä kulu mamuriesasta!

      • wwdwdwdw

        Mut arvaa mikä täs on hauskinta ei tuo ole suomalaisilta pois kuten päätäjät on kertoneet ja vannoneet tämä on sitä tienestiä mitä heistä saamme. Kohta käteinen tekee sopprin millä 2 miljonaa hänen haluaamansa pakolaista saadaan suomeen rahdattua jokohan on turkissa valitsemma uroita miehiä meille.


      • ihanaeuuuuuuu

        Suomen pitäskin heti saada miljardi mamutulvan hillitsemisrahaa. Nyt saadaan vissiin joku 5 miljoonaa. Muistakaa sekin, että Suomi on nettomaksaja EU:lle.


      • ihanaeuuuuuuu kirjoitti:

        Suomen pitäskin heti saada miljardi mamutulvan hillitsemisrahaa. Nyt saadaan vissiin joku 5 miljoonaa. Muistakaa sekin, että Suomi on nettomaksaja EU:lle.

        Vaan kuinka kauan?


    • pysyväriesa

      Tajutaanko menon suuruutta?

    • manitbois666

      Suomi on rikas maa, joten ei valiteta turhista!

      Hehe...

      • persutollot

        Näinhän,rikastaa joutu jo keikkaa kansaneläkkeetkin...


      • Anonyymi

        olisiko noin ?
        surullista kuitenkin on että vanhustemme hoidossa säästellään ei kuulemma ole rahaa
        tuon väestöryhmän joka on rakentanut ja tehnyt työtä maamme hyväksi


      • Anonyymi

        On se toisille rikas, hoitajamitoitus siirtyy ja vappusatanen hävisi köyhiltä eläkeläisiltä, hävetkää sdp pääministeripuolue.


      • Anonyymi

        Jos omistat asuntosi jossa asut miten se maan tekee rikkaaksi, asunto vaatii korjauksia/kuluja ja lopuksi jopa kokonaan purku ja uusi tilalle, minä kyllä pidän sitä kylmässä pohjolassa välttämättömänä kuin myös leipääkin pöydässä, velkaa suomella ja niistä kuluja jo kymmeniksi vuosiksi eteenpäin ja lisää lahjoitetaan eu rikkaille valtioille.


    • ruotsiin.muuttanu.v.1962

      Muistakaa sekin, että Suomi on nettomaksaja EU:lle.

      Suomen talous pyörii suurimmalta osin toinen toisensa työllistäen ja uusia ammatteja tulee jatkuvasti.

      Mitään uutta suurta vientiä ei ole tullut ja entiset suuret poistuneet.

      • Anonyymi

        Hakkaraisen yliopiston vessataloustieteen desantti. luennoi.
        Kyllä Suomen hyvinvointi on viennin varassa! Veikko Huovisen sanoin:" Kylässä ei hyvinvointi ihme kyllä noussut, vaikka kaikki kuppasivat ja kalttasivat toisiaan parhaansa mukaan".


    • persutollot

      Köyhillä maksatetaan mamutus ja muut töppöpersujen kujeet!

      • eu.ökyt.vaan.porskuttaa

        eihän köyhillä enään mitään ole, nyt ovat ns keskiluokan kimpussa.


    • tuhopersut

      Persukonnat toi mamuriesankin!

      • kepuli-konstit

        Sipi on kepuli.
        https://www.aljazeera.com/news/2015/09/finnish-pm-offers-home-asylum-seekers-150905110149687.html


    • petospersulauma

      Miksi ei mamukuluista puhuta?? Leikattiin kansaneläkekin ja lääkeomavastuu lätkittiin?? Paljonko ne mamutrusrahoihin verrattuna?

    • Hallaahonäänestäjä45

      hallitus mainostaa vähäistä 400 miljoonan verohelpotusta suomalaisille.

      Yksikkö pitäisi korjata eurosta matuksi, rahayksikkö matu on VOKista lähtevän matun asuntokustannus heti, eli vähintään 5 000 euroa neliö uusrakennushintana, 10 neliötä per matu eli 50 000 euroa = 1 matu.

      Toisin sanoen veroHELPOTUS suomalaisille on noin 8 000 matua (matut eivät maksa veroa), mutta tänne voi tulla suomalaisten LASKUUN täysihoitoon Soinin hallituksen luvalla kävelemällä rajan läpi reilusti yli 100 000 matua, suomalainen saa 8 000 matua helpotusta mutta kuluikseen ehkä satoja tuhansia


      ERINOMAINEN KANSALAINEN KESKUSTEMAAN PANEE JAUHOT SUUHUN KOKOOMUSPOLIITIKOLLE
      http://mvlehti.net/2016/06/08/video-elina-lepomaki-ja-irakilaisen-raiskaama-nainen/


      http://mvlehti.net/2016/06/08/oulu-valittaa-yksityisilta-vuokra-asuntomarkkinoilta-asuntoja-matuille/

      ERINOMAINEN KANSALAINEN KESKUSTEMAAN PANEE JAUHOT SUUHUN KOKOOMUSPOLIITIKOLLE, SOININ HALLITUKSEN MAAHAN PÄÄSTÄMISTÄ MATURAISKAAJISTA
      http://mvlehti.net/2016/06/08/video-elina-lepomaki-ja-irakilaisen-raiskaama-nainen/

      • Anonyymi

        Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

        Esko Nurmijärveltä


    • surkeeta

      Nyt on menossa tietoinen Suomen tuhoaminen!

      • Anonyymi

        Niin, äkkiä palokunta paikalle ja persut linnaan, niin voi jotain säästyä.


    • kristallipallostanäkyy

      odottakaas vain, kunhan saavat suurimman. vinku-intia puolueensa eduskuntaan. säätämään lakeja kantaväen päiden menoksi, suvakitkin vievät, sitten saunan taakse tai orjikseen. t.-kristallipallo-

      • kumipallo

        Tämän takia vankkumattomat Partiopojat yrittivät vallankaappausta Reiman Baarissa, mutta eivät aivan onnistuneet.


    • Don.Jönner

      Persut mamuttaa täysillä ja Timppa nauraa. Dorkaa.

    • ÖyhötysMaximus

      Moneen kertaan todettua: Persut on yhden asian puolue.

      • Anonyymi

        Mites vihreät? Eihän Ohisalolla ole kuin yksi lause mitä se hokee jokapaikassa.


    • Vantaalle mahtuu maahanmuuttajia vaikka millä mitalla.

      • Anonyymi

        varmaankin niin mahtuu mutta toki siellä on jo ennestään sen voi hyvin todeta jokainen


    • Seppo.Aaltio

      Moi tällekin palstalle

    • Anonyymi

      Kyllä olis nekin rahat pitäny laittaa persutukseen.

      Perseus Sutinen

      • Anonyymi

        Onko kiva kun hihna luistaa ?


    • Anonyymi

      Kova kommentti: Niisku Niisku Niisku

    • Anonyymi

      Paljonkohan Vantaalta kuluu perujen elättämiseen?
      Sosiaali-, asumis- mielenterveys jne kulut?
      5 milj.tuskin riittää tämän jengin ulläpitämiseen... nimenomaan ullpitamiseen!

      Keskimäärin persu- gallupäänestäjä ei elätä eses itseään, saati sitten mamuja.

    • Anonyymi

      Juu kyllä ne nuo valtaa pitävät päättäjät sitten manuista pitävät parempaa huolta, kuin omista kansalaisista. Manu saa koulutuksen ja työpaikan, asuntokin iso ja uuden parhaalta mahdolliselta paikaltakin.
      On yleinen tapa hylkiä ja potkia suomalainen työpaikasta ja kaikki korvata sitten manuilla. Haukutkin saa rasistiksi loppiäkseen.

      • Anonyymi

        Kyllä suomea vedätetään nyt kun tyttöset on hallituksessa. On meinaan taas sitouduttu eu:ssa semmoisiin summiin että ,hirvittää. Kyllä pitää saada tuommoinen kommunistihallitus äkkiä vaihtoon. Onneksi ei ole enää kauan pystyssä. Minulle kertoi eräs vanha kepulainen,että kenttäväki alkaa olemaan kyllästynyt kulmuuniin ja harkitsi itsekin äänestävänsä PS:a. Vihreät on pahin loiselättien haalija suomeen ja sitten vasut. Suurin osa suomalaisista vastustaa matujen tuloa suomeen. Toivottavasti paine euroopasta on niin kova,että rajat pysyisivät kiinni,siihen
        asti kunnes heinäsirkkahallitus kaatuu.


      • Anonyymi

        Kyllä suomea vedätetään nyt kun tyttöset on hallituksessa. On meinaan taas sitouduttu eu:ssa semmoisiin summiin että ,hirvittää. Kyllä pitää saada tuommoinen kommunistihallitus äkkiä vaihtoon. Onneksi ei ole enää kauan pystyssä. Minulle kertoi eräs vanha kepulainen,että kenttäväki alkaa olemaan kyllästynyt kulmuuniin ja harkitsi itsekin äänestävänsä PS:a. Vihreät on pahin loiselättien haalija suomeen ja sitten vasut. Suurin osa suomalaisista vastustaa matujen tuloa suomeen. Toivottavasti paine euroopasta on niin kova,että rajat pysyisivät kiinni,siihen
        asti kunnes heinäsirkkahallitus kaatuu.


    • Anonyymi

      Persut vastustavat halpaa asumista ja terveydenhoitoa. Näinhän on Halla-ahokin sanonut.

    • Anonyymi

      Kaikki elättimatut pitäisi sijoittaa johonkin Kainuun korpeen vanhoihin kyläkouluihin , eläkööt siellä omavaraisesti . Niin siellä on suomalaisetkin joskus eläneet . Jos ei kelpaa kyyti satamaan ja himaan , painukoot sinne mistä ovat tulleetkin. Miksi meidän pitää niitä elättää ,?

    • Anonyymi

      Espoostakin kuuluu ikävää kommenttia mamuista. Väestönkasvun osuus yli 90% vieraskielisiä! Repikääpä siitä.

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe