Pitää olla vähitään Momentum Kinetic vaihteistolla.
En ottaisi miestä jolla on Volvo V60 Summum
10
2642
Vastaukset
Nyt on tainnut mennä neidillä puurot ja vellit sekaisin.
Käsittääkseni Volvon varustelutasot menee Kinetic < Momentum < Summum.
Itsekin olen monesti harkinnut Volvo S60:n tai S80:n ostoa, mutta lopulta olen aina päätynyt Mersuun kun on ollut ostohousut jalassa.- Ikis__M
Se vanhempi s60 oli ihan ok, yhdellä kaverilla oli semmoinen eikä tarvinnut paljon rassailla vaikka laiskahan se oli koneeltaan, nykyinen ei varmaan yhtä hyvä.
Vanhempaa eli ensimmäisen korimallin S60-mallia minäkin olen katsellut. Dieselit on kaikki pirun paljon ajettuja ja bensamalleissa on ilmeisesti tyyppivikana kaasuläppäkotelo, joka ei ole erityisen halpa korjattava/vaihdettava.
Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen vanhaan W202-mallin Mersuuni, vaikka se onkin näin kesällä tulikuuma ja talvella jääkylmä. Tässähän ei siis ole ilmastointia ja lohkolämmitin on rikki.- Ikis__M
Totuus2016 kirjoitti:
Vanhempaa eli ensimmäisen korimallin S60-mallia minäkin olen katsellut. Dieselit on kaikki pirun paljon ajettuja ja bensamalleissa on ilmeisesti tyyppivikana kaasuläppäkotelo, joka ei ole erityisen halpa korjattava/vaihdettava.
Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen vanhaan W202-mallin Mersuuni, vaikka se onkin näin kesällä tulikuuma ja talvella jääkylmä. Tässähän ei siis ole ilmastointia ja lohkolämmitin on rikki.Siinä kaverin s60.ssä ei tainnut olla muuta ongelmaa kuin joskus joku pyörän laakeri ja koiranluut mikä vissiin aikalailla tyyppivika, sillä oli kakspilkkunelonen bensa, tosi huoleton peli ja nyt jälkeenpäin se on vähän harmitellutkin kun luopui kun oli käyttöautona ollut hyvä. Vaikka vähän kuluttikin niin kokonaisuutena oli tyytyväinen siihen kun nyt ajaa pieniruokaisella saman merkin uudemmalla dieselillä tuntuu siinä olevan kaikenlaista riesaa. Mepeistä taitaa nuo 202:set ollakin viimeisimpiä hyviä, niissäkin tainnut laatu vaan laskea aikaa myöten. Itse ajan nykyään "huonomaineisella" merkillä kun tuntuu nuo uudemmat premiumitkin olevan aika surkeita ja kyllä tuo oma ainakin katsastuksesta meni lävitse ihan siinä missä "laatuautotkin".
- Ikis__M
Etsit siis aisuria tyttöytesi ehtoopuolella, ihan hiton ruma auto:
https://www.google.fi/search?q=volvo v60 momentum kinetic&biw=1025&bih=655&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjg6OPFuIzNAhWCBiwKHe_BBqwQ_AUIBigB&dpr=1.33- ihmettelenn
Miksi nämä linkit ei koskaan toimi oikein tällä palstalla?
Niin, kyllä nuo minunkin mielestäni ovat varustelutasoja. Kuten tuolla Totuus2016 kommentoikin. :)
- Ikis__M
Varmaankin avaaja oli joku "momentum kinetic" tason ruksinut ätmi jolla ei ollut varaa summumiin.
Ikis__M kirjoitti:
Varmaankin avaaja oli joku "momentum kinetic" tason ruksinut ätmi jolla ei ollut varaa summumiin.
Tai sitten ajatuksissa oli hankkia auto, mutta rahat ei enää riitä vaihteistoon. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789