En ottaisi miestä jolla on Volvo V60 Summum

GTITyttö

Pitää olla vähitään Momentum Kinetic vaihteistolla.

10

2787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on tainnut mennä neidillä puurot ja vellit sekaisin.

Käsittääkseni Volvon varustelutasot menee Kinetic < Momentum < Summum.

Itsekin olen monesti harkinnut Volvo S60:n tai S80:n ostoa, mutta lopulta olen aina päätynyt Mersuun kun on ollut ostohousut jalassa.

• Ikis__M

Se vanhempi s60 oli ihan ok, yhdellä kaverilla oli semmoinen eikä tarvinnut paljon rassailla vaikka laiskahan se oli koneeltaan, nykyinen ei varmaan yhtä hyvä.

• Vanhempaa eli ensimmäisen korimallin S60-mallia minäkin olen katsellut. Dieselit on kaikki pirun paljon ajettuja ja bensamalleissa on ilmeisesti tyyppivikana kaasuläppäkotelo, joka ei ole erityisen halpa korjattava/vaihdettava.

Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen vanhaan W202-mallin Mersuuni, vaikka se onkin näin kesällä tulikuuma ja talvella jääkylmä. Tässähän ei siis ole ilmastointia ja lohkolämmitin on rikki.

• Ikis__M
        Totuus2016 kirjoitti:

Vanhempaa eli ensimmäisen korimallin S60-mallia minäkin olen katsellut. Dieselit on kaikki pirun paljon ajettuja ja bensamalleissa on ilmeisesti tyyppivikana kaasuläppäkotelo, joka ei ole erityisen halpa korjattava/vaihdettava.

Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen vanhaan W202-mallin Mersuuni, vaikka se onkin näin kesällä tulikuuma ja talvella jääkylmä. Tässähän ei siis ole ilmastointia ja lohkolämmitin on rikki.

Siinä kaverin s60.ssä ei tainnut olla muuta ongelmaa kuin joskus joku pyörän laakeri ja koiranluut mikä vissiin aikalailla tyyppivika, sillä oli kakspilkkunelonen bensa, tosi huoleton peli ja nyt jälkeenpäin se on vähän harmitellutkin kun luopui kun oli käyttöautona ollut hyvä. Vaikka vähän kuluttikin niin kokonaisuutena oli tyytyväinen siihen kun nyt ajaa pieniruokaisella saman merkin uudemmalla dieselillä tuntuu siinä olevan kaikenlaista riesaa. Mepeistä taitaa nuo 202:set ollakin viimeisimpiä hyviä, niissäkin tainnut laatu vaan laskea aikaa myöten. Itse ajan nykyään "huonomaineisella" merkillä kun tuntuu nuo uudemmat premiumitkin olevan aika surkeita ja kyllä tuo oma ainakin katsastuksesta meni lävitse ihan siinä missä "laatuautotkin".

• ihmettelenn

Miksi nämä linkit ei koskaan toimi oikein tällä palstalla?

• Niin, kyllä nuo minunkin mielestäni ovat varustelutasoja. Kuten tuolla Totuus2016 kommentoikin. :)

• Ikis__M

Varmaankin avaaja oli joku "momentum kinetic" tason ruksinut ätmi jolla ei ollut varaa summumiin.

• Ikis__M kirjoitti:

Varmaankin avaaja oli joku "momentum kinetic" tason ruksinut ätmi jolla ei ollut varaa summumiin.

Tai sitten ajatuksissa oli hankkia auto, mutta rahat ei enää riitä vaihteistoon. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe