Rakkaus naiseen

Luolasukeltaja

Olen hyvin hyvin ihastunut ja eräällä tavalla onnellisesti onneton.

Minä en vain ole se jokin hänelle.

17

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohniii

voi siu...

• HolyDiverille

Rakkaudesta irti päästäminen voi saada elämän tuntumaan merkityksettömältä. Kummasta on siis kyse, mitä luulet?

• Kuvatar

Kysymys on luovuttamisesta jos annat kohteen mennä menojaan. Kyllä sellaisenkin unohtaa.

• Luolasukeltaja

Tällaisessa täyttymättömässä rakkaudessa sen ehkä kaunein asia on se tietoisuus, jonka kykenen yksinkertaisin sanoin hänelle välittämään.

• Luolasukeltaja

Mä en olekaan pitkään aikaan katsellut elämän kauniita ja sitä ylläpitävä asioita kritiikittä ja avoimin mielin, varauksetta.

Oikein kivalta näyttää.

• Luolasukeltaja

Tämä varmaan johtuu siitä, että kävin spendaamassa Itiksessä ja ostin itselleni kuivan valkoviinin.

Ehkä joku elokuva olisi nyt paikallaan.

( Hihitystä )

• Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Tämä varmaan johtuu siitä, että kävin spendaamassa Itiksessä ja ostin itselleni kuivan valkoviinin.

Ehkä joku elokuva olisi nyt paikallaan.

( Hihitystä )

Olisi silleen ministi normaali ihminen.

( Reps )

• Luolasukeltaja

Normaalit ihmiset tosin sättivät muita ja eivät arvosta itseään.

No can do.

Eka Matrix?

( Hihitystä )

• HolyDiverille
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Normaalit ihmiset tosin sättivät muita ja eivät arvosta itseään.

No can do.

Eka Matrix?

( Hihitystä )

"Normaalit ihmiset tosin sättivät muita ja eivät arvosta itseään." Päinvastainen on vielä vaikeammin sulateltava asia. :)
        Hyvää Matrixia, ja muutakin täyttymystä.

• Luolasukeltaja

Miksiköhän Monica Bellucci päätyi Matrixiin? Minulle tulee Monicasta aina mieleen hän. En tiedä, miksi.

Jalous. Ehkä se vetoaa syvimpiin sedimentteihini.

• Luolasukeltaja

Sukellus toisinaan näyttää mielelle kuvia, jotka tuntuvat hämmentävän tutuilta.

Kirkasvetisen ja lähdepohjaisen järven pohja oli tasainen kuin ajatus. Kun pohjaan kosetti, ja kun siihen työnsi kätensä, se upposi tunnottomana olkavarteen asti. Pohja oli olemassa, visuaalisesti, mutta muuten sitä ollut.

Asia hämmensi minua.

• tryerr7r5

Ap, vedä pää täyteen nyt on viikonloppukin ja koulun päättäjäiset, muistele omia päättäjäisiäsi ja dokaa. Alkotkin ovat vielä auki.

• Luolasukeltaja

Rakkaus piilotettuna sydämeen on kaunis kuin valo kattopelleillä tai ilo ihmissielussa. Se ei järin mitään vaadi, lämmittää vain kuin viinitilkka palelevaa bambia vaaleanpunaisten unelmien alla.

( Hihitystä )

• Luolasukeltaja

Kumma kun kukaan ei rakastu lyyrikkoon.

Mä taidan survoa mun persoonallisuuden jonkin pursottimen tai siivilän läpi.

(Reps )

• Luolasukeltaja

Tällaisessa kovien ihmisten ja menetelmien maailmassa pehmeä, tunteva ja aistiva ihminen on kuin sairaus, jota kaikin keinoin karttaa.

( Reps )

• yhbikm

Sama täällä. Tiedän etten koskaan tule saamaan häntä. Mutta silti en ole katkera vaan onnellinen. En oikeastaan voi enempää toivoa.

• Minä en voi olla olematta katkera, vaikka tiedän, että ei sekään hyödytä mitään. Tosinaan tekisi mieli vaan mennä maahan makaamaan ja jäädä siihen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      25
      2573
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1576
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1364
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1150
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1121
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      951
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      269
      926
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      922
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      216
      889
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      815
    Aihe