Tuossa kun youtubesta katselin tutoriaali viedoita tietokoneella tehtävistä maisemista, hahmotuskuvista, mallintamisesta ja muista, tuli vastaan valokuvien ja tietokonekuvien sommittelu tutoriaali.
https://www.youtube.com/watch?v=O8i7OKbWmRM
Tästäpä hyppäsi mieleen sellainen pohdinta, että kuinkakohan moni deittiprofiiliin profiilikuvaa lisäävä ajattelee kuvan sommittelua? Itse en ainakaan ole sen suuremmin ajatellut, muuta kuin että kasvot nyt jotakuinkin olisivat näkyvissä ja keskellä kuvaa.
Video sai pohtimaan sitä, että kuinkakohan monen kohdalla profiili ohitetaan, sillä profiilikuva on huonosti sommiteltu. Siis siten että kohde elementtejä on esimerkiksi liikaa ja kilpailevat keskenään katsojan huomiosta. Mahdollisesti sivuutetaan profiili kuvaa katsomalla ja mahdollisesti oikein tietämättä miksi kuva ei oikein sytytä.
Profiilikuvan sommittelu treffi-ilmoituksessa?
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010