Harrastan luistelua sm junnu tasolla joka on jo aika korkea taso . Rakastan itse luistelua todella paljon ja se tekee minut onnelliseksi . Minulla on kumminkin pitkäaikainen vamma joka vaatisi kuntoutusta. Vamman takia en pysty osallistumaan kaikkiin oheis harjoituksiin. Käyn fysioterapeutilla jolta olen saanut kuntoutus liikkeet. Minun pitäisi tehdä ne joka päivä mutta rehellisesti sanottuna en ole saanut tehtyä niitä kertaakaan alusta loppuun. Minua rupee ahdistamaan henkisesti en tiedä miksi. Rupeaa itkettämään ja liikkeiden tekeminen tuntuu ylitsepääsemättömältä urakalta. Minulla ei ole vastaavia ongelmia normi treenamisen kanssa (kuntotreenaus, luistelu yms.) Olen jo harkinnut luistelun lopettamista tämän ongelman takia mutta vanhempani eivät anna minun lopettaa ennen kun fysioterapia jakso on kokeiltu. Olisin todella iloinen jos joku osaisi kertoa mistä ongelmani voisi johtua tai että mitä minun pitäisi tehdä asian kanssa.
Vastaukset 2
- Zenyatta
Itse kävelin aikanaan saman polun ja huomasin, että kaverin/ylipäätään jonkun kanssa juuri noiden kuntoutusliikkeiden tekeminen ei tuntunut yhtä puuduttavalta kuin yksin. Melkein sama, kun olisi käynyt salilla porukalla.
Ehkä suurimpana itsellä pyöri päässä koko ajan tavoitteiden läpikäynti. Koitin miettiä miksi kuntoutan ja ketä varten. Haluanko itse vielä yrittää vaikka nyt tuntuukin siltä, että seinä nousi pystyyn nenän edessä.
En toki väitä, että olisi helppo päästä "takaisin kyytiin". Itsestä se vaan tuntui aika makeelta huomata, että pystyin vielä siihen mihin ennenkin ja parempaankin.
Tuli kyllä hetkiä jolloin ei oikeasti jaksanut enää, mutta siitä pääsi läheisten tuella ja omalla raivolla läpi.
Toivottavasti pystyin jotain vertaistukea antamaan :)
PS. Ei sinänsä minulle kuulu, mutta oletko Yksinluistelija, Muodestelmaluistelija, Jäätanssija vai Pariluistelija?- zizziiiiiiiiiiii
Kiitos vastauksesta ja olen muodostelmaluistelija :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.851219Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27769- 12754
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.32699- 90695
- 46668
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27617- 57607
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31475Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457