henkisiä ongelmia

zizziiiiiiiiiiii

Harrastan luistelua sm junnu tasolla joka on jo aika korkea taso . Rakastan itse luistelua todella paljon ja se tekee minut onnelliseksi . Minulla on kumminkin pitkäaikainen vamma joka vaatisi kuntoutusta. Vamman takia en pysty osallistumaan kaikkiin oheis harjoituksiin. Käyn fysioterapeutilla jolta olen saanut kuntoutus liikkeet. Minun pitäisi tehdä ne joka päivä mutta rehellisesti sanottuna en ole saanut tehtyä niitä kertaakaan alusta loppuun. Minua rupee ahdistamaan henkisesti en tiedä miksi. Rupeaa itkettämään ja liikkeiden tekeminen tuntuu ylitsepääsemättömältä urakalta. Minulla ei ole vastaavia ongelmia normi treenamisen kanssa (kuntotreenaus, luistelu yms.) Olen jo harkinnut luistelun lopettamista tämän ongelman takia mutta vanhempani eivät anna minun lopettaa ennen kun fysioterapia jakso on kokeiltu. Olisin todella iloinen jos joku osaisi kertoa mistä ongelmani voisi johtua tai että mitä minun pitäisi tehdä asian kanssa.

2

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zenyatta

      Itse kävelin aikanaan saman polun ja huomasin, että kaverin/ylipäätään jonkun kanssa juuri noiden kuntoutusliikkeiden tekeminen ei tuntunut yhtä puuduttavalta kuin yksin. Melkein sama, kun olisi käynyt salilla porukalla.
      Ehkä suurimpana itsellä pyöri päässä koko ajan tavoitteiden läpikäynti. Koitin miettiä miksi kuntoutan ja ketä varten. Haluanko itse vielä yrittää vaikka nyt tuntuukin siltä, että seinä nousi pystyyn nenän edessä.
      En toki väitä, että olisi helppo päästä "takaisin kyytiin". Itsestä se vaan tuntui aika makeelta huomata, että pystyin vielä siihen mihin ennenkin ja parempaankin.
      Tuli kyllä hetkiä jolloin ei oikeasti jaksanut enää, mutta siitä pääsi läheisten tuella ja omalla raivolla läpi.
      Toivottavasti pystyin jotain vertaistukea antamaan :)
      PS. Ei sinänsä minulle kuulu, mutta oletko Yksinluistelija, Muodestelmaluistelija, Jäätanssija vai Pariluistelija?

      • zizziiiiiiiiiiii

        Kiitos vastauksesta ja olen muodostelmaluistelija :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe