Kun tuolla ulkonäkökuvitteluketjussa palstanaiset taas tunnustautuu toinen toistaan kuumemmiksi kissoiksi on aika julistaa kilpailu siitä kenellä palstanaisella oikeasti tai vähän feikkaamallakin on timmein perä.
Sini antaa tuolla vinkkiä kuinka sen perän saa viritettyä silmää miellyttäväksi:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001194272.html
Jos ei ala kuvalinkkejä tulla me palstan miehet edelleenkin oletaan palstanaiset litta-, latta-, lättänä- ja läskip..eiksi eikä uskota mitään mitä yritätte valehdella mutta jos kuvalinkkejä alkaa tippua lupaamme kehua jos siihen ilmenee aihetta.
Julistan kilpailun alkaneeksi!
Palstanaisten pebakuvakisa
44
633
Vastaukset
- Mehukatri
Puhetta oli pujottelijasta ja ensi joulusta, ei muusta ;)
- atännä
Tuolla Sinillä ei edes ole takapuolta, näyttää ihan suoralta tuossa kuvassa jossa se seisoo etulinjassa. Totta kai noi pyllistyskuvat on just tuollaisia, ihan hyvä huomio ;)
T. Läskiperse- Ikis__M
Ja kuvalinkki siihen atännän muodokkaampaan oli missä?
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ja kuvalinkki siihen atännän muodokkaampaan oli missä?
Ehkä lähetän sen privana pujottelijalle sitten jouluna ;)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Ehkä lähetän sen privana pujottelijalle sitten jouluna ;)
Tuollaisia ne kaikki naiset on. Taidat vaan lupailla ja vedättää ilman aikomustakaan kuvasta. Kiltti & kunnollinen pujottelija kieli pitkällä odottaa joulua ja pebakuvaa mutta saakin sitten pettyä karvaasti, atännä lupauksistaan huolimatta ei lähetä kuvaa eikä myöskään vastaa pujottelijan tiedusteluihin vaan vaikenee sitten ykskaks kuin muuri, ehkä jopa häviää palstalta kuin pieru saharaan siinä vaiheessa kun pitäisi vastata huutoonsa.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Tuollaisia ne kaikki naiset on. Taidat vaan lupailla ja vedättää ilman aikomustakaan kuvasta. Kiltti & kunnollinen pujottelija kieli pitkällä odottaa joulua ja pebakuvaa mutta saakin sitten pettyä karvaasti, atännä lupauksistaan huolimatta ei lähetä kuvaa eikä myöskään vastaa pujottelijan tiedusteluihin vaan vaikenee sitten ykskaks kuin muuri, ehkä jopa häviää palstalta kuin pieru saharaan siinä vaiheessa kun pitäisi vastata huutoonsa.
"Ehkä" vapauttaa minut kaikesta vastuusta... ;)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
"Ehkä" vapauttaa minut kaikesta vastuusta... ;)
Niin eli jo etukäteen tiedät lupailleesi vain tyhjää, annat pujottelijan turhaan riutua haaveissaan päästä näkemään muhkea peba edes putkelta jos ei muuten. Ettekö te naiset yhtään välitä tai ajattele miten julmaa tuollainen on?
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Niin eli jo etukäteen tiedät lupailleesi vain tyhjää, annat pujottelijan turhaan riutua haaveissaan päästä näkemään muhkea peba edes putkelta jos ei muuten. Ettekö te naiset yhtään välitä tai ajattele miten julmaa tuollainen on?
Se vähän riippuu siitäkin, kuinka paljon peppukuvia teiltä palstapojilta tulee meille naisille katsottaviksi. Harkittaan sitten... :)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Se vähän riippuu siitäkin, kuinka paljon peppukuvia teiltä palstapojilta tulee meille naisille katsottaviksi. Harkittaan sitten... :)
Ei ole palstamiesten mitään syytä alkaa laittelemaan peppukuvia, mehän loistamme täällä älyllä kirjoitustemme kautta mutta teillä 2000-luvun naisilla, muutamia hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, ei ole oikein muuta kuin ne peput joilla voitte loistaa niin loistakaa nyt edes sitten niillä :)
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ei ole palstamiesten mitään syytä alkaa laittelemaan peppukuvia, mehän loistamme täällä älyllä kirjoitustemme kautta mutta teillä 2000-luvun naisilla, muutamia hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, ei ole oikein muuta kuin ne peput joilla voitte loistaa niin loistakaa nyt edes sitten niillä :)
Ollaan sitten himmeitä, jos noin on. Te ootte kyllä ihan pimeitä. :)
En usko että palstan naiset pärjäisivät edes tällaiselle:
http://66.media.tumblr.com/6bafa9080d67058a55446bb544164a44/tumblr_nng0xrGvFI1uq67z2o1_1280.png- Luolasukeltaja
Itse uskon, että päihitän persikan mennen tullen.
Kysymys on lähinnä "asetelmasta".
( Naurua )
- Lyyrikko
Nyt sitä persettä tiskiin!! ku olis jo saatana!!!
- dont.click
Tässäpä_ kirjoitti:
Ei kannata avata, siellä joku kakkapylly kuvassa.
- HotHotimpiHotein
dont.click kirjoitti:
Ei kannata avata, siellä joku kakkapylly kuvassa.
Ei ole kakkapylly, vaan tulisen kuuma pylly.
- liukasiho
Onko ollut saunomassa vai öljyhieronnasta lämmennyt.
- KuumaaJaSeksikästä
liukasiho kirjoitti:
Roomalainen kynttilä siihen on työnnetty. Siis siitintäkin sanotaan roomalaiseksi kynttiläksi korkeammassa kirjallisuudessa.
- että.silleen
liukasiho kirjoitti:
Veikkaan ett kännipäissään istunut hehkuvan hiiligillin päälle! Onhan noita aina joka vuosi ollut hoidossa ihan teho-osastolla asti. Juhannuksena varmaan taas joku grillaa omaa nahkaansa... jotkut polttavat myös kätensä grillimakkaraa hamutessaan.
Eikö joku porukan "selvempi päisemmistä" vois olla sen grillin hoitaja. Katsoa samalla ettei ykskään kännikala tule lähellekään grilliä, ajatellen kaikkien parasta: polttomerkatun itsensä, jolle ehkä on pakko tehdä avanne vatsanahkaan ja tuoda peräsuoli siihen. Omaisten surua, mahdollisen puolison surua, yhteiskunnan joka kaikella todennäköisyydellä maksaa vielä vuosikausia tätä tapaturmaa... ja yhden ihmisen lähes tuhoa ja loppu elämän katkeruutta...
Arvatkaapa saako siinä pitää vatsansa sisältöä "kurissa ja nuhteessa".... ettei se karkaa kaikkien näkösälle; kun hoitaa kärähtäneelle läskille haisevaa ihmisen takalistoa! Ihan tosi se haisee palaneelle lihalle ja näkynä hirveä.
Potilas on nukutettava humalaisena tai annettava selkäydinpuudutus... anestialääkärin painajainen... humalainen potilas ,joka on pakko nukuttaa!
Sorry ett taas tuon ikävät tosiasiat esille... ja pilaan pilanpäiten tehdyn ketjunne... mutt ajatelkaa vähän, kännätessänne! - TässäpäLinkittäjä
että.silleen kirjoitti:
Veikkaan ett kännipäissään istunut hehkuvan hiiligillin päälle! Onhan noita aina joka vuosi ollut hoidossa ihan teho-osastolla asti. Juhannuksena varmaan taas joku grillaa omaa nahkaansa... jotkut polttavat myös kätensä grillimakkaraa hamutessaan.
Eikö joku porukan "selvempi päisemmistä" vois olla sen grillin hoitaja. Katsoa samalla ettei ykskään kännikala tule lähellekään grilliä, ajatellen kaikkien parasta: polttomerkatun itsensä, jolle ehkä on pakko tehdä avanne vatsanahkaan ja tuoda peräsuoli siihen. Omaisten surua, mahdollisen puolison surua, yhteiskunnan joka kaikella todennäköisyydellä maksaa vielä vuosikausia tätä tapaturmaa... ja yhden ihmisen lähes tuhoa ja loppu elämän katkeruutta...
Arvatkaapa saako siinä pitää vatsansa sisältöä "kurissa ja nuhteessa".... ettei se karkaa kaikkien näkösälle; kun hoitaa kärähtäneelle läskille haisevaa ihmisen takalistoa! Ihan tosi se haisee palaneelle lihalle ja näkynä hirveä.
Potilas on nukutettava humalaisena tai annettava selkäydinpuudutus... anestialääkärin painajainen... humalainen potilas ,joka on pakko nukuttaa!
Sorry ett taas tuon ikävät tosiasiat esille... ja pilaan pilanpäiten tehdyn ketjunne... mutt ajatelkaa vähän, kännätessänne!Ei kun se oikeasti on työntänyt, tai "kaveri" työntänyt ilotulitteen takapuoleen. Tuollaista jälkeä siitä tulee... On jossain määrin muodikasta tehdä näitä uhkarohkeita tempauksia ja kuvata ne, että saadaan lähettää sitten johonkin ridicilousnessiin tai muualle hassun hauskaa videota kaverin räjähtävästä perseestä kun muut nauraa hirnuu mielipuolisen kuuloisesti taustalla, ja saadaan se oma "15 minuuttia julkisuudessa" sitten tällaisen kautta. Ei tulla ajatelleeksi, että siinä oikeasti kärähtää jotain muutakin kuin housut, ja seuraukset voi tosiaan olla loppuelämän mittaiset. Ainakin pitkät ja kivuliaat. Koska kuva löytyi jollain "arse" -tyylisellä hakusanalla, päätin sen tähän linkittää ihan vaan siksi, koska vahinko on jo sattunut ko. henkilölle, ehkä joku muu ottaa opikseen, ja myös siksi että täällä on lähinnä typerää pyytää tissien, perseiden, pillujen kuvia. Jos on niin tyhmä että pyytää, niin saa sitten jotain muuta kuin runkkumatskua. Ainakin minulta.
- että.silleen
TässäpäLinkittäjä kirjoitti:
Ei kun se oikeasti on työntänyt, tai "kaveri" työntänyt ilotulitteen takapuoleen. Tuollaista jälkeä siitä tulee... On jossain määrin muodikasta tehdä näitä uhkarohkeita tempauksia ja kuvata ne, että saadaan lähettää sitten johonkin ridicilousnessiin tai muualle hassun hauskaa videota kaverin räjähtävästä perseestä kun muut nauraa hirnuu mielipuolisen kuuloisesti taustalla, ja saadaan se oma "15 minuuttia julkisuudessa" sitten tällaisen kautta. Ei tulla ajatelleeksi, että siinä oikeasti kärähtää jotain muutakin kuin housut, ja seuraukset voi tosiaan olla loppuelämän mittaiset. Ainakin pitkät ja kivuliaat. Koska kuva löytyi jollain "arse" -tyylisellä hakusanalla, päätin sen tähän linkittää ihan vaan siksi, koska vahinko on jo sattunut ko. henkilölle, ehkä joku muu ottaa opikseen, ja myös siksi että täällä on lähinnä typerää pyytää tissien, perseiden, pillujen kuvia. Jos on niin tyhmä että pyytää, niin saa sitten jotain muuta kuin runkkumatskua. Ainakin minulta.
Jos tuo nyt on totta; on kyse koko lauman sekopäisyydestä... hoitoon ne joutais jokainen ääliö! Tässä tapauksessa vois poliisi suorittaa parannus opeperaation, lääkintä henkilökunnan seuratessa suoritusta: kaiken varalta... jos lääkäriä tarvitsevat jostain syystä! Sydän ehkä tarvitsee uudelleen rytmityksen.
Tämä poliisien käyttämä etälamaaja ei saa yhtä kamalaa jälkeä aikaiseksi ja tuskin on hengenvaarallinen monellekaan... uskoisin sen "täräytyksellään" kyllä herättävän jo kerta käsittelyllä jotain aivotoimintaa vähempi älyisessäkin ihmisessä.
Ja ihan tosissaan etälamautin on hellä lelu verrattuna: johonkin housuissa räjähtävään rakettiin... jos alushousut ovat vielä keinokuituiset: ne palaa/sulaa ihoon kiinni ja syvälle. Arpikudosta koko persus täynnä, joten arpea poistetaan ja selkä- sekä reisinahkaa siirretään kannikoihin... siltikään ei ole varmaa ett sillä peffalla enää koskaan istutaan normaali tuoliin! - Tässäpä_ihmeteltävää
että.silleen kirjoitti:
Jos tuo nyt on totta; on kyse koko lauman sekopäisyydestä... hoitoon ne joutais jokainen ääliö! Tässä tapauksessa vois poliisi suorittaa parannus opeperaation, lääkintä henkilökunnan seuratessa suoritusta: kaiken varalta... jos lääkäriä tarvitsevat jostain syystä! Sydän ehkä tarvitsee uudelleen rytmityksen.
Tämä poliisien käyttämä etälamaaja ei saa yhtä kamalaa jälkeä aikaiseksi ja tuskin on hengenvaarallinen monellekaan... uskoisin sen "täräytyksellään" kyllä herättävän jo kerta käsittelyllä jotain aivotoimintaa vähempi älyisessäkin ihmisessä.
Ja ihan tosissaan etälamautin on hellä lelu verrattuna: johonkin housuissa räjähtävään rakettiin... jos alushousut ovat vielä keinokuituiset: ne palaa/sulaa ihoon kiinni ja syvälle. Arpikudosta koko persus täynnä, joten arpea poistetaan ja selkä- sekä reisinahkaa siirretään kannikoihin... siltikään ei ole varmaa ett sillä peffalla enää koskaan istutaan normaali tuoliin!Siis tämä tuntuu olevan lähinnä joku "miesjuttu" työntää raketteja perseisiin. Se on ilmeisesti hauskaa... Löytyyhän näitä kuvia ja myös videomatskua vaikka millä mitalla:
https://i.ytimg.com/vi/Eaholb3o6Ww/hqdefault.jpg
https://heavyeditorial.files.wordpress.com/2014/03/sunday-funday-81.jpg?quality=65&strip=all&w=640
https://heavyeditorial.files.wordpress.com/2014/03/buttlaunch.jpg?quality=65&strip=all&w=640
https://i.ytimg.com/vi/seP1tDzzicY/hqdefault.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=seP1tDzzicY
Ja tätä en edes halua tietää mitä on tapahtunut... Toivottavasti syy ei ole missään typerässä itse aiheutetussa "hassussa" raketti-perseeseen -keppostelussa. Kuva on oikeasti ihan hirveä, joten herkät jättäkööt avaamatta linkkiä:
http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f149/242775d1296335507-one-very-sore-arse-ouchcock.jpg - että.silleen21
Kiitti linkeistä, en kyllä niitä katsonut... mutt ehkä joku muu katsojista havahtuu ettei ainakaan itse näitä kaikenlaisia hulluja extreme lajeja mene kokeilemaan kännipäissään yllytyshulluudessaan.
Olen siksi paljon nähnyt hoitaessani näiden kaikenlaisten tapaturmien uhreja... ettei vapaaehtoinen katselu enää erikoisemmin kiinnosta. Mieluummin välttelen sellaiset, jos se on mahdollista... kuten nyt!
Hoitamasta en koskaan ole kieltäytynyt edes niitä kaikkein rankempiakaan tapauksia, vaikka aiheuttavat mulle painajaisia useinkin. (hetken aikaa)
Joskus oon vinosti hymyillyt joidenkin arvioille mun työni laadusta...
"siistiä, helppoa työtä sisätiloissa...ei koskaan sään armoilla ulkona...sateessa, helteessä tai pakkasessa; ja palkkakin kohtalaisen hyvä. Työllisyyskin varma!"
Siitä työllisyystilanteesta saisin kiittää; ihan oikeestikin osaksi näitä itsetuhoisia! Vaan empä tunne tarvetta siihen, ennen oisin vaikka työtön... jos sillä nämä idioottimaisuuden huiput saisin karsittua pois!
Tiedoksi niille jotka kuvittelee hoitohenkilökuntaan kuuluvien aina työskentelevän; optimallisen hyvissä steriileissä ilmastoiduissa rakennuksissa! Ei pidä paikkaansa.
Olen lastoittanut nuorta miestä vesisateessa; itse veto-ojassa seisten. Kun ensin olin niskatuen ojanpenkalla kurassa polvillani ollen paikoilleen laittanut. Mies siirrettiin vasta sitten paareille ja ja se lasta tuettiin ilmalla.
Ampulanssilla sairaalaan ja toinen hoitaja hoiti matkalla... kun ei rupikonnan näköiselle/oloiselle, pilantuneelle vedelle haiseva hoitaja; ole oikein steriilipaketti hoitotyöhön.
Kyseessä oli auto-onnettomuus pimeän aikaan, kuljettaja ajoi ojankaidetta päin nokkakolarin ja turvavyötä käyttämätön matkustaja sinkoutui ulos. Mies parani kyllä vammoistaan ajan kuluessa... (uteliaisuudesta seurasin hänen vointiaan)
Onneksi työtoverit eivät vesiletkulla pesseet mua ensin sairaalan pihalla, vaikka niin autossa uhkasivatkin. =)) Pääsin oikein suihkuun ja vaihdoin puhtaan työasun ylleni... ilta jatkui normaalisti. että.silleen21 kirjoitti:
Kiitti linkeistä, en kyllä niitä katsonut... mutt ehkä joku muu katsojista havahtuu ettei ainakaan itse näitä kaikenlaisia hulluja extreme lajeja mene kokeilemaan kännipäissään yllytyshulluudessaan.
Olen siksi paljon nähnyt hoitaessani näiden kaikenlaisten tapaturmien uhreja... ettei vapaaehtoinen katselu enää erikoisemmin kiinnosta. Mieluummin välttelen sellaiset, jos se on mahdollista... kuten nyt!
Hoitamasta en koskaan ole kieltäytynyt edes niitä kaikkein rankempiakaan tapauksia, vaikka aiheuttavat mulle painajaisia useinkin. (hetken aikaa)
"siistiä, helppoa työtä sisätiloissa...ei koskaan sään armoilla ulkona...sateessa, helteessä tai pakkasessa; ja palkkakin kohtalaisen hyvä. Työllisyyskin varma!"
Siitä työllisyystilanteesta saisin kiittää; ihan oikeestikin osaksi näitä itsetuhoisia! Vaan empä tunne tarvetta siihen, ennen oisin vaikka työtön... jos sillä nämä idioottimaisuuden huiput saisin karsittua pois!
Tiedoksi niille jotka kuvittelee hoitohenkilökuntaan kuuluvien aina työskentelevän; optimallisen hyvissä steriileissä ilmastoiduissa rakennuksissa! Ei pidä paikkaansa.
Olen lastoittanut nuorta miestä vesisateessa; itse veto-ojassa seisten. Kun ensin olin niskatuen ojanpenkalla kurassa polvillani ollen paikoilleen laittanut. Mies siirrettiin vasta sitten paareille ja ja se lasta tuettiin ilmalla.
Ampulanssilla sairaalaan ja toinen hoitaja hoiti matkalla... kun ei rupikonnan näköiselle/oloiselle, pilantuneelle vedelle haiseva hoitaja; ole oikein steriilipaketti hoitotyöhön.
Kyseessä oli auto-onnettomuus pimeän aikaan, kuljettaja ajoi ojankaidetta päin nokkakolarin ja turvavyötä käyttämätön matkustaja sinkoutui ulos. Mies parani kyllä vammoistaan ajan kuluessa... (uteliaisuudesta seurasin hänen vointiaan)
Onneksi työtoverit eivät vesiletkulla pesseet mua ensin sairaalan pihalla, vaikka niin autossa uhkasivatkin. =)) Pääsin oikein suihkuun ja vaihdoin puhtaan työasun ylleni... ilta jatkui normaalisti.Pohtisinkin aikaisemmin, että miten Susta on noihin hommiin.. Joskus mietin tuotakin alaa, mutta.... Eipä taida sopia oikein luonteelle.. Olisin liian Tunteella mukana ja varsinkin pienet lapset olisi mulle liian paha juttu, jos on jotain oikein pahasti sattunut.. eikä tuolla alalla kauheasti voi valita potilaita ja mitä tulisi itselle eteen..
Tilanteet voisi ehkä mennä ihan Ok, mutta sitten ne jälki fiilikset ainakin pidemmän päälle kävis luultavasti liian raskaaksi..- Tässäpäs_linkittäjä
että.silleen21 kirjoitti:
Onneksi työtoverit eivät vesiletkulla pesseet mua ensin sairaalan pihalla, vaikka niin autossa uhkasivatkin. =)) Pääsin oikein suihkuun ja vaihdoin puhtaan työasun ylleni... ilta jatkui normaalisti.Ei niissä muissa linkeissä ollut mitään jälkiseuraamuksia, vaan vasta se kun raketit on sytytetty ja kaikilla on vielä kivaa. Viimeisimmän linkin takaa vain löytyy järkyttävä kuva.
Jotenkin näiden tosi-tv -keppostelu -ohjelmien jälkeen, jossa enemmän tai vähemmän ammatikseen stuntteja tekevät tyypit teloo itseään ja toisiaan (jackass, duudsonit) jälkeen on kaikenlainen idioottimainen itsensä ja kavereiden satuttaminen yleistynyt. Jännä huomio jotain kotivideo -ohjelmia katsoessa on, että jossain 1990 -luvulla ja aiemmin kuvatuissa kun joku satuttaa itsensä ihmiset kysyy "oletko kunnossa" ja menee auttamaan. Nykyaikana kuvatuissa nauraa räkätetään maanisesti, vaikka kaveri makaa tajuttomana maassa pudottuaan jostain helvetin korkealta pää edellä asfalttiin. Ihmiset on tyhmentyneet. Kyllä mun nuoruudessa ymmärrettiin, että kaikki mitä telkkarissa näkyy ei ole totta, ja kaikki mitä siellä näkyy ei ole sellaista mitä kannattaa itse kokeilla. Ikkunalasien läpi ei voi juosta / ilotulitetta ei voi räjäyttää kannikoidensa välissä / talon katolta ei voi hypätä / liikkuvan junan tai auton kyydistä ei voi hypätä jne. satuttamatta itseään pahasti... Ihmiset sais herätä. - että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Pohtisinkin aikaisemmin, että miten Susta on noihin hommiin.. Joskus mietin tuotakin alaa, mutta.... Eipä taida sopia oikein luonteelle.. Olisin liian Tunteella mukana ja varsinkin pienet lapset olisi mulle liian paha juttu, jos on jotain oikein pahasti sattunut.. eikä tuolla alalla kauheasti voi valita potilaita ja mitä tulisi itselle eteen..
Tilanteet voisi ehkä mennä ihan Ok, mutta sitten ne jälki fiilikset ainakin pidemmän päälle kävis luultavasti liian raskaaksi.."Pohtisinkin aikaisemmin, että miten Susta on noihin hommiin.."
Minä kytken tunteet ulos/pois päältä, ja hoiva vietti päälle... ilmeisesti. En tiedä; syytä itsekään... sama on kun mulla on ase mukana metsällä, minä pystyn ampumaan ja lopettamaan joskus vielä elävän saaliini.
On ainoastaan armollista kääntää ja nykäistä niskat nurin haavoittunelta linnulta tai kurkku auki rusakolta.
Toisaalta saatan hoitaa ja huolehtia jotain loukkaantunutta löytökoiraa tai kissa ja etsiä niiden omistajaa. Hakea niille jopa uuden kodin, (omistajan) olen tehnyt niin kulkukollin kohdalla... 4v. sitten ja siellä se kolli elelee yhä ja "kooshja" voi hyvin!
Faijan vanha se-ro-pi koira oli mun kotiin rahjaama pentu... se olisi lopetettu muuten mutt mä lupasin ottaa sen koulun loputtua ja kesäloman alettua. Hain sen myös silloin ja menin mökille sen kanssa. Jätin sen enempiä kyselemättä faijalle, koska SE oli jo viikon sisällä "pers kärpäsenä" isäntänsä perässä ja söivät samalta lautaselta, isä syötti pentua aina kädestään. Valikoiden pennulle maistuvat palaset jo lautasta täyttäessään, ja siitähän ei emo tykännyt alkujaan...oppi itsekin saman tavan!
Noista huonoista fiiliksistä, jotka tulee joskus hoitotyön jäljessä, usein/useinmiten ne ovat jotain rankkoja pahoinpitelyn jälkiä tai palovammoja tai loukkaantuneita lapsia.
Tämä työ on myös hyvin palkitsevaa... silloin kun näkee onnistuneensa työssään, (omalla osuudellaan, tämähän on tiimityötä ) todella vaikean potilaan kohdalla!
Sitä muuten on vaikea arvioida etukäteen (kaikista) ketä sopii alalle ketä ei... siinä asiassa kun pitää moni asia natsata kohdalleen.
Mun kohdalla on usein liika empatia; se heikoin lenkki ja sen myötä tulevat hankaluudet... ja tässä kohden 95% "putos kärryitä"!
(paitsi hoitohenkilökuntalaiset, he ymmärtävät mitä tarkoitan heikkoudellani)
Pitänee mennä tekemään sämpylätaikina valmiiksi, sijais keittäjä leipoo sämpylät!
. - että.silleen
Tässäpäs_linkittäjä kirjoitti:
Ei niissä muissa linkeissä ollut mitään jälkiseuraamuksia, vaan vasta se kun raketit on sytytetty ja kaikilla on vielä kivaa. Viimeisimmän linkin takaa vain löytyy järkyttävä kuva.
Jotenkin näiden tosi-tv -keppostelu -ohjelmien jälkeen, jossa enemmän tai vähemmän ammatikseen stuntteja tekevät tyypit teloo itseään ja toisiaan (jackass, duudsonit) jälkeen on kaikenlainen idioottimainen itsensä ja kavereiden satuttaminen yleistynyt. Jännä huomio jotain kotivideo -ohjelmia katsoessa on, että jossain 1990 -luvulla ja aiemmin kuvatuissa kun joku satuttaa itsensä ihmiset kysyy "oletko kunnossa" ja menee auttamaan. Nykyaikana kuvatuissa nauraa räkätetään maanisesti, vaikka kaveri makaa tajuttomana maassa pudottuaan jostain helvetin korkealta pää edellä asfalttiin. Ihmiset on tyhmentyneet. Kyllä mun nuoruudessa ymmärrettiin, että kaikki mitä telkkarissa näkyy ei ole totta, ja kaikki mitä siellä näkyy ei ole sellaista mitä kannattaa itse kokeilla. Ikkunalasien läpi ei voi juosta / ilotulitetta ei voi räjäyttää kannikoidensa välissä / talon katolta ei voi hypätä / liikkuvan junan tai auton kyydistä ei voi hypätä jne. satuttamatta itseään pahasti... Ihmiset sais herätä.En osaa otta kantaa tuohon sun väitteeseen 90-luvulta lähtien... ei ole oikein mulla vertailu kelpoisia muistoja... 90-luvun alussa olin vielä housuihini pissivä tytöntyllerö, emo laittoi vaippoja ja minä poistin ne jos mitenkään oli mahdollista!
Haittasivat varmaan kiipeilyäni, mokomat tollokasat jaloissa hidastamassa menoa.
Kiitos keskustelusta, mukavaa iltaa sinulle... kuka sitt lienetkin. että.silleen kirjoitti:
"Pohtisinkin aikaisemmin, että miten Susta on noihin hommiin.."
Minä kytken tunteet ulos/pois päältä, ja hoiva vietti päälle... ilmeisesti. En tiedä; syytä itsekään... sama on kun mulla on ase mukana metsällä, minä pystyn ampumaan ja lopettamaan joskus vielä elävän saaliini.
On ainoastaan armollista kääntää ja nykäistä niskat nurin haavoittunelta linnulta tai kurkku auki rusakolta.
Toisaalta saatan hoitaa ja huolehtia jotain loukkaantunutta löytökoiraa tai kissa ja etsiä niiden omistajaa. Hakea niille jopa uuden kodin, (omistajan) olen tehnyt niin kulkukollin kohdalla... 4v. sitten ja siellä se kolli elelee yhä ja "kooshja" voi hyvin!
Faijan vanha se-ro-pi koira oli mun kotiin rahjaama pentu... se olisi lopetettu muuten mutt mä lupasin ottaa sen koulun loputtua ja kesäloman alettua. Hain sen myös silloin ja menin mökille sen kanssa. Jätin sen enempiä kyselemättä faijalle, koska SE oli jo viikon sisällä "pers kärpäsenä" isäntänsä perässä ja söivät samalta lautaselta, isä syötti pentua aina kädestään. Valikoiden pennulle maistuvat palaset jo lautasta täyttäessään, ja siitähän ei emo tykännyt alkujaan...oppi itsekin saman tavan!
Noista huonoista fiiliksistä, jotka tulee joskus hoitotyön jäljessä, usein/useinmiten ne ovat jotain rankkoja pahoinpitelyn jälkiä tai palovammoja tai loukkaantuneita lapsia.
Tämä työ on myös hyvin palkitsevaa... silloin kun näkee onnistuneensa työssään, (omalla osuudellaan, tämähän on tiimityötä ) todella vaikean potilaan kohdalla!
Sitä muuten on vaikea arvioida etukäteen (kaikista) ketä sopii alalle ketä ei... siinä asiassa kun pitää moni asia natsata kohdalleen.
Mun kohdalla on usein liika empatia; se heikoin lenkki ja sen myötä tulevat hankaluudet... ja tässä kohden 95% "putos kärryitä"!
(paitsi hoitohenkilökuntalaiset, he ymmärtävät mitä tarkoitan heikkoudellani)
Pitänee mennä tekemään sämpylätaikina valmiiksi, sijais keittäjä leipoo sämpylät!
."Noista huonoista fiiliksistä, jotka tulee joskus hoitotyön jäljessä, usein/useinmiten ne ovat jotain rankkoja pahoinpitelyn jälkiä tai palovammoja tai loukkaantuneita lapsia."
"Mun kohdalla on usein liika empatia;"
Näitä minä hieman pohdinkin.. ja sit vielä se Herkkyys mausteena Kakussasi..
Illan jatkoja Sulle.. =)- että.silleen
"Noista huonoista fiiliksistä, jotka tulee joskus hoitotyön jäljessä, usein/useinmiten ne ovat jotain rankkoja pahoinpitelyn jälkiä tai palovammoja tai loukkaantuneita lapsia."
Näitä minä hieman pohdinkin.. ja sit vielä se Herkkyys mausteena Kakussasi..
Illan jatkoja Sulle.. =)Moikka taas, vielä kerran vastaan tänään ja sitt menen nukkumaan.
tarkoitin ett se häiritsee jossain määrin tiimityötämme... mulla kun joskus vähän lipsuu ote jämptinä olosta... ja toisaalta porukkaan kuuluu usein myös pelkkiä "suorittajia".Ei pysy homma silloin kokonaisuutena kasassa, ja potilaat kyllä osaavat vedota siihen ett minä olen tehnyt asiat .. niin ja niin, hakiessaan joitain etuisuuksia lisäpalveluiden muodossa jotka ei kuulu meidän työhömme.
Kuten kauppaostoksia: hapankorppuja, sulatejuusto siivuja, mandariineja! Toin eräälle sänkypotilaalle, miehelle. Ollessani 3vrk VP:llä hän vaati samaa palvelua toisilta hoitajilta, vedoten ettei siitä nyt suurta vaivaa heille ole!
Oli tosi kiva palata lomalta töihin... lämpötila laski oitis! Ortopedinen osasto rakasti mua sen päivän, sain olla sen päivän omassa yksinäisyydessäni..fysioterapiaa tehden. Seuraavana aamuna kysyttiin; ett pitäisikö mun taskuni "ratsata" vai loppuiko tsupparin hommat tähän?
"..ja sit vielä se Herkkyys mausteena Kakussasi.. "
Mikä hiivatin Herkkyys?...- johan mä käsittelin asian, mun näkökulmastani.
Hyvää yötä! että.silleen kirjoitti:
Moikka taas, vielä kerran vastaan tänään ja sitt menen nukkumaan.
tarkoitin ett se häiritsee jossain määrin tiimityötämme... mulla kun joskus vähän lipsuu ote jämptinä olosta... ja toisaalta porukkaan kuuluu usein myös pelkkiä "suorittajia".Ei pysy homma silloin kokonaisuutena kasassa, ja potilaat kyllä osaavat vedota siihen ett minä olen tehnyt asiat .. niin ja niin, hakiessaan joitain etuisuuksia lisäpalveluiden muodossa jotka ei kuulu meidän työhömme.
Kuten kauppaostoksia: hapankorppuja, sulatejuusto siivuja, mandariineja! Toin eräälle sänkypotilaalle, miehelle. Ollessani 3vrk VP:llä hän vaati samaa palvelua toisilta hoitajilta, vedoten ettei siitä nyt suurta vaivaa heille ole!
Oli tosi kiva palata lomalta töihin... lämpötila laski oitis! Ortopedinen osasto rakasti mua sen päivän, sain olla sen päivän omassa yksinäisyydessäni..fysioterapiaa tehden. Seuraavana aamuna kysyttiin; ett pitäisikö mun taskuni "ratsata" vai loppuiko tsupparin hommat tähän?
"..ja sit vielä se Herkkyys mausteena Kakussasi.. "
Mikä hiivatin Herkkyys?...- johan mä käsittelin asian, mun näkökulmastani.
Hyvää yötä!Pelastusalan henkilöstölle on etua siitä, jos on Suorittaja ja tietyllä tapaa kylmempi persoona.. Monenkin syyn takia.. Koskee ihan ambulanssi, palokunta yms. väkeä myöden..
Juuh.. Ei mitään Hiivatteja, eikä HattiVatteja... ;D
Hyvää yötä.. Ja mukavia unia.. =)- että.silleen
Pelastusalan henkilöstölle on etua siitä, jos on Suorittaja ja tietyllä tapaa kylmempi persoona.. Monenkin syyn takia.. Koskee ihan ambulanssi, palokunta yms. väkeä myöden..
Juuh.. Ei mitään Hiivatteja, eikä HattiVatteja... ;D
Hyvää yötä.. Ja mukavia unia.. =)Kyllä minä sen "suorittaja henkilön" tunteet ymmärrän toisaalta, mutt miks pitää ymmärtää väärin mun tekemät pikku palvelukset? Teen tasan tarkkaan kaiken lääkinnällisesti/hoidollisesti samoin ja varmasti oman osani töistä. Jos siihen päälle jotain pientä extraa teen... en minä sillä mitään ylimääräistä suosiota yritä kalastaa.
Kanttiini kärryistä saa mandariineja, joskus ja kpl hintaisena! Kaupasta kg-hintaan; 1kg mandariineja ei paljoa paina kantaa vuodepotilaalle pari kertaa viikossa.
Eikä Vaasan hapankorppu 300g ja Valion Aamupala sulatejuusto viipaleina 200g, niitä ainakaan ei kanttiini kärryistä saa ostaa. Äijä jalka paketissa ei päässyt minnekään eikä vieraita hänellä käynyt.
Mitään ongelmaa ei olisi ollut... jos äijä ei olis mennyt tekemään vertailujaan palvelun tasosta... eri hoitajien välillä. Minä siitä sain lopulta kärsiä, mielestäni syyttömästi. En hiivatti vie ollut tehnyt ainuttakaan virhettä... ja silti sakinhivutusta!
En minä sulle eilen illalla kiukutellut, jos niin luulit... HattiVatteinesi.
En vaan ymmärrä tuota Herkkyyttä... oli jo toinen tai kolmas kerta, kun sitä mulle tarjosit.Eikö toi empatia sitt ole ihan sama asia?
Lähden taas kaupunkille, aamun tein fysioterapeutin töitä vieraassa hoitokodissa,
käväisin vaihtamassa vaatteita... nyt uudelle kierokselle. Päivänjatkoja! että.silleen kirjoitti:
Kyllä minä sen "suorittaja henkilön" tunteet ymmärrän toisaalta, mutt miks pitää ymmärtää väärin mun tekemät pikku palvelukset? Teen tasan tarkkaan kaiken lääkinnällisesti/hoidollisesti samoin ja varmasti oman osani töistä. Jos siihen päälle jotain pientä extraa teen... en minä sillä mitään ylimääräistä suosiota yritä kalastaa.
Kanttiini kärryistä saa mandariineja, joskus ja kpl hintaisena! Kaupasta kg-hintaan; 1kg mandariineja ei paljoa paina kantaa vuodepotilaalle pari kertaa viikossa.
Eikä Vaasan hapankorppu 300g ja Valion Aamupala sulatejuusto viipaleina 200g, niitä ainakaan ei kanttiini kärryistä saa ostaa. Äijä jalka paketissa ei päässyt minnekään eikä vieraita hänellä käynyt.
Mitään ongelmaa ei olisi ollut... jos äijä ei olis mennyt tekemään vertailujaan palvelun tasosta... eri hoitajien välillä. Minä siitä sain lopulta kärsiä, mielestäni syyttömästi. En hiivatti vie ollut tehnyt ainuttakaan virhettä... ja silti sakinhivutusta!
En minä sulle eilen illalla kiukutellut, jos niin luulit... HattiVatteinesi.
En vaan ymmärrä tuota Herkkyyttä... oli jo toinen tai kolmas kerta, kun sitä mulle tarjosit.Eikö toi empatia sitt ole ihan sama asia?
Lähden taas kaupunkille, aamun tein fysioterapeutin töitä vieraassa hoitokodissa,
käväisin vaihtamassa vaatteita... nyt uudelle kierokselle. Päivänjatkoja!No tuo on tuota RyhmäPainetta, mitä esiintyy monin eri muodoin ja Potilaskin oli omanlaisensa persoona.. Sellainen ehkä mille ei olisi kannattanut tehdä palveluksia, mutta mistäs sinä sitä olisit voinut tietää.. ;P
Ei ole Herkkyys ja Empatia sama asia.. Ovat täysin EriAsioita, mutta Herkkyys voi vahvistaa tunteita ja empatiaa, jos on saanut herkyyden siltä osastolta Mausteita Persoonaansa.. Netistä löytyy empatiasta ja herkkyydestä tietoa vaikka kuinka paljon, enkä itsekään niin kauheasti ole tutkinut, kun en ole nähnyt siihen tarvetta.. Jonkun verran jäänyt mieleen, jos/kun on joku juttu tullut sattumalta SilmienEteen tai jos on pikaisesti tarkoituksella jotain tietoa etsinyt.. ;P
Mulla vaan on Sellanen tunne, että olet Saanut sitäkin ainakin JonkunVerran itseesi SyntymäLahjana tai Kirouksena.. Riippuu hieman miten sen ottaa.. Kaikessa on Puolensa ja puolensa.. ;P
Voin olla väärässäkin, enkä ala vänkäämään.. ehkä olet tai sitten et ja sinähän sen ainakin 100 kertaa paremmin tiedät, kuin minä.. ;D
Iloista ja Aurinkoista PäivänJatkoa.. =)- että.silleen
No tuo on tuota RyhmäPainetta, mitä esiintyy monin eri muodoin ja Potilaskin oli omanlaisensa persoona.. Sellainen ehkä mille ei olisi kannattanut tehdä palveluksia, mutta mistäs sinä sitä olisit voinut tietää.. ;P
Ei ole Herkkyys ja Empatia sama asia.. Ovat täysin EriAsioita, mutta Herkkyys voi vahvistaa tunteita ja empatiaa, jos on saanut herkyyden siltä osastolta Mausteita Persoonaansa.. Netistä löytyy empatiasta ja herkkyydestä tietoa vaikka kuinka paljon, enkä itsekään niin kauheasti ole tutkinut, kun en ole nähnyt siihen tarvetta.. Jonkun verran jäänyt mieleen, jos/kun on joku juttu tullut sattumalta SilmienEteen tai jos on pikaisesti tarkoituksella jotain tietoa etsinyt.. ;P
Mulla vaan on Sellanen tunne, että olet Saanut sitäkin ainakin JonkunVerran itseesi SyntymäLahjana tai Kirouksena.. Riippuu hieman miten sen ottaa.. Kaikessa on Puolensa ja puolensa.. ;P
Voin olla väärässäkin, enkä ala vänkäämään.. ehkä olet tai sitten et ja sinähän sen ainakin 100 kertaa paremmin tiedät, kuin minä.. ;D
Iloista ja Aurinkoista PäivänJatkoa.. =)Kiitos suorasta vinkistä... käyn huomenna kirjastossa, haen lisää tietoa. Niitä erilaisia/omituisia ihmisiä on muitakin... mun "erakoitumisen aikani" ei taidakkaan olla kovin erikoinen "hulluuden piirre"... akkujen lataukseen!
En vaan saa metsästystä mahtumaan tuohon kaavan mitenkään!
Monta muuta juttua sopii noiden testien mukaan mun "oireiluuni", kuten työntää nokkani joka tappeluun mukaan... ruhoittamaan riehujia, oli kysymyksessä sitt miten iso karhu tahansa.
Ei kovin viisasta, jälkikäteen ajateltuna... silloin ei vaan syyt ja seuraukset tule ensimmäisenä mieleen. On sitä muutaman kerran ruhjeita tullut... ja minä kun suorastaan vihaan kipua, mutt silti en jätä heikompaa "heitteille" oman onnensa nojaan.
Olin uimassa... altaassa jossa vesi on lämmitetyä... siis niin ihanaa!
Mites sinun päiväsi on mennyt? Oletkos ollut pyöräilemässä, metsälenkillä?
Miks sä muuten hauen pois päästit... ett syö haukea vai? Pieni hauki on paremman makuinen kuin iso, uso pois! että.silleen kirjoitti:
Kiitos suorasta vinkistä... käyn huomenna kirjastossa, haen lisää tietoa. Niitä erilaisia/omituisia ihmisiä on muitakin... mun "erakoitumisen aikani" ei taidakkaan olla kovin erikoinen "hulluuden piirre"... akkujen lataukseen!
En vaan saa metsästystä mahtumaan tuohon kaavan mitenkään!
Monta muuta juttua sopii noiden testien mukaan mun "oireiluuni", kuten työntää nokkani joka tappeluun mukaan... ruhoittamaan riehujia, oli kysymyksessä sitt miten iso karhu tahansa.
Ei kovin viisasta, jälkikäteen ajateltuna... silloin ei vaan syyt ja seuraukset tule ensimmäisenä mieleen. On sitä muutaman kerran ruhjeita tullut... ja minä kun suorastaan vihaan kipua, mutt silti en jätä heikompaa "heitteille" oman onnensa nojaan.
Olin uimassa... altaassa jossa vesi on lämmitetyä... siis niin ihanaa!
Mites sinun päiväsi on mennyt? Oletkos ollut pyöräilemässä, metsälenkillä?
Miks sä muuten hauen pois päästit... ett syö haukea vai? Pieni hauki on paremman makuinen kuin iso, uso pois!On myös Herkkyyytä ja sitten on ErityisHerkkyyttä (HSP, Highly Sensitive Person).... ;P
ErityisHerkkiäkin on Laidasta laitaan, niin persoonan/luonteen osalta, kuin myös Herkkyyden osalta.. Joillakin voi olla joitakin herkkyyden piirteitä ja toisilla taas enemmän.. Myös Herkkyyden Voimakkuudet/Vahvuudet vaihtelevat yksilöiden välillä.. ja esimerkiksi jos vaikka kahdella ErityisHerkällä olisi samat HerkkyydenPiirteet, niin Herkkyyden Vahvuus/Voimakkuus voi olla olla toisella toisessa jutussa vahvempi ja toisella taas toisessa.. Tai sitten ei.. ;P
Ei ole ihan yksinkertainen juttu tämäkään.. ;P
Eikä joku metsästys yms. siihen Välttis vaikuta.. Vaikka olisi herkkyyden päälle EmppisSymppis.. Varsinkaan jos siihen suhtautuu tietyllä tavalla.. Eli vain tarvittaessa/tarpeeseen ja tarpeetonta kitumista välttäen yms.. Eli pitää muistaa, että muut luonteen/persoonan piirteet vaikuttavat myös paljon.. ;P
"Monta muuta juttua sopii noiden testien mukaan mun "oireiluuni", kuten työntää nokkani joka tappeluun mukaan... ruhoittamaan riehujia, oli kysymyksessä sitt miten iso karhu tahansa........... "
Mulla on vähän samaa vikaa.. Ja tuo Konfliktien selvittämisen halu (ja ehkä taito) oli yhtenä herkkyyden piirteiden joukossa.. joillakin on ja joillakin ei..
On näitä aikoinaan aika paljon/monesti käsitelty täälläkin, mutta sulla on tainnut mennä ohi syystä tai toisesta.. Tai sitten yhdistit sen jostain syystä Empatiaan.. Eli herkkähän ei välttämättä ole EmppisSymppis.. Ja samoin onhan Luonteen/persoonan piirteetkin sellaisia, että toisella tuntuu olevan vahvempi kuin taas jollain toisella vaikka molemmilla selvästi se piirre luonteessa olisikin.. oli kyseessä mikä tahansa Piirre.. ;P
No hyvä, että Uinti reissu maittoi.. Empähän ole tänään mitään ihmeempää puuhannut.. Ja PikkuHauetkin olen päästänyt ihan siitä syystä pois, kun ovat olleet sen verran pieniä, etten ole nähnyt syytä laittaa niitä Lihoiksi.. Parempi antaa kasvaa vain, kuin jonkun mitättömän SuuPalan takia alkaa Tappamaan.. Järvellä se PikkuHauki on vielä hieman EriAsia, kuin Merellä.. ;P
Ja kun rantoja pitkin kiertää ja hieman fiilistelee, niin eipä oikein ole paikkaa jossa säilyttää elossa sen aikaa, että näkee kuinka paljon tulee loppujen lopuksi ja mitä.. Jonkun Sopivan Kokoisen hauen Ottaisi.. Varsinkin jos ei juuri ole tullut viettämään aikaa luontoon.. Kun monesti tarkoitus ei ole niinkään SuorittamallaSuorittaa kalastamista vaan nautiskella ja rentoutua luonnossa.. ;P- sivusta.seuraaja
On myös Herkkyyytä ja sitten on ErityisHerkkyyttä (HSP, Highly Sensitive Person).... ;P
ErityisHerkkiäkin on Laidasta laitaan, niin persoonan/luonteen osalta, kuin myös Herkkyyden osalta.. Joillakin voi olla joitakin herkkyyden piirteitä ja toisilla taas enemmän.. Myös Herkkyyden Voimakkuudet/Vahvuudet vaihtelevat yksilöiden välillä.. ja esimerkiksi jos vaikka kahdella ErityisHerkällä olisi samat HerkkyydenPiirteet, niin Herkkyyden Vahvuus/Voimakkuus voi olla olla toisella toisessa jutussa vahvempi ja toisella taas toisessa.. Tai sitten ei.. ;P
Ei ole ihan yksinkertainen juttu tämäkään.. ;P
Eikä joku metsästys yms. siihen Välttis vaikuta.. Vaikka olisi herkkyyden päälle EmppisSymppis.. Varsinkaan jos siihen suhtautuu tietyllä tavalla.. Eli vain tarvittaessa/tarpeeseen ja tarpeetonta kitumista välttäen yms.. Eli pitää muistaa, että muut luonteen/persoonan piirteet vaikuttavat myös paljon.. ;P
"Monta muuta juttua sopii noiden testien mukaan mun "oireiluuni", kuten työntää nokkani joka tappeluun mukaan... ruhoittamaan riehujia, oli kysymyksessä sitt miten iso karhu tahansa........... "
Mulla on vähän samaa vikaa.. Ja tuo Konfliktien selvittämisen halu (ja ehkä taito) oli yhtenä herkkyyden piirteiden joukossa.. joillakin on ja joillakin ei..
On näitä aikoinaan aika paljon/monesti käsitelty täälläkin, mutta sulla on tainnut mennä ohi syystä tai toisesta.. Tai sitten yhdistit sen jostain syystä Empatiaan.. Eli herkkähän ei välttämättä ole EmppisSymppis.. Ja samoin onhan Luonteen/persoonan piirteetkin sellaisia, että toisella tuntuu olevan vahvempi kuin taas jollain toisella vaikka molemmilla selvästi se piirre luonteessa olisikin.. oli kyseessä mikä tahansa Piirre.. ;P
No hyvä, että Uinti reissu maittoi.. Empähän ole tänään mitään ihmeempää puuhannut.. Ja PikkuHauetkin olen päästänyt ihan siitä syystä pois, kun ovat olleet sen verran pieniä, etten ole nähnyt syytä laittaa niitä Lihoiksi.. Parempi antaa kasvaa vain, kuin jonkun mitättömän SuuPalan takia alkaa Tappamaan.. Järvellä se PikkuHauki on vielä hieman EriAsia, kuin Merellä.. ;P
Ja kun rantoja pitkin kiertää ja hieman fiilistelee, niin eipä oikein ole paikkaa jossa säilyttää elossa sen aikaa, että näkee kuinka paljon tulee loppujen lopuksi ja mitä.. Jonkun Sopivan Kokoisen hauen Ottaisi.. Varsinkin jos ei juuri ole tullut viettämään aikaa luontoon.. Kun monesti tarkoitus ei ole niinkään SuorittamallaSuorittaa kalastamista vaan nautiskella ja rentoutua luonnossa.. ;PÄlä pakota ettäsilleentä muottiisi.
sivusta.seuraaja kirjoitti:
Älä pakota ettäsilleentä muottiisi.
Missä kohtaa olen pakottanut ja ketä?.. Jokainen tuntee itsensä parhaiten ja itse joutuu myös tutkimustyön tekemään itsensä kanssa.. ;P
Vastasin, kun hän kysyi.. ja minusta jokaisen pitäisi itse tutkia itseään ja jaksaa nähdä sen verran vaivaa, että itse myös etsii tietoa, jos tarvitsee, koska silloin siihen tietoon ei vaikuta ketään.. esim. tässä tapauksessa minä.. ;P
Siksi yritän myös monesti sanoa jollekin vänkääjälle, että tutkii jotain asiaa itse esim. Guuglaamalla tietoa netistä.. Mutta moni Törppö alkaa vaatia kattavia vastauksia suoraan nenän alle.. Ja silti eivät usko tai haluavat vängätä jos sen pienen pienen murusen siitä tiedosta kerron mitä minä luulen asiasta tietäväni.. ;P
Heillä on oikeus kaivaa tietoa ja kertoa, jos olen väärässä heidän mielestä.. Jonka jälkeen voin sitten itse taas tutkia asiaa samoin keinoin tiätääkseni Heittääkö Joku Taas Vain Legendaa&Sontaa vai puhuuko totuuksia.. ;P- että.silleen
sivusta.seuraaja kirjoitti:
Älä pakota ettäsilleentä muottiisi.
Ei voi olla totta! Minähän tässä kyselen Muikkune yrittää vastailla; omilla ajatuksillaan miten asian näkee/kokee.
En mä "professorin" arvioita aiheesta ole pyytänytkään, ihan toisen ihmisen näkökulma kiinnostaa.
Olisitko ystävällinen ja laittaisit samasta aiheesta omia käsityksiäsi, mua kiinnostaisi aihe.
Mä voin lohduttaa sua... minä olen niin itsepäinen otus; ettei mua ole tähän päivään mennessä yhteenkään muottiin vielä pakotettu!
Siis silleen ett kun mua ahistaa jokin "pakko"... osaan kyllä nostaa kytkintä! Joskus se on ollut väärä ratkaisu, tehty mikä tehty! (lähdin kotoa kiukussa, marttyyrinä)
Eli päättömyyksiä saatan tehdä kiukussa ajattelemattomuuttani... mutt vastuu niistäkin on mun itseni. Olen aikuinen "kurppa" - että.silleen
Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti ja rauhallista unta...riittävästi!
Haluan esitellä peppuani vain harvoille ja valituille, en siis ainakaan sinulle.
- Neitsytsetä
Täytyykö minun laittaa maassa asti roikkuva setämiespebani tänne jotta naisetkin uskaltautuvat?
- Kyllä_
Kyllä täytyy.
Ompas ollu hölmö, ku tatuoinu nahkansa pilalle.
Ei sitä saa mennä itseään sotkemaan, vaikka se muotia olisikin.Heheheeee :D
- palstanHerkuin_Nainen
mun peba https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a8/c0/93/a8c093cd27f5cd50f0c23b9544f31734.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845