Miten meinaatte sen viettää? Minulla no-life ätämi ei ole muuta tekemistä kuin mennään sukulaisten mökille juopottelemaan. Naisista ei ole tietoakaan.
Kohta on juhannus
67
847
Vastaukset
- PalstanRuminMies
Menen työkaverin mökille itä-suomeen juopottelemaan. Kun ei ole naista eikä koskaan juhannuksena ollut niin sitten vaan ikäistäni parikymmentävuotta vanhempien äijien kanssa ryypäten menee tämäkin jussi. Olen kuin samanarvoinen magneetti. Mitä lähemmäs naista menen sitä etäämmälle hän kaikkoaa joten tällä naamalla on parempi mennä pilaamaan vaan itä-suomen luontoa. Karhuja siellä ainakin on joten joku naaraskarhu saattaa ainakin päälle käydä jos on pennut maisemissa. Sainpahan ainakin kaks kertaa naarasta. Ekan ja vikan kerran.
- IUJKMNHY
TOIVOTTAVASTI JUSSINA SATAA KAATAMALLA, VEDÄN KOVAT KALSORIKÄNNIT NÄIN...https://www.youtube.com/watch?v=Gf7c0_rGv1g&list=PLmb1Thl8L0NgaR3PrPyufwYXxAZgZSshk&index=1
:D - vedävedä
IUJKMNHY kirjoitti:
TOIVOTTAVASTI JUSSINA SATAA KAATAMALLA, VEDÄN KOVAT KALSORIKÄNNIT NÄIN...https://www.youtube.com/watch?v=Gf7c0_rGv1g&list=PLmb1Thl8L0NgaR3PrPyufwYXxAZgZSshk&index=1
:D:D :D JA JOULUNA MYÖS
Joko lähden festareille tai sitten vietän juhannusta kotona. Taidan viettää kotona sillä ei yksin voi mennä festareille.
- jhnbvfr
Jos joku naista kaipoo ni tässä ohjetta...How to Meet Beautiful Women
http://www.youtube.com/watch?v=sq1t1iFmsv0
:D
- lihavaatn
Teillä sentään on äijäporukat ja sukulaisten mökit. Lihavalla yksinäisellä at-naisella ei ole niitäkään. Yksin kerrostalokämpässä odottelen että menee mokoma paskajuhla pian ohi.
- PalstanRuminMies
Mikä sukulaisten mökit? Oma se on.
- Kurppanenn
Ei tuolla lihavuudella ole merkitystä.. Sama kohtalo se on mullakin vaikka olen alipainoine :P Sitä kun meni nuoruus "tyytyjän" kanssa ja päälle kolmekymppisenä jäi kuin nalli kalliolle niin juhuu!
Osa perheellisistä katsastaa lapsetonta eronnutta.. Eikä baareihin viitsi oikein. Se mökkikin meni osituksessa, heh!
Äijät sitten kehtaa täällä valittaa usein vaik ei sinkkumiestä niin syrjitä kuin heikomman naaman saanutta naista.
Noh otan pari kissanpentua kuun lopussa..
Tsemppiä kaikille niille, jotka ovat ei-parisuhdematskua :) - 1plus7
Kurppanenn kirjoitti:
Ei tuolla lihavuudella ole merkitystä.. Sama kohtalo se on mullakin vaikka olen alipainoine :P Sitä kun meni nuoruus "tyytyjän" kanssa ja päälle kolmekymppisenä jäi kuin nalli kalliolle niin juhuu!
Osa perheellisistä katsastaa lapsetonta eronnutta.. Eikä baareihin viitsi oikein. Se mökkikin meni osituksessa, heh!
Äijät sitten kehtaa täällä valittaa usein vaik ei sinkkumiestä niin syrjitä kuin heikomman naaman saanutta naista.
Noh otan pari kissanpentua kuun lopussa..
Tsemppiä kaikille niille, jotka ovat ei-parisuhdematskua :)Olisko kannattanu ottaa kiltti ja kunnollinen mies jännämiehen sijaan häh?
1plus7 kirjoitti:
Olisko kannattanu ottaa kiltti ja kunnollinen mies jännämiehen sijaan häh?
Siitä "kiltistä & kunnollisestakaan" ei tiedä onko hän sitä aidosti.. Varsinkaan, kun puhutaan ensimmäisistä suhteista.. Kantapään oppi Opettaa erottamaan ne aidot tapaukset, joita tuntuu olevan myös naisissa Aikast Harvassa.. ;P
"Kiltteys ja Kunnollisuus" on myös katsojan silmässä, joten toisen sellainen ei sitä välttämättä toiselle ole.. ;P- Kurppanenn
1plus7 kirjoitti:
Niin.. Ehkäpä olisi pitänyt ottaa kuitenkin se kuuluisa jännämies eikä it-nörttiä.. Ei paheita ja kirkossakin kävi kunnes "hairahtui". Oli ihan kirkkoherränväen jälkikasvua ;) Aina sitä ei tiedä mitä tuleman pitää..
Kyl ne tuttuavien kaljamahaiset ukot vielä mukana kiikkuu, ennemmin rouvat viskaa mäkeen toki niitäkin sitten mutta.. Useampi "jännämies" ei kyl itse vaimoaan heitä mäkeen. Usko vaan kun täti puhuu. Kurppanenn kirjoitti:
Niin.. Ehkäpä olisi pitänyt ottaa kuitenkin se kuuluisa jännämies eikä it-nörttiä.. Ei paheita ja kirkossakin kävi kunnes "hairahtui". Oli ihan kirkkoherränväen jälkikasvua ;) Aina sitä ei tiedä mitä tuleman pitää..
Kyl ne tuttuavien kaljamahaiset ukot vielä mukana kiikkuu, ennemmin rouvat viskaa mäkeen toki niitäkin sitten mutta.. Useampi "jännämies" ei kyl itse vaimoaan heitä mäkeen. Usko vaan kun täti puhuu.Jeps, ja jotkut on täälläkin kertonut, miten "kiltit ja kunnolliset" harjoittelevat parisuhteilua yms. ja ovat käyttäneet joitakin vain astinlautana.. eli ovat juurikin tyytyneet jne.. ;P
Monet naiset ja miehet sanovat yhtä ja tekevät ja ajattelevat ihan toista.. Kannattaa luottaa vain siihen miten toinen oikeasti käyttäytyy ja miten toimii, kunnes on varma, että sanat vastaavat tekoja.. Monista asioista voi päätellä monia asioita.. Vaikka jotkut muuta yrittävätkin väittää ja niitä juttuja muuksi selittää.. ;P- kilttinainennn
1plus7 kirjoitti:
Ei ihmisestä voi mitenkään tietää onko "kiltti ja kunnollinen". Siis jos nyt ei ihan jotain linnakundia tai narkkaria tai juoppoa ota, silloin saa ihan sitä mitä tilaa ja oma vika kun alkaa lätty lätistä. Mutta hyvin moni mies ja miksei nainenkin osaa kyllä esittää niin kilttiä ja kunnollista alussa. Suhteen alussa tuodaan vain ne hyvät puolet itsestä esille ja piilotetaan kaikki paskat piirteet.
Totuus tulee ilmi vasta kun on oltu jo vuosia yhdessä ja siinä vaiheessa on sitten jo kakarat ja talot hankittu. Monesti ne kaikkein kilteimmän ja kunnollisimman oloiset ovatkin niitä kaikkein pahimpia. Se on tullut tässä iän myötä huomattua omista ja muidenkin suhteista.
Millä sä lähdet "tarkistamaan" jostain ihmisestä minkälaista elämää se on viettänyt ennen sua? Ei oo mitään parisuhde CV:tä vaan pelkkä tyhjä taulu. Harvemmin ne sen tyypin exät tai kaveritkaan varoittaa tai mitään.. Mulla on tosin yhden kerran käynyt niin, että miehen omat kaverit varoittivat mua (pyröittää monia naisia samaan aikaan) ja siitä oon tosi kiitollinen heille. Mutta harvemmin sellaista tapahtuu. Yleensä ihmiset vain kauhistelevat vierestä, eivätkä puutu ollenkaan. kilttinainennn kirjoitti:
Ei ihmisestä voi mitenkään tietää onko "kiltti ja kunnollinen". Siis jos nyt ei ihan jotain linnakundia tai narkkaria tai juoppoa ota, silloin saa ihan sitä mitä tilaa ja oma vika kun alkaa lätty lätistä. Mutta hyvin moni mies ja miksei nainenkin osaa kyllä esittää niin kilttiä ja kunnollista alussa. Suhteen alussa tuodaan vain ne hyvät puolet itsestä esille ja piilotetaan kaikki paskat piirteet.
Totuus tulee ilmi vasta kun on oltu jo vuosia yhdessä ja siinä vaiheessa on sitten jo kakarat ja talot hankittu. Monesti ne kaikkein kilteimmän ja kunnollisimman oloiset ovatkin niitä kaikkein pahimpia. Se on tullut tässä iän myötä huomattua omista ja muidenkin suhteista.
Millä sä lähdet "tarkistamaan" jostain ihmisestä minkälaista elämää se on viettänyt ennen sua? Ei oo mitään parisuhde CV:tä vaan pelkkä tyhjä taulu. Harvemmin ne sen tyypin exät tai kaveritkaan varoittaa tai mitään.. Mulla on tosin yhden kerran käynyt niin, että miehen omat kaverit varoittivat mua (pyröittää monia naisia samaan aikaan) ja siitä oon tosi kiitollinen heille. Mutta harvemmin sellaista tapahtuu. Yleensä ihmiset vain kauhistelevat vierestä, eivätkä puutu ollenkaan."Monesti ne kaikkein kilteimmän ja kunnollisimman oloiset ovatkin niitä kaikkein pahimpia. Se on tullut tässä iän myötä huomattua omista ja muidenkin suhteista."
Tästä olen vahvasti erimieltä.. ;P- naimisissaovat
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Siitä "kiltistä & kunnollisestakaan" ei tiedä onko hän sitä aidosti.. Varsinkaan, kun puhutaan ensimmäisistä suhteista.. Kantapään oppi Opettaa erottamaan ne aidot tapaukset, joita tuntuu olevan myös naisissa Aikast Harvassa.. ;P
"Kiltteys ja Kunnollisuus" on myös katsojan silmässä, joten toisen sellainen ei sitä välttämättä toiselle ole.. ;PKun katsoo rakastuneesti toisiaan silmiin syvälle he ovat jo yhtä eli yhtyneet toisiinsa
naimisissaovat kirjoitti:
Kun katsoo rakastuneesti toisiaan silmiin syvälle he ovat jo yhtä eli yhtyneet toisiinsa
Monet katselee "rakastuneesti" toisiaan silmiin ihan YhdenYönTarinoissakin.. ;P
- rakkausvahvistaa
se ei ole oikeata rakkautta.
rakkausvahvistaa kirjoitti:
se ei ole oikeata rakkautta.
Totta puhut.. Siksipä se sana olikin lainausmerkeissä.. Kaikilla ei ole oikein taitoa muuhun, kuin lainausmerkeillä rakkauteen.. ;P
- Ujoatm27v
Varmaan taas vanhempien seurassa kuten lähes aina tähänkin asti. Jotkut naiset tietysti nussii jännämiehien kanssa ja itse juon kaljaa itku kurkussa. On tämä ätminä eläminen kamalaa. Saispa armokuoleman.
- 1711
Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. En vain osaa auttaa, vaikka haluaisin.
- Rumamiess
1711 kirjoitti:
Eihän rumuudelle mitään mahda tietää sanoa toinen ruma.
- Ujoatm27v
1711 kirjoitti:
No sepä kiva että edes joku tuntee myötätuntoa minua kohtaan vaikka ei sekään paljoa helpota.
- shhsgfsfg
huikee väite
- Kari.R.Runk
Meinaan vetää käteen.
- m-i-e-s
Juhannus, se menee tänä vuonna töissä tekemällä "töitä". Muutama alainenkin joutuu tulemaan töihin tekemään "töitä". Kyllähän me tietenkin töitäkin teemme, mutta suurimman osan ajasta keskitymme kyllä "työn" tekoon. Kiinteistön piha-alueella varmasti grillataan ja pelataan ulkopelejä. Jokainen on sitten vähintään useamman tonnin rikkaampi. =) (Positiivisesti välttävät myös kaikki liikenneruuhkat, eipä heidän tarvitse ajaa 30km/h useita satoja kilometrejä.)
Palstalaisille suosittelisin juhannustaikojen tekemistä naimaonnea parantamaan. Yleensähän taikoihin liittyy jonkinlainen alasti hölmöily ja taikajuomien käyttö mitkä tunnetusti edesauttavat juuri kaikkia naimahommia.
Itse aion käyttää housuja juhannuksenakin. Melkeinpä perinteeksi on muodostunut mennä juhannusta pakoon johonkin missä se ei näy eikä kuulu.- PalstanRuminMies
Olen yhtenä pääsiäisenä käyny kaverin saunasta munasillaan hakemassa vain saappaat jalassa ja puukko kädessä vastarannalta järven yli noin 300m pajunkissoja. (kukaan ei varmaan kysy et kysehän ei ollut mistään vedosta. Ei oo pokkaa) No enivei. Vastarannan mökkiläisillä ainakin oli hauskaa kun kyselivät hymyssä suin et mikä on mieheltä kadoksissa kun hääräsin pajukossa. Sanoin vaan et pajunkissat sopiiko teidän puskaa harventaa. Enpä ole silti naisia saanu.
- seonsillälailla
minun seurassa et käyttäisi housuja ollenkaan.
- juhannustaikaa
Juhannuksena tyynyn alle 7kpl erilaisia kukkia ja näkee unia tulevasta kullastaan. Ja saa taas nussia.
- mietipäsitä
Kun on kaksi puoliskoa ja ne yhtyy tulee yksi ja se on me yhdessä yhtyneenä yhdyntään. Puoliso ja yhtyminen! Mitä se sanoo sinkulle? Kulli työntyy syvälle vittuun ne on yhdessä kuin oksa puussa.
- no.hope
Eiköhän se mene omassa kaksiossa yksin ellei ihme tapahdu ja jostain löytäisin naisen.
Tällaisena yhteiskunnan loisena (=opiskelijana), jolla muutenkin on paljon (näennäisesti) vapaata aikaa (=tenttiinlukua, esseitä), en osaa arvostaa juhannusta erityisesti. Siispä aion viettää sen kaupungissa omassa rauhassa, nauttien siitä, että täällä on kerrankin aika hiljaista.
- mies35-
Menen isäni mökille kolmen naisen kanssa. Olisi sinne mies kavereita ollut tulossa mutta en halua ottaa niitä sinne. Yhdeltä naiselta saan varmasti pillua koska olen ennekin saanut.
- PalstanRuminMies
Mä oon sit se mies joka kuuntelee laiturilla yksinään https://www.youtube.com/watch?v=Z-Qi_UX4xoI kappaletta. Ja ainiin siis ruma jos vaikka biisi vetäis puoleensa. Ruman kanssahan edes mies ei voi olla kaveri ja naisten halukkuudesta lienee turha miljoonaa kertaa tällä palstalla puhua. Olenpahan aina muutenkin ollut yksin kesät. Kun näkyy satakakskymppinen jammu reilummalla yamariinin veneellä pyörivän viiden vavan kanssa selkää tiedät että tuon kanssa ei kannata lähtee juttusille. Rumillehan ei siis jutella.
- Naisasialooseri1
Lähdemme risteilylle ATM kaverini kanssa, ajattelin panna naista siellä kuten tein viime juhannuksenakin.
- KaverilleEiJätetä
Muistathan myös estää atm kaverisi naisen saannin keinolla millä hyvänsä?
- Naisasialooseri1
Tottakai, sehän on sanomattakin selvä asia. Itse asiassa viimeeksikin kävi niin, että ATM kaverini oli ensin tavannut tuon panemani naisen ja kysynyt tältä suoraan, että antaisiko pillua, nainen ei antanut, mutta minun kanssani hieman myöhemmin se vain tapahtui. Sivuhuomiona mainittakoon, että hytissämme oli myös pari 20v pojanrimpulaa sekä etnomieskin, jotka se nainen olisi myös halutessaan panolle saanut, mutta nainen tykkää vanhemmasta ja mustan miehen voittaminen on kova voitto.
- normimies36
Olen juhannuksena töissä tuolla rmj festareilla. Lähden sinne rakentamaan lavaa ja hoidan siellä lava juttuja juhannukena.
Olen ollut aika monena juhannuksena töissä eri festareilla vuodesta 2001 ja heinäkuussa menen ruisrokkiin rakentamaan lavaa 3 päiväksi mutta sitten alkaa 2 kk loma. Hyvää palkkaa tulee kuitenkin että se on 15 euroa tunti ylityöt ja niitä varmaan joutuu tekemään.- PalstanRuminMies
Missä on rmj? RumanMiehenJuhannus festari ilmeisesti?
- 40v-sinkkumies
Olen myös samoilla festareilla mutta järkkärinä
- 20plus20
40v-sinkkumies kirjoitti:
Olen myös samoilla festareilla mutta järkkärinä
jännämies? saat varmaan pillua.
- rdtfyuhi
20plus20 kirjoitti:
jännämies? saat varmaan pillua.
Ai heti on jännämies kun tekee duunia eikä vaan istu ja valita?
- hgfig
Juon kaljan pari ja lähden uimaan vastarannalle.
- hukkuvaeihuuda
Kannattaa ottaa enemmän et ei pelota.
- ggjhfg
Kännikala selviää.
- dfhggfhgf
Sukulaisten tykönä ryyppääminen kuulostaa loistavalta idealta. Kourallinen diapamia pohjiksi, ja sitten kun vaikutus alkaa heiketä jatketaan kaljalla ja vinkulla niin on immuuni kritiikille.
- flsjgklfd
Pyydä niitä sukulaisiasi kutsumaan tuttuja nuoria naisia vierailulle niin voit pamikänneissä lääppiä niitä ja hihitellä kuin kaistapää.
- 2626
Ei aavistustakaan, ei ole tapana laatia PTSia toisarvoisista asioista. Joko syön ja juon kaverin luona kaupungissa, tai syön ja juon kotona kaupungissa. Kuten toimin muutenkin kahden vapaapäivän osuttua kohdalle.
- Ryyppy-Veikko
Taitanpa juota alkkohoolija.
- Noitaroviolla
Noitaroviolla!
- AaTeeNainen
Minä istun kotona kaupungissa kerrostalokämpässäni. En juopottele, en syöpöttele, koska ei ole varaa, enkä tod.näk. puhu kenellekään sanaakaan. Eli en ole tekemisissä edes niiden sukulaisten kanssa. Ystäviähän minulla ei edes ole.
- aateemies
Kelpaisiko seura?
aateemies kirjoitti:
Kelpaisiko seura?
Ei sille kelpaa. Muista naisten hypergamia. Atn vaatii että miehen täytyy olla vähintään ktm.
- mies__86
Grillamaan. Grillaamaan. Jauhamaan paskaa ja grillaamaan. Matkakulut tietenkin jaetaan kavereiden kesken tunnollisesti viimeistä vitun senttiä myöten koska porukat on sen verran persaukisia ja aina pitää lähteä jonnekin vitun korpeen. Luultavasti olen vain kämpillä tai keskustassa keräämässä pulloja kaverin kanssa.
- VESI_RUTUSSA
Toi ätmi puristaa veden kasaan.
- Ikävä.ihminen
Pidän ikävää.
Voisi lähteä Helsinkiin keräilemään pulloja.
Aikalailla kotosalla. Hyvää musiikkia ja relax. :)
https://www.youtube.com/watch?v=dkB0t57-GYM
Naispoweria. ;)- JossainMuualla
Pitää pakata koirat sekä naiset autoon ja mennä viettämään juhannusta korpeen perinteisin menoin.
Ensin tuikataan savusauna tuleen ja odotellaan kumpi tulee ensin, hyvät löylyt vai palokunta.
Sitten odotellaan muutamia tuttuja ja maistellaan klassista taskulämmintä olutta.
Tuttavien saavuttua nautitaan grillin antimista ja klassisesta taskulämpimästä oluesta.
Viedään keskimäärin 0.75 vierasta ensiapuun tämän lyötyä itseään kirveella jalkaan / pudottuaan huussin paskasäiliöön / "leikittyään" toisen mussukan kanssa kaikista varoituksista huolimatta.
Saunotaan, käydään kastamassa talvitekoturkikset ja juodaan klassista taskulämminta olutta lämmikkeeksi. Yleensä kukaan ei huku, veneen lukon avain jäi "vahingossa" kaupunkiin.
Nautitaan kevyt iltapala ja klassista taskulämmintä olutta.
Tämän jälkeen nojaillaan kokkoon parta käryten. Naiset esittävät aiheesta turhia valituksia, vaikka siinä sitä vain piirrytään keskikesäistä taivasta vasten ikiaikaisena pakanallisen juhannuksen symbolina, kuin Johannes-kastaja-vainaja konsanaan.- kesäeikätekemistä
Lol hauska juttu. Minunkin tekisi mieli tuikata sukulaisten mörskä tuleen ja testata kirvestä isäntäväkeen. Ehkä sitten parin sixpäkin jälkeen....
Juopottelen vanhempien seurassa ja haaveilen kyrvästä, pillusta ja kaikesta paskasta.
- Urmas_Iso-Kyrpänen
Naija saatana. Etkö tuota kysymättä tajua?
- YksinäinenJaOnnetonMies
Ei oikein ole kavereita ja silloinkin harvoin kun on niin ei niitäkään oikein jaksa. Seksistäkään ei ole tietoakaan. Juopotteluakin on tullut harrastettua jo kymmenisen vuotta eikä siitäkään enää saa oikein mitään irti. Kesällä on tylsää ja yksinäistä. Pitäisköhän alkaa vetämään jotain huumeita jos niistä sais uutta sisältöä elämäänsä ja hyvällä tuurilla saattais kuolla yliannostukseen.
- Tummatukka12
Hei,minkä ikäinen olet yssinäinen mies.ootko facebookissa?täällä yksinäinen nainen,ei muölakaan mitään suunnitelmaa ja työttömänä rahasta aina tiukkaa..
- YksinäinenJaOnnetonMies
Minkä ikäinen olet?
- Tummatukka12
YksinäinenJaOnnetonMies kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
72.
Haittaako, jos mulla on viikset..?
Onko sulla tukkaa?
- rtyttr
Kuuntelen rokkia radiosta ja imppaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306471Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193294Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201352Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.271275PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781271- 1391125
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport451066- 39936
- 145850