Hei! Etsimme reipasta, itsenäistä ja huumorintajuista aupairia suomalais-kanadalais-saksalaiseen perheeseemme Brysselissä syyskuun alusta alkaen, mieluiten vuodeksi mutta vähintään jouluun, 7-, 10- ja 13-vuotiaiden lasten iltapäiväseuraksi ja isoksi siskoksi. Perheessämme puhutaan suomea, saksaa, englantia ja ranskaa, mutta suomella ja englannilla pärjää mainiosti. Asumme rauhallisella ja vihreällä alueella, hyvien liikenneyhteyksien päässä keskustasta. Ajokorttia ei tarvita. Perheessämme on tähän mennessä viihtynyt 9 aupairia melkein yhtä monen vuoden aikana, ja heiltä voi myös kysyä meidän suosituksiamme. Tarjoamme oman huoneen eri kerroksessa talossamme, Belgian säädösten mukaisen taskurahan, kielikurssin (FR/NL) ja paljon muuta. Laitathan hakemuksesi arkikuvan kanssa sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]. Lisätietoja saa tarvittessa samasta osoitteesta.
Au pairiksi Belgiaan
Brysseliin
3
267
Vastaukset
- aupairrrrr
moi! laitoin sähköpostia. :)
-sara - Sh9999
Sähköposti laitettu! :) - Saara
- LeenaV-
Moi! Vähän asian sivusta, mutta.. Olen itse lähdössä elokuun lopussa brysseliin au pairiksi ja olisi kiva tutustua muihinkin au paireihin! Eli kuka tämän paikan ikinä saakaan ja haluaisi kahviseuraa niin ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263564- 792492
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211616
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388