Mikä olisi valintasi

kilttimies_

jos saisit ilmaiseksi yhden auton? :)

26

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolroiceanzzy
    • Audi rs6 :D ehkä rs5 kelpais myös ;)

    • Sitähänsäkysyit

      Vähän käytetty, ja siistissä kunnossa oleva. Hieman vanhempikin käy. En mitään supermallisia tahdo, niistä löytyy kalliita vikoja.

    • vanhaleidi

      Valintani on vanha, alkuperäinen, hyvinpidetty, toimiva kuplavolkkari tai rättisitikka.
      Mielellään haluaisin myös nuoruuteni takaisin...

    • autorunoilija

      Mersun citymaasturin, myisin sen ja ostaisin käytetyn pakettiauton ja rahaa jäisi vakuutuksiin

    • Ratikkakuski_

      Audi A8 ja etupenkille tuore kuminukke.

      He-hee! :-)

    • kelpaisiii
      • autorunoilija

        Joku julkkis osti suhteellisen kalliin luksusauton ja alkoi aika pian myymään, koska kustannukset oli suuret, etenkin vakuutukset.
        Noista on myös vaikea myydä kuin ulkomaille ja puoleen hintaan


    • Ei_ainakaa_porschea--

      .

      "Porschessa ei ole kunnollista # TAKAJALKATILAAAA #!!!1!!!!!!" big-foot-seat

      har!11

      .

      • kysynvaan_

        Onx Hotalehtisellä isotkin takajalat?


    • Joku näistä tai muu vastaava kalleimmasta päästä.



      Lamborghini Veneno Roadster, 3,5 miljoonaa euroa

      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, 1,9 miljoonaa euroa

      Koenigsegg Agera S, 1,2 miljoonaa euroa

      Hennessey Venom GT, 0,9 miljoonaa euroa

      Porsche 918 Spyder, 0,7 miljoonaa euroa

      Voisin sitten myydä sen auton eteenpäin ja ottaa rahat omaan liiviin. :) Kiitos.

      • Kyöstix

        Minkälaiset liivit on parhaat riippurinnoille? :)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Minkälaiset liivit on parhaat riippurinnoille? :)

        Ihan perusliivit. Tukiluut ohjaa. :)


    • Joxanen

      Mihinkäs se Lada on jäänyt toivelistalta ?

      • Ajattele_hyviä_puolia

        .

        "Ajattele hyviä puolia tällä kertaa Tesla ei syttynyt # RÄJÄHDYSMÄISESTI PALAMAAN!!1!!!!!! #" heatwave

        har!111

        .


    • Tietysti Rutinoffin.

      • Meinasitko hommata muksuille tommoset?


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Meinasitko hommata muksuille tommoset?

        Njää, suvus kiertää muksujen fillarit tukipyöril. Enemmän hyötyy heille niist.


    • racing_green
    • Ei ou Volvon voittanutta.

    • Koska.haluan

      Ehdottomasti piinattu rellu!

    • En minä halua ilmaista autoa. Haluan hankkia autoni itse. Ilmaisista lahjuksista joutuu kuitenkin joko liemeen, velkaan tai vankilaan. Eikä juuri nyt ole hirveästi hinkua mihinkään noista.

      Valintani on vapaus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe