Epilaser karvanpoisto

Karvainen

Hei!
Kävin eilen epilaserissa jossa poistettiin sääristä (ja pohkeista) sekä ylähuulen ja leuan alueelta karvoja.
Onko normaalia että nyt jo säärissä kasvaa sänkeä? Siis eilen tehtiin..

Voiko ne olla jo niitä "kuolleita juurituppeja"?

Mikseiköhän naamasta sheivattu karvaa ennen kuin aloitti käsittelyn? Eikö se kuuluisi?

Onko kokemuksia?

10

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsittelyssä_ollut

      Todennäköisesti kuolleet karvajuuret tunkee pinnalle. Ne voi pyyhkäistä kevyesti pois, mutta tiukassa olevia ei saa nyppiä jos olet kohta menossa uusintakäsittelyyn.

      Ehkäpä käsittelyä antanut hoitaja (lääkäri?) katsoi että sänki oli niin lyhyttä ettei sen palamisesta ollut haittaa (haistoit varmaan itsekin että tuliko paljon käryä).

      • karvainen

        Ei lähde kyllä pois, yritin yhtä pinsetillä ja tiukassa oli. Ei siis lähde millään irti.
        Outoa..

        Kyllä mulla oli naamassa ihan kunnon karvat eikä niitä kyllä sheivattu pois. Kyllä haisi karvan käry ja paljon.

        Tekijä sanoi että noin 2 kuukauden päästä uusintakäsittely (että useammin on vain rahastusta). Nyt outoa jos heti nyt jo kasvaa tiukkaa karvaa. Luin että 4-8 viikon päästä toinen heti kun uutta karvaa alkaa tulla. No jos minulla tulee nyt jo niin mitä ihmettä?
        Osaako joku auttaa??
        Kysyin myös tekijältä niin hän sanoi myös että olisi tuota kuollutta juurituppea, mutta kun on tiukassa niin ei varmaan voi sitä olla?


    • jo12kertaalaserissa

      Ota ihan rauhallisesti viikko pari. Kuolleet karvatupet eivät tipahda heti pois eivätkä lähde pyyhkäisemällä kevyesti seuraavana päivänä : ) Puolentoista viikon kuluttua voit vetää ne ulos pinseteillä, jolloin ne irtoavat heloosti ilman kipua. Jos yrität poistaa niitä liian pian, ne eivät helposti irtoa. Toki elimistö työntää kuolleen karvatupen ajan kanssa itsestäänkin ulos mutta siihen menee viikkokausia ja kuka jaksaa odottaa niin kauan. Sopiva väli käsittelyille on tosiaan 2-3 kk, niin käsittelyn aikana lepovaiheessa olevat karvatupet saadaan tuhottua.

    • Karvainen

      Kiitos. Mistä sinun on poistettu? Mitä tuloksia? Minulla on ihan hirveä tilanne näiden karvojen kanssa, nyt vasta olin eka kertaa hakemassa apua

      • Karvainen

        Nyt epilaserista aikaa 5 päivää. Säärissä kasvaa mielestäni paikkapaikoin ja aika tiheästikin vielä sänki Noin 2-3 mm. Yritin pinsetillä irti tiukassa on. Eli ei ainakaa ne ole vielä kuollut, mihin perustuu se että noin puolentoista viikon päästä irtoaisi helpolla pinsetillä? Näyttää ihan tavalliselta ärsyttävältä sängeltä jota aina mulle tullut (ennen laserointiakin)..!!!

        Joissain paikoissa näkyy ns. niin kuin ihon sisällä olevia mustia kohtia, epäilen että nämä olisivat niitä "kuolleita tuppeja".

        Mutta siis miten ihmeessä voi tulla tota sänkeä noin?? Onko mun jaloissa jotain vikaa?? edes laser ei tehoa, vai täytyykö vaan odottaa ja odottaa..

        Kertokaa joku kun ootte käynyt..

        Säärikarvani kasvaa joka suuntaan, on paksua ja jalat kuin tulessa kun jos höylällä otan. Jopa kosmetologi joskus nauroi...


      • Käsittelyssä_ollut

        Laserkäsittely tapahtuu pulsseina ja käsittelypää siirretään pulssien välillä uuteen paikkaan. Ehkäpä "laakit" ei ole osunut aivan vieri viereen ja nämä käsittelyttä jääneet karvat tietenkin kasvaa normaalisti. Seuraavalla hoitokerralla todennäköisesti nämä välikohdat saa laseria ja kuolee.


    • jo12kertaalaserissa

      Olen käynyt parran poistossa, eli siis biologisen miehen kehossa asustan. Ongelma on se, että parta on mustaa, hyvin tiheää eli tilanne on aika toinen kuin biologisella naisella. Kipu varsinkin ensimmäisillä kerroilla oli aika hirveä vaikka teho oli vain 20 joulea. Viimeisin käsittely tehtiin 28 joulen teholla, koska karvoitus on harventunut paljon. Nyt alkaa olla aika puhdasta 12 kerran jälkeen, eli posket ja kaula ovat karvattomia, leuka ja ylähuuli vaatinevat vielä muutaman käynnin.
      Kallistahan tämä on mutta silti sen arvoista; parta on ruma eikä se vaan "kuulu" mun naamaan :) Joka kerta hymyilyttää kun katson parratonta naamaani peilistä.

    • Karvainen

      Nyt laseroinnista on kulunut viikko ja 2 päivää. Sääreni ovat täynnä "hajakarvoja" osa ihan normaalin näköistä ja tiukassa, osan sai pinseteillä suht. helposti pois. Mutta sääri on täynnä myös niin kuin mustapään näköisiä pisteitä. Eli ihon alla vielä melkeinpä. Mitä nämä ovat? kuolleita juurituppeja? ei ole ainakaan vielä kasvanut niin että saisi nyppästä pois. Yritin puristaa niin pieni musta kökkäre irtosi mutta osa jäi sisälle.

      Tiedättekö?

    • Hmmmh

      Itsekin olen käynyt kerran kasvojen karvanpoistossa Epilaserissa. Aina puhutaan karvojen tippumisesta, mutta ei minulla karvat ainakaan ole alkaneet tippua. Melko normaalisti kasvavat, joita sitten on saanut sheivaillakin vanhaan tapaan. Joitain nypinkin, kun kokeilin, lähtevätkö vai eivät.

      No, katotaan, josko tässä viikon sisällä sitten "tippuisivat", mutta vähän tuli epäilevä olo, onko hoito auttanut vielä yhtään. Ja onko edes kaikkia ongelma-alueita hoidettu. Eihän laserhoitaja voi kunnolla karvoja edes nähdä, jos on sheivannut kotona. Ja juu, ei sheivattu minullakaan paikan päällä.

      • Kuolivat_minullakin

        Aika tiukassa ne poltetut karvatkin ovat, mutta kyllä ne aikanaan työntyvät ulos (tuntuu siis kasvamiselta). Yksi kerta ei oikeastaan näy vielä missään koska vain sillä hetkellä kasvaneet karvat sai "annoksen". Kunhan käyt n. 6 viikon välein puoli tusinaa kertaa, näet (lähes) lopputuloksen. Hoitokertoja voi tarvita enemmänkin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe