Pluskokoinen nainen musiikkivideolla

OikeaKokoKo

38

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräkettu

Saatana että käy korviin tollanen vinkuminen...

Kaikki modernit artistit pitäs pistää kylmäksi..

• Aloittaja-

En osaa sanoa vinkumisesta, koneestani on lähtökohtaisesti äänet pois, itsekseen käynnistyvien videoiden vuoksi.

• PalstanRuminMies

Totta. Kamalaa rääkymistä.

• AaTeeNainen

Eihän tuota videota saattanut katsoa, kun oli niin kamalaa "musiikkia"... No taidan tietää kuka plus -kokoinen malli on kyseessä, että kommentoin sen pohjilta. Ko. naisella on kauniit kasvot ja hiukset. Saisi laihduttaa, niin olisi todella kaunis. Itseä laihana naisena suoraan sanottuna vituttaa, tämä läskien ylistäminen jonain "oikeina" ja "aitoina" naisina. Ihan kuin minä ja muut kaltaiseni olisimme sitten jotain luonnottomia otuksia. Ei se jos on laiha tarkoita sitä, että näyttää joltain huippumallilta. En näytä minäkään. Kroppa tosin saattaa olla keskivertoa paremman näköinen, jos vertailukohtana on perussiiderivalas. Silti vaatteet päällä en katseita käännä, enkä ilman vaatteitakaan ala kulkemaan. ;) Samoin ylipainokaan ei tee naisesta kaunotarta, seksikästä. Ei edes kurvikasta. Se läski kun ei kerry kovin optimaalisesti suurimman osan kroppaan kumminkaan. Eli tuloksena ei ole valtavat tissit ja perse suht. litteän vatsan ja erottuvan vyötärön kera, vaan jäätävän kokoinen ryllimaha, jenkkakahvat ja selkäläskit. Se ei ole kaunista eikä tervettä... Ja vaikka joku pieni joukkio pulleista naisista olisikin kauniita, niin eivät hekään ole terveitä. Ylipaino ei ole hyväksi.

• Aloittaja-

Ei tässä yritetty läskejä ihannoida. Tuoda vaan esille, että monenlaisissa on kivoja.

• AaTeeNainen
        Aloittaja- kirjoitti:

Ei tässä yritetty läskejä ihannoida. Tuoda vaan esille, että monenlaisissa on kivoja.

Tottakai läskikin voi olla kaunis. Omasta mielestä minkä tahansa painoinen ihminen on kaunis, jos on ennen kaikkea kauniit kasvot ja kropassa hyvät mittasuhteet. Läski on kaunis jos se laardi jakautuu edes jotenkin sopusuhtaisesti kroppaan, tai sitten tosiaan naisella mielellään eniten sinne tissi-perse -osastolle... Tämä "kurvikkaiden" naisten ylistys on vaan mennyt jo liiallisuuksiin, kuten myös ns. "fitness -kissojen." Nykyään hoikka ja laiha on kauheinta mitä olla saattaa, ja ihan avointa riistaa kenelle tahansa solvata ties kuinka rumasti. Pitää olla joko salilla itseään trimmaava tai sitten ylipainoinen nainen ollakseen kaunis ja seksikäs ja AITO nainen. Laiha ei voi olla aito... Ei vaikka kromosomit kuinka sanoisivat kyseessä olevan ihan aito nainen.

Kovin moni ei kuitenkaan noihin fitness tai pluskoko raameihinkaan asetu. Ei vaikka kuinka kävisi salilla. Ei vaikka kuinka lihottaisi itseään. Ei sen kummemmin kuin laihduttamalla muuttuisi catwalkien kuningattareksi. Kaikkiin vartalotyyppeihin tarvitaan jotain "extraa" että se on kaunista. Eli mittasuhteiden tulee olla optimaaliset, samoin kuin "massan" sijoittumisen. Oli se sitten rasvaa tai lihasta, tai molempia.

• tarralenkkari161

Tuli vaan mieleen, että mitäs jos sinulle sanottaisiin: Olisit tosi kaunis, jos kävisit salilla/hankkisit vähän massaa?

• AaTeeNainen
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että mitäs jos sinulle sanottaisiin: Olisit tosi kaunis, jos kävisit salilla/hankkisit vähän massaa?

No mulle ei voi sanoa niin, koska en olisi tosi kaunis vaikka kuinka turvottaisin itseäni keinolla millä hyvänsä. Ja kyllä minä syön ja liikun. Olen vain läpipaska, eikä kilot kartu... On mulle tosin sanottu, tai pikemmin mun kuullen on isoon ääneen sanottu useammankin kerran jotain tyyliin "hyi vittu kuin laiha tuo on, ihan kauheen näkönen. Söis vaikka voileivän!" tai "Hyi vittu mikä lauta!" tai "kyllä naisessa pitää olla jotain mistä kiinni ottaa!" ja sitten halveksivasti virnuillen kyylätty, että kävikö kipeästi laihaan ja rumaan ämmään, kun isoon ääneen tehdään selväksi mitä mieltä ulkonäöstä ollaan. Tämmöistä saa kuunnella ihan tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessaan. Ihan ventovieraat kommentoi ulkonäköä. Yleensä naiset. Kesät on helvetillistä aikaa, kun ei voi piiloutua paksujen toppavaatteiden alle, joten piiloudun kotiin... Kuten sanoin, laihat on riistaa jota saa haukkua ja mollata minkä kerkeää... Lihavaa taas ei saa sanoa edes lihavaksi - vaikka se on eksakti kuvaus kyseisen henkilön vartalotyypistä - vaan isokokoiseksi, vaikka minun mielestä isokokoinen tarkoittaa jotain ihan muuta.

"Kivointahan" tässä toki on se, että minun näköinen ihminen, jolla kylkiluut, solisluut, rintalasta, lapaluut, selkänikamat, lonkkaluut jne. ponksottaa näkyvillä ihon alta ja raajat on kuin tikut, eikä ole tissejä, ei persettä - ei todellakaan kuvittele olevansa kaunis. Eli ei sitä tarvi tulla kertomaan että hyi vittu minkä näköinen...

Osa saman kaltaisista voi tosiaan olla anorektikkoja, tai vaikka jostain muusta vakavasta sairaudesta kärsiviä ja siksi riutuneita. Sehän se älykästä vasta onkin kommentoida ihmisen ulkoista olemusta, kun lähtökohtaisena oletuksena ihmisen ulkonäköön on hengenvaarallinen sairaus (anoreksia on sellainen), vai onko okei huutaa vaikka syöpähoitojen vuoksi kaljulle ihmiselle "hyi vittu minkä näkönen! Kasvattais vaikka tukan!"?

Ylipaino voi toisinaan johtua jostain sairaudesta tai lääkityksestä, mutta ne lienee harvinaisempia tapauksia kuitenkin, kuin se että alipaino johtuu sairaudesta. Yleisin selitys lihavilla on "mulla on läskigeeni, yhyy... En voi tälle mitään..." ja sitten tungetaan vähän mässyä naamaan ja upotaan sohvan pohjalle suremaan surkeaa kohtaloa läskigeenin kantajana.

Lihavuus on yleensä hankittu ominaisuus. Kerran katsoin ohjelman ylipainosta, jossa juuri oli näitä itsensä läskigeenin kantajiksi diagnosoineita pulleroita (perhe), joiden geenit tutkittiin. Myös verrokkina olevan hoikan lääkärin geenit tutkittiin. Ylläripylläri - läskiltä perheeltä ei läskigeeniä löytynyt, mutta hoikalta lääkäriltä löytyi. Sitten oli jo kyseisen perheenkin pakko todeta, että joo - ehkä tässä onkin elintavoista kyse... Että voishan sitä vähän vaikka liikkua, ja vähän tarkemmin katsoa mitä syö. Oli jotenkin huvittavaa huomata, että nämä ihmiset suorastaan pettyi testin tulokseen. Naamalla kävi se tietty "voi vittu" -ilme. Normaalisti kun vois luulla asian olevan päinvastoin, mutta ei.

Vielä selvennän, että itsehän olen terve. Oon suorastaan vitun spesiaali lumihiutale. Minä vaan oon tämmönen! Ihan luonnostaan... Jee!! Mutta suurin osa yhtä laihoista ei välttämättä ole terveitä. Heille varmaan tosi kivaa kuulla kommentteja rumuudestaan. Jopa kivempaa kuin minulle.

Tosin itsehän en ole niin tyhmä ja ilkeä, että koskaan kenellekään päin naamaa täräyttäisin, että "mitä jos laihduttasit? Olisit paljo nätimpi!" tai isoon ääneen kailottaisin "hyi vittu mikä läski! Laihduttais vähän!" ja sitten maireasti hymyilisin päälle. On asia erikseen kommentoida jollain palstalla jonkun julkkis -tyrkyn kiloja tai kilojen puutetta, kuin sanoa päin naamaa tai ihmisen kuullen vittumaisia asioita. Ja kyseinen nainenhan ei ikinä tule mielipidettäni kuulemaan, koska tuskin lukee suoli24 -palstoja. ;)

• Ohhoh-
        AaTeeNainen kirjoitti:

No mulle ei voi sanoa niin, koska en olisi tosi kaunis vaikka kuinka turvottaisin itseäni keinolla millä hyvänsä. Ja kyllä minä syön ja liikun. Olen vain läpipaska, eikä kilot kartu... On mulle tosin sanottu, tai pikemmin mun kuullen on isoon ääneen sanottu useammankin kerran jotain tyyliin "hyi vittu kuin laiha tuo on, ihan kauheen näkönen. Söis vaikka voileivän!" tai "Hyi vittu mikä lauta!" tai "kyllä naisessa pitää olla jotain mistä kiinni ottaa!" ja sitten halveksivasti virnuillen kyylätty, että kävikö kipeästi laihaan ja rumaan ämmään, kun isoon ääneen tehdään selväksi mitä mieltä ulkonäöstä ollaan. Tämmöistä saa kuunnella ihan tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessaan. Ihan ventovieraat kommentoi ulkonäköä. Yleensä naiset. Kesät on helvetillistä aikaa, kun ei voi piiloutua paksujen toppavaatteiden alle, joten piiloudun kotiin... Kuten sanoin, laihat on riistaa jota saa haukkua ja mollata minkä kerkeää... Lihavaa taas ei saa sanoa edes lihavaksi - vaikka se on eksakti kuvaus kyseisen henkilön vartalotyypistä - vaan isokokoiseksi, vaikka minun mielestä isokokoinen tarkoittaa jotain ihan muuta.

"Kivointahan" tässä toki on se, että minun näköinen ihminen, jolla kylkiluut, solisluut, rintalasta, lapaluut, selkänikamat, lonkkaluut jne. ponksottaa näkyvillä ihon alta ja raajat on kuin tikut, eikä ole tissejä, ei persettä - ei todellakaan kuvittele olevansa kaunis. Eli ei sitä tarvi tulla kertomaan että hyi vittu minkä näköinen...

Osa saman kaltaisista voi tosiaan olla anorektikkoja, tai vaikka jostain muusta vakavasta sairaudesta kärsiviä ja siksi riutuneita. Sehän se älykästä vasta onkin kommentoida ihmisen ulkoista olemusta, kun lähtökohtaisena oletuksena ihmisen ulkonäköön on hengenvaarallinen sairaus (anoreksia on sellainen), vai onko okei huutaa vaikka syöpähoitojen vuoksi kaljulle ihmiselle "hyi vittu minkä näkönen! Kasvattais vaikka tukan!"?

Ylipaino voi toisinaan johtua jostain sairaudesta tai lääkityksestä, mutta ne lienee harvinaisempia tapauksia kuitenkin, kuin se että alipaino johtuu sairaudesta. Yleisin selitys lihavilla on "mulla on läskigeeni, yhyy... En voi tälle mitään..." ja sitten tungetaan vähän mässyä naamaan ja upotaan sohvan pohjalle suremaan surkeaa kohtaloa läskigeenin kantajana.

Lihavuus on yleensä hankittu ominaisuus. Kerran katsoin ohjelman ylipainosta, jossa juuri oli näitä itsensä läskigeenin kantajiksi diagnosoineita pulleroita (perhe), joiden geenit tutkittiin. Myös verrokkina olevan hoikan lääkärin geenit tutkittiin. Ylläripylläri - läskiltä perheeltä ei läskigeeniä löytynyt, mutta hoikalta lääkäriltä löytyi. Sitten oli jo kyseisen perheenkin pakko todeta, että joo - ehkä tässä onkin elintavoista kyse... Että voishan sitä vähän vaikka liikkua, ja vähän tarkemmin katsoa mitä syö. Oli jotenkin huvittavaa huomata, että nämä ihmiset suorastaan pettyi testin tulokseen. Naamalla kävi se tietty "voi vittu" -ilme. Normaalisti kun vois luulla asian olevan päinvastoin, mutta ei.

Vielä selvennän, että itsehän olen terve. Oon suorastaan vitun spesiaali lumihiutale. Minä vaan oon tämmönen! Ihan luonnostaan... Jee!! Mutta suurin osa yhtä laihoista ei välttämättä ole terveitä. Heille varmaan tosi kivaa kuulla kommentteja rumuudestaan. Jopa kivempaa kuin minulle.

Tosin itsehän en ole niin tyhmä ja ilkeä, että koskaan kenellekään päin naamaa täräyttäisin, että "mitä jos laihduttasit? Olisit paljo nätimpi!" tai isoon ääneen kailottaisin "hyi vittu mikä läski! Laihduttais vähän!" ja sitten maireasti hymyilisin päälle. On asia erikseen kommentoida jollain palstalla jonkun julkkis -tyrkyn kiloja tai kilojen puutetta, kuin sanoa päin naamaa tai ihmisen kuullen vittumaisia asioita. Ja kyseinen nainenhan ei ikinä tule mielipidettäni kuulemaan, koska tuskin lukee suoli24 -palstoja. ;)

Otitpa henkilökohtaisesti.
        Aloituksen, sekä viimeaikaisten "norminainen" postausten tarkoitus on nimenomaan kertoa, että olemme kaikki kivoja ja ihania, omilla tavoillamme. Lihavia on aina saanut vapaasti haukkua, eikä se laihduttaminen heille sen helpompaa välttämättä, kuin monille lihominen, se vain on heidän luonnollinen painonsa. Siksi siihen ei tulisikaan muiden puuttua.
        En minä ainakaan katsele muita ihmisiä, että ompas ruma. Koitan mieluummin etsiä ihmisistä miellyttäviä asioita, ja keskittyä niihin.
        Enkä ymmärrä, miten se on sinulta pois?
        Joskus kyllä käy niin, että ihminen yökkäilee päänsä sisältä aivan kauheaa kuraa, jolloin on syytä poistua paikalta, ettei haju tartu. Itse esimerkiksi (ainoana) syyllistyt juuri siihen, mistä muita syytät.

• AaTeeNainen
        Ohhoh- kirjoitti:

Otitpa henkilökohtaisesti.
        Aloituksen, sekä viimeaikaisten "norminainen" postausten tarkoitus on nimenomaan kertoa, että olemme kaikki kivoja ja ihania, omilla tavoillamme. Lihavia on aina saanut vapaasti haukkua, eikä se laihduttaminen heille sen helpompaa välttämättä, kuin monille lihominen, se vain on heidän luonnollinen painonsa. Siksi siihen ei tulisikaan muiden puuttua.
        En minä ainakaan katsele muita ihmisiä, että ompas ruma. Koitan mieluummin etsiä ihmisistä miellyttäviä asioita, ja keskittyä niihin.
        Enkä ymmärrä, miten se on sinulta pois?
        Joskus kyllä käy niin, että ihminen yökkäilee päänsä sisältä aivan kauheaa kuraa, jolloin on syytä poistua paikalta, ettei haju tartu. Itse esimerkiksi (ainoana) syyllistyt juuri siihen, mistä muita syytät.

Niin siis, kun sanoin että voisi laihduttaa, en tarkoittanut edes että hoikaksi tai edes ns. normaalipainoiseksi, vaan pelkästään jonkun verran. Olisi kai pitänyt olla täsmällisempi, koska minusta kyseinen nainen on jo sairaalloisen lihava ja kaikkien kai tulisi kuitenkin pyrkiä olemaan terveitä. Vähintään tuo ylipaino aiheuttaa hänelle nivelongelmia, jos ei muuta. Ja kun nyt nykyaikana ylistetään pluskokoa, se aiheuttaa sen, että ne lievästi pullukat - siinä normaalipainon ylärajoilla olevat ei pysykään painossaan, vaan lihottavat vielä entisestään, ja ei kai sen pitäisi olla tavoite?

Kun nyt tuon oman eka kommentin luin, niin minusta siinä ei ollut mitään rumaa tai ketään alentavaa. Ainut puute oli etten ollut täsmällinen ja sanonut, että nainen voisi laihduttaa hieman. Lähemmäs normaalipainoa. Tosin jäin kiinni myös valheesta, ne kun on helppo unohtaa ja totuus tulee päästettyä ilmoille jossain vaiheessa kuitenkin... Eli en tosiaan ole siiderivalasta paremman näköinen alasti. Oma ulkomuoto on vaan sen verran kova paikka ja siitä saanut haukkuja kuulla koko elämäni - jo ennen pulskien naisten ylistämistä - niin en halua rumuuttani yleensä myöntää edes anonyyminä. No en minä turhaan ole AT nainen, sanottaisko näin... Kaunista minusta ei saa tekemälläkään, koska kuten videon pullukalla, minulla ei ole kaunista naamaa ja hiuksia kompensoimassa kropan puutteita... Tykkään elellä haavemaailmassa ja kuvitella, että noin 10 kg painavampana voisin olla ihan vetävä ilmestys edes alastomana. Se minullekin sallittakoon kaikkien "hyi vittu" -kommentien lisäksi?

Toisessa kommentissanikaan ei mitään alatyylistä ja loukkaava ole. Minulle kauneus on ennen kaikkea kasvojen kauneutta ja vartalon sopusuhtaisuutta. Laiha, hoikka tai normaalipainoinen ei välttämättä ole sopusuhtainen. Lihava voi olla. Ja sama toisinpäin.

Edellinen kommenttini taas on vittuuntuneen ihmisen vastaus näpsäkälle "entäs jos sulle vitun ruma luuranko lässynlää..." vastaukselle. Kyseinen kommentoija on muistaakseni omaa persettään kehunut sen verran monta kertaa palstalla, että kai hänellä on asiat siinä määrin ok. ettei sun tarvi hyökätä puolustelemaan. Ilmeisesti ihailijoita riittää muutenkin.

Mutta muutoin voisin sanoa, että pitäkää tunkkinne - ja muistakaa kehottaa tulevaisuudessakin luuviuluja syömään vähän voileipää, ja kertokaa heille kuinka vitun rumia he on.

• Ohhoh-
        AaTeeNainen kirjoitti:

Niin siis, kun sanoin että voisi laihduttaa, en tarkoittanut edes että hoikaksi tai edes ns. normaalipainoiseksi, vaan pelkästään jonkun verran. Olisi kai pitänyt olla täsmällisempi, koska minusta kyseinen nainen on jo sairaalloisen lihava ja kaikkien kai tulisi kuitenkin pyrkiä olemaan terveitä. Vähintään tuo ylipaino aiheuttaa hänelle nivelongelmia, jos ei muuta. Ja kun nyt nykyaikana ylistetään pluskokoa, se aiheuttaa sen, että ne lievästi pullukat - siinä normaalipainon ylärajoilla olevat ei pysykään painossaan, vaan lihottavat vielä entisestään, ja ei kai sen pitäisi olla tavoite?

Kun nyt tuon oman eka kommentin luin, niin minusta siinä ei ollut mitään rumaa tai ketään alentavaa. Ainut puute oli etten ollut täsmällinen ja sanonut, että nainen voisi laihduttaa hieman. Lähemmäs normaalipainoa. Tosin jäin kiinni myös valheesta, ne kun on helppo unohtaa ja totuus tulee päästettyä ilmoille jossain vaiheessa kuitenkin... Eli en tosiaan ole siiderivalasta paremman näköinen alasti. Oma ulkomuoto on vaan sen verran kova paikka ja siitä saanut haukkuja kuulla koko elämäni - jo ennen pulskien naisten ylistämistä - niin en halua rumuuttani yleensä myöntää edes anonyyminä. No en minä turhaan ole AT nainen, sanottaisko näin... Kaunista minusta ei saa tekemälläkään, koska kuten videon pullukalla, minulla ei ole kaunista naamaa ja hiuksia kompensoimassa kropan puutteita... Tykkään elellä haavemaailmassa ja kuvitella, että noin 10 kg painavampana voisin olla ihan vetävä ilmestys edes alastomana. Se minullekin sallittakoon kaikkien "hyi vittu" -kommentien lisäksi?

Toisessa kommentissanikaan ei mitään alatyylistä ja loukkaava ole. Minulle kauneus on ennen kaikkea kasvojen kauneutta ja vartalon sopusuhtaisuutta. Laiha, hoikka tai normaalipainoinen ei välttämättä ole sopusuhtainen. Lihava voi olla. Ja sama toisinpäin.

Edellinen kommenttini taas on vittuuntuneen ihmisen vastaus näpsäkälle "entäs jos sulle vitun ruma luuranko lässynlää..." vastaukselle. Kyseinen kommentoija on muistaakseni omaa persettään kehunut sen verran monta kertaa palstalla, että kai hänellä on asiat siinä määrin ok. ettei sun tarvi hyökätä puolustelemaan. Ilmeisesti ihailijoita riittää muutenkin.

Mutta muutoin voisin sanoa, että pitäkää tunkkinne - ja muistakaa kehottaa tulevaisuudessakin luuviuluja syömään vähän voileipää, ja kertokaa heille kuinka vitun rumia he on.

Juu ei kuulu tyyliin haukkua ihmisiä. Naisten arvostelu tuntuu olevan jotenkin vapaata riistaa, aina on liian lyhyt tai pitkä, lihava tai laiha, ruma tai lauta. Ja luulen että kaikilla naisilla on minäkuvansa kanssa ongelmia, ja jossain vaiheessa vanhempana toteavat että who cares, olen tällainen, ja sellaisenaan hyvä. Sellaiseen varmaan myös se "oman perseen kehuminen" liittyy. Siihen pitäisi kaikkien pyrkiä, eikä siirtää omia kompleksejaan muihin.

• kjkjlkjlkjlkjklj
        Ohhoh- kirjoitti:

Juu ei kuulu tyyliin haukkua ihmisiä. Naisten arvostelu tuntuu olevan jotenkin vapaata riistaa, aina on liian lyhyt tai pitkä, lihava tai laiha, ruma tai lauta. Ja luulen että kaikilla naisilla on minäkuvansa kanssa ongelmia, ja jossain vaiheessa vanhempana toteavat että who cares, olen tällainen, ja sellaisenaan hyvä. Sellaiseen varmaan myös se "oman perseen kehuminen" liittyy. Siihen pitäisi kaikkien pyrkiä, eikä siirtää omia kompleksejaan muihin.

"Naisten arvostelu tuntuu olevan jotenkin vapaata riistaa"

kyllä se on miesten arvostelu joka tässä maailmassa on karannut käsistä varsinkin naisten osalta

• AaTeeNainen
        Ohhoh- kirjoitti:

Se vaan tuntuu pahalta, että ne pullukatkin, ne jotka omasta kokemuksesta ehkä tietää miltä tuntuu kun vittuillaan ulkonäöstä, vittuilee jollekin minun kaltaiselle. Minulle, joka en selkeästi ole kaunis yhtään kenenkään mielestä. Hoikka on eri asia kuin oikeasti laiha. Sellainen huomiota herättävän laiha. Kai nyt sen penaalin tylsimmänkin kynän pitäis tajuta, ettei mua ole ihailtu muutenkaan, enkä itsekään tykkää itsestäni, joten miksi pitää vielä lisätä pahaa oloa, jollain "vitun anorektikko" hyikäilyillä?

En tiedä minkä ikäinen takalistoaan kehunut nainen on. En tiedä onko hänellä ollut koksaan mitään sen kummempia komplekseja kroppansa tai ulkonäkönsä suhteen. Sen vaan tiedän, että on kehunut persettään. Senkin tiedän, että itse oon toivonut vaihdevuosien ja vanhuuden tulevan pian, että jos sitten lihoisin edes vähän. Tosin voi käydä niinkin, että menetän ne surkeat pienet lihaksensäikeenikin mitä mulla on, ja olen sitten ihan oikeasti pelkkää luuta ja nahkaa. No vitut. Sama kai tuollekin.

• Eräkettu

Eikö nykyaikana ole sellane meininki että musavideolla iso perseinen kurvikas neito jytkyttää persettään?
      Ne on ihan kivoja videoita.

• Eräkettu

• DaFuck
        sönkkö kirjoitti:

Meinaat twerkkausta? :D

https://www.youtube.com/watch?v=qBuRMUi0HCE

Siis mitä helvetin paskaa tämä nyt oli..? Ymmärsinkö nyt oikein - ensin siinä mies räppää jotain valkoisten naisten littanoista perseistä. Sitten nainen räppää, että "ai luulet olevas jotain erityistä, kun sulla on läskiperse ja nyt yrität sheikata sitä kuin valkoinen narttu..." Siis what da fuck? Eikö tuo koko saatanan halpa perseen rynkytys, eli twerkkaaminen ole juuri tummempi-ihoisilta lähtenyt muoti-ilmiö? Ja oli perse minkä kokoinen hyvänsä, niin eikö herra paratkoon naiset jo voisi lopettaa tuon?! Mikään anna ihmisestä vajaaälyisempää kuvaa kuin perseen hytkyttäminen.

• Eräkettu kirjoitti:

Noilla on aika kuivat kinkut tuohon hommaan..

Siinä pittää olla sellanen brassi kinkku..

En ala kiistelemään. Youtube on täynnä kaikenlaista pyllynhyllytystä. :)

• DaFuck kirjoitti:

Siis mitä helvetin paskaa tämä nyt oli..? Ymmärsinkö nyt oikein - ensin siinä mies räppää jotain valkoisten naisten littanoista perseistä. Sitten nainen räppää, että "ai luulet olevas jotain erityistä, kun sulla on läskiperse ja nyt yrität sheikata sitä kuin valkoinen narttu..." Siis what da fuck? Eikö tuo koko saatanan halpa perseen rynkytys, eli twerkkaaminen ole juuri tummempi-ihoisilta lähtenyt muoti-ilmiö? Ja oli perse minkä kokoinen hyvänsä, niin eikö herra paratkoon naiset jo voisi lopettaa tuon?! Mikään anna ihmisestä vajaaälyisempää kuvaa kuin perseen hytkyttäminen.

Joo, nykyään tyyli on toinen kuin ennen. On se vaan kiva olla tavallaan fossiili, niin on vertauskuvaa. Ennen tuollaista pidettiin alkuasukkaiden tanssina. :)

• DaFuck
        DaFuck kirjoitti:

Siis englantini on huonoa, että en varmaan ymmärtänyt oikein tuota mokellusta... No eniveis - melkoista kulttuurillista appropriaatiota koko pätkä... Jos ymmärsin mitään, niin venäläiset "wiggerit" siellä heiluu ja vielä apassitkin vedetty mukaan... Ala-arvoista paskaa kaikin puolin.

• DaFuck
        sönkkö kirjoitti:

Joo, nykyään tyyli on toinen kuin ennen. On se vaan kiva olla tavallaan fossiili, niin on vertauskuvaa. Ennen tuollaista pidettiin alkuasukkaiden tanssina. :)

Tiedä mistä helvetistä tuo on lähtöisin, mutta niin halpaa kun olla voi.

• DaFuck kirjoitti:

Tiedä mistä helvetistä tuo on lähtöisin, mutta niin halpaa kun olla voi.

Noh, äärimmäisyydestä toiseen. Kai ihmiset taas rauhoittuu, kun kaikki on kokeiltu. :)

• Eräkettu
        DaFuck kirjoitti:

Siis englantini on huonoa, että en varmaan ymmärtänyt oikein tuota mokellusta... No eniveis - melkoista kulttuurillista appropriaatiota koko pätkä... Jos ymmärsin mitään, niin venäläiset "wiggerit" siellä heiluu ja vielä apassitkin vedetty mukaan... Ala-arvoista paskaa kaikin puolin.

No nää mustan kulttuurin seuraajat eivät ole niitä kaikkein älykkäimpiä..

Näilläki valkosilla kinkuilla on varmasti puolilla somessa kuva jossa ne poseeraa kieli huulilla, pesis lippis päässä ja isätön kikkarapää mukula taustalla.

:D

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Nyt se on "naisen seksuaalisuuden ilmaisua"...

Enpä taitais pystyä sulattaan jos oma vaimo/tyttökaveri olis persettänsä hytkyttämässä kaikille miehille...

:D Olis se kyllä melkonen pala nieltäväksi.. Saa luvan lopettaa..

• PalstanRuminMies
        sönkkö kirjoitti:

Meinaat twerkkausta? :D

https://www.youtube.com/watch?v=qBuRMUi0HCE

En tiedä mut mua hävettää tuo tverkkaus noiden ämmien puolesta. On eriasia tanssia seksikkäästi kuten vaikkapa shakira mut vartavasten perseen keikuttelu persvaosta takapilluun kireesti vedetyillä stringeillä lähinnä aiheuttaa myötähäpeää. Todella säälittävää ja jos taas kerran naisia esineellistetään niin tuo laji tekee sitä kirkkaasti.

• Eräkettu kirjoitti:

Nyt se on "naisen seksuaalisuuden ilmaisua"...

Enpä taitais pystyä sulattaan jos oma vaimo/tyttökaveri olis persettänsä hytkyttämässä kaikille miehille...

:D Olis se kyllä melkonen pala nieltäväksi.. Saa luvan lopettaa..

No sitä se kyllä on. Kyllä mun mielestänikin on ihan fiksua pitää jotkut asiat kahdenkeskisinä ja näytellä vain omalle kumppanille. Kaikkea ei tarvitse jakaa kaikille. :)

• PalstanRuminMies kirjoitti:

En tiedä mut mua hävettää tuo tverkkaus noiden ämmien puolesta. On eriasia tanssia seksikkäästi kuten vaikkapa shakira mut vartavasten perseen keikuttelu persvaosta takapilluun kireesti vedetyillä stringeillä lähinnä aiheuttaa myötähäpeää. Todella säälittävää ja jos taas kerran naisia esineellistetään niin tuo laji tekee sitä kirkkaasti.

En osaa tuntea myötähäpeää, lähinnä ajattelen että mitä sitten kun kaikki on nähty ja näytetty? Toki äitinä mietin, että millainen maailma mun tyttöjä odottaa ja kuinka saan heidät ajattelemaan, ettei ihan kaikkea tarvitse mennä maailmalle esittelemään. Toivon toki, ettei lähtisi kaikkeen tämmöiseen mukaan.

Ihan mielenkiintoista toisaalta tutustua nuorempien sukupolvien ajatusmaailmaan mm. täällä, sillä siitä saa vähän muodostettua maailmankuvaa nyt ja mitä se oli ennen. Somessa kaikki paukahtaa niin avoimesti silmille.

• Eräkettu
      • On ainakin hyvä biisi. :)

• puntalanprinssi
      • Ikis__M

• DFewjkfnjkfnjsdfsdsds

Jos tarvii olla ylipainoinen niin sitten tuo on hyvä tapa olla ylipainoinen. Ei osu lähellekään oman mieltymysalueen kultaista keskustaa mutta en koe etovaksikaan.

Jos tuosta tulee uusi kauneusihanne kohautan olkiani ja pelastan dissenttisten kuikeloiden itsetunnon oikein mielelläni ja vakuuttelen että ei tarvi mättää pullaa ollakseen kaunis.

• Naiset keskimäärin pitävät lihavimmista naisista kuin miehet. Aivan kuin naiset pitävät lyhyttukkaisista naisista tosin kuin miehet.

• Itse pidän pienistä ja näppärän kokoisista naisista. 160-167cm.
      Hoikka pitää olla, mutta ei lautakaan. Sopivasti urheilullinen.
      Kuvan nainen oli ylipainoinen.

• YökYök

Yök.

• En sylkisi päälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe