Rasvakammosta.

lkjhpoijuh

16

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaarallinen.dieetti

      Mutta sittenhän välimeren ruokavalio on vaarallinen. IHminen ei voi jatkuvasti olla ruokavaliolla, jolla laihtuu. Jos laihtuu liikaa, kuolee. Ihme, miten Espanjassa ja Italiassa on niinkin paljon ihmisiä. Heidän pitäisi olla kuolleita.

      • Laiskuri

        Jos Välimeren roukavalio on niin laihduttavaa ja terveellista, mistä johtuu, että niistä hennoista nuorista naisista muodostuu aikuisina yhtä leveitä kuin pitkiä? Minua se arveluttaa.


    • Laiskuri

      Minä pudotin 15kg / 3kk, kun söin 1400kcal ja liikuin 3 tuntia pvä.
      Mutta kun söin 1600kcal ja liikuin 3 tuntia/pvä niin cm:t hävisivät.
      Ruokahalu kasvaa myös tiettyä urheilumuotoa harrastaessa.
      Kävelyt, voimistelu, yoga hillitsivät ruokahaluani,
      kun taas tunnin uinti sai syömään kuin hevonen.
      Luin jostain, että ensin tulee laihduttaa ja sen jälkeen lisätä painoja lihasten kehittämiseen.
      Minä halusin nostellut painoja samalla, kun yritin päästä ihrasta eroon.
      En ole sairaanhoitaja, enkä lukenut lääketiedettä.
      Olen vain laiska, tyhmä, valehtelija täältä löytyvien kriteerien mukaan.

      • hpv

        Juu, ei. Liikuntaa suositellaan myös laihduttamisen aikana ja se on itse asiassa myös hyvä tuki laihdutukselle mutta tärkeintä on minimoida lihashukkaa.


      • pelkkääruokaa

        Mulla vähän sama. Laihdutin 30kg syömällä, tämä kilomäärä siis rasvasta. Tavoite on harrastaa liikuntaa neljänä päivänä viikossa, jolloin käyn kuntosalilla ja kamppailemassa. Muina aikoina pyrin olemaan aktiivinen mm. kävelemällä/pyöräilemällä työ- ja kauppareissut, käyttämällä portaita, tekemällä töitä välillä seisten jne. Mun liikunta ei kaloreita hirveesti kuluta, enkä valitse liikuntalajeja sen perusteella mikä polttaa eniten kaloreita, vaan sen perusteella mikä on mukavaa, mutta pitää samalla lihas- ja voimatasoja yllä. Syön paljon ruokaa, enkä laske kaloreita kuin satunnaisesti. Kevyttuoteita en käytä. Valmisruokia en käytä, kuin satunnaisesti. Leipää ja muita viljatuotteita syön toooosi vähän, eikä maitotuotteitakaan tule kulutettua enää päivittäin. Luen tuoteselosteet tarkkaan ja tuotteet, joissa on yli kolme ainesta luettelossa jää kauppaan. Tällä tavalla olen saanut minimoitua mm. lisätyn sokerin määrän ruokavaliossa ja tästä varmaan tästä syystä on makuaistikin muuttunut niin, ettei karkit ja jäätelöt enää edes maistu. Ruokavalio on helposti noudatettavissa, mistään ei ole pakko kieltäytyä, mutta saa jos haluaa. Ruokaa ei tarvitse ansaita liikunnalla, eikä painonhallinta leviä käsiin, vaikka liikuntaa ei arkiaktiivisuuden lisäksi syystä tai toisesta ehdi harrastaa muutamaan viikkoon.
        Varmaan väärin laihdutettu.


    • Vhhfakta

      Kumma juttu että olen hoikka vaikka syön 300-500 grammaa hiilihydraatteja päivässä. En sitten älyä lihota?

      • hpv

        Minä taas älysin lihota rasvaisella ruualla. Rasvaajien mielestä tosin A-luokan makkara on hiilihydraattipommi ja kestomakkaraan käytetty 1% glukoosia tekee siitä lihottavan.


      • Laiskuri
        hpv kirjoitti:

        Minä taas älysin lihota rasvaisella ruualla. Rasvaajien mielestä tosin A-luokan makkara on hiilihydraattipommi ja kestomakkaraan käytetty 1% glukoosia tekee siitä lihottavan.

        Minulla on sama ongelma rasvan kanssa.
        Lihon niin pian, kun kaadan tipauksen oliiviöljyä paistinpannuun.
        Toisinaan pidän pientä puhdistavaa kuuria pellava'öljyllä aamulla ensiksi, sitruunamehuun ja inkivääriin sekoitettuna.
        Kokosrasvaa otan nokareen kahvin kanssa välipalana.
        Aivothan koostuvat paljolti rasvasta.
        Meijerituotteet haluan täysi'rasvapitoisina, sokeroimattomina.
        Voita ja muita kovia rasvoja täällä eiole näkynyt vuosikymmeniin.
        Ainoa "jauho" mitä minulla on, on soijajauho, jolla suurustan kastiketta. 20g rasvaa, 16g hiilareita, 40g proteiinia ja koska voin sen avulla aika hyvin, yritän pitää samantyylistä suhdetta pitkin päivää.
        Paljonko sitä mahtuu 1600kcal?
        Mutta jokaisen on opittava kuuntelemaan omaa kehoaan, mikä sopii.


    • veijtäydensi

      Korjataan hieman:

      Otikin lisäksi palan matjessilliä ja sille suraksi aitoa majoneesia (80%) sopii niin hyvin kanamunalle. Sitten jäikin se vesimeloonin pala syömättä.

    • veijoihmettelee

      Ja hpv, millä nimerkillä nyt sitten kirjoittaakin, hiljenee kuten tavallista.

      Ylläpidossa istuessaan hän poistaa jälleen vastaukseni ja ketjusta tulee kuten tavallista pellleilevien räkänokkien hiekkalaatikko josta ei diabeetikolle ole mitään hyötyä. Täysin SUOMI24:n halujen mukaisesti.

    • Vhhfakta

      Karppaajat ainakaan eivät ole rasvakammoisia kun eivät kammoksu vyötärölleen kertynyttä läskiä (kaikki karppaajat ovat keskivartalolihavia)

      • Laiskuri

        Tuttavani on kuulema laihtunut kymmeniä kg siirtymällä syömään proteiinia ja rasvaa. Kaikki hiilarit poissa.
        Kummasti vain yhtä leveä kuin pitkä kaikkina kymmeninä vuosina hänet olen nähnyt.
        Vaikea uskoa sellaiseen laihdutus'dieettiin.


    • Don_Francisco

      Potaskaa. Ei oliiviöljyn käyttö tee Välimerendieetistä erityisen runsasrasvaista, oliiviöljyä käytetään kyllä mutta mitään muuta rasvaa siinä dieetissä ei sitten juuri olekaan. Jos sen oliiviöljyn kanssa läträä kohtuuttomasti niin varmasti löytyy vyötäröltä ennen pitkään. Karrpigurut voivat selvittää myös miksi Välimerendieettiin sisältyvä leipä yhdessä oliiviöljyn kanssa kaventaa vyötäröä.

      • Anja_Okanagasta

        Karppigurut voisivat myös selittää miksi he ovat keskivartalolihavia.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe