Itselläni koko kaupunki nyt katsottu läpi, lähes kaikille sydän.
Lopputulos oli yksi matchi ja sekin poisti viidessä minuutissa, kun en viestitellyt heti.
Tosin ei mikään valtava kaupunki ole.
Profiilit olivat pääpiirteittäin samoja: Ei mitään tekstiä, ainoastaan ig/sc, muutamalla pituus ja lyhyet älkää vaivautuko, parikymmentä ig kuvaa ja muutamalla ihan ok lyhyt esittely.
Tuntuu turhalta, Mitenkäs muilla?
tinderöinti kokemuksia?
21
454
Vastaukset
- Naiset.nirsoilee
Pienissä kaupungeissa varmaan aika hiljaista.. Paljonko olit laittanut etäisyydeksi km?
Tuo on normaalia että vaikka saat matchin niin sekään ei tarkoita mitään vaan nainen poistaa nopeasti vaikka laittaisitkin heti viestin. Varmaan tykkäsi vahingossa.
Vaikka itse asun Helsingissä niin ei täälläkään paljoa mätsejä tule, yleensä ehkä 1 matchi kun tykkään 100 naisesta.
Kaikki on kiinni naamasta.
En itse ymmärrä tuota että naiset eivät vaivaudu kirjoittamaan mitään profiiliinsa esim mitä tykkää tehdä vapaa-ajalla. Kertoo mun mielestä siitä että eivät ole tositarkoituksella tinderissä vaan pelkästään boostaamassa egoaan.- tintintint
n.35km, kattaa aika paljon asutettua lähialuetta täällä.
- turhaatouhua
Mua ainakin naisena ärsyttää, että vaikka olen laittanut etäisyydeksi 50km, saan koko ajan matcheja jostain 100-150km päästä. Näen sen välimatkan vasta sitten kun on tullut sen matchi, jolloin poistan tinderparin samantien.
Mitä järkeä on laittaa kaikille sydän? Onko ihan sama kenen kanssa olet, kunhan saat jonkun? Musta ainakin naisena ois kivaa jos mies oikeesti tykkäisi just mun ulkonäöstä, mutta nythän en voi tietää onko se sydämen antanut laittanut kaikille muillekin sydämen.
Ykisllekään livetreffeille en ole Tinderin kautta päässyt. Profiilissa on 3 kuvaa ja keskipituinen teksti jossa kuvaan millainen olen/ mitä harrastan ja mitä etsin.:? Näet välimatkan vasta tykkäyksen jälkeen? Minkä alusta Tinder sovelluksessa näin on? Nimittäin silloin kun käytin Tinderiä, niin profiilikuvaa painamalla keskeltä laajeni pelkästä kuvasta kuvaan ja tietoihin joissa myös oli etäisyys. Ja tämä siis ennen tykkäystä tai hylkäystä.
Ja kommenttina tuohon "Mitä järkeä on laittaa kaikille sydän? Onko ihan sama kenen kanssa olet, kunhan saat jonkun? Musta ainakin naisena ois kivaa jos mies oikeesti tykkäisi just mun ulkonäöstä[...]".
Itseni kohadalla Tinderinssä näkemäni naiset valtaosa, n.80%, olivat sen näköisiä että tykkäsin hänen naamasta, ulkonäöstä . Eli jos vain ja ainoastaan tämän perusteella syrämmiä jakaisi, niin niitä saisi jaella miltein kaikille.
Vai pitäisikö sitä alkaan niin pikkutrkaksi, että m... tuolla ei ollut kuvassa hymyä, tuon hampaat eivät ole ihan valkoiset, tuolla on väärän väriset silmät, joten ei jatkoon? :DJa mitä tuohon etäisyyteen tulee, niin tuo johtuu vermaan siitä että ihmiset liikkuu päivän aikana. Saatatte työmatkalla taikka muuten päivän aikana tulla alle 50km päähän toisistanne ja tällöinhän Tinder lykkää teille profiilin mätsättäväksi. Sitten illala molempien tyrkättyä tykkäys nappia huomaattekin että etäisyyttähän on reippaasti.
- turhaatouhua
No oon ollut tinderissä vasta pari viikkoa, eikä ainakaan mun kännykkä näytä kuin sen yhden kuvan miehestä, jonka perusteella valinta on tehtävä. Siis vaikka panan sitä kuvaa, se ei näytä muuta kuin ne etusivulla olevat tiedot, eli ikä ja koulutus/ työpaikka. Vasta jos painan sydäntä, näen lisätiedot - ja kuvat. Ne liian kaukana olevat matchit on naapurikaupungeissa, eikä siis ole kyse siitä että työaikana tmv välimatka muuttuisi. Ilmeisesti systeemi tarjoaa niitä miehiä minulle niiden miesten välimatka-asetusten eikä minun asetusteni mukaisesti.
- Selvennystä
"Mitä järkeä on laittaa kaikille sydän? Onko ihan sama kenen kanssa olet, kunhan saat jonkun? Musta ainakin naisena ois kivaa jos mies oikeesti tykkäisi just mun ulkonäöstä, mutta nythän en voi tietää onko se sydämen antanut laittanut kaikille muillekin sydämen. "
Ymmärrän, että naisena tämä voi tuntua oudolta, mutta jos olisit mies niin ymmärtäisit mistä tämä asia johtuu.
Voin kertoa sulle, että jos satut syntymään tavismieheksi niin sinulla ei ole minkäänlaista valinnanvaraa naisten suhteen eli vaikka tietäisit oman ihannenaistyyppisi niin sillä ei ole mitään merkitystä koska netissä et heiltä saa vastakaikua.
Miehenä olet pakotettu tykkäämään kaikista. Toinen vaihtoehto on sitten olla yksin. - Selvennystä
"Musta ainakin naisena ois kivaa jos mies oikeesti tykkäisi just mun ulkonäöstä"
http://www.vauva.fi/keskustelu/2583767/en_loyda_miesta_joka_olisi_luonteestani_kiinnostunut?changed=1465391524 - tintintint
Niitä naisia joista oikeasti olisin kiinnostunut ei tunnu löytyvän tinderistä. Ajattelinkin jo lopettaa koko homman, mutta tuo oli sellainen empiirinen testi laittaa sydämmiä.
- tietäjäää
Ei suomilutkalle kelpaa suomalainen mies. Kokeilin tuolla globaalilla tindersoftalla ja käytännössä jokaisessa paikassa saan mätsejä paljon enemmän kuin näiltä pottunokkaisilta ja persjalkaisilta suomalaisnaisilta. Feminismi on pilannut tämän maan.
- turhaatouhua
Kyllä suomalaiselle naiselle kelpaa suomalainen mies, mutta et selvästikään sinä. Onkohan asenteessasi vikaa? Itselläni sen verran huono itsetunto miesten suhteen, etten edes uskalla painaa sydäntä hyvännäköiselle miehelle. Painan niitä sydämiä vain taviksille, jotka miellyttävät minun silmääni.
- tietäjäää
Kuulostaa kohtalaisen kaukaa haetulta, että minun asenteeni ja naisvihani(en enää edes salaa tätä) näkyisi jostain valokuvista.
- Naisnäkökulma
Tässä naisnäkökulmaa...
Itselläni ei ole kuvaustekstiä. En ole yksinkertaisesti keksinyt mitä haluaisin siinä kohdassa sanoa. Lisäksin uskon, että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. Se että toisen naama miellyttää on minusta tärkeää. Keskustelen harrastuksistani ja haaveistani mielelläni Matchin syntyessä.
Vastaan lähes jokaiselle Matchilleni, joka minulle kirjoittaa. En ole itse kovin aloitteellinen, koska teen paljon töitä enkä kiireen vuoksi kaikille pysty ekana "hei" sanomaan. Matkustavana nättinä naisena Matchien määrä on helposti yli 200 kpl melko lyhyelläkin Tinder-käytöllä.
Poistan sinut listalta, jos ekoissa viestissä juttelet pippelistäsi tai jos olin pyyhkäissyt vahingossa oikealle. Joskun turhaudun ja poistan koko Tinderin, jolloin luulet minun poistaneen vain juuri sinut.
Tinderissä ärsyttävin miestyyppi on sellainen, joka suuttuu jos hänelle ei heti vastaa takaisin. Toimin yrittäjänä, tapaan asiakkaita enkä voi olla Tinderissä tavoitettavissa 24/7. Vaikken vastaisi ekaan viestiin, voi minulle lähettää myös toisen viestin myöhemmin, johon todennäköisesti reagoin.
Miesmakuni on kirjava. 27 - 37 -vuotiaat, kaljut, pitkätukkaiset, lyhyttukkaiset, erämiehet, salimiehet, normimiehet.
Mikä säväyttää? Hymy ja aitous. Ei vatsalihakset. Ei sukellus, ei vesihiihto, ei vuorikiipeily, ei Kiinan muuri... Tavallinen mies kelpaa hyvin.
Älä kuvaa itseäsi sammakko-perspektiivistä, enhän minäkään sinua katsele lattialta ylöspäin. Älä ota kuvaan kummipoikaa, ellei hän oikeasti asu luonasi. Tupakka ja olut kuvassa on epämiellyttävää. Älä kirjoita käyneesi elämänkoulua.
Älä ole heti kuvaustekstissä negatiivinen tai katkeroitunut sanomalla "Yhdenillanjutut, älkää vaivautuko!", "Älä paina sydäntä, jos et aio mitään kirjoittaa" tai "Saa sitä naisetkin laittaa viestiä!"- mieshhh
Mun mielestä siinä profiilissa olisi hyvä lukea kaupunki missä asuu, pituus/paino, harrastukset tai mitä tykkää tehdä vapaa-ajalla.
Jos ei kirjoita mitään niin ei tiedä antaako naiselle sydäntäkään, itse en miehenä ole pelkästään ulkonäön perään. - mieshhh
mieshhh kirjoitti:
Mun mielestä siinä profiilissa olisi hyvä lukea kaupunki missä asuu, pituus/paino, harrastukset tai mitä tykkää tehdä vapaa-ajalla.
Jos ei kirjoita mitään niin ei tiedä antaako naiselle sydäntäkään, itse en miehenä ole pelkästään ulkonäön perään.Ainiin ja mitä on hakemassa tinderistä, tositarkoituksella suhdetta vai fwb-seuraa tai satunnaista seksiä.
- Naisnäkökulma
Mitä tekee painolla? Kuvista näkee etten ole sotanorsu. Pituudeltani olen kompakti ja miksi sen pitäisi määritellä mitää halua tutustua toiseen? Vain yksi koripalloilija ei minua huolinut. Olen 162cm.
Kaupunki, jossa asuu... Senkin saa tietää kysymällä. Omistan auton ja ajan mielelläni kiinnostavan miehen luo. Jos rakastun, olen valmis muuttamaan. - mieshhh
Naisnäkökulma kirjoitti:
Mitä tekee painolla? Kuvista näkee etten ole sotanorsu. Pituudeltani olen kompakti ja miksi sen pitäisi määritellä mitää halua tutustua toiseen? Vain yksi koripalloilija ei minua huolinut. Olen 162cm.
Kaupunki, jossa asuu... Senkin saa tietää kysymällä. Omistan auton ja ajan mielelläni kiinnostavan miehen luo. Jos rakastun, olen valmis muuttamaan.Mikä estää kirjoittamasta noita kaikkia profiiliin, nyt kun et enää ole epätietoinen mitä profiiliin kirjoittaisit.
Lisäät noiden lisäksi vielä harrastukset ja mitä olet hakemassa.
- miesTinderissa
Mun naamalla saa 2-4 matchia 100 tykkäyksellä eli ei täälläkään kummoinen. Jotain mukahauskaa ja semipervoa kirjoitan profiiliin, sillä haluan karsia tosikot. Kerron myös itsestäni ja mitä haen (=parisuhdetta)
- tinderöivä.mies
2-4% on aika hyvä tulos miehelle jos ne ovat kaikki sellaisia joiden kanssa haluaisit lähteä treffeille.
Itsellä lukema on yleensä 0-1%. Harmi kun ei tullut synnyttyä paremmalla naamalla.
- rhhvgg
Sain osumia aika hyvin uudella maalla pyöriessä. Kotona Pohjois-Savossa sain parin kuukauden aikana vain kymmenen matcia kun ilmoitin hakevani parisuhdetta, niistäkin 6 oli lomalaisi. Uudella profiililla hain seikkailua, silleen tuli paljon enemmän matcheja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256