Kuinka kauan olette olleet pitkäaikaistyöttömiä ?
Ja minkä ikäisiä olette ?
Ja millä paikkakunnalla asutte ?
Itse on ole saannut töitä muutamaan vuoteen ja ikä tulee 58 vuotta.
Miten on mennyt ?
4
266
Vastaukset 4
- eiduunia
35v,Helsinki, työttömänä 2v ja jatkuu edelleen.
- Maalleviljelemään
62 v , vuoden työttömänä, piti muuttaa. Hesasta pois halvempaan pikkukaupunkiin. Hesassa enemmän työpaikkoja mutta myös hakijoita työpaikkaa kohti.
- Kohtatöissä
Vuosi työttömyyttä ja sen jälkeen ammatin vaihto omaehtoisella opiskelulla. Nyt opiskelua reilu vuosi ja toinen mokoma tulee vielä päälle.
Mutta uskon työllistyväni kun saan tutkintopaperit käteen.
40 v ja Helsingistä. - epäas_kohtelu_töissä
Ajan sisään yhteiskuntarangaistusta siitä, että koulutusta(A-luokan paperit) vastaavaa työtä ei ole kyetty järjestämään. Olen ollut työttömänä jo reilun 10 vuotta. Perälauta on alkanut heilua, eli yhteiskuntarangaistukset - minusta riippumattomista syistä - ovat alkaneet koveta. Sorry! Enää en kelpaisi varmaan edes töihin, mutta liitto on pitänyt asian vireillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721028
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791