Täällä jo palstan persufundat ilakoivat siitä miten kannatus on lähtenyt nousuun, mutta tuohan ei pidä paikkaansa, vaan virhemarginaalin huomioiden todellinen kannatus on jossain 7,7 prosentin maastossa. Ja laskee. Sieltä on sitten hyvä ponnistaa kuntavaaleihin hakemaan mahdollista paikkaa taka-Rymättylän valtuustoon. Muualle näitä pellejä ei valitakaan.
Persujen todellinen kannatus
8
103
Vastaukset
- SekundaJaPersu
Nämä sekundapoliitikot kuvittelevat voivansa rikkoa kaikki vaalilupauksensa ja tulevansa uudelleenvalituiksi eduskuntaan. Persut pääsevät kuitenkin kokeilemaan, tuovatko sirpaleet onnea, sillä persuista on hyvää vauhtia tulossa sirpalepuolue.
- Bror-Erik24232
Niin näkyy persupoppoo janttautuneen kannatuksessaan Vasemmistoliiton
kanssa samoille alle 10 % apajille. Missä on nyt se vasistinen ja rasistinen puo-
luesiipi jota muka koko kansa kannattaa Halla-ahon Jussin rautaisella otteella ?
Eipä missään mutta Jussille kertyy mukavaa eläkettä pölhöjen kustannuksella
ihan istumalla. :) Mutta eri kivaa on Vihreitten suuri rynnistys ylöspäin,siel-
lä osataan eikä osailla. - Ulla-avittaa-yhä
Ilta Soini Sanomat joutuvat pinnistelemään entistä kovemmin, että persuilla säilyisi edes jonkunlainen kannatus?
Bror-Erik24232 kirjoitti:
Niin näkyy persupoppoo janttautuneen kannatuksessaan Vasemmistoliiton
kanssa samoille alle 10 % apajille. Missä on nyt se vasistinen ja rasistinen puo-
luesiipi jota muka koko kansa kannattaa Halla-ahon Jussin rautaisella otteella ?
Eipä missään mutta Jussille kertyy mukavaa eläkettä pölhöjen kustannuksella
ihan istumalla. :) Mutta eri kivaa on Vihreitten suuri rynnistys ylöspäin,siel-
lä osataan eikä osailla.Jep. Itsekkin olen tässä liittynyt kyseiseen puolueeseen ja olen tyytyväinen heidän ennätyssuuresta kannatuksestaan.
- pettävätpersut
Persut ovat kannatuksensa jo hölmöilleet ja lasku jatkuu. Niin käy pettureille.
- PerusHomot
Ensi vaaleissa persut saavat olla tyytyväisiä, jos pääsevät edes eduskunnan vassoja siivoamaan...
- George_G
Noita virhemarginaaleja ei yleisesti ymmärretä oikein, jos edes ollenkaan. Viimeisen gallupin uutisoinnissa puhuttiin (aivan oikein) "suurimpien puolueiden osalta". Pienillä puolueilla kannatuksen virhemarginaalit ovat suppeampia.
Kannatuksensa jollekin puolueelle ilmoitti vain n. 60 % vastanneista, joten oikeastaan koko kenttä on täysin auki. Vihreät ovat kyllä hyvin uskottavassa nousussa. Persujen osalta kunnallisvaalit näyttävät alenevan suunnan jyrkkyyden.- PerusHomot
Noo, eiköhän se suunta aika jyrkkä ole, kun kannatus on tippunut puoleen siitä mitä se eduskuntavaaleissa oli. Se ei mene enää mihinkään marginaaliin, vaikka soini niin ehkä uneksiikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592