Persujen todellinen kannatus

PerusHomot

Täällä jo palstan persufundat ilakoivat siitä miten kannatus on lähtenyt nousuun, mutta tuohan ei pidä paikkaansa, vaan virhemarginaalin huomioiden todellinen kannatus on jossain 7,7 prosentin maastossa. Ja laskee. Sieltä on sitten hyvä ponnistaa kuntavaaleihin hakemaan mahdollista paikkaa taka-Rymättylän valtuustoon. Muualle näitä pellejä ei valitakaan.

8

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekundaJaPersu

      Nämä sekundapoliitikot kuvittelevat voivansa rikkoa kaikki vaalilupauksensa ja tulevansa uudelleenvalituiksi eduskuntaan. Persut pääsevät kuitenkin kokeilemaan, tuovatko sirpaleet onnea, sillä persuista on hyvää vauhtia tulossa sirpalepuolue.

      • Bror-Erik24232

        Niin näkyy persupoppoo janttautuneen kannatuksessaan Vasemmistoliiton
        kanssa samoille alle 10 % apajille. Missä on nyt se vasistinen ja rasistinen puo-
        luesiipi jota muka koko kansa kannattaa Halla-ahon Jussin rautaisella otteella ?
        Eipä missään mutta Jussille kertyy mukavaa eläkettä pölhöjen kustannuksella
        ihan istumalla. :) Mutta eri kivaa on Vihreitten suuri rynnistys ylöspäin,siel-
        lä osataan eikä osailla.


      • Ulla-avittaa-yhä

        Ilta Soini Sanomat joutuvat pinnistelemään entistä kovemmin, että persuilla säilyisi edes jonkunlainen kannatus?


      • Bror-Erik24232 kirjoitti:

        Niin näkyy persupoppoo janttautuneen kannatuksessaan Vasemmistoliiton
        kanssa samoille alle 10 % apajille. Missä on nyt se vasistinen ja rasistinen puo-
        luesiipi jota muka koko kansa kannattaa Halla-ahon Jussin rautaisella otteella ?
        Eipä missään mutta Jussille kertyy mukavaa eläkettä pölhöjen kustannuksella
        ihan istumalla. :) Mutta eri kivaa on Vihreitten suuri rynnistys ylöspäin,siel-
        lä osataan eikä osailla.

        Jep. Itsekkin olen tässä liittynyt kyseiseen puolueeseen ja olen tyytyväinen heidän ennätyssuuresta kannatuksestaan.


    • pettävätpersut

      Persut ovat kannatuksensa jo hölmöilleet ja lasku jatkuu. Niin käy pettureille.

      • PerusHomot

        Ensi vaaleissa persut saavat olla tyytyväisiä, jos pääsevät edes eduskunnan vassoja siivoamaan...


    • George_G

      Noita virhemarginaaleja ei yleisesti ymmärretä oikein, jos edes ollenkaan. Viimeisen gallupin uutisoinnissa puhuttiin (aivan oikein) "suurimpien puolueiden osalta". Pienillä puolueilla kannatuksen virhemarginaalit ovat suppeampia.
      Kannatuksensa jollekin puolueelle ilmoitti vain n. 60 % vastanneista, joten oikeastaan koko kenttä on täysin auki. Vihreät ovat kyllä hyvin uskottavassa nousussa. Persujen osalta kunnallisvaalit näyttävät alenevan suunnan jyrkkyyden.

      • PerusHomot

        Noo, eiköhän se suunta aika jyrkkä ole, kun kannatus on tippunut puoleen siitä mitä se eduskuntavaaleissa oli. Se ei mene enää mihinkään marginaaliin, vaikka soini niin ehkä uneksiikin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe