Naiset! Mitä tuntemuksia

16plus12

jos aikuinen mies itkee?

Miehissä herää häpeä?

86

830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitähän.sää.kysyit

Säälittävä luuseri.

• hyväasia

Minusta on hyvä jos mieskin uskaltaa itkeä.

• Jaa-a, yleensä herää ajatus että mitä kyseinen mies mahdollisesti itkee. Missä tilanteessa esimerkiksi. Jos taas haetaan, että onko miehen itku jotenkin negatiivisempi asia, kun naisen itku. Vastaan ettei ole.

Tunteva ihminen siinä missä nainenkin. Tottakai mieskin saa itkeä, jos itkettää. En osaa ajatella, että se jotenkin heikentäisi miestä tai tekisi miehestä yhtään vähempää miehen. Pikemminkin tunteiden näyttäminen on vahvuutta. :)

• atännä

Sama mieltä minäkin.

• Bi-nainen

Näin. ihminen saa itkeä, oli nuori tai vanha. Itkeminen tekee hyvää, rentouttaa.

• 12121212

Miehenä näissä keskusteluissa on helppo hämääntyä naisten tavasta käyttää sanaa "mies".

Naiset kun roolittavat miehet. Mies joka itkee on luultavasti kumppani tms. Joten nainen kuvittelee mielessään ison, maskuliinisen, kyvykkään, itsevarman, määrätietoisen miehen. Sellaisen miehen itku on ok, kuin bonus miehekkyyden päälle.

Toisissa tilanteissa nainen kuvittelee ei-sytyttävän miehen. Sellaisen miehen itku taas olisi säälittävää ja vaivaannuttavaa.

Ei siis ole yleispätevää vastausta, kaikki riippuu siitä millainen mies olet naisen silmissä - vahva vai heikko.

• 12121212 kirjoitti:

Miehenä näissä keskusteluissa on helppo hämääntyä naisten tavasta käyttää sanaa "mies".

Naiset kun roolittavat miehet. Mies joka itkee on luultavasti kumppani tms. Joten nainen kuvittelee mielessään ison, maskuliinisen, kyvykkään, itsevarman, määrätietoisen miehen. Sellaisen miehen itku on ok, kuin bonus miehekkyyden päälle.

Toisissa tilanteissa nainen kuvittelee ei-sytyttävän miehen. Sellaisen miehen itku taas olisi säälittävää ja vaivaannuttavaa.

Ei siis ole yleispätevää vastausta, kaikki riippuu siitä millainen mies olet naisen silmissä - vahva vai heikko.

No mulla tämä on juurikin yleispätevää. Olen työelämässä, opiskellessa sosiaali-ja terveydenhuoltoalaa ja muuten yksityiselämässäni tavannut monenlaisia ihmisiä ja miehiä heistä iso osa. Yhtälailla minuun on vaikuttanut miehen itku on se mies iso tai pieni, vanha tai nuori, sytyttävä tai ei.

Mies on ihminen siinä missä nainenkin, kuten sanoin. Näen muutenkin ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, en sukupuolina. Jolloin tunteetkin ovat osa ihmistä, ei sukupuoli niitä valikoi. Mä en taida muutenkaan nähdä asioita kuten sinä usein näet. Mä ajattelen kaiketi liian laajalla mittakaavalla, kun en ole haku päällä niin ei tarvi mennä noihin yksityiskohtiin, kuten haluttavuus tms. Ihmisestä yleensä ihmisenä puhun. :)

Miksi sanoin, "Tottakai mieskin saa itkeä, jos itkettää. En osaa ajatella, että se jotenkin heikentäisi miestä tai tekisi miehestä yhtään vähempää miehen. Pikemminkin tunteiden näyttäminen on vahvuutta."

Johtuu siitä, että yleisesti ihmiset tuntuu ajattelevan, että miehet ei saa itkeä tai ei ole mieskään. Ja tunteiden piilottaminen yleensä johtuu juuri siitä, että ne on joskus kielletty, vaikkapa juuri siksi että joku hölmö joskus sai päähänsä ettei mies saa itkeä tai se on miehisyydestä muka pois. Paskat on.

• itkineilen

Ehkä rakastaisin vielä enemmän.

• tarralenkkari161

Ihan samaa kuin jos joku muu itkee: myötätuntoa, huolestumista jne.
      Paitsi jos kyseinen henkilö itkee täysin turhasta, silloin lievää ärtymystä.

• Mehukatri

Tämä.

Kuuntelin tänään töissä Jari Sarasvuon monologia rohkeudesta ja intohimosta. Sarasvuo liikuttui kertomastaan tarinasta ja niin minäkin. Tirautin pari kyyneltäkin. Empatiaahan tuommoinen tunteiden osoittaminen herättää.

Kuulemisen arvoinen mies, jonka jutut löytyvät Yle Areenasta :)

• Juu semmoinen krokotiilin kyynelien vääntäminen saa kyllä ärtymäänkin. On möhlinyt ja möhlännyt ja sitten itkee itsesääliään, niin se on sitten ärsyttävää.

• NiiJustiisa
        sönkkö kirjoitti:

Juu semmoinen krokotiilin kyynelien vääntäminen saa kyllä ärtymäänkin. On möhlinyt ja möhlännyt ja sitten itkee itsesääliään, niin se on sitten ärsyttävää.

Joku elämänvalttikortit jne jne. On kai onneksi pikkasen vähentynyt suomi viihteessä? Sillanpäällä samoja taipumuksia.

• NiiJustiisa kirjoitti:

Joku elämänvalttikortit jne jne. On kai onneksi pikkasen vähentynyt suomi viihteessä? Sillanpäällä samoja taipumuksia.

Semmonen niin, pitäisi saaha tehdä kaikenlaista ja sitten vielä saada päänsilityksiä selkäsaunan sijasta. :)

• AjattelisinEttä

Harva kai turhasta itkee.
      Joku kyllä joskus turhamaisuudesta?

• Nella.99

Samantien vaihtoon!

• Saattaa olla aivan älyttömän seksikästä. "Anna mä piristän sua. Hali pusi pusi." Jne.

Tai sitten jos on kyseessä joku todella akkamainen tapaus, joka itkee ja marmattaa enemmän kuin minä niin saattaa iskeä identiteettikriisi. Kuka haluaa miehen joka on enemmän akka kuin itse? Valitettavasti olen kasvanut ukkovallan keskellä, joten en ole se kaikista tunteellisin ja herkin tyttönen. Vaikka en mikään kova muijakaan.

• 7plus3

Eiköhän 90 % suominaisista ole kasvanut ukkovallan keskellä kun miehiä on Suomessa 5 kertaa enemmän kuin naisia.

• 7plus3 kirjoitti:

Eiköhän 90 % suominaisista ole kasvanut ukkovallan keskellä kun miehiä on Suomessa 5 kertaa enemmän kuin naisia.

Meinasin lähinnä perheen sukupuolijakaumaa.

Tuttavaperheessä on miehiä 3 ja naisia 9. Se on akkavalta. :P

• mietitkö.vain

seksiä seksiä seksiä -"-

• Jaaakobb
        Nainen_28v kirjoitti:

Meinasin lähinnä perheen sukupuolijakaumaa.

Tuttavaperheessä on miehiä 3 ja naisia 9. Se on akkavalta. :P

Noin se luonne kovettuu kun liikaa persettä jakaa :(

• Jaaakobb kirjoitti:

Noin se luonne kovettuu kun liikaa persettä jakaa :(

Ei se minnekään kovetu. Nössö olen hautaan asti. :) Joku vain saattaa olla vielä nössömpi.

• mietitkö.vain kirjoitti:

seksiä seksiä seksiä -"-

Mietin lähinnä lasta, töitä, rahaa tai sen puuttumista, kodinhoitoa, liikuntaa, ja välillä myös seksiä. Tekopyhää väittää ettei sitä ikinä ajattelisi tai sitten kropassa on jotain vikaa. :)

• tyrkky.tyrkky
        Nainen_28v kirjoitti:

Mietin lähinnä lasta, töitä, rahaa tai sen puuttumista, kodinhoitoa, liikuntaa, ja välillä myös seksiä. Tekopyhää väittää ettei sitä ikinä ajattelisi tai sitten kropassa on jotain vikaa. :)

palstalla et muusta puhu seksi seksi seksi

• tyrkky.tyrkky kirjoitti:

palstalla et muusta puhu seksi seksi seksi

Kyllä puhun, mutta mitä se kertoo sinusta kun et rekisteröi mitään muuta?

• atännä
        Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä puhun, mutta mitä se kertoo sinusta kun et rekisteröi mitään muuta?

Minä tykkään sun jutuistasi. Älä välitä noista seksistä ahdistujista, niillä täytyy olla tosi paha olo. Seksihän on ihan huippua :)

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

"Mietin lähinnä lasta, töitä, rahaa tai sen puuttumista, kodinhoitoa, liikuntaa, ja välillä myös seksiä."

Tuon perusteella sinun kannattaisi todellakin alkaa miettimään sitä vaihtoehtoa että huolisit jokun kiltin & kunnollisen miehen jännien sijaan niin rahahuolet helpottaisivat ja voisithan aikaa myöten hyvinkin kiintyä siihen jos olisi hyvä yksilö.

• atännä kirjoitti:

Minä tykkään sun jutuistasi. Älä välitä noista seksistä ahdistujista, niillä täytyy olla tosi paha olo. Seksihän on ihan huippua :)

Kuten olen joskus ennenkin todennut niin tässä foorumissa voin höpöttää samalla tavalla kuin kaverienkin kanssa. :)

Töissä yritystä edustaessa ja lapsen kanssa kun pitää yrittää olla fiksu ja filmaattinen, ei voi ottaa niin rennosti. ;)

(Tosin yritän kyllä säilyttää kasvoni lapsen edessä vaikka yritänkin opettaa, että äitikin on epätäydellinen ja mokaa - ehkä sitten 20v. päästä kun se pukeutuu mekkoon ja kauppaa pimeetä roinaa kadun kulmassa totean ettei olis kannattanut. Kaikella rakkaudella mekoista fantasioiville miehille. Se ei kuitenkaan ole kasvatukseni punainen lanka, saada aikuista miestä pukeutumaan tiettyyn vaatekappaleeseen.)

• Ikis__M kirjoitti:

"Mietin lähinnä lasta, töitä, rahaa tai sen puuttumista, kodinhoitoa, liikuntaa, ja välillä myös seksiä."

Tuon perusteella sinun kannattaisi todellakin alkaa miettimään sitä vaihtoehtoa että huolisit jokun kiltin & kunnollisen miehen jännien sijaan niin rahahuolet helpottaisivat ja voisithan aikaa myöten hyvinkin kiintyä siihen jos olisi hyvä yksilö.

En ole löytänyt sellaista yksilöä. :O

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

En ole löytänyt sellaista yksilöä. :O

Kokeile vaikka HC-ätmeliä. On siellä suunnalla, käsittääkseni kulkee töissä, veikkaan että tulisi hyvä isähahmo pojalle ja nokkelan sarkastisilla huomautuksillaan voisi tehdä vaikutuksen ihan livenäkin. Varmaan olisi helppo iskeä, olet vain ystävällinen täällä niin kyllä se siitä lämpenee, voisit vaikka nuuskia millä bussivuorolla kulkee töihin ja sitten joskus ängetä samaan linjakkoon viereen istumaan, ätmel tykkää kun painut ihan iholle ja siitä se sitten lähtee :D

• Ikis__M kirjoitti:

Kokeile vaikka HC-ätmeliä. On siellä suunnalla, käsittääkseni kulkee töissä, veikkaan että tulisi hyvä isähahmo pojalle ja nokkelan sarkastisilla huomautuksillaan voisi tehdä vaikutuksen ihan livenäkin. Varmaan olisi helppo iskeä, olet vain ystävällinen täällä niin kyllä se siitä lämpenee, voisit vaikka nuuskia millä bussivuorolla kulkee töihin ja sitten joskus ängetä samaan linjakkoon viereen istumaan, ätmel tykkää kun painut ihan iholle ja siitä se sitten lähtee :D

XD

Kerta se ois ensimmäinenkin, bussissa ahdistelu!

(Mä luulen ettei oikein natsaa. ^^)

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

XD

Kerta se ois ensimmäinenkin, bussissa ahdistelu!

(Mä luulen ettei oikein natsaa. ^^)

Ei kun juuri tuosta (Mä luulen ettei oikein natsaa. ^^) ajattelusta sinun pitää päästää irti ja laittaa natsaamaan tulotaso huomioiden. Miehillä se "natsaaminen" käy paljon helpommin kuin naisilla niin natsaamisongelma lienee eniten sinun päässä.

• Ikis__M kirjoitti:

Ei kun juuri tuosta (Mä luulen ettei oikein natsaa. ^^) ajattelusta sinun pitää päästää irti ja laittaa natsaamaan tulotaso huomioiden. Miehillä se "natsaaminen" käy paljon helpommin kuin naisilla niin natsaamisongelma lienee eniten sinun päässä.

No siis juu kyllähän se niin taitaa olla että ite miettii aika montaa asiaa siinä että matchaako vaiko ei. Miehet on tyyliin "mukava ja nätti". :P

Kauhee kun taas meni vakavaksi, saat mut hämilleni. :D

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

No siis juu kyllähän se niin taitaa olla että ite miettii aika montaa asiaa siinä että matchaako vaiko ei. Miehet on tyyliin "mukava ja nätti". :P

Kauhee kun taas meni vakavaksi, saat mut hämilleni. :D

Juurikin noin, naiselle usein riittää kun se on mukava ja nätti niin jos ottaisit projektiksi löytää mies ja sitten sitotutuisit siitä ajan kanssa rakentamaan mieleisen niin saisit loppupelissä ehkä jopa paremman kuin odottamalla semmoista jossa valmiiksi kaikki on kohdillaan.

• Ikis__M kirjoitti:

Juurikin noin, naiselle usein riittää kun se on mukava ja nätti niin jos ottaisit projektiksi löytää mies ja sitten sitotutuisit siitä ajan kanssa rakentamaan mieleisen niin saisit loppupelissä ehkä jopa paremman kuin odottamalla semmoista jossa valmiiksi kaikki on kohdillaan.

Eikö ajan kanssa miehen muuttaminen mieleiseksi ole aikamoista julmuutta?

Mä taidan olla liian kiltti tyttö siihen että haluaisin alistaa ketään omaan tahtooni. :)

Vapaus on rakkautta. "Mene ja tee niin kuin hyvältä tuntuu, mä luotan suhun." Tätä hoen pojalleni, joten miksi en miehellekin. ;)

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Eikö ajan kanssa miehen muuttaminen mieleiseksi ole aikamoista julmuutta?

Mä taidan olla liian kiltti tyttö siihen että haluaisin alistaa ketään omaan tahtooni. :)

Vapaus on rakkautta. "Mene ja tee niin kuin hyvältä tuntuu, mä luotan suhun." Tätä hoen pojalleni, joten miksi en miehellekin. ;)

Ei se ole välttämättä alistamista jos lempeästi ohjailet haluamanlaiseksi. Ei tietenkään kukko käskien laula mutta jos annat yhtä paljon kuin saat eli hiot omiakin särmiäsi niin voi ihan huomaamatta muuttua ihan hyväksi mieheksi vaikkei heti natsaisikaan ihan kybällä.

• Ikis__M kirjoitti:

Ei se ole välttämättä alistamista jos lempeästi ohjailet haluamanlaiseksi. Ei tietenkään kukko käskien laula mutta jos annat yhtä paljon kuin saat eli hiot omiakin särmiäsi niin voi ihan huomaamatta muuttua ihan hyväksi mieheksi vaikkei heti natsaisikaan ihan kybällä.

Hihihi. :D

Mitäköhän särmiä mun pitäisi hioa? ;)

Joo ja tiedän kyllä itsekin että parantamisen varaa olisi. Ikä oppia kaikki. Toki tullut tässä parissa vuodessa opittua aika tavalla itsestä ja muista ihmisistä.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Hihihi. :D

Mitäköhän särmiä mun pitäisi hioa? ;)

Joo ja tiedän kyllä itsekin että parantamisen varaa olisi. Ikä oppia kaikki. Toki tullut tässä parissa vuodessa opittua aika tavalla itsestä ja muista ihmisistä.

Opettelet vaikka kiltiksi & kunnolliseksi vaimoihmiseksi, puhut ja käyttäydyt siveästi, leivot ätmelille pullaa ja pidät kodin siistinä niin tulee onnellinen liitto :D

• Ikis__M kirjoitti:

Opettelet vaikka kiltiksi & kunnolliseksi vaimoihmiseksi, puhut ja käyttäydyt siveästi, leivot ätmelille pullaa ja pidät kodin siistinä niin tulee onnellinen liitto :D

Ja tylsä?

• atännä
        Nainen_28v kirjoitti:

Kuten olen joskus ennenkin todennut niin tässä foorumissa voin höpöttää samalla tavalla kuin kaverienkin kanssa. :)

Töissä yritystä edustaessa ja lapsen kanssa kun pitää yrittää olla fiksu ja filmaattinen, ei voi ottaa niin rennosti. ;)

(Tosin yritän kyllä säilyttää kasvoni lapsen edessä vaikka yritänkin opettaa, että äitikin on epätäydellinen ja mokaa - ehkä sitten 20v. päästä kun se pukeutuu mekkoon ja kauppaa pimeetä roinaa kadun kulmassa totean ettei olis kannattanut. Kaikella rakkaudella mekoista fantasioiville miehille. Se ei kuitenkaan ole kasvatukseni punainen lanka, saada aikuista miestä pukeutumaan tiettyyn vaatekappaleeseen.)

Tuosta mekkojutusta tulikin mieleeni. Ystäväni pieni poika halusi hameen. Äidillensä se oli ihan ok, ja löysivät sitten yhdessä kaupasta sini-vihreäraidallisen sopivan kokoisen raidallisen trikoomekon. Poika sai käyttää sitä kotona ja hoitopaikassa kun halusi. Halu meni jossain kohtaa ohi, eikä siitä sen enempää. Taisi vain ottaa mallia äidistään, kun äiti laittautui peilin edessä. Pojasta kasvoi oikein fiksu, kyseenalaistava ja ajatteleva tervepäinen nuorimies. :)

• atännä kirjoitti:

Tuosta mekkojutusta tulikin mieleeni. Ystäväni pieni poika halusi hameen. Äidillensä se oli ihan ok, ja löysivät sitten yhdessä kaupasta sini-vihreäraidallisen sopivan kokoisen raidallisen trikoomekon. Poika sai käyttää sitä kotona ja hoitopaikassa kun halusi. Halu meni jossain kohtaa ohi, eikä siitä sen enempää. Taisi vain ottaa mallia äidistään, kun äiti laittautui peilin edessä. Pojasta kasvoi oikein fiksu, kyseenalaistava ja ajatteleva tervepäinen nuorimies. :)

Meillä ei ole mekkoon pukeuduttu, mutta muuten kyllä jotkut äidin vaatteet ja hiusklipsit on mieleen. Luetaan myös "tyttöjen" kirjoja ja katotaan "tyttöjen" ohjelmia. Nukkekotia poika ei halunnut. Minä olisin halunnut leikkiä sillä hänen kanssaan. :D

poika on jotenkin niin älyttömän äijämäinen, että välillä mahtavaa kattoa vaikka jotain prinsessa juttua! Valitettavasti aika usein hän sanoo että ei näitä tyttöjen juttuja, äiti. Eli pitää takoa kun rauta on kuumaa. :P

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ja tylsä?

Toisin kuin naisille miehille kelpaa hyvinkin kiltti & kunnollinen & tylsä nainen kun ei me kaivata turhaa draamaa elämäämme.

• Ikis__M kirjoitti:

Toisin kuin naisille miehille kelpaa hyvinkin kiltti & kunnollinen & tylsä nainen kun ei me kaivata turhaa draamaa elämäämme.

Emmäkään kaipaa draamaa.

Hyvässä miesseurassa ei tule sitä oloa että haluaa vetää itsensä jojoon. Tylsässä tulee.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Emmäkään kaipaa draamaa.

Hyvässä miesseurassa ei tule sitä oloa että haluaa vetää itsensä jojoon. Tylsässä tulee.

Tuollaisia ne kaikki naiset on :D

• Ikis__M kirjoitti:

Tuollaisia ne kaikki naiset on :D

Ei ole. On vaan huonoja matcheja ja vähemmän huonoja matcheja. Kyllä siinä panee vähän miettimään että mitäs helv järkeä tässä on, jos mielummin siivois vaikka wc pönttöä kuin olis jonkun kanssa iltaa istumassa.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei ole. On vaan huonoja matcheja ja vähemmän huonoja matcheja. Kyllä siinä panee vähän miettimään että mitäs helv järkeä tässä on, jos mielummin siivois vaikka wc pönttöä kuin olis jonkun kanssa iltaa istumassa.

Hitto kun asuisit naapurissa niin voisin lähteä iltaa istumaan sinun puolesta ja tarjota tuon siivousmahdollisuuden :D

• Ikis__M kirjoitti:

Hitto kun asuisit naapurissa niin voisin lähteä iltaa istumaan sinun puolesta ja tarjota tuon siivousmahdollisuuden :D

Jep. Deiteillä olisi tylsää, niin mä menisin himaan hinkkaamaan kaakeleita ja sä olisit mun kakkonen. :D

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Jep. Deiteillä olisi tylsää, niin mä menisin himaan hinkkaamaan kaakeleita ja sä olisit mun kakkonen. :D

Ei kun pitäisi hinkata minun kylppärin kaakeleita, en kai minä nyt ilmaiseksi minkään sekopäiden kanssa lähde iltaa istumaan, kuitenkaan kun et osaa valita kilttiä & kunnollista treffeiseuraa koska olet nainen.

• Ikis__M kirjoitti:

Ei kun pitäisi hinkata minun kylppärin kaakeleita, en kai minä nyt ilmaiseksi minkään sekopäiden kanssa lähde iltaa istumaan, kuitenkaan kun et osaa valita kilttiä & kunnollista treffeiseuraa koska olet nainen.

Mitäs sitten kun mä hinkkaan siellä perse pystyssä ja sä olet kaljotellut eroon siitä mun huonosta sulhasehdokkaasta?

• Eräkettu

On se varmaan aika paska näky nähdä itkeviä sotilaita... Ei ole oikein mieltä ylentävää..

• PerSu_on_paras_vaipoissa

Öisin herään kusisesta sängystäni, alleni paskantaneena ja itkevänä. Näen painajaisia maahanmuuttajista, Irakilais perheestä, jonka äitiä ja vanhempaa lasta ei ehkä karkoitetakkaan Irakiin.

• Pthyi

Vasuri on paras haudassa.

• Ikis__M

Käsittääkseni naiset rakastaa impulsiivisia jännämiehiä jotka ei osaa hallita tunteitaan. Ne ensin mättää raivon vallassa koteloon ja sitten ne kohta itkeä nyyhkii kuinka eivät pärjää ilman naista ja että rakastavat, naiset on sulaa vahaa semmoisen miehen kanssa. Kaltaisiani tunteensa hallitsevia miehiä jotka eivät mätä turpaan eivätkä myöskään itke julkisesti naiset vihaa ja pitää kylminä ihmisinä kun ei ole sitä impulsiivisuutta.

• Jos naiset saisi päättää, niin kaikilla miehillä olisi jokin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Vähän tunteiden vuoristorataa.

• scrg kirjoitti:

Jos naiset saisi päättää, niin kaikilla miehillä olisi jokin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Vähän tunteiden vuoristorataa.

Mä en sitten taida olla nainen. :`(

• atännä

Riippuu vähän mikä itkettää ja kuinka usein se joku itkettää. Jos ei vaikkapa pääse yli jostain vuonna x tapahtuneesta asiasta, jossa on mielestään kokenut vääryyttä, niin ei oikeasti jaksa...

Muutenhan miehet kyllä itkevät melkein siinä kuin naisetkin. Miehillä se itku on useimmin itsesääliä, naiset taas itkevät enemmän myös toisten puolesta.

• vakatjakannet

Miehillä se itku on useimmin itsesääliä, miehet taas itkevät enemmän myös toisten puolesta.

• korjausedelliseen
        vakatjakannet kirjoitti:

Miehillä se itku on useimmin itsesääliä, miehet taas itkevät enemmän myös toisten puolesta.

Naisilla se itku on useimmin itsesääliä, naiset taas itkevät enemmän myös toisten puolesta.

• atännä
        korjausedelliseen kirjoitti:

Naisilla se itku on useimmin itsesääliä, naiset taas itkevät enemmän myös toisten puolesta.

Vai vakat ja kannet taas.. ;) Miksi puskista? Puskailta muutenkin, olen huomannut ;)

• atännä
        korjausedelliseen kirjoitti:

Minähän en voi tietää, mistä syistä miehet ja naiset ovat sinulle itkeneet, minä kirjoitin vain omista kokemuksistani.

• https://www.youtube.com/watch?v=H5Ox1R4AvNs :D

no seki niin riippuu ihmisestä ja asiasta mutta koska myös itse en itke helposti enkä ihmisten eessä niin vähintään nousee jonku tasoinen kiusaantuminen, enemmän tai vähemmän.. kuitenki eri asia nähdä tuommonen kiukutteleva rääpäle märisemässä mitä aikuinen mies jonku oikean asian takia.

• Hintti_se_on

Se on homo mies. Oikea mies ei ulise kyyneleet silmissä kuin mikäkin ämmä pillu haaroissaan.

• Näinonasia

Miehellä on täysi oikeus itkeä,sillä toiset meistä on enemmän tunneihmisiä kun
      toiset.Ei kyyneleet miestä pahenna,sillä jokaisella meistä on sisimmässä pieni
      poika tai tyttö joka tuntee kuin lapsena,jos noita tunteita ei ole karskisti kuolletettu.

• Stiff_lower_lip

Oikean miehen nimenomaan pitää karaista itsensä, niin ettei alahuuli ala väpättää missään tilanteessa. Niitä "tunteita" on naisilla ja hinteillä, tosimiehen käytökseen ei sellaiset kuulu.

• atännä
        Stiff_lower_lip kirjoitti:

Oikean miehen nimenomaan pitää karaista itsensä, niin ettei alahuuli ala väpättää missään tilanteessa. Niitä "tunteita" on naisilla ja hinteillä, tosimiehen käytökseen ei sellaiset kuulu.

Ihan yhtälailla naisen kuin miehenkin oliis hyvä osata erottaa asia ja tunne toisistaan, tilanteesta riippuen. Esim. töissä asiakasta ei kannata päästää ihon alle, se on ammattitaidottomuutta. Ihmisillä on erilaisia rooleja näitä(kin) tilanteita varten.
        Kyllä tunteita saa olla ja niitä saa näyttää, mutta jo ihan kohteliaisuussäännöt rajoittavat jonkin verran tunteenpurkauksia yleisillä paikoilla. Ei mitään raivareita eikä huutoitkukohtauksia sen enempää kuin megalomaanisia reimunkiljahduksiakaan sellaisissa paikoissa, johon ne eivät sovi. Toiset ihmiset pitää myös huomioida.

• ätmittelijä

Kun nainen sanoo että miehen itkeminen on ihanaa, perusoletus on että mies on komea ja vahva.

Näin Bull Mentulan heikkous kuuluu samaan sarjaan kuin Kimi Räikkösen tavallisuus ja Brad Pittin vaatimattomuus.

• Fewjjklejklwejklfjklfsd

Riippuu aivan miten mies itkee. Miehen itkun pitää olla runollista ja miehekästä.

Jos se on räkä nokasta valuvaa hyrskimistä naama pöhöttyneenä silmät punaisena ääni vapisten se on kiusallista.

Miehen itkun pitää palvella naisen esteettisiä arvoja, kuvastaa miehekkyyttä ja naisen käsitystä "miehen tunteellisuudesta" asetettuna oikealla tavalla perspektiiviin siitä mitä miehekkyys on ja mistä ja miten sopii itkeä ja kuinka kauan,

Miehen myös odotetaan itkevän välillä jotta hän ei vaikuta paatuneelta.

Eli antaa mennä vaan - sitä jopa odotetaan - KUNHAN TEET SEN OIKEIN.

• LKFjmlkewflkelkfdsds

Palstan naiset tämän myös vahvistavat:

Miehen pitää itkeä oikein.

Jos ja kun minusta ilmenee harva se hetki naisvastaisia mielipiteitä niin tietäkää että nuo mielipiteet poikivat siitä ahdistuksesta mitä naisten asenteet aiheuttavat: Ollakseni "kelpaava" minun pitäisi olla ehdottomasti tietynlainen muttei missään nimessä toisenlainen.

Asetun aina defensiivisesti toisenlaisen asemaan. Minä haluan turvallisuutta, haluan turvallisuutta siinäkin tapauksessa etten ole piirustusten mukainen.

Olkoon niin että olen oikeassa elämässä erityisen miehekäs ja kaikin puolin mallin mukainen - niin jokin minussa sotii tuota mallia vastaan raivokkaasti. Ei konkreettisesti, vaan metatasolla. Minua ällöttää ajatus mallista joka on tärkeämpi kuin se mikä minä itse olen pohjimmiltani, omana itsenäni.

Tämä koskettaa etenkin siksi että olen mallin mukainen. Koska olen, en voi tietää onko nainen minun kanssani koska olen mallin mukainen - vai siksi että se olen minä. Tämä tuo äärimmäisen epävarmuuden, olenko kelpaava ihmisenä ja tosiolevana itseis-olentona- vai olenko vain sopiva rooli naisen tarkoituksiin?

Tahdon oikeuden itkeä väärin ja pysyä silti ihmisenä jonka kumppanuus on toivottavaa.

Kuuluuko tämä miesten oikeuksiin; olla ihminen. Myös viallinen, ei silleen "sopivasti rosoinen" - vaan siis ihan oikeasti, peruuttamattomasti ja fataalisti virheellinen?

Jos ei saa olla en halua yhtäkään naista, ikinä. En voi kokea inhimillistä perusturvaa enkä näe syytä olla pätevä ja toimiva rooli yhdellekään naiselle joka ei halua kohdata perimmäistä ihmisyyttäni. Pitäkää tunkkinne.

• atännä

Voihan kukkanen.

Kyse ei ole siitä itkusta, vaan se itku kertoo sinusta jotain muuta. Myös ilman itkua, ei se siitä nyyhkystä ole kiinni. Luultavasti katkera ja itsekeskeinen, anteeksiantamaton ja kostonhimoinen, vanhoihin ongelmiin jämähtänyt, ei ole kovin monelle kumppaniainesta ilman kyyneltäkään.

Sama asia kun valittaisitte, ettei puhuva mies kelpaa. No ei kelpaa, jos sieltä suusta valuu samanlaista sappinestettä kun suurimmalta osalta palstasedistä.

• Fekjwkfwkjdskjdsds

" Luultavasti katkera ja itsekeskeinen, anteeksiantamaton ja kostonhimoinen, vanhoihin ongelmiin jämähtänyt, ei ole kovin monelle kumppaniainesta ilman kyyneltäkään."

Yksiulotteiset ja potentiaalittomat ihmiskuvat ovatkin tyypillinen naisnäkökulma. Se miksi tuollaiseen on päädytty on myöskin naiselle irrelevanttia koska tuote ei palvele välittömiä tarpeita.

Kun tuote on näennäisesti viallinen shoppaileva nainen valitsee odottaa parempaa.

Ällötys senkun lisääntyy.

• Flkewlkloldsdsdsds

Palstasedät ovat kuin pitkäaikaistyöttömiä. Ylläripylläri että fiilikset eivät ole kovin korkealla kun persaukisuus on ollut vuosikaudet tosiasia ja työmarkkinoilla ei ole paikkoja.

Jos tälläinen pitkäaikaistyötön äityykin kritisoimaan - kenties liioitellen - työmarkkinoita ja tekee siten itsestään "entistä vastenmielisemmän" - niin onko se nyt jotenkin ihmeellistä? Pitäisikö vuosikymmeneen palkkiottoman olla kovinkin innokas hännänheiluttaja?

Jos työnantajat vielä pahemman kerran karsastavat näitä pitkäaikaistyöttömiä ja he saavat toistuvasti "ei kiitos" markkinoilta, onko syytä olla mitään muuta kuin hapan? Tuleeko jollekin muka yllätyksenä että motivaatio ei ole korkea ja asenne ei välttämättä ole kovin positiivinen?

Pitkäaikaistyötön ei muutu työpaikakseen, vaan sellainen hänelle olisi jostain avauduttava. Siitäkin huolimatta että asenne (omaa työttömyyttä, työmarkkinoita kohtaan yleensäkin) on syystäkin äärimmäisen huono. Jos kerran ollaan viisaita, niin miksi ei pysyttä nousemaan ongelman yläpuolelle, näkemään syy-seuraussuhteet ja toimimaan sen mukaisesti ymmärtäen mistä se kenkä puristaa - ja sen mukaan että ihmiset kuitenkin ovat ansainneet tilaisuutensa vaikka he YMMÄRRETTÄVÄSTI ovatkin pahalla päällä ja huonossa jamassa?

Täysin mahdoton ajatus toimia järkevästi ja kaukonäköisesti, ymmärtäen tilanteen realiteetteja?

Nyt extrapolodiaan tämä saamattomien nuorten ja ei-niin-nuorten miesten problematiikkaan romanttisella rintamalla. Vain verbit muuttuvat. Eihän noilla ole ollut tilaisuuttakaan olla parempi itsensä - miksi heistä sitten sitä odotetaan ilman että sille paremmalle itselle tarjotaan minkäänlaista perustetta toteutua?

Viisautta.

• LKFjmlkewflkelkfdsds kirjoitti:

Palstan naiset tämän myös vahvistavat:

Miehen pitää itkeä oikein.

Jos ja kun minusta ilmenee harva se hetki naisvastaisia mielipiteitä niin tietäkää että nuo mielipiteet poikivat siitä ahdistuksesta mitä naisten asenteet aiheuttavat: Ollakseni "kelpaava" minun pitäisi olla ehdottomasti tietynlainen muttei missään nimessä toisenlainen.

Asetun aina defensiivisesti toisenlaisen asemaan. Minä haluan turvallisuutta, haluan turvallisuutta siinäkin tapauksessa etten ole piirustusten mukainen.

Olkoon niin että olen oikeassa elämässä erityisen miehekäs ja kaikin puolin mallin mukainen - niin jokin minussa sotii tuota mallia vastaan raivokkaasti. Ei konkreettisesti, vaan metatasolla. Minua ällöttää ajatus mallista joka on tärkeämpi kuin se mikä minä itse olen pohjimmiltani, omana itsenäni.

Tämä koskettaa etenkin siksi että olen mallin mukainen. Koska olen, en voi tietää onko nainen minun kanssani koska olen mallin mukainen - vai siksi että se olen minä. Tämä tuo äärimmäisen epävarmuuden, olenko kelpaava ihmisenä ja tosiolevana itseis-olentona- vai olenko vain sopiva rooli naisen tarkoituksiin?

Tahdon oikeuden itkeä väärin ja pysyä silti ihmisenä jonka kumppanuus on toivottavaa.

Kuuluuko tämä miesten oikeuksiin; olla ihminen. Myös viallinen, ei silleen "sopivasti rosoinen" - vaan siis ihan oikeasti, peruuttamattomasti ja fataalisti virheellinen?

Jos ei saa olla en halua yhtäkään naista, ikinä. En voi kokea inhimillistä perusturvaa enkä näe syytä olla pätevä ja toimiva rooli yhdellekään naiselle joka ei halua kohdata perimmäistä ihmisyyttäni. Pitäkää tunkkinne.

Niin tiedän tuon tunteen, tai ainakin uskon tietäväni.

"Kuuluuko tämä miesten oikeuksiin; olla ihminen. Myös viallinen, ei silleen "sopivasti rosoinen" - vaan siis ihan oikeasti, peruuttamattomasti ja fataalisti virheellinen?"

- Kuuluu. Ei miehet ole täällä sen enempää naisia varten kuin naiset miehiäkään. Yksilöt, vaikka lyöttäytyisivätkin yhteen, ovat olemassa ennen kaikkea itseään varten. En tarkoita liiallista itsekkyyttä, vaan oikeutta olla ja elää niin kuin itselle tuntuu hyvältä, ei liiaksi toisen määrittelemissä raameissa. Jos mulla on naisena oikeus olla heikko, viallinen, välillä suorastaan sysipaska, niin kyllä sama oikeus pitää olla miehelläkin. Miehen ei tarvitse olla "sopivasti mitään", vaan mies on juuri sellainen kuin on. Välillä se ärsyttää, suorastaan vituttaakin, mutta silti siihen ei ole oikeutta puuttua. Jos ei halua opetella kestämään toisen vikoja, ei selkeästi ole valmis suhteeseen ainakaan sen toisen kanssa. Eikä kaikkien tietenkään edes kuulu olla sopivia kaikille.

Vaikutat herkältä ihmiseltä, jolla on hyvä tunneyhteys itseensä. Se voi tuntua raskaalta, mutta uskon, että se on oikeasti aikamoinen vahvuus elämässä. Musta tuntuu, että monet meistä ovat tulleet tunnetasolla tukahdutetuiksi lapsena, mikä näkyy tunne-elämän vaikeuksina aikuisena. Se voi näyttäytyä siten, että jotkut vaikuttavat kylmiltä. Mulla ainakin oli silleen. Mun poikaystävä on auttanut mua (terapeutin ja ystävien ohella) avaamaan tunnelukkojani, koska hän on sinut tunteidensa kanssa. Hän itkee surusta ja empatiasta, välillä myös itsesäälistä. Ja mielestäni itseäänkin on hyvä välillä sääliä! Ei muakaan ole kukaan aikuisiällä komentanut siitä, että itken omaa surkeuttani ja menetettyä potentiaaliani, virheitäni. On ollut tosi eheyttävää saada vaan olla sellainen kuin on, ilman tarvetta selittelylle tai anteeksipyytelylle.

Tällä tahdon siis sanoa, että toivottavasti löydät sellaisen naisen, joka osaa rakastaa sun sielua, eikä arvosta sua pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella. Ja sama toisin päin.

• atännä
        Fekjwkfwkjdskjdsds kirjoitti:

" Luultavasti katkera ja itsekeskeinen, anteeksiantamaton ja kostonhimoinen, vanhoihin ongelmiin jämähtänyt, ei ole kovin monelle kumppaniainesta ilman kyyneltäkään."

Yksiulotteiset ja potentiaalittomat ihmiskuvat ovatkin tyypillinen naisnäkökulma. Se miksi tuollaiseen on päädytty on myöskin naiselle irrelevanttia koska tuote ei palvele välittömiä tarpeita.

Kun tuote on näennäisesti viallinen shoppaileva nainen valitsee odottaa parempaa.

Ällötys senkun lisääntyy.

"Kun tuote on näennäisesti viallinen shoppaileva nainen valitsee odottaa parempaa."

Aivan varmasti, mitä kukaan tekee rikkinäisellä tavaralla? Ja vielä maksaisi siitä? Harva mieskään ostaa valmiiksi rikkinäistä, jos samalla rahalla saa ehjän.

Esine ei ole verrattavissa ihmiseen.

Ja jos ihmisiä katsotaan, ei ne tietyllä tavalla epäsopivat kelpaa ystäviksi eikä puolisoksi. Jollekin toiselle itselle sopimaton voi ollakin lottovoitto. Kaikki ei sovi kaikille, eikä tarvikaan. Me ollaan niin erilaisia, ja hyvä niin.

Taas ällöilijä.. Ei taida olla sun paikkasi tämä palsta, kun aina voit täällä huonosti.

• flowersreally
        atännä kirjoitti:

"Kun tuote on näennäisesti viallinen shoppaileva nainen valitsee odottaa parempaa."

Aivan varmasti, mitä kukaan tekee rikkinäisellä tavaralla? Ja vielä maksaisi siitä? Harva mieskään ostaa valmiiksi rikkinäistä, jos samalla rahalla saa ehjän.

Ja jos ihmisiä katsotaan, ei ne tietyllä tavalla epäsopivat kelpaa ystäviksi eikä puolisoksi. Jollekin toiselle itselle sopimaton voi ollakin lottovoitto. Kaikki ei sovi kaikille, eikä tarvikaan. Me ollaan niin erilaisia, ja hyvä niin.

Taas ällöilijä.. Ei taida olla sun paikkasi tämä palsta, kun aina voit täällä huonosti.

Musta tossa ekassa viestissä oli sellaista metatason miehekkyyttä par excellance.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Hyvin sanottu.

"Kukin ottaa niin hyvän kuin saa".

Kyse on kaupankäynnistä. Ensin mielletään oma taso, ja rima asetetaan sen kohdalle. Oman tasoisista etsitään sitä sopivaa.

Miehelle ns. rikkinäisyys on pahempi juttu kuin naiselle, koska miehen tasosta suurin osa koostuu kyvykkyydestä ja statuksesta. Ja toki myös näihin viittaavasta käytöksestä, johon kuuluu se että jos mies itkee, mies itkee oikealla tavalla ja vasta osoitettuaan vahvuutensa (ätmittelijä kuvasi asiaa hyvin).

• Oon itkeny viimeks joskus pikkulapsena kun isukki retuuttanu..
      Korkeintaan jos joku merkityksellinen ihminen kuolee, niin on tekeminen ettei ala silimät kostuun, mutta ei sitä osaa enää varsinaisesti itkeä.

• Miksi ne ei saisi kostua?

• Nainen_28v kirjoitti:

Miksi ne ei saisi kostua?

No ei kait tuossa mitään jos niin käy hyvästä syystä, mutta kyllähän heteromiehet monet on melko juroja, elikkä ne tunteet pidetään aika hyvin itellään. Se on vähän sama asia kuin se, että en kykene myöskään tanssimaan..Ei ikinä, ei missään, edes kännissä. Kaikki tämmönen on vaan jotenkin niin kaukana minusta ja sitä mitä olen.
        Tanssiiko Seppo Räty.. Itkeekö Seppo Räty. Taitaa olla enempi notta Perkele.

• stone81 kirjoitti:

No ei kait tuossa mitään jos niin käy hyvästä syystä, mutta kyllähän heteromiehet monet on melko juroja, elikkä ne tunteet pidetään aika hyvin itellään. Se on vähän sama asia kuin se, että en kykene myöskään tanssimaan..Ei ikinä, ei missään, edes kännissä. Kaikki tämmönen on vaan jotenkin niin kaukana minusta ja sitä mitä olen.
        Tanssiiko Seppo Räty.. Itkeekö Seppo Räty. Taitaa olla enempi notta Perkele.

Mulla on ollut myös ihan täysi blokki siihen että en pysty tanssimaan.
        Mulla on ollut myös ajatuksena että en näytä tunteita, en hyviä enkä huonoja.
        Mutta, tässä vähän ajan sisällä olen huomannut että en kuole häpeään jos tanssin jossain diskossa. Eihän kukaan edes katso mitä siellä duunaa. Enkä myöskään kuole, jos nauran ääneen tai joskus sanon että hel*etti nyt riittää! :)
        Suosittelen kokeilemaan. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Mulla on ollut myös ihan täysi blokki siihen että en pysty tanssimaan.
        Mulla on ollut myös ajatuksena että en näytä tunteita, en hyviä enkä huonoja.
        Mutta, tässä vähän ajan sisällä olen huomannut että en kuole häpeään jos tanssin jossain diskossa. Eihän kukaan edes katso mitä siellä duunaa. Enkä myöskään kuole, jos nauran ääneen tai joskus sanon että hel*etti nyt riittää! :)
        Suosittelen kokeilemaan. :)

Voi voi, kyllä minä kuule nauran ääneen ja kiroilen julkisesti..Ei siinä mitään ongelmia ole, mutta tanssit jätän väliin:) Olen minä kerran elämässä sitä tanssilavaakin kokeillut teinipoikana kavereiden matkassa ja tuolloin tunsin sen homman niin typeränä, että se jäi siihen kertaan. Sinällään harmi, koska tanssilavallahan niitä kontakteja juurikin tehdään ja minuakin on pyydetty tanssimaan monet kerrat, mutta joutunu kieltäytymään ja sitten ne tapaukset luonnollisesti jääneet tutustumatta. Jos kykenisin tanssimaan, niin kukaties olisin parisuhteessa tällä hetkellä.
        Naisethan osaakin tanssia ihan luontaisestikkin ja ihan mielelläänhän sitä katselee..Ihan suotta sinä sitä häpeilet.

• stone81 kirjoitti:

Voi voi, kyllä minä kuule nauran ääneen ja kiroilen julkisesti..Ei siinä mitään ongelmia ole, mutta tanssit jätän väliin:) Olen minä kerran elämässä sitä tanssilavaakin kokeillut teinipoikana kavereiden matkassa ja tuolloin tunsin sen homman niin typeränä, että se jäi siihen kertaan. Sinällään harmi, koska tanssilavallahan niitä kontakteja juurikin tehdään ja minuakin on pyydetty tanssimaan monet kerrat, mutta joutunu kieltäytymään ja sitten ne tapaukset luonnollisesti jääneet tutustumatta. Jos kykenisin tanssimaan, niin kukaties olisin parisuhteessa tällä hetkellä.
        Naisethan osaakin tanssia ihan luontaisestikkin ja ihan mielelläänhän sitä katselee..Ihan suotta sinä sitä häpeilet.

Mä en kyl osaa tanssia!

Tanssin viimeksi Englannissa teininä ja seuraavan kerran viime talvena. :D siis julkisesti. Kylhän nyt kotona voi hillua.

Mulla lähinnä ollu esteenä ujous (ajatus että joku kattoo), emmä edelleenkään pysty tanssii jos siinä on joku kiinnostava mies lähellä. :D
        Enkä ole edelleenkään lähtenyt tanssimaan kenenkään pyynnöstä enkä tykkää että joku alkaa lääppiä.
        Mutta kaverien kanssa on kiva tanssia kyllä ja antaa rytmin viedä. :)

Musta on kamalaa jos joku todella hyvin tanssiva mies tulee viereen tanssimaan, meen ihan kipsiin. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä en kyl osaa tanssia!

Tanssin viimeksi Englannissa teininä ja seuraavan kerran viime talvena. :D siis julkisesti. Kylhän nyt kotona voi hillua.

Mulla lähinnä ollu esteenä ujous (ajatus että joku kattoo), emmä edelleenkään pysty tanssii jos siinä on joku kiinnostava mies lähellä. :D
        Enkä ole edelleenkään lähtenyt tanssimaan kenenkään pyynnöstä enkä tykkää että joku alkaa lääppiä.
        Mutta kaverien kanssa on kiva tanssia kyllä ja antaa rytmin viedä. :)

Musta on kamalaa jos joku todella hyvin tanssiva mies tulee viereen tanssimaan, meen ihan kipsiin. :P

Harvassa ne hyvin tanssivat miehet..Paremminkin näyttää yleensä siltä, et siellä joku tahvo keikkuu ilman mailaa. Kamalaa katsottavaa monesti. Naiset sitävastoin on yleensä melekoisen keveitä silimälle katella...Mielenkiintoista, että koet tuon "lääppimisen" noin ikävänä...Vähän oon oppinu näkeen sinut semmosena syöjättärenä paremminkin;) Joka tykkää vain pienestä pervoilusta. Ehkäpä kumminkin olet enemmän sellainen rauhallisien vesien asukki, kuten minäkin.

• stone81 kirjoitti:

Harvassa ne hyvin tanssivat miehet..Paremminkin näyttää yleensä siltä, et siellä joku tahvo keikkuu ilman mailaa. Kamalaa katsottavaa monesti. Naiset sitävastoin on yleensä melekoisen keveitä silimälle katella...Mielenkiintoista, että koet tuon "lääppimisen" noin ikävänä...Vähän oon oppinu näkeen sinut semmosena syöjättärenä paremminkin;) Joka tykkää vain pienestä pervoilusta. Ehkäpä kumminkin olet enemmän sellainen rauhallisien vesien asukki, kuten minäkin.

Julkilääppiminen on musta epäkunnioittavaa. Riippumatta siitä kumpi sukupuoli sitä harrastaa.

Pervoilu kahden kesken jonku kivan tyypin kanssa on täysin eri juttu. :)

Ja olen rauhallinen. En mikään hötkyilijä. Enemmän tarkkailija kuin raa'an toiminnan nainen. :D

No siis miehestä näkee jos se tanssii vain naisten takia. Jos ei selvästi tykkää tanssia tai osaa tanssia. Jos taas mies tykkää tanssia ja osaa sen niin se on toki hot. En ylipäätään ymmärrä miksi pitäisi tanssia jos se itteä vaan ottaa päähän. :)

• miunjustä

se joka juo yli 3 litraa vettä päivässä se itkee enemmän

• er3w

pitää olla aika kuiva ihminen jos ei osaa itkeä oli mies tai nainen. tai sitten tunteeton psykopaatti.

• 753356786

Enimmäkseen empatiaa, jos mies kertoo tunteistaan tai kokemuksistaan ja itkee. Parisuhdemielessä saattaa myös lisätä yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun mies kertoo tunteistaan sekä lisätä arvostusta tunteisiinsa kosketuksissa olevana miehenä.

Saattaa myös ärsyttää, jos mies baarista tullessaan käpertyy olohuoneen lattialle sikiöasentoon vollottamaan itsesäälin kourissa. Joka kerta. Tästäkin kokemusta. Ei oo nättiä eikä miehekästä eikä herätä arvostusta. Lähinnä sääliä.

• muuluonnotonta

Ihmisiä ne miehetkin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe