Avoimen suhteen esille tuominen

Vaikeaa

Jos teillä on/olisi avoin suhde, niin miten tuotte sen fiksusti esille ihmisille, joista olette kiinnostuneet?

17

547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivvoo

      Puolin ja toisin flirttaillen ja rennon vapaata keskustelua.

    • seksi_yöks

      ja huoh. Eipä kiinnosta seksi nykypartnerinkaan kanssa, joten miksi turhaan elämääni lisää vaikeuksia hakisin!

    • Salkkareihei

      Mä sanoisin vaan,et toi on mun kirankusettaja.

    • Esittelytaitojenlisä

      Puhuisin suoraan niiden uskontojen edustajille, joiden keskuudessa on velvollisuus naida kaikkia, jotka kohdalle osuvat. Ja samalla pysyä ystävänä. Ja pysyä rakkaana. Ja pysyä auttajana. Ja pysyä yhteistyössä. Ja pysyä järjissään. Ja pysyä kunnioittavana. Ja arvostaa oikeita asioita. Ja osata asiansa. Ja tehdä ammattinsa hyvin. Ja seurustella ystävänä. Ja osallistua yhteisiin tapahtumiin. Ja kouluttautua edelleen Ja olla hyödyksi muille. Ja kuunnella muita. Ja arvostaa rakkautta. Ja hyväksyä muut. Ja antaa heille samat tilaisuudet. Ja perehtyä tarvittaessa. Ja olla selvillä asioista. Ja olla sosiaalinen. Ja opiskella kieliä. Ja ymmärtää mikä on hyvää, mikä ei ole hyvää. Ja huolehtia omasta terveydestään. Ja huolehtia muiden terveydestä. Ja varoa vaikeuksia, vaaroja. Ja esitellä asioita. Jne. Ylipäätään kaikkien käsitteiden oikeanlainen kohtelu, ei väärä kohtelu. Yms Yms Yms

      Jokainen osaa täydentää tämän luettelon. On selvää, ettei kaikessa ole helposti kattava. Yrittää silloin enemmän...

      Koska näissä uskonnoissa lähtökohtaisesti ymmärretään esittelemättäkin mitä oikeastaan aiotaan asioista sanoa. Monella tasolla. Monin erilaisin persoonallisin tavoin.

      Ja sitten se varasuunnitelma, jos tai kun muut liiaksi valtaavat elämäsi. Ajankäytöllinen periaatteisto. Sijainnilliset suunnitelmat ja toteutukset.

      On huomattavaa, että nämäkään eivät ole sama asia kuin "kaikki ihmiset". Monellakaan ei ole minkäänlaista selkeää yhteyttä näiden ajattelijoiden elämään. Suuri osa on tavalla tai toisella kuitenkin julkisia. Osassa on suurelti vaikutteita suurista uskonnoista, joten pitää suhtautua asioihin ehkä mahdollisina seurustelunaiheina eikä välttämättä niinkään ikuisina totuuksina.

      Niin, ja jotkut virukset, bakteerit, mikrobit, hyönteiset, eläimet ja peräti kasvit ja sienet jne eivät välttämättä lainkaan ajattele asioita samoilla tavoilla. Vähän niin kuin liikenteessäkään ei ole useinkaan turvallista edetä millä vain "vapailla tavoilla".

      Esittelytaitoja on jokaisella monenlaisia. Riippuu myös jonkin verran siitä, kenelle asiaa aiotaan esitellä. Onko eläinrakas jne.

    • mustasukkasairaus

      Kertoisin olevani epeli ja kykenemätön normaaliin parisuhteeseen. Näin avoin suhde olisi helpoin selittää myös itselleni-olen vain niin seksuaalisesti aktiivinen ja ihmiset haluavat minua :)

      • Vapaaystävyys

        Kykeneväinen liiankin moneen parisuhteeseen ja harjoittelukavereita vailla.


    • amapa

      Itse harkitsen avointa suhdetta seurustelukumppanini kanssa. Olisi kiva kuulla kommentteja juuri siitä, että miten uudelle tuttavuudelle voi fiksusti kertoa seurustelevansa...

      • mitenmäärittelet

        avoin suhde, toinen saa olla muiden kanssa jos haluaa vai onko kyseessä pelkästään ystävät


      • DoMeDoYou

        Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin seururstelu kumppani, joka kuvailee suhdettaan sanoaen "tää on vähän monimutkaista". Ärsyttävän epämääräistä. Ennemmin voisi sanoa, että tämä on todella selkeä tilanne meille. piste. Ole rehellinen, mutta en ehkä ensi treffeillä läväyttäisi pöytään


    • JoonasGoonas

      Sanoisin jossain vaiheessa keskustelua: Minulla ja kumppanillani on avoin suhde. En ole etsimässä uutta valituista elämänkumppania, mutta hyvä seksi on ok.

      Mitä siinä muutakaan sanoisi?

    • eerrrooo

      Avoin suhde ei ole suhde ollenkaan. Jos suhde on tiivis rakkaussuhde, ei ole tarvetta käyttää vierasta. Jos ei pysty olemaan puolisolleen uskollinen, on syytä kääntää kantapäät yhteen ja lähteä.
      Ei kukaan halua seurustelukumppaniltaan, jos alapää on limainen jonkun muun jäljiltä.
      Parempi siis häippäistä, kuin tuottaa toiselle mielipahaa.

    • Kerrotsuoraan

      Kerrot suoraan että olet suhteessa mutta sulla on lupa naida muita. Jos se uusi haluaa vain seksiä, se innostuu, jos haluaa suhteen niin poistuu.

    • eimitäänjärkeätässä

      Avoin suhde - pettämistä ja roikkumaan johonkin pisteeseen

    • Varmistuskerrottava

      Kertomalla ihmisille niinkuin asia on: minä käytän palkatona huor...
      Ja lisäisin samalla että käyn kerran kuussa lekurilla niin ettei teidän tarvitse huolehtia minusta saatavaa std.tä.

    • Näinonnistuu

      Ei nappaa suoraan kertominen usein ilman jää. Kun taas esittää " kiinnostunutta" antaa ymmärtää muuhunkin on valmis. Samalla kertoa ne syyt miksi varattuna alkaa suhteeseen saa varmasti. Kuinka antavat joko säälistä tai muista syistä. Silloin onnistuu samaan paremmin. Tuota avointa suhde korttia en enään käytä juurikaan. Naiset ovat moraaliltaan tiukempia kuin ennen. Pitää olla hyvät syyt jotta voi tapailla varattua. Tämä on ikävä tosiasia mutta näin se vain onnistuu. Toki ajan myötä kerron avoimesta suhteesta ja etten eroa ja jatkossa se joko lemppaa tai osaa nauttia kanssani. Eikä tarvi pelätä " käräyttämistä" koska olen avoimessa suhteessa joten mitä hittoa se kumppanilleni menisi kertomaan kun tietää vastauksen.

    • nointekeisikuintekisin

      noin vuoden päästä kertoisin kavereille että "jotain mulla on", ei enempää

    • eiennenkerromitään

      kun kerron, no ehkä 3-4 kk päästä, kun suhde on virhetön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe