mies on kuin veistos?
Mitä tarkoittaa sanonta:
11
3276
Vastaukset
Mies kuin palanen mieluisaksi rapsuteltua kipsiä.
Voihan se tarkoittaa kirveellä veistettyä kivihirviötäkin.
Riippuu siitä kenestä on kyse, jos puhuhutaa vaikka jostain Lääke-Xxhtisestä, niin taide on aina taidetta, vaikka "altso-pillerit" olisivat jalkapallon kokoisia.
http://i.ebayimg.com/00/s/OTUwWDczNA==/z/VNUAAOSwBahU4CaA/$_57.JPGMinusta on aina ollut epäilyttävää, kun joku imartelee: olet kuvauksellinen, maalauksellinen tai veistoksellinen.
Oikeastaan se kertoo jostain karikatyylistä. Itsetuntovajaana kuten minä meinasin kerran lätkäistä Markku Pölöstä lättyyn, kun tuli jollain torilla kinuamaan johonkin kuvauspätkään. No, olin jotain 14-v silloin.- roolirunoilija
elisakettu kirjoitti:
Minusta on aina ollut epäilyttävää, kun joku imartelee: olet kuvauksellinen, maalauksellinen tai veistoksellinen.
Oikeastaan se kertoo jostain karikatyylistä. Itsetuntovajaana kuten minä meinasin kerran lätkäistä Markku Pölöstä lättyyn, kun tuli jollain torilla kinuamaan johonkin kuvauspätkään. No, olin jotain 14-v silloin.Hahhaa, minä kerran sanoin Törhöselle "Sori, ei ole rahaa", näytti niin pummilta välikausitakissaan, enkä tiennyt kenen kanssa keskustelin. Sillä hetkellä kuoli elokuvatähteyteni :D
roolirunoilija kirjoitti:
Hahhaa, minä kerran sanoin Törhöselle "Sori, ei ole rahaa", näytti niin pummilta välikausitakissaan, enkä tiennyt kenen kanssa keskustelin. Sillä hetkellä kuoli elokuvatähteyteni :D
Aattele mitä helmiä taideteollisuus menettääkin kun on tälläisiä pessimistisiä tolvanoita epäilemässä aina pahinta. Minä luulin että se äijä yrittää ostaa seksiä.
- minärunoilija
Silloin puhutaan joko B-lovesta tai minusta ja koska en halua olla itsekeskeinen, puhutaan B-L:stä
Murenee
- PaavoNurmen.patsas
Potuttaa kauhjast
ku mull tehtii niin piän pippeli:(
Olis sekin tehty luannollise kokosexy
nih äämätki ihailis munt - Antropometriaa
Sanonalla tarkoitetaan yleensä kehon mittasuhteita (Antropometria). Veistoksellinen vartalo.
jos se o niinku toripolliisi sillon..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058