Sirot rinnat tekevät kateellisiksi!

Pohtija80

Olen päätynyt siihen, että naiset ovat niitä toistensa ulkonäköpaineiden aiheuttajia. Puhuttavimmat "ongelmakohdat" ovat rinnat ja peppu. Pääasiassa rintavat (aidot tai tehdyt) naiset haukkuvat pienirintaisia rumiksi ja epäseksikkäiksi. Miksi? Mitä tyydytystä ne saa siitä?

Sitä tapahtuu paljon, nimettömänä palstoilla tai omalla nimellä blogeissa.

Kuka "terve" ihminen laittaa itsestään alastonkuvia nettiin? Luultavasti siksi, että kaipaa pönkitystä miehiltä.

Mun käsitys kauniista ja seksikkäästä tarkoittaa paljon enemmän kuin tissit ja peppu. Siihen kuuluu kasvot ja vartalon suhteellisuus.

Mä luulen, että esim. Kiira Korpi, Janni Hussi, Sanni, Jenni Vartiainen ovat paljon paljon hotimpia kuin vaikka joku Maisa Mäkitorppa, Sara Forsberg tai huuhaa bloggari Saila Nygren.

Kyllä kauniit kasvot ja sirot rinnat tekee naisesta seksikkäämmän! Ylläoleva on käytännön esimerkki...

Se selittääkin miksi jotkut isorintaiset (luonnostaan tai sellaiseksi operoidut) kokevat tarvetta pilkata pienirintaisia ja laittavat itsestään tietynlaisia kuvia...

52

3547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa.mieltä.miehenä

      Olet aivan oikeassa.
      Näillä sirorintaisilla naisilla Korpi, Hussi on myös kauniiden kasvojen lisäksi todelliset herkkupeput ja se on paljon merkittävämpi asia monelle miehelle kuin rinnat.

      • sirosiipi

        Urheilijoilla harvoin on isoja hölskyviä lolloja, niistä olisi haittaa.


    • Ihantavitar

      Höpö höpö, olen kai onnekas kun en ole törmännyt sellaisiin bimbonaisiin, jotka haukkuisivat toistensa rintoja.

      Muistutukseksi, että silikoonirinnat eivät ole rinnat vaan muovipallot, jotka on päällystetty nahkalla.

      • Pohtija80

        Höpö höpö. Esimerkissä olevat naiset ovat juuri niitä. Eli sirot hottikset vs. 2xsilikoni/1xluonnolliset pallot, jotka haukkuvat.


    • Mäkinolisinhalunnut

      Mieluummin olisin halunnut pienet rinnat kuin nämä riipparit. Jos rahaa olis, kävisin leikkauttamassa pienemmiksi. Mulla ei ole tarvetta haukkua pienirintaisia naisia. Kunpa kroppa olisikin kuin jollain Jenni Vartiaisella. Jotkut käyvät laittamassa silikonia rintoihinsa, koska eivät ole tyytyväisiä omasta mielestään liian pieniin rintoihin. Ja isorintaiset naiset haluavat leikkauttaa rintansa pienemmiksi.

    • Luolasukeltaja

      Älä päädy mihinkään. Sen toinen nimi on pysähtyneisyys.

      ( Hihitystä )

    • ..Tekevät kateelliseksi isommista rinnoista. Valitettavasti on niin, että rinnat ja niiden koko, ovat ylikorostuneessa roolissa mediassa ja miksei ruohonjuuritasolla ihmisten välisissä suhteissakin. Vaikea sanoa kuinka paljon median tyrkyttämällä kuvastolla on lopulta vaikutusta yksittäisten ihmisten mieltymyksiin, mutta meitähän 24/7 "opetetetaan", jollei suorastaan aivopestä pitämään isoja rintoja pieniä parempina.. Tosin miesten todellisista mieltymyksistä tämäkin luukutus on varmasti saanut alkunsa, markkinamies kun tarjoaa kansalle sitä, mistä kansa on halukas maksamaan.

      Kyllä ne on yhtälailla sukupuoleen katsomatta naiset ja myös miehet, jotka pienitissisiä pilkkaavat, mutta suhteellisen harvassa tämmöiset yksilöt ovat. Suurimalla osalla ihmisistä on kuitenkin alkeelliset käytöstavat hallussa. Yleisempi suhtautumistapa isotissisiltä naisilta on tisseillä päteminen ja säälin sekainen ylenkatse, miehiltä välinpitämättömyys.

      • Luolasukeltaja

        Mjaa

        Kyllä pienten kantajat ovat itse pahimpia marisijoita. Lisäksi pienet rinnat eivät ole edes mikään aihe, koska sellaisesta mitään keskustelua synny.

        Kuinka voisikaan?

        ( Hihitystä )


      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Mjaa

        Kyllä pienten kantajat ovat itse pahimpia marisijoita. Lisäksi pienet rinnat eivät ole edes mikään aihe, koska sellaisesta mitään keskustelua synny.

        Kuinka voisikaan?

        ( Hihitystä )

        Kuten edellä totesin, yleisimmät reaktiot: naisilta säälin sekainen ylenkatse ja miehiltä välinpitämättömyys.. Ja sinulta tuli molemmat. Se onkin kovin käytännöllistä, kiireiselle sopii shampoo, jossa on hoitoaine samassa pullossa.

        ( Tuhahdus ja loittonevien korkojen kopinaa )


      • Luolasukeltaja

        Pragmaatikkona kopinasi eivät luo femiiniä illuusiota vaan huumorintajuttoman ja verbaalisen kompuroinnin sarkasmissani.

        ( Hihitystä )


      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Pragmaatikkona kopinasi eivät luo femiiniä illuusiota vaan huumorintajuttoman ja verbaalisen kompuroinnin sarkasmissani.

        ( Hihitystä )

        Ne oli juurikin sellaiset kiukkuiset ja kuivakat vekkihamekopinat. Subjektiivisesti tarkasteltuna tilanteessa ei näet ole mitään huvittavaa. Sivullisin silmin asia saattaa toki näyttäytyä toisenlaisena.

        ( Tuhahtelua )


      • Luolasukeltaja

        Asia näyttäytyy minulle siten, että kirjoittaminen itsensä naisen rooliin on jonkinlainen saavutus. Kokonaisidean kannalta pyrkimys on ollut kautta linjan päinvastainen.

        ( Naurua )


      • Huvittavaa

        PikkuLikalla on tarkkaa sepustusta siitä miten pieniin rintoihin ihmiset suhtautuvat (muka)! Olet ilmeisesti tarkkaillut asiaa paljonkin? Montako vuotta? :D Eikös Jenni Vartiainen ole tituleerattu Suomen seksikkäimmäksi naiseksi? Ja Korpi on maailmanlistojen seksikkäimmissä urheilijoissa? Ei niitä ainakaan säälipisteillä ansaita ja kauniilla kasvoilla.

        Hyväksy tosiasia: pienet rinnat ovat paljon kauniimpia kuin sinun daisarit!

        Ja toki media myy kaikkea mahdollista: muotia, taidetta, brändejä, aromipesää! Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa mikä on totta. Median tehtävä on myydä tarinoita ja tehdä rahaa! Ja siksi vaihdella näkökantoja. Media ei ole totuus. Seksikkyyslistat ovat tietenkin totta! :D


      • Huvittavaa kirjoitti:

        PikkuLikalla on tarkkaa sepustusta siitä miten pieniin rintoihin ihmiset suhtautuvat (muka)! Olet ilmeisesti tarkkaillut asiaa paljonkin? Montako vuotta? :D Eikös Jenni Vartiainen ole tituleerattu Suomen seksikkäimmäksi naiseksi? Ja Korpi on maailmanlistojen seksikkäimmissä urheilijoissa? Ei niitä ainakaan säälipisteillä ansaita ja kauniilla kasvoilla.

        Hyväksy tosiasia: pienet rinnat ovat paljon kauniimpia kuin sinun daisarit!

        Ja toki media myy kaikkea mahdollista: muotia, taidetta, brändejä, aromipesää! Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa mikä on totta. Median tehtävä on myydä tarinoita ja tehdä rahaa! Ja siksi vaihdella näkökantoja. Media ei ole totuus. Seksikkyyslistat ovat tietenkin totta! :D

        Kyllä, olen todellakin tarkkaillut asiaa paljon. Kauanko? Suurin piirtein siitä saakka kun teininä, ja lopullisesti parikymppisenä, jouduin kohtaaman sen seikan, että muille kasvoi tissit ja minulle ei.

        Tottakai maailman kauneimpien naisten joukkoon mahtuu myös pienirintaisia, mutta se ei silti poista sitä tosiseikkaa, että rintavammat tuntuvat aina vaan olevan kovemmassa kurssissa. Pienirintaisen tulee olla todella kauniskasvoinen ja -kroppainen kompensoidakseen kyseistä "puutetta ", isotissinen voi olla muilta osin vaatimattomampikin ja olla silti seksuaalisesti halutumpi. Sama tuntuu pätevän myös arkielämässä. Ihmisarvon tms. pätevyyden kanssahan tällä nyt ei ole tietenkään mitään tekemistä.

        Mitä Jenni Vartiaseen tulee, minusta hän on oikein kaunis nainen, mutta rumaa tekstiä ja kommentteja hänestäkin on kirjoitettu juurikin pienirintaisuuden takia. Rumat kommentit eivät jää vain nettiin tai lehtien sivuille, vaan olen itsekin joutunut ikävien kommenttien kohteeksi ja tiedän näin käyneen myös muille pienirintaisille.

        Minun "daisarit", just.. :D Jos minulla olisi ns. "daisarit" niin, kirmailisin kenties tälläkin hetkellä tissitopissa jossain vihreillä niityillä sateenkaaren päässä, niin kuin muutkin tissituskasta mitään tietämättömät onnekkaat, uhraamatta pienintäkään ajatusta tälle asialle.

        Ikävää, että sinun on vaikea ymmärtää, tai hyväksyä, että tässä todellisuudessa, paskan palautteen ja ikävien kokemusten siivittämänä, pienirintaisuus todellakin saattaa aiheuttaa ahdistusta ja riittämättömyyden tunteita, jopa siinä määrin, että jotkut sitten lopulta päätyvät leikkaukseen. Onko tämä asia jonkilainen tabu, mitä ei saisi tuoda esiin?


      • Mikkre

        Mun mielestä tissileikkaukseen päätyy juuri ne ihmiset, jotka elävät vain tissien kautta. Markkinoinnin uhreina, ilman 14 päivän kokeile ja pidä tai palauta -oikeutta. Tissien kautta elävät naiset ovat juurikin pahinta myrkkyä itselleen ja toisille naisille.

        Joskus kersana yksi poika kommentoi mun pieniä rintoja. Myöhemmin ilmeni, että se oli ollut ihastunut muhun. Ja minä parka kärsin monta vuotta epävarmuudesta. Kukaan muu "kolmijalkainen" ei ole kommentoinut mun rintoja ikävästi.

        Ainoastaan jotkut naiset ovat olleet niitä, jotka on mun seurassa pitäneet hehkutusta omista tisseistään. Myöhemmin olen valinnut seuran paremmin. Miksi hengaisin kateellisten ihmisten kanssa joille selkeästi olen uhka ja jotka haluavat yrittää pönkittää tissikommenteillaan itseään? Yrittävät aiheuttaa siis pahaa mieltä mulle? Tisseistä?! :D

        Se, että mulla on pienet rinnat, tuntuu olevan joillekin naisille uhka ja miehille mielenkiinto. Oman kokemuksen mukaan naiset ja teinipojat niistä rinnoista jaksaa äännähdellä.

        Eräskin hassu kommentti on ollut esim. kun eräs tuttava kommentoi mulle kuinka harmissaan on siitä, kun ihmetyksen myötä hänen tissit pieneni C-kuppiin! Heh he. Kiva, että avautui "huolestaan" :D Lisäksi sain häneltä lahjaksi tiukan paidan, jossa kaula-aukko oli miltei napaan asti. Käytin sitä kotona siveellisyyssyistä, ja oli ihan jees! Mutta silti joskus kävi väkisin mielessä, että olikohan sekin häneltä jokin yritys josta taaskaan en osannut loukkaantua :D


      • Anonyymi
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Pragmaatikkona kopinasi eivät luo femiiniä illuusiota vaan huumorintajuttoman ja verbaalisen kompuroinnin sarkasmissani.

        ( Hihitystä )

        Opettelisit edes kirjoittamaan...


    • paljonmelua

      Vaikken pidäkään yhtään silikoneista, niin vaikea kuvitella, että joku ensin ostaisi sellaiset ja sitten kadehtisi kaikkia, jotka eivät osta sellaisia. Vaikkeivät nuo nyt yleensä vaikuta ruudinkeksijöiltä ihmisiksi, niin tuo olisi jo lähes liikaa heiltäkin. He ovat jostakin syystä halunneet silarit. Heidän mielestään ne (tai he) ovat hyvännäköisiä.

      Niille, joilla on luonnostaan isot rinnat, ne yleensä sopivat ja ovat luonnollisen näköiset siinä ruumiinrakenteessa. Tuskin heitäkään tarvitsee haukkua siitä, minkä mallisia ovat luonnostaan.

      Niin ja "terve" ihminen ei laita itsestään eikä muista alastonkuvia nettiin.

      • Huvittavaa

        Psykologisesti ihminen uskottelee itselleen, että tehty valinta on ollut oikea. Mäkitorpan tapaus oli hyvä esimerkki, hankittuaan tekotissit hän ryhtyi haukkumaan pienirintaisia.

        Ei ne muovit tainnutkaan tehdä onnelliseksi. Mahtoi kaduttaa tonnien menetys ja leikkauskierre. Haukkuminen antoi voimaa kieltää se, että pers**lleen meni. Pahemmin kävi :D


    • menkatalkojustiinsa

      Olen päätynyt siihen, että niin tai näin, minä olen aina se paras pikkunarttu, jolle kaikki ovat kateellisia.

      • menkatalkojustiinsa

        Se oli vitsi, joka lienee monissa päänsisäisissä pikku todellisuuksissa totisinta totta. (rotfl)


      • menkatalkojustiinsa

        Piti oikein erikseen kertoa vitsiksi, muutenhan siitä vääntyisi taas uusi valhe. (narsistikerho kakalla) (reps)


    • TissitönTäti

      Kaippa se pienien rintojen arvostelu o vain yks keino pilkata toista naista ja ylentää ihtiään. Tätä vaivaa potee yleensä ne joiden mielestä kaikkien pitäisi himoita just sitä omaa kropanmallia ja itsetunto on riippuvainen muiden huomiosta. Ei suvaita mieltymyksiä olevan erilaisia millään.

      Mua on peräti kolme anoppiehdokasta pilkannut ja jopa ex-miehen "tissisisko". Sitä päivittelyä ja säälittelyä miten jotkut miehet joutuu tyytymään tissittömään, sääliksi käy lautatarhaan joutunutta ja hyttysen pistoista kuulin useamman vuoden. Ymsyms. Myös klassiset "kyllä muodot tekee naisen"-tyyppiset jutut tuli korville tutuksi.. Pikkutytöltä näyttäminen ei lopulta enää korvenna kun 30 rapsahti mittariin.
      - kälylle ostin joululahjaksi juuriharjan ja kirjailin "tissihien kuuraukseen" päälle. Kummasti suuttui? Mut eipä enää heitellyt ns.omaa läppäänsäkään sen jälkeen.

      Kyl sitä vaan pitää kelvata ittenään ja heiheit heittää idiooteille. Ei haukku haavaa tee.
      Viipotella voi pikkutopissaan kesähelteillä lautanakin ;) Jos jonkun silmät siitä sokaistuu niin omapa o häppeensä. Nykyään heitän kylmästi takaisin sellupyllystä jne "vitsiä" mikäli vastaan osuu "vitsaileva" tissitäti.
      Ja toki muistan kiittää huolenpidosta miesparan puolestakin aina jos jollain tulee tarve kertoa miten surullista on nähdä hyvä mies tissittömän naisen seurassa. Yllättävän moni siihen sortuu vieläkin. Nokkiminen taitaa kuulua geeniperimään joillain mutta kyl siihen voi oppia itsekin. :D

      Mua ei hen.kohtaisesti kiinnosta kuka mitäkin kuvia jakelee. Tarpeesee ne tissikuvatkin kai tulee. Ei kutkuta mua :) Jotain siinä halutaan esille tuoda ja meitä kaikkia ei ole siunattu muulla kuin niillä tisseillä osaa. Toisilla on st muita avuja.

      • Hyvä kirjoitus, toivottavasti avasi myös hiukan niiden silmiä, jotka luulevat, että pienirintaiset vaan itsekseen kitisevät turhasta.

        Minua vilpittömästi ilahdutti se, että tunnut olevan sinut itsesi ja asian kanssa. Ja että olet myös oppinut antamaan samalla mitalla takaisin silloin kun asiatonta arvostelua ja kyseenalaista "huumoria" ilmenee. Nykyäänhän tuntuu tosiaan olevan niin, että on mukamas ok sanoa, tai kirjoittaa, mitä tahansa, koska sehän on vain "huumoria".. Ennen vanhaan "huumorille" oli ihan nimityskin, vittuilu. Itse olen monesti liian kiltti reagoimaan millään lailla, varsinkaan tuttujen ihmisten, ilkeilyille. Ilkeän vastakommentinhan voisi toki aina heittää, mutta jotenkin en haluaisi vajota samalle tasolle, vaikka on joskus niinkin käynyt.. Tissihikiharja on muuten varsin manio lahjaidea. :)

        Naisten taholta olen suorien ilkeilyjen, mitä sitäkin on osalle tullut, sijaan joutunut ennemminkin tisseillä brassailun kohteeksi. Tuntemani muutamat tissitädit ottavat jatkuvasti, täysin epäsopivissa tilanteissa, jos paikalla on minä ja mieshenkilöitä, puheeksi omat tissinsä. Alkavat esim. keskustella rintaliivien hankkimisesta ja isoihin tisseihin liittyvistä ongelmista, esim. vaikkapa selkäsärky tai liika huomion kerääminen (= kerjääminen )," niin sullahan ei varmaan tätä ongelmaa ole".. ja kehuvat kaikille, jotka jaksavat kuunnella, miten eroottisia ja vastustamattomia ovat ja miten mustasukkaisia omat miehensä ovat heistä.. "onneksi mulla rasva kerääntyy oikeisiin paikkoihin" -tyylisiä kommentteja..

        Verbaalisen asian esille tuomisen lisäksi antavien kaula-aukkojen ja liian pienien paitojen käyttäminen epäsopivissa tilanteissa on tietysti peruskauraa. Kaula-aukosta sitten kaivellaan näyttävästi kommenttiraidan säestämänä vaikkapa sytkäriä, tupakka-askia.. avaimet, lompakko, sixpäkki... Tavallaan aika huvittavaakin numeron tekemistä, mutta ei vaan jaksa naurattaa. Pakkohan se sitten on uskoa, että isot tissit on sikamagee juttu, kun kerran niitä joka puolelta tyrkytetään ja kaikki tuntuvat olevan asiasta samaa mieltä. Mukaan lukien mies, joka jätti minut liian pienten tissien takia. Mikäpä minä sitten olen tuulimyllyjä vastaan taistelemaan.


      • harminsa.kullakin
        PikkuLikka kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, toivottavasti avasi myös hiukan niiden silmiä, jotka luulevat, että pienirintaiset vaan itsekseen kitisevät turhasta.

        Minua vilpittömästi ilahdutti se, että tunnut olevan sinut itsesi ja asian kanssa. Ja että olet myös oppinut antamaan samalla mitalla takaisin silloin kun asiatonta arvostelua ja kyseenalaista "huumoria" ilmenee. Nykyäänhän tuntuu tosiaan olevan niin, että on mukamas ok sanoa, tai kirjoittaa, mitä tahansa, koska sehän on vain "huumoria".. Ennen vanhaan "huumorille" oli ihan nimityskin, vittuilu. Itse olen monesti liian kiltti reagoimaan millään lailla, varsinkaan tuttujen ihmisten, ilkeilyille. Ilkeän vastakommentinhan voisi toki aina heittää, mutta jotenkin en haluaisi vajota samalle tasolle, vaikka on joskus niinkin käynyt.. Tissihikiharja on muuten varsin manio lahjaidea. :)

        Naisten taholta olen suorien ilkeilyjen, mitä sitäkin on osalle tullut, sijaan joutunut ennemminkin tisseillä brassailun kohteeksi. Tuntemani muutamat tissitädit ottavat jatkuvasti, täysin epäsopivissa tilanteissa, jos paikalla on minä ja mieshenkilöitä, puheeksi omat tissinsä. Alkavat esim. keskustella rintaliivien hankkimisesta ja isoihin tisseihin liittyvistä ongelmista, esim. vaikkapa selkäsärky tai liika huomion kerääminen (= kerjääminen )," niin sullahan ei varmaan tätä ongelmaa ole".. ja kehuvat kaikille, jotka jaksavat kuunnella, miten eroottisia ja vastustamattomia ovat ja miten mustasukkaisia omat miehensä ovat heistä.. "onneksi mulla rasva kerääntyy oikeisiin paikkoihin" -tyylisiä kommentteja..

        Verbaalisen asian esille tuomisen lisäksi antavien kaula-aukkojen ja liian pienien paitojen käyttäminen epäsopivissa tilanteissa on tietysti peruskauraa. Kaula-aukosta sitten kaivellaan näyttävästi kommenttiraidan säestämänä vaikkapa sytkäriä, tupakka-askia.. avaimet, lompakko, sixpäkki... Tavallaan aika huvittavaakin numeron tekemistä, mutta ei vaan jaksa naurattaa. Pakkohan se sitten on uskoa, että isot tissit on sikamagee juttu, kun kerran niitä joka puolelta tyrkytetään ja kaikki tuntuvat olevan asiasta samaa mieltä. Mukaan lukien mies, joka jätti minut liian pienten tissien takia. Mikäpä minä sitten olen tuulimyllyjä vastaan taistelemaan.

        No hyvä ainakin et mies lähti, ei ollut arvoisesi, jos pienien rintojen takia jätti.
        Minä olen päinvastoin kärsinyt isoista rinnoista ja yrittänyt piilotella milloin minkäkinlaisten kaapujen alle. Enemmän niistä on ollut haittaa, liikunnassa, niska-hartiakivuissa, pukeutumisessa, jatkuvassa miettimisessä miten saa rinnat mahd. näkymättömäksi.


      • halojaaa
        PikkuLikka kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, toivottavasti avasi myös hiukan niiden silmiä, jotka luulevat, että pienirintaiset vaan itsekseen kitisevät turhasta.

        Minua vilpittömästi ilahdutti se, että tunnut olevan sinut itsesi ja asian kanssa. Ja että olet myös oppinut antamaan samalla mitalla takaisin silloin kun asiatonta arvostelua ja kyseenalaista "huumoria" ilmenee. Nykyäänhän tuntuu tosiaan olevan niin, että on mukamas ok sanoa, tai kirjoittaa, mitä tahansa, koska sehän on vain "huumoria".. Ennen vanhaan "huumorille" oli ihan nimityskin, vittuilu. Itse olen monesti liian kiltti reagoimaan millään lailla, varsinkaan tuttujen ihmisten, ilkeilyille. Ilkeän vastakommentinhan voisi toki aina heittää, mutta jotenkin en haluaisi vajota samalle tasolle, vaikka on joskus niinkin käynyt.. Tissihikiharja on muuten varsin manio lahjaidea. :)

        Naisten taholta olen suorien ilkeilyjen, mitä sitäkin on osalle tullut, sijaan joutunut ennemminkin tisseillä brassailun kohteeksi. Tuntemani muutamat tissitädit ottavat jatkuvasti, täysin epäsopivissa tilanteissa, jos paikalla on minä ja mieshenkilöitä, puheeksi omat tissinsä. Alkavat esim. keskustella rintaliivien hankkimisesta ja isoihin tisseihin liittyvistä ongelmista, esim. vaikkapa selkäsärky tai liika huomion kerääminen (= kerjääminen )," niin sullahan ei varmaan tätä ongelmaa ole".. ja kehuvat kaikille, jotka jaksavat kuunnella, miten eroottisia ja vastustamattomia ovat ja miten mustasukkaisia omat miehensä ovat heistä.. "onneksi mulla rasva kerääntyy oikeisiin paikkoihin" -tyylisiä kommentteja..

        Verbaalisen asian esille tuomisen lisäksi antavien kaula-aukkojen ja liian pienien paitojen käyttäminen epäsopivissa tilanteissa on tietysti peruskauraa. Kaula-aukosta sitten kaivellaan näyttävästi kommenttiraidan säestämänä vaikkapa sytkäriä, tupakka-askia.. avaimet, lompakko, sixpäkki... Tavallaan aika huvittavaakin numeron tekemistä, mutta ei vaan jaksa naurattaa. Pakkohan se sitten on uskoa, että isot tissit on sikamagee juttu, kun kerran niitä joka puolelta tyrkytetään ja kaikki tuntuvat olevan asiasta samaa mieltä. Mukaan lukien mies, joka jätti minut liian pienten tissien takia. Mikäpä minä sitten olen tuulimyllyjä vastaan taistelemaan.

        No haloo, tuommosta moskaa et usko itsekkään, ja huom. jos nainen kiusaa toista naista niin se on kateellisuutta,sellainen ihminen joka on tyytyväinen omaan vartaloonsa ja itseensä niin silloin ei ole mitään tarvetta halventaa ja kiusata muita. Vain ja ainoastaan kateelliset harrastaa sellaista.
        Todennänöisesti olet seksikkäämmän näköinen kun ne kiusaajasi ja se harmittaa heitä, mutta jotenkin tunnustaa että koko tarina on keksitty :D
        Jotenkin en usko tuota juttua että mies olisi jättänyt tissien takia, tuskin se mies olisi aluperin kiinnostunutkaan jos ulkonäkö ei sillei miellytä...
        Hyvä tarina, provo juuu :D


      • chopchopchop
        PikkuLikka kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, toivottavasti avasi myös hiukan niiden silmiä, jotka luulevat, että pienirintaiset vaan itsekseen kitisevät turhasta.

        Minua vilpittömästi ilahdutti se, että tunnut olevan sinut itsesi ja asian kanssa. Ja että olet myös oppinut antamaan samalla mitalla takaisin silloin kun asiatonta arvostelua ja kyseenalaista "huumoria" ilmenee. Nykyäänhän tuntuu tosiaan olevan niin, että on mukamas ok sanoa, tai kirjoittaa, mitä tahansa, koska sehän on vain "huumoria".. Ennen vanhaan "huumorille" oli ihan nimityskin, vittuilu. Itse olen monesti liian kiltti reagoimaan millään lailla, varsinkaan tuttujen ihmisten, ilkeilyille. Ilkeän vastakommentinhan voisi toki aina heittää, mutta jotenkin en haluaisi vajota samalle tasolle, vaikka on joskus niinkin käynyt.. Tissihikiharja on muuten varsin manio lahjaidea. :)

        Naisten taholta olen suorien ilkeilyjen, mitä sitäkin on osalle tullut, sijaan joutunut ennemminkin tisseillä brassailun kohteeksi. Tuntemani muutamat tissitädit ottavat jatkuvasti, täysin epäsopivissa tilanteissa, jos paikalla on minä ja mieshenkilöitä, puheeksi omat tissinsä. Alkavat esim. keskustella rintaliivien hankkimisesta ja isoihin tisseihin liittyvistä ongelmista, esim. vaikkapa selkäsärky tai liika huomion kerääminen (= kerjääminen )," niin sullahan ei varmaan tätä ongelmaa ole".. ja kehuvat kaikille, jotka jaksavat kuunnella, miten eroottisia ja vastustamattomia ovat ja miten mustasukkaisia omat miehensä ovat heistä.. "onneksi mulla rasva kerääntyy oikeisiin paikkoihin" -tyylisiä kommentteja..

        Verbaalisen asian esille tuomisen lisäksi antavien kaula-aukkojen ja liian pienien paitojen käyttäminen epäsopivissa tilanteissa on tietysti peruskauraa. Kaula-aukosta sitten kaivellaan näyttävästi kommenttiraidan säestämänä vaikkapa sytkäriä, tupakka-askia.. avaimet, lompakko, sixpäkki... Tavallaan aika huvittavaakin numeron tekemistä, mutta ei vaan jaksa naurattaa. Pakkohan se sitten on uskoa, että isot tissit on sikamagee juttu, kun kerran niitä joka puolelta tyrkytetään ja kaikki tuntuvat olevan asiasta samaa mieltä. Mukaan lukien mies, joka jätti minut liian pienten tissien takia. Mikäpä minä sitten olen tuulimyllyjä vastaan taistelemaan.

        Loppujen lopuksi lähes kaikki naiset pääsevät tuollaisen vähättelevän "huumorin" kohteeksi. Onko sillä eroa, onko joku "luukehikko", "riisitautisen näköinen", "kärpäslätkät" - vai taas "lehmä", "karjakko", "emakko", "utareet", "läski" (kun sillä on oikein rinnatkin). Varmaan joku keksii ilkeämpiäkin ilmaisuja, netissähän näitä usein näkee, "huumori" ja ilo kun loputonta silloin, kun humoristi on itse turvallisesti kohderyhmän ulkopuolella.

        Se on kai hyvä, että ihmiset viitsivät sanoa jotakin tasan yhtä ilkeää ja törkeää takaisin - vai onko se? Useinhan ne kaikkein ilkeimmät ihmiset loukkaantuvat syvästi ja kertovat eteenpäin tai jopa muistavat vain sen osan tarinaa, mitä heille on sanottu takaisin. Ikään kuin jotakin melko oleellista jäisi tarinoista puuttumaan, vai mitä?


      • halojaaa kirjoitti:

        No haloo, tuommosta moskaa et usko itsekkään, ja huom. jos nainen kiusaa toista naista niin se on kateellisuutta,sellainen ihminen joka on tyytyväinen omaan vartaloonsa ja itseensä niin silloin ei ole mitään tarvetta halventaa ja kiusata muita. Vain ja ainoastaan kateelliset harrastaa sellaista.
        Todennänöisesti olet seksikkäämmän näköinen kun ne kiusaajasi ja se harmittaa heitä, mutta jotenkin tunnustaa että koko tarina on keksitty :D
        Jotenkin en usko tuota juttua että mies olisi jättänyt tissien takia, tuskin se mies olisi aluperin kiinnostunutkaan jos ulkonäkö ei sillei miellytä...
        Hyvä tarina, provo juuu :D

        Ikävä tuottaa pettymys, juttu ei ole keksitty. Edellisestä kirjoittajasta en tietenkään pysty tietämään. Toki tässä kärjistän asiaa tehdäkseni pointin selväksi, ei kenenkään tissivakoon mahdu sixpäkkiä, mutta ei kärjistäminen asian ydintä ja faktoja muuksi muuta.

        Olen tässä yrittänyt itsekin ymmärtää, miksi kyseinen mies edes alunperin kiinnostui minusta, kun en kerran selvästikään vastannut hänelle mieleistä naistyyppiä. Kaipa toisinaan voi vaan käydä niin, että ihmisessä on jotain kiinnostavia piirteitä, jotka tiettyyn rajaan saakka kompensoivat jonkun muun asian puuttumista, mutta jotka ei sitten kuitenkaan pidemmän päälle riitä.

        Sen verran minäkin käsitän, että kiusaajilla on jonkilaisia ongelmia itsensä kanssa, syitä siihen voi vain arvailla, mutta jatkuva itsetehostus ja huomion hakeminen epäasiallisissa tilanteissa ei tietenkään ole normaalia käytöstä.. Tai ylipäätäänkään kenenkään ihmisen ulkonäön negatiivinen kommentointi ja pilkkaaminen.


      • chopchopchop kirjoitti:

        Loppujen lopuksi lähes kaikki naiset pääsevät tuollaisen vähättelevän "huumorin" kohteeksi. Onko sillä eroa, onko joku "luukehikko", "riisitautisen näköinen", "kärpäslätkät" - vai taas "lehmä", "karjakko", "emakko", "utareet", "läski" (kun sillä on oikein rinnatkin). Varmaan joku keksii ilkeämpiäkin ilmaisuja, netissähän näitä usein näkee, "huumori" ja ilo kun loputonta silloin, kun humoristi on itse turvallisesti kohderyhmän ulkopuolella.

        Se on kai hyvä, että ihmiset viitsivät sanoa jotakin tasan yhtä ilkeää ja törkeää takaisin - vai onko se? Useinhan ne kaikkein ilkeimmät ihmiset loukkaantuvat syvästi ja kertovat eteenpäin tai jopa muistavat vain sen osan tarinaa, mitä heille on sanottu takaisin. Ikään kuin jotakin melko oleellista jäisi tarinoista puuttumaan, vai mitä?

        Kaikenlaisen ulkonäön mollaamisen perimmäinen lopputulos on tietenkin sama, joku pahoittaa mielensä. Jos nyt jotain eroja tilanteisiin haluaa hakea, niin toiset ominaisuudet ovat yleisten kauneusihanteiden mukaan toivotumpia kuin toiset ja esim. jos hoikkaa naista haukutaan luuviuluksi, hän kuitenkin tietää olevansa standardien mukainen ja hänellä on ikään kuin kollektiivin tuki ja yleiset mieltymykset takanaan, toisin kuin naisella, jota haukutaan punkeroksi. Eli vaikka kiusaaminen ja nimittely aina satuttaa, jotkut pilkat kenties iskevät tehokkaamin maaliinsa kuin toiset?


      • chopchopchop
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kaikenlaisen ulkonäön mollaamisen perimmäinen lopputulos on tietenkin sama, joku pahoittaa mielensä. Jos nyt jotain eroja tilanteisiin haluaa hakea, niin toiset ominaisuudet ovat yleisten kauneusihanteiden mukaan toivotumpia kuin toiset ja esim. jos hoikkaa naista haukutaan luuviuluksi, hän kuitenkin tietää olevansa standardien mukainen ja hänellä on ikään kuin kollektiivin tuki ja yleiset mieltymykset takanaan, toisin kuin naisella, jota haukutaan punkeroksi. Eli vaikka kiusaaminen ja nimittely aina satuttaa, jotkut pilkat kenties iskevät tehokkaamin maaliinsa kuin toiset?

        Aivan. Ja yleinen ihanne on se, että nainen on hoikka, mutta sillä on silti rinnat. Sellainen ei ole vielä punkero, vaan normaali.


      • chopchopchop kirjoitti:

        Aivan. Ja yleinen ihanne on se, että nainen on hoikka, mutta sillä on silti rinnat. Sellainen ei ole vielä punkero, vaan normaali.

        Kyllä, juurikin näin ja tästä syystä "tissittömille" irvailu ja kiusaaminen onkin suurempi "rikos" kuin isojen kommentointi, vaikkei asiallista toimintaa missään nimessä sekään. Semmoista käsitettä edes tuskin on, kuin liian isot rinnat, liian pienistä kyllä jaksetaan huomautella ja vihjailla.


    • niipäniiii

      Jahas..ikää on minulla on jo 40..Ihmettelen vaan näitä tissijuttuja. Eipä ole kukaan nainen ja ei kyllä mieskään koskaan kommentoinut pieniä tissejäni ainakaan negatiivsesti. Ainut missä olen niistä kuullut edes puhuttavan on netti, lehdet, keskustelupalstat tai sitten höpöjulkkisten jutut somessa.
      Mieheni ovat myös olleet ihastuksissaan rinnoistani. Olenkin ajatellut että juuri tälläiset ovat parhaat tissit (johtuu varmaan osaksi siitäkin että tuskin isommista rinnoista tykkäävä mies edes kiinnostuisi minusta)

    • Luolasukeltaja

      Haukuimme eilen pienitissistä työharjoittelijaamme lintuhipiksi.

      Allekirjoittaneelle oli mennä teollisuuspainotteinen liukuhihnaruoka väärään kurkkuun, kun näin että nyt osui muuten niin ylevään olemukseen. Oli kuin Kurki olisi nielaissut vahingossa pellolta kumisammakon, ja hetken ihmetteli, ennen kuin kakoi lelun takaisin ojanpohjalle.

      Kieltämättä pitkät raajat ja kaula loivat kahlaajamaisen vaikutelman, ja tuli odottaneeks, kuin refleksinä, että milloin tuokin tuosta laskeutui puuhelmiaikakaudelta sameine katseineen nykyaikaan.

      Loukattu nainen se vasta on seksikäs näky. On oikeastaan aivan sama minkä näköinen tai luonteinen tämä on.

      (Hihitystä)

      • Anonyymi

        Ällöttävää


      • mahdotonta sanoa kun ei nuo näy


    • Anonyymi

      Todella pienirintaisen naisen rinnat ei roiku vanhempankaan. Nännit ovat herkät ja kuten todettu ylempänä, hyvä peppuisia ovat. Semmoisesta saa olla ylpeitä.
      Nainen on muutakin kuin rintoja. Parasta niissä on se, että niitä koskettelemalla saa naisella nautintoa.

    • Anonyymi

      Jaa no enpä nyt tiedä. Isot rinnat voivat olla ihan yhtä kauniit kuin pienetkin. Eiköhän tuo ole aivan makuasia, eikä siitä kannata tehdä mitään yleistystä.

    • Anonyymi

      Mutta veikkaan että kyllä miehet enemmän tykkäävät kuitenkin jostain B/C-kupista eli keskikokoisista tai vähän siitä isommista rinnoista, kuin mistään A-kupin rinnoista. Mutta poikkeuksiahan tähänkin löytyy.

    • Anonyymi

      "naiset aiheuttavat paineet naisille" ja sitten aloittaja, joka oletetusti on mies, kuvailee millaisista rinnoista ja ulkonäöstä pitää, haukkuu muunlaiset naiset 🤔 jooo o

      Naisilta olen aina saanut sekä eniten kehuja että ymmärrystä ulkonäköpaineista, miehet taas yrittää useinkin dissata jotain. Ikinä ei ole miehelle hyvä, oli millainen tahansa.

    • Anonyymi

      Jaa, toisilla on isot ja toisilla pienet ja kas kumma joillakin on siitä välistä, mitä sitten…huoh!

    • Anonyymi

      Otin aika isot silikonit muutama vuosi sitten ja miehet rupesi kiinnittämään muhun selvästi enemmän huomiota ja rupesin saamaan miehiltä kehuja että näytän sexyltä! Mun kokemuksen mukaan siis miehet kyllä tykkää isoista rinnoista enemmän ku pienistä.

    • Anonyymi

      Sirot rinnat voi olla ihan söpöt, mutta todellisella kaunottarella pitää olla isot tissit. Mieluiten vielä silikonit, luonnolliset on harvoin yhtä kauniit.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ehdottomasti. Sarkasmi on kaunista.
        Ei tosin yhtä ihanaa, kuin snadit istuvassa t-paidassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ehdottomasti. Sarkasmi on kaunista.
        Ei tosin yhtä ihanaa, kuin snadit istuvassa t-paidassa.

        Sarkasmi on toden totta kaunista, mutta sitäkin kauniimpaa ovat keinotissit tiukassa t-paidassa. Ah, täydellistä!


    • Anonyymi

      Päästä varpaisiin kokonaisuus ulkoisesti lienee se millä voi arvioida seksikkyyttä naisessa jos niikseen haluaa tehdä mu tohon voisi si taas esittää vasta kysymuksenä että kuinkako pitkälle elämässään ihminen luuli pääsevänsä pelkällä seksikkyydellä kauneus si taas on katsojan silmässä kuka arvostaa mitäkin ulkoistaominaisuutta tai piirrettä mulle ihmisestä si taas tekee kauniin se millainen tämä on kuinka käyttäytyy muiden seurassa kuinka kohtelee muita lähellään ulkonäkö mulle on jotain sellaista mitä on kiva katsella naisessa itse ihastun siihen millainen tämä on

    • Anonyymi

      Isot tissit öitä

    • Anonyymi

      Aloituksessa on melkein kaikki väärin.

      Ensinnäkin pienirintaiset ovat vähemmän seksikkäitä kuin isorintaiset.

      Toisekseen alastonkuvien laitto julkiseksi on ihan tervettä ja kannustettavaa toimintaa. Mitä vikaa siinä muka on?

      Tietysti kasvot ja varsinkin vartalon suhteikkuus on osa naisen kauneutta, mutta ei kasvot ketään seksikkääksi tee. Suuret ja kauniit rinnat ja ainakin kohtalaisen laiha vartalo ovat paljon tärkeämpi osa seksikkyyttä.

      Kiira Korvet sun muut ovat kyllä kauniita ja viehättäviä naisia, mutta eivät varsinaisesti seksikkäitä.

      Eivät silikonirintaiset pilkkaa pienirintaisia. Pienirintaiset tietävät, että keinotissiset ovat kauniimpia ja seksikkäämpiä ja siksi alkavat kuvitella kaikenlaista. Ja isorintaisille alastonkuvien laitto on ihan luonnollista. Kaikki haluavat nähdä heidän kuviaan. Miksi niitä ei heille näyttäisi?

    • Anonyymi

      Isot rinnat on tärkeät. Juuri muistelin vaimon muhkeita rintoja ja haaveilin että pääsisi niitä näpelöimään. Ja suutelemaan. Vaan ei auta, etäisyyttä on toistaiseksi parisataa km. Pienet rinnat ei houkuttele samalla tavalla satojen kilometrien päästä. Isoissa tisseissä on sellainen erikoinen taika.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      294
      3286
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2504
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      224
      1969
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      163
      1252
    Aihe