Arvoisat palstalaiset, aiemminhan osoitin ja tieteellisesti todistin että naiset kurppaantuvat, tein sen yleisellä tasolla kuin myös rintojen tasolla. Nyt on vuorossa naisen tärkeimpiin lukeutuva osa, elikkäs tinsa.
Näet kurpilla se muuttuu ensiksi kiimavituiksi, kun ne lyhyen huippuvuosiensa jakson juoksevat juoksujaan ja lopulta niistä tuleekin sitten hän pelkkiä kuivakoita, velhonhihamaisia vittuja:
http://m.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/nain-naisen-vagina-muuttuu-kaksi-kolme-ja-nelikymppisena/4699224
Tässä palstalaiset opimme, että teinimorsiom käyttämätön tinsa on kuitenkin se naisen kaikkein parhain ja uniikein ominaisuus, ja se jos joku kuluu käytössä ja vanhenee!
Joten aina kysykää ikä ja käyttöaste!
Ei mulla muuta!
Breaking: Myös tinsa kurppaantuu
12
221
Vastaukset
Miehen muna ei vanhene ellei sitä käytä. Oma munani on täysin tuliterä vielä.
Laitoin plussan ja kommentin perään. Sä onnistuit kirjoittamaan kokonaista kaksi lausetta, jossa ei puhuta jännämiehistä eikä edes pillusta.
- Niinettä
Niin, no kai se vanhenee ja kurppautuu joka tapauksessa, käytti sitä tai ei. Näin ainakin luulen.
- Niinettä
Sitä vaan ihmettelen, että miksi näissä aina puhutaan vaginasta tai emättimestä, kun kuitenkin ulkosynnytinten muutoksista lähinnä on kyse, ainakin tuossa jutussa. Ulkosynnyttimien nimitys on vulva. Vagina on se, mitä ei itse paljon käsipeilillä tihrusteta, koska vaikeaapa on "sisälleen" katsella. Ellei sitten ole tosi iso tavara. Luulen että harvalta sellaista löytyy, ellei ole pusertanut maailmaan 10 noin 5 kg kersaa...
- Niitti333
Ei se vanhene, eikä muutu rumaksi, koska ulkopuolella ei ole mitään mikä vanhenisi ja mikä näkyisi. Etkö tämän vertaa naisista mitään tiedä!?
Mutta entä te miehet? Siellä sitä roikkuu vaikka mitä, kaksikymppisen näyttää ihan jees, mutta kuusikymppisen tai seitsenkymppisen... en tiedä kun en ole nähnyt mutta voin kuvitella. Nimittelyn ja häpäisyn mahdollisuuksia olisi vaikka kuinka, mutten halua vajota tasollesi.
Tuo tinsa... Oletko romani? Romanipalstalla he puhuvat samasta asiasta melkein samalla nimityksellä.- Ei..se..ole..romani
Selitys täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14322555/tinsa-on-neitsytseta--termi - Ex----PUA
Osu ja uppos! :D Itte pot-defenssohän se sieltä tuli!
Ja kyllä se vanhenee, olet juuri näitä latvakakkonen femakkoja, jotka väittävät mustaa valkoiseksi, vaikka mustan maalipurkin edessä. Väitteesi todistettiin vääräksi jo aloituksessani. :D
Nyt vähän edes yritystä!
- Oletkotosiaantyhmä
Miten voi jatkuvasti aikuiselle(?)ihmiselle tulla näin suurena yllätyksenä että ihmiset vanhenee?Ja keho muuttuu ikääntymisen seurauksena. Siis oikeasti,oletko jotenkin vajaa? Mitä ihmettä muuta sille tinsallekkaan voisi tapahtua kun vanheneminen, onhan se osa vanhenevaa ihmistä.
- Ex----------PUA
Eihän se tulekaan minulle yllätyksenä, kurpille sen sijaan tulee, siksi heitä on hyvä muistuttaa realiteeteista.
- lentavamatisakki
Vaikka vanheniskin niin sen toimivuutta on helpompi pitää yllä ja tarvittaessa löytyy voiteita.
Mutta yritäppäs rasvata kuntoon vehjettä, joka roikkuu kahden harmaan rupipussukan välissä? Jumpatakaan sitä ei voi oikein jos ei veri kierrä enää.. Ne siniset pillerit auttavat osaa mutta ei nekään ihmeitä tee miltä se näyttää sitten. - raivoa
Palstalla kyllä heti voi huomata että keitä tämä koskee! :D
- Ex--------PUA
Tinsassani on hiekkaa vit *!@*!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492