miten tälläinen menisi karppauksesta?

kilojapois

Olen 22v 173cm 102kg. Syön alle 20g hiilareita päivässä ja noin 1600kcal per päivä proteiinia noin 80g päivässä. Aloitin vasta 2 viikkoa sitten ja en silloin ottanut painoani ylös, mutta saako tällä dieetillä tuloksia aikaan? Nälkää on välillä ollut, mutta syömättä olo ei ole minulle ongelma. Liikunnan puolesta kävelyyän koiraa noin 60-90min per päivä suurin osa siitä yhdellä pidemmällä kävelyllä.

3

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilojapois

      Eiköhän se oma hiilihydraattimäärä päivässä osu tohon 5% ja 10% välimaastoon, osana päivistä voi olla lähes ilman ja osana tuo 10%. Työkseni teen istumatyötä, jossa paljon ajamista ympäri suomea joten syömisen työn aikana jätän aika usein väliin, koska ei vaan ole mitään terveellistä ja hyvää ruokaa saatavilla. Teen ruuat etukäteen kotiin valmiiksi kun pääsen töistä niin voin sitten heti syödä, mutta lähinnä kiinnostaisi tietää, että voiko tuolla 1500-1800kcal / päivä laihtua tässä minun kunnossani ja paljonko?

    • veijovastailee

      kilojapois

      kaloreita ei ole mitään meininkiä laskea. kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla. Oikealla ravinnolla voit syödä aina kun on nälkä ja syödä itsesi kylläiseksi. Sekasotkut, kuten kalorienlaskenta ja VHH on täysin turhaa.

      Tärkeintä alussa on kuitenkin oppia hieman perusteita ja perusasioita ravinnosta.
      Vaatii hieman omaa työtä mutta jatkossa asia sujuu paljon helpommin kuin oppimalla virheiden kautta tai edes tietämättä että rekee virheitä. Minä olen tehnyt virheet puolestasi ja autan välttämään niitä.

    • ccccccccxxxxxcccccc

      Täällä on kirjoittajia, joilla ei ole edes alkeellista käsitystä ravinnosta ja niiden vaikutuksista terveyteen. Päätarkoitus heillä onkin nolata kirjoittajat joilla on eriävät mielipiteet.
      Laatikaista on pidetty hyvänä asiantuntijana. Tässä pieni kopio hänen lausunnosta.

      Aterioilla kasvikset korvataan usein hiilihydraateilla, joita tulee esimerkiksi valkoisesta riisistä tai pastasta. Laatikainen sanoo, että vähän liikkuvalle hiilihydraatin määräksi riittää nyrkillinen kaksi kertaa päivässä. Hiilihydraattipitoisella perunalla ja pastalla ei voi korvata kasviksia ja juureksia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe