Ei kelvannut lyhyt mies hänellekään

61

284

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä se taas nähtiin että naiset kelpuuttaa vain 180 cm miehiä. Naiset aina syrjineet meitä lyhyitä miehiä

• lyhytmies166

Naiset on ilkeitä

• Eräkettu

Peter Dinklage on aika suosittu naisten keskuudessa..

:D

• Se onkin kuuluisa ja rikas näyttelijä eikä mikään tavis.

• Eräkettu
        164cmMies kirjoitti:

Se onkin kuuluisa ja rikas näyttelijä eikä mikään tavis.

Toisaalta se on aika charmantti myös... Aika komeaki..

• 40v-sinkku

Nainen sanoi minulle facebuukissa tänään että ei lähde treffeille kanssani koska olen liian lyhyt

• eilyhyille

Etsi pituistasi seuraa. Tajuatko kuinka häiritsevää on kävellä pätkiksen vieressä, ihan kuin olis lapsensa seurassa

• Lortti

Alle 180 cm pitkä ei ole edes mies vaan ladyboy tai yksilö, joka on kokenut kehityshäiriön ja jäänyt lapsen mittaiseksi. Tämä on yleisin naisten ajatusjuoksu lyhyistä miehistä. Ennen syrjittiin ihonvärin ja seksuaalisen suuntauksen takia, mutta nykyään saa enää syrjiä lyhyitä miehiä.

• dzczcv

onkohan sen mies vähän pedo?

• "– Inhottavinta oli, kun jotkut ihmettelivät, onko tuo mies tosiaan pannut paksuksi pikkutytön, Milla puuskahtaa."

Voi hemmetti sentään!! ^^ Haha! Kyllä ihmiset on perseestä!

• kuismuutekaa

Jo toki, sieltähän ne ihmiset o peffasta tietty.

• kjiniiuun

sitä ne anaalipanot teettää

• Ex----PUA
        kjiniiuun kirjoitti:

sitä ne anaalipanot teettää

Ihmiset on tinsasta kotoisin eli pakaroiden välistä! :D

• Eräkettu

Ei tuo näytä pikkutytöltä...

• 164cmNainen

164cmMies, kuulin sinua juuri radiossa. Neuvoisin olemaan takertumatta pituuteesi, sillä se on aivan riittävä sinulle sopivalle naiselle. Oma kumppanini on vain hieman itseäni pitempi. Siskoni seurustelee itseään huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa. Lisäksi tiedän useita muita pareja, jotka ovat saman pituisia. Toki ymmärrän turhautumisesi (varsinkin saamasi kamalan kommentin jälkeen, se on varmaan saanut sinut ihan kauheaan itsekritiikin kierteeseen!), mutta et sinä keskivertoa lyhyempänä miehenä ole yhtään sen huonompi vaihtoehto kumppaniksi kuin pitkäkään! Et ole myöskään ainoa 28-vuotias, joka ei ole löytänyt kumppania tai tapaillut ketään tosissaan. Ehkäpä lyhyyteesi keskittymisen sijaan voisit käyttää siihen kuluvan ajan johonkin kivempaan tekemiseen, jonka kautta pääsisit kehittämään itseäsi tai vaikka tapaamaan samanhenkisiä ihmisiä. Samalla sosiaaliset taitosi kehittyisivät, etkä ehkä enää tuntisikaan itseäsi niin estyneeksi kuin aiemmin.

Kaikkea hyvää. Älä luovuta, ikinä, äläkä lannistu - olet varmasti aivan hyvä mies!

• lyhytmies166

Lyhyelle naiselle ei kelpaa lyhyt mies.

• 1520

Noin katkeroitunut mies ei löydä kumppania psyykkisistä syistä. Ne naiset joille hänen lyhyytensä ei olisi ongelma, eivät jaksaisi kovin pitkään kuunnella tuota jatkuvaa valitusta.

• Psykoosivapaaksi

Niin on se iso ongelma. Pitäisi pitää vain kaikki sisällä eikä puhua kenellekkään.
        Kyllä se siitä sitten suttautuisi muodossa jos toisessakin.

• Itse olen kutakuinkin tuon 164 cm ja mulle kelpaisi jopa kääpiömies, mutta kuten on ilmennyt elämäni aikana en kelpaa kellekään rotevarakenteisuuteni ja miesmäisen ulkomuotoni takia. Miehiä ei pelota mikään muu niin paljoaa kuin naisen rotavarakenteisuus ja kookkuus siis leveyssuunnassa oleva kookkuus.

Pitkät naiset ovat ihan yhtä suosittuja kuin lyhyetkin koska monet kuuluisat pitkät naiset tyyliin Nicole Kidman jne. ovat kaperarakenteisia. Tuokin linkin lyhytkasvuinen nainen on silti lyhyydestään huolimatta NORMAALIN näköinen NAINEN. Naisen kasvonpiirteet ja naisellinen vartalo, mitäpä sitä muuta tarttee.

Miehiä pelottaa ja hirvittää naisen vahvat piirteet ja olemus, se on ilmeisesti jotain evoluutiosta johtuvaa. Pahinta silti kun katsoo joidenkin todella maskuliinisten julkkismiesten tyttäriä niin, vaikka tytär olisi isänsä näköinen niin ovat silti naisellisella tavalla perineet isänsä ulkomuodon ja omaavat siis naisen luuston ja kasvonpiirteet. Mä perin ikävä kyllä molempien vanhempien pelkät maskuliiniset ominaisuudet, jopa isäni luustonrakenteen, ihme, etten perinyt myös isäni sukupuolielimiä koska olin jo hyvää kyytiä kehittymässä äitini kohdussa mieheksi.

• Hukkapätkä1234

Näin itse 172Cm pätkänä miehenä en kyllä ole vastaavaa ongelmaa kohdannut. Naisia tuntuu olevan koko ajan tyrkyllä ikää 40 vee. Oma kroppa on kondiksessa ja tärkein asia on se itsetunto!!! Jos aletaan naisille vinoilemaan ulkonäön takia pakeista yms tai ei hyväksytä itseään on ongelmia taatusti!!Kuka välittää sellaisesta joka tuo huonoa itsetuntoa ja pätemistä koko ajan suhteessa toiselle esille, puhumattakaan ekasta iskuyrityksestä? Itse dikkaan naisista pitkistä kuin pätkistä, naiset on suola elämälle!!Itse olen 4-lapsen isä ja exä oli 180cm pitkä komea
      nainen. Itsetunto kohdalleen ja menoksi, kyllä ne daamit sieltä pätkillekin löytyy!!!
      Tsemppistä kaikille ihmisille parisuhdemarkkinoilla kokoon kuin muuhunkaan katsomatta!!!

• pitkäjapätkä

Juuri näin, pituutta on miehen turha syyttää, lyhyitä naisiakin on maailma täynnä, naisettomuus johtuu ihan muista syistä.

• mistäkruunu
        pitkäjapätkä kirjoitti:

Juuri näin, pituutta on miehen turha syyttää, lyhyitä naisiakin on maailma täynnä, naisettomuus johtuu ihan muista syistä.

Ja taas on yksi jeesus syntynyt maailmaan kenethän ristittäisiin kuninkaaksi.

• Ex----PUA
        mistäkruunu kirjoitti:

Ja taas on yksi jeesus syntynyt maailmaan kenethän ristittäisiin kuninkaaksi.

Pituuden lyhyyttä ei syytetä vaan naisia joille ei lyhyt mies kelpaa! :D

Pitää olla statusta, rahaa ja ulkonäköä eli näistä syistä olen sinkku! :D

• Gurbba

Eiväthän rumat, miehennäköiset, lihavat tai vanhatkaan naiset kelpaa. Heidän on vain hyväksyttävä asia.

• Jaa että nyt riittää jälleen 180 senttiä. Välillä naisettomuuden syyksi riitti alle 190 sentin pituus. Auttaisiko puujalat?

• Melkoista paskakommenttia taas enimmäkseen täällä.

Lyhyt mies saa naisen kyllä jos on naamaltaan komea tai erittäin hyvätuloinen ja rikas.

Nyt täällä pastalla sitten naiset ja komeiksi syntyneet miehet änkyttävät ja lässyttävät miten parisuhteen ja seksin saaminen on omista teoista johtuvaa eikä pituudella ulkonäöllä olisi muka mitään merkitystä asian kanssa.

Ja paskan vitut!!

Sama kuin rikkaaseen perheeseen syntynyt, isot perinnöt saanut selittäisi että itse on rahansa ansainnut ja köyhyys on jokaisen oma vika.

Toisille elämä on helpompaa jos on syntynyt komeaksi ja pitkäksi mieheksi tai naiseksi.

Turha odottaa että ne helpon elämän saaneet myöntäisivät koskaan olevansa etuoikeutettuja ihan vaan sattuman takia, eikä omien tekojensa ansiosta.

• helvettiäkokoelämä

Et kuule tajuakaan kuinka onnekas olet, kun olet välttynyt parisuhdehelvetiltä. Läpi historian parisuhteeseen, perheeseen ja lapsiin on liitetty taianomaista hehkua, vaikka todellisuudessa ne ovat elämän suurimmat kärsimyksen aiheuttajat. Tiedän mistä kirjoitan. Paskan luuseri äijän kanssa hankitut kiittämättömät kakarat.

• niinpäjust

Olen samaa mieltä

• helvettiäkokoelämä kirjoitti:

Et kuule tajuakaan kuinka onnekas olet, kun olet välttynyt parisuhdehelvetiltä. Läpi historian parisuhteeseen, perheeseen ja lapsiin on liitetty taianomaista hehkua, vaikka todellisuudessa ne ovat elämän suurimmat kärsimyksen aiheuttajat. Tiedän mistä kirjoitan. Paskan luuseri äijän kanssa hankitut kiittämättömät kakarat.

Mitäs valitsit itsellesi huonon miehen. Syytä itseäsi.

• helvettiäkokoelämä

lähes kaikki miehet ovat huonoja. nuorena sitä ei tiedä ja vanhemmat eivät kerro, koska häpeävät tai ajattelevat ettei muita vaihtoehtoja ole kuin perustaa perhe ja kärsiä

• helvettiäkokoelämä kirjoitti:

lähes kaikki miehet ovat huonoja. nuorena sitä ei tiedä ja vanhemmat eivät kerro, koska häpeävät tai ajattelevat ettei muita vaihtoehtoja ole kuin perustaa perhe ja kärsiä

Ei lähes kaikki miehet ole huonoja vaan ainoastaan kaikki miehet jotka sinulle ovat kelvanneet.

Syytä itseäsi ja haista vittu :D

• Jalkasilsa

Naiset ei ymmärrä että tynämiittiä myydään pienissä pakkauksissa, ja toisaalta maatapitkin ne tankitkin menee!

• Mmmmmmmmmmmm

Mulle kelpais yks alle 164cm mies.

• Jalkasilsa

No tässähän tota noin olen mun mitat on 182 paino 82, muut mitat ehkä hitusen päälle 164, mutta eipä hätiä mitiä kyllä se kutistuu ko hyppää kylmään avantoon, ja katso iin ollaan taas ihanne mitoissa.

• valepukkikosesiinä

Paljon puhetta maailmaan mahtuu mutta entäpä teot?

• cxxxxxxxxxxxxxxxxx

Naisettomuutesi johtuu kusipäisyydestäsi, ei pituudestasi.

• Jostain syystä naiseton lyhyt mies on automaattisesti kusipää jolla on luonteessaan jotain vikaa. Olen siis ilmeisesti kusipää jos nainen on sitä mieltä että "en ala noin lyhyttä miestä katselemaan" tai "mene kotios siitä kasvamaan pikku kätösinesi" ?
        Edellinen lause viittaa naislääkärillä käyntiini joka alkoi haukkumaan minua käsieni koosta vaikka se ei liittynyt käyntini syyhyn millään tavalla.

• kerrokerro
        164cmMies kirjoitti:

Jostain syystä naiseton lyhyt mies on automaattisesti kusipää jolla on luonteessaan jotain vikaa. Olen siis ilmeisesti kusipää jos nainen on sitä mieltä että "en ala noin lyhyttä miestä katselemaan" tai "mene kotios siitä kasvamaan pikku kätösinesi" ?
        Edellinen lause viittaa naislääkärillä käyntiini joka alkoi haukkumaan minua käsieni koosta vaikka se ei liittynyt käyntini syyhyn millään tavalla.

Mitä sä olit tohtorille sanonut?

• kerrokerro kirjoitti:

Mitä sä olit tohtorille sanonut?

En mitään, kyse oli ajokorttiasiasta jossa piti tehdä erilaisia testejä, mutta olin niin jännittynyt että kusin tehtävän jossa piti piirtää kellon viisarit tiettyyn aikaan ja siitä ei lääkäri oikein pitänyt.
        Sen jälkeen kun lääkäri oli pilkannut minua niin olin aivan sanaton ja häivyin vastaanotolta nopeasti.

• xpvzvvv
        164cmMies kirjoitti:

En mitään, kyse oli ajokorttiasiasta jossa piti tehdä erilaisia testejä, mutta olin niin jännittynyt että kusin tehtävän jossa piti piirtää kellon viisarit tiettyyn aikaan ja siitä ei lääkäri oikein pitänyt.
        Sen jälkeen kun lääkäri oli pilkannut minua niin olin aivan sanaton ja häivyin vastaanotolta nopeasti.

Jos ei osaa laittaa hessuhopa kymmenen kohdalle ja mikkihiirtä kahden, niin naisettomuushan siitä.

• silver1492

On se omituista, että 150cm naiselle ei kelpaa alle 170cm mies.

• Veikkaan että 170 senttinenkin mies on aivan liian lyhyt 150cm naiselle. Täytyy olla miehellä mittaa jotain 185cm.

• Joopajoonii
        164cmMies kirjoitti:

Veikkaan että 170 senttinenkin mies on aivan liian lyhyt 150cm naiselle. Täytyy olla miehellä mittaa jotain 185cm.

Hoida ne mielenterveysongelmasi kuntoon. Eihän tosta muuten tuu mitään. Tota sun jutustelua kuunnellessa tuli mieleen että ketään noin hermoheikkoa ja itsetunnotonta en koskaan ole tavannut.

• Joopajoonii kirjoitti:

Hoida ne mielenterveysongelmasi kuntoon. Eihän tosta muuten tuu mitään. Tota sun jutustelua kuunnellessa tuli mieleen että ketään noin hermoheikkoa ja itsetunnotonta en koskaan ole tavannut.

Miten tuo liittyy siihen että 150cm naiset hinkuvat pääosin niitä 185cm miehiä?

• MordorMikko

Sä annoit vastauksen ongelmaas aivan itse. "Mä olen aika estynyt.. blaa blaa". Ei sisäänpäin kääntyneet ns. nurkassa nyhjöttävät saa naisia tai mitään muutakaan. Iloisesti hymyilemällä, aloitteita tekemällä ja reilusti toimimalla sitä seuraa alkaa löytymään.

Veikkaan vaan että aiot entisestäs uhriutua ja jäädä nurkkaan kyhjöttämään.

• Koitas löytää jostain semmoinen Asperger henkilö joka alkaa elämään suosittelemallasi tavalla. Et löydä koska sosiaalinen ja avoin käyttäytyminen on mahdotonta.

• Miksheinoin

Ongelma on juuri tuo ininä pituudesta. Tietenkin, jos ei ole itsetuntoa niin sitä ei vaan ole. Jos haluat edetä asiassa jotenkin, niin ÄLÄ VALITA PITUUDESTA. Naisia ei kiinnosta noin heikkoitsetuntoinen mies. Vaikka kaikkien kanssa ei se oma maku kohtaa, niin ei tolla pituudella ole merkitystä kun ylpeästi sen vartensa kantaa.

• Ei se hyväkään itsetunto kelpaa, kun esimerkiksi uniikkia haukutaan lyhyytensä takia joka päivä ja häntä pidetään huvittavana. Minua pidetään rasittavana koska itsetuntoni on huono, aivan kuin se jotenkin vaikuttaisi mihinkään. Pitkä mies samoilla ongelmilla kelpaa naiselle kuin naiselle kunhan naama on myös miellyttävä.

Valitan pituudesta vaikka maailman loppuun koska siitä johtuva vihapuhe ja syrjintä on ongelma. Se on ongelma muille ihmisille, ei minulle.

• SiitäVaan
        164cmMies kirjoitti:

Ei se hyväkään itsetunto kelpaa, kun esimerkiksi uniikkia haukutaan lyhyytensä takia joka päivä ja häntä pidetään huvittavana. Minua pidetään rasittavana koska itsetuntoni on huono, aivan kuin se jotenkin vaikuttaisi mihinkään. Pitkä mies samoilla ongelmilla kelpaa naiselle kuin naiselle kunhan naama on myös miellyttävä.

Valitan pituudesta vaikka maailman loppuun koska siitä johtuva vihapuhe ja syrjintä on ongelma. Se on ongelma muille ihmisille, ei minulle.

Hohhoi. Valita ja pysy yksin. Suoraan sanottuna: TÄYSIN SINUN OMA VIKASI.

• SiitäVaan kirjoitti:

Hohhoi. Valita ja pysy yksin. Suoraan sanottuna: TÄYSIN SINUN OMA VIKASI.

Älä turhaan yritä syyllistää minua naisten valinnoista, koska minkä sille voi jos 100% vastaantulevista naisista pitää vain pitkistä miehistä. Ei ole minun vikani jos muut ihmiset pitävät minua heti nähdessään paskana ihmisenä kokoni takia ja tuo pätee siis myös miehiin, joiden kiusaamisen kohteena olen mihin menenkin.

• Miksheinoin
        164cmMies kirjoitti:

Älä turhaan yritä syyllistää minua naisten valinnoista, koska minkä sille voi jos 100% vastaantulevista naisista pitää vain pitkistä miehistä. Ei ole minun vikani jos muut ihmiset pitävät minua heti nähdessään paskana ihmisenä kokoni takia ja tuo pätee siis myös miehiin, joiden kiusaamisen kohteena olen mihin menenkin.

Kyse ei ole pituudesta, vaan siitä että vingut siitä jatkuvasti ja kuvittelet asioita. Sä haluat vaan pitää tota uhriprofiilia yllä ja jatkaa vanhaa tuttua valittamista. Muillakin sun pituisilla on vaikka kuinka hyvännäköisiä naisia vaikka aivan tavisnaama ja perusduunari. Mutta mikäs siinä jos haluat viettää elämäsi valittaen.

Sä et edes ole koskaan yrittänyt naista iskeä, sä elät vaan palstavalitusten kautta. Vanhempana vasta katkera tuletkin olemaan.

• Miksheinoin kirjoitti:

Kyse ei ole pituudesta, vaan siitä että vingut siitä jatkuvasti ja kuvittelet asioita. Sä haluat vaan pitää tota uhriprofiilia yllä ja jatkaa vanhaa tuttua valittamista. Muillakin sun pituisilla on vaikka kuinka hyvännäköisiä naisia vaikka aivan tavisnaama ja perusduunari. Mutta mikäs siinä jos haluat viettää elämäsi valittaen.

Sä et edes ole koskaan yrittänyt naista iskeä, sä elät vaan palstavalitusten kautta. Vanhempana vasta katkera tuletkin olemaan.

"Muillakin sun pituisilla on vaikka kuinka hyvännäköisiä naisia vaikka aivan tavisnaama ja perusduunari. Mutta mikäs siinä jos haluat viettää elämäsi valittaen."
        Aika harvoin olen nähnyt näin lyhyitä aikuisia miehiä kadulla ja ainoastaan kahdella niistä on ollut nainen mukana. Miksi ei voitaisi järjestää näyttelyä jossa lyhyet miehet esiintyvät naistensa kanssa, jotta jokainen voisi omin silmin nähdä tuollaisten pariskuntien olemassaolon?

"Vanhempana vasta katkera tuletkin olemaan. "
        Tuon voi varmaan sanoa useammallekin palstalaiselle.

• Gnomesarethebest

Ittekin tykkäsin pelata WoWia Gnome Warlockilla, mutta kun en voinut Warlokki niin päätin sitten rollata ihmisen.

• dingdong123

kyllä niitä ihmeitäkin tapahtuu: itse olen 151cm ja nainen 166cm. uskot vaan itseesi niin muutkin näkevät sinut.

• Kuulostaa lottovoitolta. Suurimmalla osalla ei käy vain noin hyvä tuuri.

• Joopajoonii

Meinaatkos jotain tehdä sen naisen saamisen eteen vai jatkatko valitusta ja teet kaikki päätelmäsi sen perusteella mitä palstoilla lukee??

• blaah_

Voi voi - väärin rakastuttu.

Jännä, että alle 170 cm tavis-kaverille riittää lyhyitä ja pitkiä naisia. En tiedä liittyykö siihen, että keskittyy netissä itkemisen sijaan iskemään naisia.

https://cdn.meme.am/instances/500x/60971792.jpg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3167
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2668
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1477
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82