Seurakunnan tempaus

dfhgfhfg

Morsiamen juhlaa

”Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan.
Näin saamme olla aina Herran kanssa. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla. ”

- - -

"Jos Herra ei taloa rakenna, turhaan näkevät rakentajat vaivaa. Jos Herra ei kaupunkia vartioi, turhaan vartija valvoo. Turhaan te nousette varhain, turhaan valvotte myöhään ja raadatte leipänne tähden. Yhtä lailla Herra antaa omilleen, vaikka he nukkuisivat.
Lapset ovat Herran lahja, kohdun hedelmä on hänen antinsa. Kuin nuolet soturin kädessä ovat nuorena saadut lapset. Onnellinen se mies, jonka viini on nuolia täynnä! Hän ei jää tappiolle, kun hän kaupunginportissa käräjöi vihamiestensä kanssa."
1. Tess. 4:15-18; Ps. 127 [kr92] [kr38]

Tämän syksyn seurakuntaa käsittelevä sarja on tullut viimeiseen osaan - ja tietenkin se päättyy juhlaan. Viimeinen osa on nimeltään 'morsiamen juhlaa' - eli puhutaan juhlasta, johon Kristuksen morsian - siis seurakunta - astelee ajassa varmoin tulevan vaimon askelin.

Seurakunnan 'tempaus'

En tiedä, oletko kiinnittänyt asiaan isompaa huomiota, mutta kun Raamattu puhuu Kristuksen toisesta tulemuksesta, siihen liittyy melko usein vertauskuva sulhasesta, hääjuhlasta ja morsiamesta. Vertauskuvassa Kristus on sulhanen, joka ei tule hakemaan epämääräistä hänelle uskollisten joukkoa, vaan erityisen silmäteränsä - valitun morsiamen - Kristuksen seurakunnan. Uuden testamentin opetus Herran paluun päivän ylös otosta, liitetään Raamatussa yksinomaan seurakuntaan esimerkiksi hääjuhlan vertauskuvan kautta.

Jostain syystä on tapana ajatella lopunajan tapahtumia tai seurakunnan tempausta niin kuin siinä puhuttaisiin yksilöihmisistä, jotka tietty kuuluvat osaksi joukkoa, koska seurakunta on ihmiset ja Jumalan Pyhä Henki yhdessä. Ajatus ei ole ensisijaisesti yksilössä, vaan seurakunnassa yhdessä.

Lue lisää..
http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2014-12-30

18

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hus.hus.eksyttäjä

      Pois tämä harhaoppi seurakunnan tempauksesta ennen suurta ahdistusta. Se on yksinkertaisesti valhetta!

      • hghfg

        Eihän tässä ajoista puhutakaan mitään.


      • Jarmo__EiKirj

        Toiset pelkää aikoja, toiset tempausta ja kutsuu sitä vielä eksytykseksi, ihan sama... mut molemmat pelkää vain kohdata elävän Jeesuksen Kristuksen!


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Toiset pelkää aikoja, toiset tempausta ja kutsuu sitä vielä eksytykseksi, ihan sama... mut molemmat pelkää vain kohdata elävän Jeesuksen Kristuksen!

        TEMPAUS - Eksyttäjä ---> KOROTTAA ITSEÄNSÄ - ja - ALENTAA Jumalaa . . . :(

        TEMPAUS Päivämäärillä on . . . Jumalan PILKKAA eli RANGAISTAVA TEKO . . . !
        ..................................................................................................................................... . . .

        Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20
        ................................................. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Tarkkaväännös

      Ilm.1:7. Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen. Biblia. Katso, hän tulee pilvien kanssa, ja jokaisen silmän pitää hänen näkemän ja ne, jotka häntä pistäneet ovat, ja kaikki maan sukukunnat pitää parkuman. Niin, amen.

    • Jälkikäteen kaikille on selvää miten asiat meni mutta etukäteen ei ole. Voisimme siis ihan hyvin olla sitä mieltä ettei Jumala tule luomaan kuin Adamin, eikä Eevaa tule koskaan olemaan, koska Raamatussa sanotaan että Jumala loi ihmisen, ei ihmiset.

      • kirjoituksista

        15.9.2015 22:44

        meinaatteko heti sössiä kaiken? ;)

        muistakaa myös se että nytten selviää se kuka on Jumalasta ja kuka Saatanasta... :)

        Johanneksen 1 kirje Luku 2:18 ja 19

        18. Lapset nyt on lopun aika.

        Kuten olette kuulleet että Antikristus on tulossa niin onkin nyt MONIA ANTIKRISTUKSIA ILMAANTUNUT.

        Siitä me tiedämme että on lopun aika.

        19. HE OVAT LÄHTÖISIN MEIDÄN JOUKOSTAMME, mutta eivät olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kanssamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme. HEISSÄ OLI TULEVA ILMI ETTÄ KAIKKI EIVÄT OLE MEIHIN KUULUVIA.

        Johanneksen 3 kirje

        11. Rakas ystäväni älä seuraa pahaa. Hyvää tekevä on Jumalasta. Pahaa tekevä ei ole tullut tuntemaan Jumalaa.

        aamen


      • Nämä häiriintyneet copy/paste ihmiset voisivat ymmärtää kuitenkin että tämä on keskustelupalsta, eikä windowsin leiketaulu.


      • Jumala SANOO . . . Sinulle . . .

        . . . OLET --- TEMPAUS EKSYTTÄJÄ - ja - HÄPÄISET Jumalan . . .

        . . . OKSENNAN Sinut ULOS . . . Sinä PENSEÄ . . . !
        . . . ........................................................................ . . .

        Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos. - Ilm. 3:16
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3,

        Ilm. 3: 15-19 ---> sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston

        15. Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
        16. Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
        17. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • TEMPAUS -- KIELLETTY AIHE ---> EKSYTYSTÄ . . . :(
        ........................................................................................ . . .

        TEMPAUS ---> SIIS - ihmisten omassa mielikuvituksessa KEKSITTY ennenaikainen - SEURAKUNNAN YLÖSOTTO - jota EI KOSKAAN TULE TAPAHTUMAAN - ihmisen kertomana PÄIVÄMÄÄRÄNÄ
        --------------------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        2.6.2016 21:55

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Keskustelemme TYÖASIOISTA, jotka eivät ole JULKISIA - Juuri NYT - ja - myös AIVAN KAIKESTA MUUSTAKIN mm. Tulevasta VAIMOSTANI . . . ;)

        NYT AJANKOHTAINEN - Julkinen ASIA on TEMPAUS - SIIS - ihmisten omassa mielikuvituksessa KEKSITTY ennenaikainen - SEURAKUNNAN YLÖSOTTO - jota EI KOSKAAN TULE TAPAHTUMAAN - ihmisen kertomana PÄIVÄMÄÄRÄNÄ . . . :)

        Jumala KERTOO - ohjeita - miten RAJOITETAAN - keskustelua - TEMPAUKSESTA !
        ----------------------------------------------------------------------------------------------
        JUMALA --- EI ILMOITA --- PÄIVÄMÄÄRIÄ . . . !
        ............................................................................ . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . En ole - KOSKAAN - KÄSKENYT - KETÄÄN - Julistamaan ja Odottamaan . . .
        . . . SEURAKUNNAN YLÖSOTTOA - Jonakin PÄIVÄMÄÄRÄNÄ - sillä . . .
        . . .

        Totisesti totisesti sanon Minä - SE - vain viivyttää . . .

        . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !
        ...................................................................... . . .

        TEMPAUS Eksyttäjille . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . KAIKKI - Päivämäärillä - ENNAKOLTA ILMOITETUT AJANKOHDAT . . .
        . . . SEURAKUNNAN YLÖSOTOSTA - Jumalan TEKOINA . . .
        . . . OVAT EKSYTYSTÄ . . . JOTEN ---> SYYLLISTYT EKSYTYKSEEN . . . :(
        .................................................................................................................... . . .

        Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • ViimeisinäPäivinä

      Englanninkielentaitoisille ja muillekin löytyy kuvamateriaalia Joyof the Lordissa:

      - Pictures of resurrection and glorified bodies, the Rapture has begun.
      - And I will pour out of my spirit upon all flesh.

      - Kuolleiden pyhien ylösnousemus ja kirkastetut ruumiit, tempaus on alkanut.
      - Ja Minä vuodatan Pyhän Henkeni kaiken lihan päälle.

      Uusimmat Joyof the Lordin videot you tubessa.

    • Jarmo__EiKirj

      Tämä Jumalan henkäys sanoo:
      TEMPAUS -- KIELLETTY AIHE ---> EKSYTYSTÄ . . . :(
      ........................................................................................ . . .
      TEMPAUS ---> SIIS - ihmisten omassa mielikuvituksessa KEKSITTY ennenaikainen - SEURAKUNNAN YLÖSOTTO - jota EI KOSKAAN TULE TAPAHTUMAAN - ihmisen kertomana PÄIVÄMÄÄRÄNÄ.
      Huomiotava ristiriitainen seikka 1.
      Tempaus kielletty aihe ekstystä ja on ihmisten mielikuvitusta!
      Vastaus Raamatussa: (1. Kor. 15:51-52 ja 1. Tess 4:17 sekä sokerina pohjalla 1. Tess. 5:9)
      Huomiotava ristiriitainen seikka 2.
      Seurakunnan ylösottoa ei tapahdu ihmisen kertomana päivämääränä!
      Vastaus Raamatussa: (Aamos 3:7 ja koko 1. Tessalonikkalaiskirjeen 5. luvun jakeet 1-9 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa; sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä. Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon. Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas; sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia. Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit. Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat. Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta.
      Kuten huomaatte, niin TÄSSÄ JUURI SANOTAAN tuo lause, ei ole teidän asianne tietää mutta samaan hengenvetoon KERROTAAN KENEN ASIA SE TULEE OLEMAAN ja se että te ette ole pimeyden lapsia jotka nukkuvat, vaan SE PÄIVÄ EI TULE YLLÄTYKSENÄ, kuten niille joille se päivä tulee kuin varas yöllä.
      Huomatkaa siis ero "EI OLE TARVIS" ei tarkoita että se on kiellettyä tai eksyttävää!
      Nämä ihmiset jotka vastustavat temapusta, he oikeasti ovat sydämeltään valmistautumattomia. He eivät TODELLISUUDESSA HALUA että Jeesus tulee ja keskeyttää heidän maailmaa syleilynsä ja omat syntensä peittelyt ja siksi he tekevät ja vääristävät nämä sanat koska on paha olo sydämessä.
      Sellainen ihminen joka on joka päivä valmis odottamaan, odottaa kuten minä, JOKA IKINEN PÄIVÄ.
      Huomioitava ristiriitainen seikka 3. GLUE: Jos minä pelkästään odotan joka päivä ja muutama miljoona muta ja vuodessa kun on vain 365 päivää, niin eikö sanat "EI KOSKAAN TULE TAPAHTUMAAN - ihmisen kertomana PÄIVÄMÄÄRÄNÄ" ole täyttä potaskaa, koska joku VARMASTI SANOO JOKA PÄIVÄ ETTÄ HUOMENNA ON SE PÄIVÄ!!!!

      • EKSYTTÄJÄ on EKSYTTÄJÄ, mutta . . .

        . . . KUKA HALUAA OLLA . . . EKSYTTÄJÄ . . . ja ---Jumalan VIHAN KOHTEENA . . . !
        . . . .................................................................................................................................... . . .

        EI --- AUTA --- MITÄÄN . . . SELITTELYSI . . . :(

        Sananlaskut 3:11-18 ---> Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu

        11 Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu, kun hän ojentaa sinua --
        12 jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa niin kuin isä omaa lastaan.
        13 Onnellinen se, joka on löytänyt viisauden, se, joka on tavoittanut tiedon,
        14 sillä parempi on viisaus kuin hopea, tuottoisampi on tieto kuin kulta.
        15 Se voittaa korallit kalleudessa, mitkään aarteet eivät vedä sille vertaa.
        16 Sen oikeassa kädessä on pitkä ikä, vasemmassa rikkaus ja kunnia.
        17 Sen tiet ovat suloisia teitä, sen polut onnen polkuja.
        18 Se on elämän puu niille, jotka siihen tarttuvat -- onnellinen, ken pitää siitä kiinni!
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj

        Minä perustelin kaiken Raamatulla mutta sinä etsin vain sillä lyömäasetta ja syytät eksyttäjyydestä PERUSTELEMATTA MITÄÄN MILLÄÄN!!! Vain sanasi ovat panttina.


      • SAMA VASTAUS KUIN AIKAISEMMINKIN . . . ;)
        .......................................................................... . . .

        eli ---> LAINAUS KESKUSTELUSTA . . .

        Tapaus "todistettu" . . . Käsittely ALKAA . . . !
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14323629/tapaus-quottodistettuquot-------kasittely-alkaa-------!
        --------------------------------------------------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        11.6.2016 9:08

        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Koita käsittää nyt muutama asia:
        1. käytöksen nöyryys/ylpeys paljastaa kuka olet ja missä hengessä puhut.
        2. itsesi aseman kertominen (korottaminen/alentaminen) paljastaa kuka olet ja missä hengessä.
        3. keinosi tavoitella huomiota paljastaa missä hengessä olet, kirjoitustapasi ja huomionhakuisuutesi
        4. käyttelet useita nimimerkkejä osoittaa valheellisuutta, pettämis- harhauttamistaipumusta ja petollisuutta, joka ei ole Jumalan mielen mukaista.
        5. Välttelet Jeesusta, etkä johda ihmisiä Jeesuksen ristin juureen, vaan tavoittelet omaa agendaasi opettajana ja suurena mestarina.
        Nyt polvilleen ja homma uusiksi!

        — Näytä lisää

        KIITOS . . . YSTÄVÄLLISESTÄ Huomionosoituksestasi . . . !
        Minun --- EI TARVITSE --- KOMMENTOIDA tuota LISTAASI, mutta . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . KOSKA Profeettani - Jumalan Henkäys -EI ELÄNYT -Raamatun AIKANA - niin . . .
        . . . Hän KIRJOITTAA --- nyt --- TÄNNE Profetiat PALSTALLE --- juuri niinkuin . . .
        . . . MINÄ Kaikkivaltias Jumala TAHDON --- ENKÄ KYSY KENELTÄKÄÄN LUPAA . . .
        . . . siihen MITÄ HALUAN SANOA - ja - MILLÄ TAVALLA ASIANI ILMOITTAA . . . :)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)
        ......................................................................................................................................... . . .


      • 11.6.2016 9:08

        Jarmo__EiKirj kirjoitti: "Nyt polvilleen ja homma uusiksi!"
        ------------------------------------------------------------------

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14263654/jumala-------ilmoittaa-itsensa-------!

        Jumala . . . ilmoittaa itsensä . . . !
        .................................................. . . .

        Jumalan_henkäys

        1.5.2016 23:31

        *** Kristus ristillä ***

        Näin sinut ristillä, Kristus.

        Kasvosi olivat veriset, haavoilla ja kärpästen peittämät. Lihaksesi ja jänteesi olivat pingoitetut kuin teräsjouset. Kätesi ja jalkasi olivat nauloilla lävistetyt ja kyljessäsi oli vertavuotava haava.

        Minä näin, kuinka veri pisarteli käsiesi ja jalkojesi ja kylkesi haavoista, se pisarteli punaisena juomuna pitkin vartaloasi ja jalkojasi ja sitten pitkin ristin paalua.

        Minä kuulin sinun tuskasta raskaan ja huohottavan hengityksesi, silmissäsi oli etäälläoleva ja tyhjä katse. Partasi ja tukkasi olivat takkuiset ja likaiset, veren ja hien paakkuisiksi liimaamat.

        Kuinka luotaantyöntävä näky, kuinka kolkko tunnelma.

        Tällaisenako sinut on nähtävä, Kristus ?

        Monet haluavat nähdä sinut Kristus puhtaaseen ja hohtavaan vaippaan puettuna, kasvosi ja kätesi puhtaana, silmäsi viisautta säteillen käyskentelemässä opetuslastesi keskellä kuin jalo Sokrates, kuin viisas Buddha ja sanat putoilemassa helmien tavoin suustasi: "Autuaat ovat ne ja ne."

        Monet haluavat nähdä sinut Kristus kansanjoukon keskellä parantamassa sairaita ja ajamassa riivaajia ulos. Kuulemassa ihastuksen huutoja, kun kuuro alkaa kuulla ja mykkä puhua ja mielenvikainen istua ymmärryksessään jalkojesi juuressa.

        Monet haluavat nähdä sinut Kristus kävelemässä Galilean järven päällä, muuttamassa veden viiniksi, ruokkimassa kansanjoukkoa muutamalla leivällä ja kalalla tai saarnaamassa Kapernaumin synagoogassa Herran otollista vuotta.

        Mutta minä haluan nähdä sinut, Kristus, ristillä, haluan kuulla pilkkahuutoja ympärilläsi, nähdä taivaan pimenevän ja kuulla sinun huutavan sydämesi tuskassa: "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit ?"

        Tällaisena minä heikko syntinen haluan nähdä sinut Kristus; kuolevana soturina ja kuoleman voittajana. Sillä sinun pyhän veresi pisaroidessa Golgatan kummulla, sinun sanoessasi: "Se on täytetty" kaikki helvetin vallat väistyvät Golgatalta, saatana väistyi, demonit väistyivät ja kuolema väistyi.

        Jumalallinen rauha laskeutui ristin ylle ja kuului Isän ääni: "Tämä on minun rakas Poikani , johon minä olen mielistynyt."

        Sen vuoksi minä rakastan sinua Kristus ristillä, sen vuoksi viihdyn ristin juurella ja rakastan kärsivää muotoasi Kristus.

        Minä tulen yhä lähemmäksi ristiä, niin lähelle, että tuo punainen verijuomu paalusta pisartelee ylleni. Siinä minä tiedän voittavani saatanan, synnin, oman turmeltuneen lihani ja kuoleman vallan, siinä ristin juurella, kun verijuomu pisartelee ylitseni.

        Sen vuoksi minä rakastan sinun muotoasi, Kristus, ristillä.

        - Tapio Nousiainen

        "Kristus ristillä" - teksti on ote kirjasta . . .

        . . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973


      • Jarmo__EiKirj

        Jokainen itsemurhapommittajakin puhuu suoraan jumalan kanssa!


      • Jeesus_valitsi_tekstin
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Jokainen itsemurhapommittajakin puhuu suoraan jumalan kanssa!

        Johanneksen 3 kirje

        11. Rakas ystäväni älä seuraa pahaa. Hyvää tekevä on Jumalasta. Pahaa tekevä ei ole tullut tuntemaan Jumalaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2403
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1921
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      141
      1371
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1224
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe