Olen ampunut nyt about 2kk taljajousella, jonka ostin aloittaessani 150€ (mukana tuli kaikki tarvittavat välineet sekä 10kpl nuolia). Ajattelin vaihtaa kuitenkin kesän lopussa vastakaarijouseen koska taljajousi ei ole minun makuuni. Olen katsellut valmiita paketteja, jousiammunnattv:stä, joilla on hintaa 200€-300€. Onko nuo minkälaisia vehkeitä? En haluaisi näin aloittelijana ruveta hillumaan noitten eri lapojen ja runkojen sun muitten kaa.
Taljajousesta vastakaareen
T33ON1
2
581
Vastaukset
- LajinHarrastaja
Jousiammunnan TTV:ssä osataan kyllä auttaa, siellä on kauppiaana olympiavoittaja Tomi Poikolainen. Jotta tiedät, mitä itse haluat, niin kannattaisi ehkä käydä etukäteen kokeilemassa vähän erilaisia jousia jossain jousiammuntaseurassa. www.sjal.fi/seurat löytyy seuroja, joista voit bongata sinua lähimmän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem762980HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat582271- 272023
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851480- 661383
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k441358Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?831151Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231144- 561129
- 47993