Mitä miehille tapahtui?

kyllästynyttotaalisesti

Hei!
Kaikki mitä alta löytyy on yleistämistä, mutta haluaisin todella tietää onko enää olemassa muunlaisia nuoria miehiä. Keskustelunaloitukseni saattaa myös kuulostaa nalkuttamiselta, mutta olen vain ihmeissäni.
Olen siis alta parikymppinen ja miettinyt jo pitkään mikä poikia/nuoria miehiä vaivaa nykyään. Tuntuu, että he eivät ota parisuhteitaan tosissaan vaan pyörivät toisten naisten kimpussa. Minulla ei ole poikaystävää, mutta esimerkki tilanteesta on, että samantien kun kaverini häipyi näkyvistä, hänen poikaystävänsä tarrasi kiinni peppuuni ja tuli kiinni ihoon. Voin sanoa että minulla oli todellakin töitä saada hänet irti minusta. Kaverini palatessa poikaystävä oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Yksittäistapauksena olisin laittanut tämän alkoholin piikkiin, mutta olen kokenut liian monta samanlaista tilannetta pelkästään jo viime vuoden aikana.
Toinen minua vaivaava asia on se, että miehet eivät tunnu ymmärtävän mitä tarkoittaa olla kaveri. Todella ärsyttävää katkaista kaverisuhde toisensa perään, kun poika alkaa kulkea perässä 24/7 ja vannoo rakkauttaan. Luulin että vain me naiset syyllistymme tähän, mutta nähtävästi erehdyin!
On myös täysin vastakkaisia poikia. Nämä omasta mielestään täydelliset pojat hyppivät kukasta kukkaan ja leikkivät tunteilla. Ovathan he kyllä hyvännäköisiä ja sen he tietävät itsekin. Ärsyttävää huomata miten omasta kaveriporukastakin on ruvennut löytymään näitä oman itsensä palvojia.
Poikien liikuntatottumukset ja elämäntavat ovat myös ihan pielessä. Käydään kyllä salilla ja ollaan niin fitnestä niin fitnestä, mutta totuus on, että salin jälkeen suunnataan suoraan burger kingiin ja ryyppäämään. Uppoudutaan myös tietokonepeleihin ja nukutaan sängyssä päivät pitkät. Ylipäätänsä ollaan niin laiskoja että huhhuh.
Kysyisinkin siis missä ovat reippaat, liikunnalliset, luotettavat, mukavat ja uskolliset pojat? Onko heitä enää olemassa? Tietenkään kukaan ei ole täydellinen, mutta jotain rajaa sentään!

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aspelwkxo

Tapahtui se että naiset saivat äänivallan ;) Ennen työt hoiti tosi mies ja nainen kodin, vanhemmat päättivät kuka saa olla kenenkin kanssa ja kirkko päätti aviosta. Koulu kasvatti kepillä ja jos ei kasvatus auttanut niin sitten rikoksen tielle.

Nykyään kun ei vanhemmat tai kylän vanhin tai kreivi tai kruunu päätä kuka seurustelee kenenkin kanssa niin miesten pitää nyt vain opetella että miten se homma hoidetaan. Ennen oli kaikki niin helppoa kun joku käski ja sitä toteltiin.

Ehkä syynä voi olla myös se että tottelijat palkittiin ja he lisääntyivät ja tottelemattomat tuomittiin eivätkä he lisääntyneet. Saamme niittää siis aikaisempien sukupolvien satoa. Ihan miten puolin vain asian ajattelee.

Ok. Toiset syyttävät Hollywood elokuvia, toiset paholaista, toiset vapaamielisyyttä.... Kaiken takana on kuitenkin vain elonjäämiskamppailu. Mies yrittää vain varmistaa geeniensä jatkumisen. Lähestymiset ja muut ovat soidinmenoja, ja jos haluaa olla mahdollisimman tehokas, pitää kulttuurin takia avioitua ja tehdä lapsia, mutta lisääntymistaistelun takia pitää erota ja hankkia uusia kumppaneita ja lapsia.

Taitavimmat eivät tarvitse byrokratiaa vaan jakavat mielellään perimäänsä kaikkille hakijoille. Jokainen siemen kylvetään ja annetaan sitten kasvaa. Jos ei selviä kylvetyssä maassa, ei vika liene siemenessä vaan maaperässä. Nainen nyt joutuu kantamaan lasta, mutta jos alkoholi astuu kuvaan niin helpohan sitä pulloa on syyttää ;)

Että semmosta tässä tällä kertaa :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33