Onko normaalia että 14 vuotias tyttö joka ilta lähettää "minä rakastas sinua" viestin isälleen. Lapsen vanhemmat ovat eronneet ennen lapsen mentyä kouluun ja näkee isäänsä pari kertaa kuukauteen. Miten isän pitäisi reagoida? Onkohan "minä rakastan sinua myös" ihan oikea vastaus joka kerta? Ymmärtäisin tämän jos kyseessä pikkulapsi. Mikä on normaalia ja mikä ei?
Lapsi hokee rakastavansa
6
277
Vastaukset
- ennäeongelmaa
Mikä asiassa vaivaa?
- kiinnostaa_tietää
oletko aloittaja tytön isä vai joku muu?
- NormaaliaJAepänormaalia
Ihanaa että tyttö luottaa isäänsä edelleen kympillä. Sais olla ylpeä isä tästä.
Sen sijaan on epänormaalia että joku kyseenalaistaa tämän kauniin isä-lapsi suhteen säännöllisen lujittamisen nettipalsta avautumisella. Kukahan tämä epävarma persoona lienee? - hoit_su
Täysin normaalia ja hyvin kaunis tapa. Jos joku haluaa tuollaisesta mielensä pahoittaa, niin on kyllä hyvinkin outo ihminen.
- vastaustuossa
Tyttö raukka, kaipaa selkeästi isäänsä,ero voi lapselle olla kova paikka, ja kirpaisee kun näkee muilla kokonaiset perheet, toiset näkevät joka päivä isäänsä, hän ei näe, voi myös olla että lähettää viestin koska pelkää että muuten hänen isänsä unohtaa hänet kokonaan. Jos isää tämä viestittely haittaa, voi sanoa että myös rakastaa vaikkei tyttö joka päivä viestiä lähettäisikään. =) ja minusta tuon isän pitäisi nähdä lastaan useammin. tyttö ilahtuisi.
- Nainen40Vee
No onpas taas kerran ongelma, jota ei voi pitää ongelmana. Jos lapsi lähettää viestin, että rakastaa isää, niin ainoa oikea vastaus, että lapsi saa samanlaisen viestin takaisin.
Ymmärrän täysin lapsen sisäistä olotilaa. Vanhempien ero on ollut hänelle ahdistava ja pelottava kokemus. Hän on pelännyt, että menettää isänsä. Lapsi näkee isäänsä harvoin. Rakkaus viestin lähettäminen tuo hänelle turvallisuuden tunteen isän rakkaudesta ja isän tulee vahvistaa asia tytölle niin kauan kuin tytär haluaa jatkaa tätä viestittelyä. Lapselle ei voi sanoa liian usein rakastavansa tätä, joten älkää ihmiset tehkö tämmöisestä ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622