Miten saada posliiniksi?

Tyttökaipaaapua

Ehkä olen normaalia karvaisempi yksilö, mutta minulla on karvoja persereiänkin ympärillä, ja ei kyllä sheiverillä niitä saa :D ja miten ihmiset saavat muka alapäästä ne karvat? Ei kummulta, vaan ihan sieltä alhaalta....saksillako ne pitää trimmata :'D

6

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenvaan34

      Minullakin on persereiän ympärillä sekä häpyhuulet täynnä ja joka paikka, ei saa millään pois.

    • faktaasulle

      Niillä karvoilla on ihan oikee tehtäväkin, tulet kyllä huomaamaan mikä se oli, jos hankkiudut kaikista eroon. Ne myös kasvaa yhtä vauhdikkaasti takaisin kuin esim. kainalokarvat, joten jos sille tielle lähtee, ettei karvoja saa olla, joutuu vahaamaan niitä veke vähän väliä. En suosittele.

      • vastafaktaa

        Alapään karvoilla ei ole sen enempää tehtävää kuin ihmisen ihon muulla karvattomuudella tai pystyasennolla. Evoluutio on vain meitä tähän suuntaan muokannut, eikä kaikella oikeasti ole järkevää tarkoitusta, tai kaikki ihmisessä oleva ei ole tarkoituksenmukaista. Ihon karvapeitteen kai menetimme siirtyessämme juoksemaan ja metsästämään kahdella jalalla. Siinä vaiheessa hikoilu oli tehokasta. Alapään ja kainaloiden karvat tehostavat hajuja ja feromoneja. Eli siis kaikkea sitä, mistä pyrimme nykyään pääsemään eroon. Et voi väittää, että savannilla nakuna juokseva alkuihminen ja pohjoisessa pakkasessa talvivaatteissaan takalistoaan toimistotuoliin hankaava ihminen olisi vertailukelpoisia keskenään. Eiköhän nykyisessä elämässämme ole kaikkein luonnottominta vaatteet ja liika istuminen.

        Vedotaan aina, että karvoilla on tarkoitus. Miksi ihmeessä sitten vaippaikäisellä vauvalla ei ole karvoja, vaikka hän niitä kaikkein eniten tarvitsisi "suojakseen"? Ennenaikaisesti syntyneellä voi lanugoa olla, mutta kovin vähän sekään suojaa. Karvat ovat runsaimmat parikymppisenä - eli silloin, kun ihminen on hedelmällisin. Sen jälkeen ne alkavat vähetä. Eli karvojen tarkoitus on nimenomaan olla seksuaalinen viesti sukukypsyydestä. Valitettavasti viesti menee nykyään ohi, koska lait ja käytännöt sekä ilmasto ohjaavat ihmistä pukeutumaan.

        Jos luoja on niin kutsutusti pistänyt jokaisen karvan meissä oikealla paikalleen, niin miksi toisella kasvaa hiukset tuuheana nilkkoihin saakka ja toinen on kalju? Miksi miehellä on karvainen rinta ja joskus jopa selkä, nainen on yleensä paljas näiltä osin? Karvoituksen merkitys on symbolinen. Ihmisellä ei ole turkkia (korkeintaan eläimeltä varastettu). Eläin pärjää pakkasessa turkkeineen, ihminen tarvitsee vaatteeet. Sitä paitsi kurkatkaa lemmikkinne sukuelimiin. Siellä on paljon hennompi karvoitus kuin ihmisellä. Samoin käytännössä lähes kaikilla eläimillä on korkeintaan siilipituiset "hiukset". Faktasi olivat heppoiset, koeta parempaa.


    • jhuygtfrdfcghj

      Toinen erittäin runsaskarvainen täällä suosittelee lämpimästi epilaattoria. Sheivaamalla piikikiäs ja kutittava sänki kun alkaa kasvaa puolessa vuorokaudessa.

    • Boslin

      Käy sokeroinnissa, siellä lähtee karvat veks! Suosittelen lämpimästi. Eikä pakko ole posliiniksi sokeroida jos ei halua, kummulle voi jättää karvaa niin paljon kuin haluaa, mutta itse haluan ettei niitä karvoja ole missään.

    • karvatondonna

      Karvojen kuuluukin kasvaa peräaukolle saakka. Saattaa tietysti olla, että eivät vielä teininä sinne yllä, mutta karvojen kasvutapa muuttuu ikäkausien myötä (ajattele vaikka varttuneiden miesten nenä- ja korvakarvoja).

      Itse olen notkea ja normaalipainoinen keski-ikäinen nainen. Ajelen karvat epilaattorilla, olen ajanut jo vuosia (alkuun koski, myönnän). Kaikkein kaukausimmat karvat nypin silloin tällöin peilin ja pinsettien avulla selällään maaten jalat koukussa rinnalla. Hankala asento ja vaikea nähdä. Joskus mieskin on auttanut. Suurimman osan karvoista saan kuitenkin ihan itse pois. Eikä ole katastrofi, jos muutama jää.

      Hanki peili! Sellainen, jonka saa tukijalan avulla vaikka lattialle. Sillä näkee jo melko pitkälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe