VIIMEINEN tapa pelastaa avioliitto

Mies -71

Nyt on viimeinen mahdollisuus pelastaa avioliitto. Pitäisi keksiä jotain isoa ja merkittävää, jolla näyttää miten tärkeä vaimo mulle on. Jotain romanttista, johon todella pitää panostaa. Ei välttämättä mitenkään ylikallista, ajatus on tärkein.

Vinkkejä?

18

3712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alannahi

      ..antaa tekohengiotystä, jos sydämesi ei sano mitään?

      • Mies -71

        Sydän nimenomaan sanoo, että nyt pitää laittaa kaikki peliin, koska kaikesta huolimatta vaimo on mulle tärkein (heti lapseni jälkeen) ihminen maailmassa. Taustalla ei ole mitään pettämisiä tms., vaan kummallakin on ollut omat ongelmansa, mulla tosin enemmän, joista onneksi olen päässyt yli, mutta vielä ne joskus kummittelevat. Haluan osoittaa kaikesta huolimatta, että meillä on hyvä tulevaisuus. Jos kaikki kaatuu, ei ainakaan kaduta jälkeenpäin, ettenkö laittanut kaikkea peliin.


      • Alannahi
        Mies -71 kirjoitti:

        Sydän nimenomaan sanoo, että nyt pitää laittaa kaikki peliin, koska kaikesta huolimatta vaimo on mulle tärkein (heti lapseni jälkeen) ihminen maailmassa. Taustalla ei ole mitään pettämisiä tms., vaan kummallakin on ollut omat ongelmansa, mulla tosin enemmän, joista onneksi olen päässyt yli, mutta vielä ne joskus kummittelevat. Haluan osoittaa kaikesta huolimatta, että meillä on hyvä tulevaisuus. Jos kaikki kaatuu, ei ainakaan kaduta jälkeenpäin, ettenkö laittanut kaikkea peliin.

        Tarkoitukseni olikin havahduttaa sinut.

        SINUN kaikkesi ei löydy täältä. Ei puitteet, eikä raha vakuuta vaimoasi.

        Vakuuta läsnäololla, avoimuudella, keskusteluilla. Kerro hänelle hänen olevan Elämäsi Tärkein ihminen.
        Hae apua ongelmiisi. ÄLä lupaa muuttua, vaan ala työskentelemään muuttuaksesi, selvittääksesi ongelmat.
        Pyydä vaimoasi työskentelemään kanssasi suhteenne ongelmien korjaamiseksi.
        Ja muista. Patenttiratkaisuja ei ole. PArisuhdeterapia on hyvä juttu ja auttaa paljon, mutta VAIN jos todella haluat tehdä työtä. Terapie ei tee sitä puolestasi, se antaa sinulle välineet tehdä itse.
        Sama periaate, jos päädyt hakemaan omiin ongelmiisi apua psykologilta. Mikä ei ole huono vaihtoehto sekään. Ei tarvitse olla hullu etsiäkseen apua, viisasten hommaa avun pyynti on.

        Ole oma itsesi, ole herkkä ja avoin. Tunnusta virheesi ja ongelmasi, myös vaimolle. Koeta löytää syy niille ja kerro vaimolle nekin. Kerro unelmistasi ja tunteistasi ja kerro miten aiot sen kaiken saavuttaa.

        Onnea Matkaan.


    • miesvaan

      Sano hänelle että rakastat häntä. Ja tee se uskottavasti. Näytä tunteesi muutenkin kuin tekstiviestillä tai kukkapuskalla.

      • aidosti hyvä

        teeskentele,ole tosissasi ja sitä myös jatkossa jos saa pelastettua suhteesi.Toivon hyvää ettei tarvitse laulaa...on myöhä jo,et vastannut tunteisiin...nyt hyvästi jää.


    • halpa vinkki

      Käy ostamassa hierontaöljyä, kirjoita kirje vaimollesi ja hänen tehtävänsä on lukea se, kun sinä hierot niskoja.
      Kerro kirjeessä tunteistasi, ehdota siinä myös jokaviikkoista yhteistä iltaa toistenne kainalossa, jossa puhuttaisiin viikon hyvät ja huonot asiat.
      Korut ja kylpylät eivät auta vaan rehellisyys.

    • Matkalle yhdessä

      Tilaat yllätysmatkan romanttiseen Islantiin, vain te kaksi eikä muita. Eiköhän siellä vaimokulta sula lämpimässä geysirin vedessä, tai sitten pehmiää issikan kyydissä!


      Islantiin, ja pian!

      Jollei kukkaro kestä Islantia, niin vie vaimo yövaellukselle jonnekin mukavalle nuotiolle, jossa on lämmin laavu ja paljon tähtiä...

      • Liinukka

        Meillä ongelmia suhteessa (Kuten aiemmin kertonut) mutta miehelläni on tapana korvata pahat teot ostamalla jotain minulle. Se ei minuun enään vaikuta koska se on niin helppoa saada rahalla.
        Itse haluaisin vain sitä että mies olisi tehnyt itse jotain (esim. ruuan, tai siivonnut ja hankkinut ruuan) varannut aikaa vain minulle eli lapset hoitoon, istuisi viereeni ottaisi kainaloon ja kertoisi mitä sydämmellä on ja mitä tulevaisuudelta haluaisi ja vakuuttaisi että yrittää vaikeuksien yli. Se ei todellakaan ole mieheni tapaista joten jos niin tekisi, varmaan pyörtyisin mutta olisin onnellinen.


    • iloinen vaimo

      No, riippuu mikä teille yleensä on se ongelma. Jos esim. puhumattomuus, niin järjestä teille aikaa, jolloin kerrot kaikki mitä tunnet häntä kohtaan, ja mitä odotat teiltä, ja mitä olet valmis teidän hyvaksi tekemään. Jos taas ongelmana on se, että sanoillanne ei ole katetta, esim. tyhjät lupaukset, niin on turha taas luvata, vaan teot puhuvat puolestaan. Korjaa joku asia edes hetkellisesti ja tee jotain. esim. jos kotitöiden teossa tasapuolisesti on ongelmia, niin siivoa koko koti. Jos taas arki sujuu, ja ongelma on nomenomaan se arkisuus, silloin romanttisuus ja yllätyksellisyys ja huomaavaisuus toimii.
      (Enkä nyt tarkoita että olettaisin sinun nimenomaan olevan syypää ongelmiinne, vaimoasi on vaikeampi neuvoa, kun hän ei ole tässä kirjoittamassa.)
      Niin ja muistele suhteenne alkua, teittekö silloin jotain, mitä ette enää ole tehnyt. Jos keksit jotain tällaista toteuta se. romanttisuus riippuu siitä mistä te pidätte. Itselle tuli tällaisia mieleen, en tiedä onko ne ihan avioliiton pelastus-tasoa mutta yritetään..
      *siivottu koti täynnä palavia kynttilöitä. Lattialle levitetty pehmusteita kauniisti peiteltynä jollain vaikka lakanalla. Mies suihkun raikas , siistit vaatteet. Mies hieroo naista, kunnolla ja kauan. Sauna olisi lämpimänä, saunajuotavaa, ja jotain pientä syötävää. Saunassa mies kertoisi vaimolleen kaikkia sellaisia asioita, joita yleensä ei kerro. Mitä tuntee naistaan kohtaan, mitä hänessä arvostaa, kehuu hänen ulkonäköään, kertoo mitä tämä nainen hänelle merkitsee. Saunan jälkeen jos itse tekee ruokaa, antaa siksi aikaa naiselle luettavaksi kirjeen jonka on kirjoittanut tai jonkun lahjan. Saunan jälkeen voi myös lähteä tekemään jotakin, mitä olette tehneet ennen, jolle enää ei ole aikaa, tai josta olette haaveilleet tekevänne. Jos seksi ei ole teillä ongelman ydin, niin hieronnan tai saunan aikana voisi vaimoa seksuaalisesti palvella..

    • Kaffekatti

      Minusta ainakin olisi tosi ihanaa, jos mies siivoaisi koko kodin juurta jaksain, niin että minä saisin olla ihan laiskana! Jos vielä tiskaisi astiat ja pesisi pyykkiä niin olisin tosi onnellinen. Jos sitten laittaisi ruoankin, niin vaipuisin jalkojen juureen pyörtyneenä onnesta...ja laulaisin vie minut minne haluat...ja tee mitä lystäät...

    • Sini

      Olin jo muuttamassa kodistamme pois,kun mieheni vihdoin suostui parisuhdeterapiaan,se on parasta mitä hän suostui tekemään ja näin osoitti välittävänsä suhteestamme.
      Tosin voi olla että vaimosi voi ajatella hieman toisin,jos teidän perheeseen jo on liittynyt terapiaa,psykiatreja..
      Kiva huomionosoitus voisi olla esimerkiksi lahjakortti kosmetologille johonkin hoitoon ja sinä voisit sillävälin kotona kokata hyvän illallisen jonka nauttisitte kaksin (huom)kaksin hyvän viinin kera..

    • Ellu

      Mökkiviikonloppu kahdestaan (tai hotelli, kylpylä tms jos ei mökkeily nappaa.. idea on kuitenki siinä et vaimo olis hellittävänä). Takkatulta, hyvää ruokaa ja juomaa.. ja ROMANTIIKKAA =)
      Aina paremmin toimii jos on mahdollisuus käydä laittamassa mökki kuntoon vaimoa varten (viedä ruokatarvikkeet ym. tarvikkeita.. vaikka ruusuja, kynttiöitä, musiikkia)
      Idea on siinä että toinen todella huomaa kuinka hänen ilahduttaakseen on nähty vaivaa ja samalla molemmilla on mahdollisuus rentoutua ja jutella asioista rauhassa.
      Ei välttämättä halvin vaihtoehto, mut jos on viimeinen mahdollisuus pelastaa avioliitto niin on huono aika pihistellä..?
      Toivottavasti saatte parisuhteen kuntoon! =)

    • vinkkilän neiti

      Jos tuolla "ei mitään kallista" -asenteella olet liikkeellä, voit sanoa hyvästit avioliitollesi. Joskus nimenomaan se sikakallis investointi voi nimittäin olla juuri se, mikä saa muijasi epäilemään, ettet sittenkään olisi se laskelmoiva tunneköyhä ääliö, jona hän on sua alkanut pitää.
      Suklaarasialla tai ruukkukasvilla et avioliittoasi enää tässä vaiheessa pelasta.

    • tyttö

      Päätä, että esim. 3 kuukauden ajan joka päivä käytät tunnin suhteen parantamiseksi. Oletkin jo saanut hyviä vinkkejä. Käytännössä tämä voisi olla esim. kotitöihin osallistumista, vaimon hemmottelua, kahdenkeskistä aikaa... mitä nyt keksitkin. Päätarkoitus on saada vaimo tuntemaan itsensä rakastetuksi.

      En ole parisuhde-ekspertti, mutta itse aloitin vastaavan 3 kuukauden liikuntaprojektin, tunti päivässä. Jos jonain päivänä ei ehdi, niin jonain toisena päivänä voi urakoida useamman tunnin, kuitenkin niin, että joka viikko tulee se 7 tuntia täyteen. Projekti vaatii hieman itsekuria ja kyseessä olevan asian laittamista ykkösprioriteetille määrätyksi ajaksi. Tulokset ovat toivottavasti positiivisia.

      Elämä ja onni ei tosin ole suorittamista, mutta joskus sitä hikoilua ja "raakaa työtä" asian eteen tarvitaan. Vähän niin kuin opiskeluissa, ei opi, jos ei tee mitään. Vaatii työtä ja vaivaa, mutta lopputulos palkitsee.

      Tuntuu typerältä antaa neuvoja toisille, koska itsessä olisi niin paljon korjattavaa. Ajattelin kuitenkin, että on kiva kannustaa toisia ja sillä mielellä tämän kirjoitin. =)

    • Anna

      Naisena sanoisin et pelasta avioliittosi olemalla arjessa oikeesti mukana eli ole kiinnostut juuri niistä asioista mitkä teille yhdessä kuuluu sinne neljän seinän sisään!!!

    • Anonyymi

      Todistukseni priest manuka kuinka hän palautti rauhan takaisin perheelleni, kun vaimoni jätti minut ja lapset entiselle poikaystävälle, jonka hän päiväsi ennen kuin menimme naimisiin ja erotettiin perheestäni, elämä ilman häntä oli hyödytöntä minulle ja lapsille minä todella Tarvitsin hänen selkäänsä, enkä halua, että lapseni varttuisivat ilman asianmukaista hoitoa äidistä, mutta kiitos Jumalaa tänään siitä, että hän käytti priest manuka palauttaakseen ja palauttaakseen hänet kotiinsa missä hän kuuluu. tässä hänen yhteydenpito kaikkiin, jotka lukevat todistukseni ja tarvitsevat hänen palvelua. [email protected] whatsapp 393512671600

    • Anonyymi

      Avioliitto?Avoliitto?
      Mitä ne on ???

    • Anonyymi

      Vinkkinä teille jotka haluatte yrittää pelastaa avioliittonne, suosittelen tsekkaamaan tämän sivun ja lukemaan ihmisten tarinoita jos Lontoo taittuu :) Moni on saanut avun vaikka tilanne näyttänyt olevan jo lohduton. https://e7a0a6zas6ekr24qblqapnwbjx.hop.clickbank.net/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe