yksi tontti kaksi tarkoitusta

kemintyyliin

10

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnuotolloja

      Mitä mitä! Onko tuo totta! Ensimmäinen kotiottelu pelattu,uusi katsomo rakennettu pikavauhtia ja nyt ollaan siirtämässä kenttää ja katsomoa toiseen paikkaan! Ei mitään järkeä! Eikö tässä käpykylässä kukaan koordinoi näitä suuria hankkeita? Kaupungin palkkalistoilla on kaikensorttisia koordinaattoreita kait enemmän kuin missään kaupungissa ja silti!
      Repikää nuo sariusunelmapaperit tai siirtäkää se unelmointikohde tuonne rupiseen laitakariin ja annetaan uuden katsomon ja hyvän kentän olla entisellä paikallaan!

      • laitakariko

        http://keminwww.kemi.fi/d5web/kokous/20153036-6-2.PDF

        Sitä vaan kohkataan kesäisillä Lumilinnoilla ja Sariuksella. Kuitenkin Kemin matkailun kärkihanke näkyy yllä. Siellähän sivulla 4 seisoo, että Kemin kaupunki ja kaupunginjohto ovat antaneet Laitakarin kehittämisuunnitelmalle täyden tukensa ja pitävät suunnitelmaa alueen KÄRKIHANKKEENA. Meri-Lappi ja Kemi saa kaivatun ja omaleimaisen ympärivuotisen kohteen joka nostaa alueen maailmankartalle.


      • Hömpäppää
        laitakariko kirjoitti:

        http://keminwww.kemi.fi/d5web/kokous/20153036-6-2.PDF

        Sitä vaan kohkataan kesäisillä Lumilinnoilla ja Sariuksella. Kuitenkin Kemin matkailun kärkihanke näkyy yllä. Siellähän sivulla 4 seisoo, että Kemin kaupunki ja kaupunginjohto ovat antaneet Laitakarin kehittämisuunnitelmalle täyden tukensa ja pitävät suunnitelmaa alueen KÄRKIHANKKEENA. Meri-Lappi ja Kemi saa kaivatun ja omaleimaisen ympärivuotisen kohteen joka nostaa alueen maailmankartalle.

        Ja kemi sitoo taas itsensä investointiin joka ei tule ikinä tuottamaan mitään. Tuo selonteko sinällään on hyvin tehty,kyllä sillä rahahanat aukeaa. Mutta tuon haavehömpän toteutus. Talkootyö saaren siistimiseksi on suuri haaste. Kuljetus,työvälineet,talkooväen vakuuttaminen tapaturmien varalta,muonitus jne. Mistä löytyy työhön pystyvää talkooväkeä? Tässä käy niin että saaren siistiminen jää kaupungin riesaksi.Kaupunki palkannee töihin velvoitetyöllistettäviä.
        Tuon hankkeen toteutusaikataulu on lyhyt. Kuvitteleeko joku että se pitää?
        Onko hankkesta tarkoituskaan laatia kustannusarviota? Kuka hankkeen toteuttaisi? Ja tärkein: onko suunnitteillakaan tehdä tulovirtalaskelmaa joka osoittaa hankkeen taloudellisesti kannattavaksi?
        Kemin kaupungin ydintehtäviin ei kuulu tällaiseen puuhasteluun osallistuminen. Veronmaksajien rahaa poltetaan surutta tappiollisen mielikuvahömpän tekemiseen.
        Onhan tällä rojektilla tietenkin joillekin tilipussia lihottava vaikutus.Miksi he eivät sijoittaisi omia rahojaan noin loistavan rojektin toteuttamiseen?


      • rupinensaarentynkä

        http://www.perapohjola.fi/rahaa_myonnetty/

        Tuolle on näköjään myönnetty vähän rahaa, mutta eihän se riitä mihinkään. Ilmeisesti maksetaan jollekin palkkaa. Samaa mieltä siitä, että kuka näkee tuon virityksen loistavaksi tulolähteeksi maksakoot infran rakentamisen kokonaisuudessaan ja käärikööt voitot.


      • Hömpäppää
        rupinensaarentynkä kirjoitti:

        http://www.perapohjola.fi/rahaa_myonnetty/

        Tuolle on näköjään myönnetty vähän rahaa, mutta eihän se riitä mihinkään. Ilmeisesti maksetaan jollekin palkkaa. Samaa mieltä siitä, että kuka näkee tuon virityksen loistavaksi tulolähteeksi maksakoot infran rakentamisen kokonaisuudessaan ja käärikööt voitot.

        Kiva kasa euroja on näköjään myönnetty.On ollut kielevästi kirjoitettu hakemus kun on noinkin paljon saatu rahaa jonka voi surutta ja vastuutta käyttää,tietysti asioiden pyörittelyyn osallistuva puuhasteluremmi ottaa kunnolliset korvaukset mihinkään tulokseen johtamattomasta näennäispätemisestä.
        Mutta onhan kuitenkin Veronmaksajilta nyhdetyt eurot takaamassa sen että touhua riittää. Tuloksista viis.


      • vauhtipäällä

      • kärkihankemaksaa
        laitakariko kirjoitti:

        http://keminwww.kemi.fi/d5web/kokous/20153036-6-2.PDF

        Sitä vaan kohkataan kesäisillä Lumilinnoilla ja Sariuksella. Kuitenkin Kemin matkailun kärkihanke näkyy yllä. Siellähän sivulla 4 seisoo, että Kemin kaupunki ja kaupunginjohto ovat antaneet Laitakarin kehittämisuunnitelmalle täyden tukensa ja pitävät suunnitelmaa alueen KÄRKIHANKKEENA. Meri-Lappi ja Kemi saa kaivatun ja omaleimaisen ympärivuotisen kohteen joka nostaa alueen maailmankartalle.

        Laitakari ry ? Aikooko tuo yhdistys rakentaa ja investoida saarelle kaiken infran mitä suunnitelmassa kerrotaan ? Kuka toimii pääkoordinaattorina ?


    • Sari.Isovako

      Tuohon on helppo ratkaisu. Hotelli rakennetaan pylväiden varaan potkupallokentän päälle. Hotellin alimmassa kerroksessa on ravintola, jonka lattiassa on lasi-ikkunoita. Ravintolasta voi katsella, kun pöhölöt juoksee pallon perässä ja potkivat, jos ylettyvät. Potkupalloa voi pelata kovassakin vesi- tai lumisateessa, kun hotelli suojaa kenttää.

    • Asuntoavaraamaan

      Hieno suunnitelma samoin kuin koirapuiston muuttaminen asuinkäyttöön. Aurinkoa voi ottaa Ajoksessa ja koirat vois kusettaa vaikka Jungossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe