Mielikuvitus lentoon!
Mitä tekisit, jos olisit Jeesus?
Itämaan.tietäjä
40433
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 40
Vanhimmat
.
"Säästäisin taksissa kun vain liihottelisi jossakin yläilmoissa"
har!11
.
.
"Mutta ainoa oikea Jeesus on *T I M O S O I N I*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
.
har!11
.
"Kyllä te olette nyt ihan # WÄÄRÄSSÄ !!1!!1!!1!!!11!!!11 #" rouwat hywät
har!1
.
Nousisin kolmantena päivänä haudastani
.
"Silloin olisi hyvä ilmoittaa olevansa agnostikko-jeesus ja haluavansa # LISÄÄ TIETOA !!1!1!1!!!!!11!1!!111!1!!! #"
har!1
.
Ota huoles & käy
tarkoittako mämmy Kaanaan häitä?
turbohiivaa veteen, nih jopa käyminen alkaa
Tiiä e, kutsuttu häihin niihi e.
.
"Biibelbeltissä sanottaisiin # KYLLÄ MEILLÄKI KUALLAHAN #"
har!11
.
Rakas mämmyseni
Ehkäpä sekoin toiseen henkilöön..
mutku iän puolesta tuumasin
että olit tamburiininsoittaja Kaanaassa
Ehkäpä väärinkäsitys johtui Raision Kaanaanmaalla
töppöileviin mucisiaaneja?
Mä muutenkaa e ois niihi bileisiin ehtiny.
Luullaksen pysyisin siellä "taivaassa" ja antaisin pitkät koko muulle helameinalle.
Jos turistimatkalle kaipaisin en ainakaan sinne missä viimeiksi taaperreltiin "oppilasten" kanssa. Ei ollut kokemukset oikein ylentäviä. Jos paranteli sairaita keljuiltiin. Kun herätti kuolleen sama naljailu jatkui. Kun loihti leipää ja kalaa sekä vähän juotavaa hyvä ettei turpiin tullut, no sen ymmärtää kun katselee tuota "kauppajuttua". Kun käveli vetten päällä vinoiltiin siitäkin , eikä kalajuttukaan mennyt oikein putkeen, nythän niillä on jo kalatutkat. Joten kyllä täällä on rauhallista kun vaan eivät "harpuin ,huiluin ,kantelein" porukat soittaisi joskus liian kovaa. Että kyllä täällä on paljon mukavampaa. Ristitkään eivät ole niissä riippumista varten ja keihäillä ei pistellä henkeä pois !!
.
"Israelissa oli paljon # KÄRSIMYSTÄ !1!!1!1!!!!!1!!1!1!!1!11!!! #" kylä mä kärsin
har!1
.
Historian tutkimuksen mukaan, kyseinen järvi oli jäässä.
Kävelisin wetten päällä
ja pilkkisin Pietarin kalasaaliin..
Häissä muuttaisin veden kiljuxi....
Rupeaisin sossutantaxi ja
ruokkisin koko Suomen kahdella kalalla
Astuisin alas ristiltä ja tekisin uuden testamentin
.
"Syökää työttömät # SILAKKAA!!!!!111!!11!!1!!1!1!111!!!! #"
har!1
.
Korkealla hinnalla ruokkisin maahantulijat.
Tietenkin vääräuskoinen profeetta tapetaan het wälittömästi
Pitää laittaa maustetta sekaan, kuten syanidia...
miten niin "jos oisin"
Charruaintiaani monte hyvä..
Et voi olla Jeesus, vaikka Jesus/hesus
ovat deekumaissa yleisin nimi
Olet Suuren Maniton poika (bastardo de Manito)
Älä kuitenkaan häpeä sitä...
Ajattele Ratikkaa, Mammonan orjaa
Nyt taisi Anzzyltä runosuoli puhjeta.
Ihan ekaksi lakkauttaisin uskonnot. :)
Nyt Jaana haaveilee vaan....
Maailmassa on noin 30 000 uskontoa
Mitä eikö Jeesus olekaan ihmeidentekijä? :D
Rakas Jaanaseni<3
Maailmassa on kautta aikojen ollut
ihmeidentekijöitä mm taikuri Iiro Seppälä
Hän on Suomen Skepsis ry jäsen
ja luvannut omasta pånbuukistansa
10 000euroa , jos näkee yliluonnollisen ilmiön
Hameniekat uskovat kaikkeen hölynpölyyn
älynsä vähyydestä
Emmä usko. :)
Niinpä
Olets iis uskoton
Oikea kirjoitusmuoto on uskonnoton. Eri asia kuin uskoton. Olen siis uskonnoton, en uskoton. :)
Uskon moneenkin asiaan, mutten taivaanisään ja jeesukseen.
.
"Agnostikko ei ole jumalankieltäjä vaan haluaa # LISÄÄ TIETOA #"
har!1
.
Antaisin Cristiano Ronaldolle keltaisenkortin, ihan vaan huumori mielessä.
Jopas vaari villiintyikin tästä aiheesta.
No, villi oli avauskin, ja sinulle järjestäisin paikan sirkuksesta, maailman karvaisempana naisena...vaikka luultavasti olet mies, joka tykkää esiintyä naisena netissä.
Voisin mennä aasilla raveihin ja voittaa lähtöni..
Tasoitusajo, antais vielä kierroksen etumatkaa:D Tai volttilähtö, kuten täällä monella kirjoittajalla.
.
"Esiintyisin kaikissa tv-showssa Stiller ja mitä näitä kritiikittömiä nyyperi shouta on"
har!1
.
ensinnäkin lähtisin vihdoin iskän alaisuudesta ja ryhtysin freelanceriksi, se o niin kaavoihinsa kangistunut ukko,
toiseks kirjottaisin kokonaan uuden raamatun, kuka edes jaksaa vielä tavata jotain 2000 vuotta vanhoja sepustuksia joista läheskään kaikki ei oo edes totta..
lopulta kaikki kuitenki ymmärtäis taas kerran väärin kaikki mun yritykset opettaa vain hieman lähimmäisenrakkautta ja rauhassa elämistä ja kaikkeen kyllästyneenä liittyisin Lentävän Spagettihirviön kirkkoon ja eläisin rauhaiseloa jossain loppuikäni (kaukana risteistä!)
.
Lentävän spagettihirviön kirkko sai uskonnon aseman Hollannissa
Torstai 28.1.2016 klo 15.32
"Hollanti on saanut yhden uuden virallisen uskonnon.
Lentävä spagettihirviö on nyt jumala ainakin viidessä maassa."
har!11
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016012821031217_ul.shtml
.
Diskordianismi on paljon makeempi uskonsuunta, siinä jokainen jäsen saa olla paavi.
Antaisin ihmiskunnalle toivon ja rakkauden! :)