Kymco Downtown 300i ABS

santtu-1975

Onko palstalaisilla kokemusta otsikon mukaisesta skootterista, sen hyvistä ja huonoista puolista. Ilmeisesti tehot kokoluokkansa parhaimmistoa, mutta ajoasentoa on lehdissä hieman kritisoitu.

3

2753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gege

      Vastaus tulee vähän myöhään Ilmeisesti olet jo DT:n hankkinutkin.

      Itsellä on nyt ollut 2 vuotta ko laite ABS:llä ja helkkarin tyytyväinen olen. Kilometrejä on nyt minulla tullut kahden ajokauden aikana reilu 11 tuhatta. Nyt kilometrejä n. 24 t.Mtn ylimääräistä ei ole taarvinut tehdä. Öljyt suod. vaihtanut ehkä 4 kertaa, yksi uusi takarengas, yksi ilmansuodatin. Plus muut huoltotoimenpiteet. Itse teen kaikki. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kävin sillä parin viikon reissussa Puolassa Viron,latvian ja Liettuan kautta. Mahtava reissu.

      Minulla vm 2013. Itse olen 180cm, 93 kg ja ajoasento on ihan ok. Isompi givin tuulilasi on sekå kapan takalaukku.

      Suosittelen.

      • santtu_1975X

        TGB X-motion vm.2012, joka on fyysisiltä mitoiltaan samassa kokoluokassa kuin tuo Downtown , mutta varustettuna valitettavasti vain 125cc. moottorilla (samasta mallista on myös 250/300cc moottorilla varustetut versiot), kun tuollainen sattui tulemaan eteen, erään kuolinpesän myy sitä pois erittäin edullisesti sille joka sen hakee pois omakotitalon tallista, kun omakotitalo oli myyty ja pitä saada tyhjäksi.

        Tuo X-Motion on ollut (etenkin hintaansa nähden) ihan kätevä kaupunki-ajokki, ja etenkin viime kesän lämpiminä päivänä (mitä riitti) valitsin sen monasti mielummin auton tilalle kodin ja työpaikan välisiin ajoihin. Ja muutama hieman pidempikin reissu (reilu 200km/kpl) sillä tuli ajettua. Tuo 125cc. moottori vain on maantielle juuri sen verran alitehoinen, että aina ei ihan liikenteen mukana tahdo pysyä. Varmasti tuo 300cc malli antaisi tuossakin sen atrvittavan lisätehon mitä mukava maantieajo vaatisi. Pyörän muut ominaisuudet (jarrut, jousitus yms.) kun hyvin mahdollistaisivat nopeammankin matkanteon kuin mitä tuo 125cc. moottori tarjoaa.

        isompaa Skootteria olen nyt harkitsemassa, mutta tuntuu että niissä valikoimat ovat todella suppeita ja hinnat erittäin kovia (siis käytetyistä nyt puhe).
        Mielenkiintoa olisi joko muutaman vuoden vanhaan Yamaha X-Max 300/400 malleihin taikka sitten vielä astetta isompaan/tehokkaampaan peliin eli BMW C600/650 sport:iin


      • Jäi vahingossa näköjään kirjoitukseni aivan alkuosa pois.

        Eli ei tullut Downtown:a ostettua, vaan tuisen Taiwanilaisvalmistajan ajopeli, eli TGB X-motion


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe