Ratsastusope huutaa täysillä!?!

VihainenÄiti

Miten voi olla, että usein ratsastusopet huutavat täynnä kiukkua äänessä? Tänään tyttäreni oli ratsastamassa ja poikani oli hiekkakasalla/hiekkalaatikolla leikkimässä tuntemattoman pojan kanssa sillä aikaa. Leikkivät kuten monet muut aina hiekkalaatikolla leikkivät. Yhteinen sävel löytyi. Tuntemattomalla pojalla oli ehkä aavistuksen rajumpi leikki(kuten monesti monella muulla on ollut rajumpikin leikki siinä hiekkakasalla.) Ja ratsastusope (tallin yksi omisjajista) alkaa huutamaan kiukkuisesti ja täysillä pojille, että ettekö osaa nätisti leikkiä. ??? Hyvin harvoin minulla on ekaluokkalainen poika mukana tallilla ja hyvin harvoin hänet myös tuon huutamisen jälkeen otankaan mukaan. Kun toisen pojan piti lähteä pois äitinsä kanssa tallilta, niin poikani ei enää uskaltanut jäädä hiekalle leikkimään. Kyllä pisti vihaksi, kun toisten lapsille huudetaan rajummin kuin edes omille lapsille pitäisi huutaa ja vielä aika mitättömästä asiasta jos asiasta ollenkaan. Täytyy katsella muita talleja, jossa olisi fiksu ja täysjärkinen ratsastusope/tallin omistaja. Mahtaako löytyä Varsinais-Suomesta sellaista tallia ollenkaan? Tyttö kun haluaa jatkaa ratsastusharrastusta. Äitinä vaan on kurja maksaa huimia summia tallille, jossa käyttäydytään TÖYKEÄSTI asiakkaita kohtaan!!! Tallin psteet laskivat huimasti.

1

209

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bambiponinomistaja

Todennäköisesti siksi, koska hevoset pelästyvät hyvin helposti, ja tän jo tajusin kun mun russtamma, bambi tuli kotiin. Pari poikaa huuteli kun käveli tallin vierestä mun ponille ja hän oli ihan peloissaan jo valmiiksi ja sitten häntä piti rauhoitella 30min. Että ratsastuksen opettajat tekevät sen vain sen takia että hevoset eivät pelkäisi tai tulisi pelokkaiksi. Mulle on huutanut ratsastus opettaja ennen kun sain bambin esim. Siitä että se on meidän syytä että tallilla pidetään koiraa auki ja hevonen melkein potkasee sitä. Se on asiallista koska tallissa oli meluisaa ja koira riehaantu. Mut nyt kyllä kunnioitetaan paremmin kun bambin sain. Ja sain bambin 1.6.2016

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      121
      2553
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1862
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      76
      1050
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1001
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      915
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      878
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      801
    Aihe