Ratsastusope huutaa täysillä!?!

VihainenÄiti

Miten voi olla, että usein ratsastusopet huutavat täynnä kiukkua äänessä? Tänään tyttäreni oli ratsastamassa ja poikani oli hiekkakasalla/hiekkalaatikolla leikkimässä tuntemattoman pojan kanssa sillä aikaa. Leikkivät kuten monet muut aina hiekkalaatikolla leikkivät. Yhteinen sävel löytyi. Tuntemattomalla pojalla oli ehkä aavistuksen rajumpi leikki(kuten monesti monella muulla on ollut rajumpikin leikki siinä hiekkakasalla.) Ja ratsastusope (tallin yksi omisjajista) alkaa huutamaan kiukkuisesti ja täysillä pojille, että ettekö osaa nätisti leikkiä. ??? Hyvin harvoin minulla on ekaluokkalainen poika mukana tallilla ja hyvin harvoin hänet myös tuon huutamisen jälkeen otankaan mukaan. Kun toisen pojan piti lähteä pois äitinsä kanssa tallilta, niin poikani ei enää uskaltanut jäädä hiekalle leikkimään. Kyllä pisti vihaksi, kun toisten lapsille huudetaan rajummin kuin edes omille lapsille pitäisi huutaa ja vielä aika mitättömästä asiasta jos asiasta ollenkaan. Täytyy katsella muita talleja, jossa olisi fiksu ja täysjärkinen ratsastusope/tallin omistaja. Mahtaako löytyä Varsinais-Suomesta sellaista tallia ollenkaan? Tyttö kun haluaa jatkaa ratsastusharrastusta. Äitinä vaan on kurja maksaa huimia summia tallille, jossa käyttäydytään TÖYKEÄSTI asiakkaita kohtaan!!! Tallin psteet laskivat huimasti.

1

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bambiponinomistaja

      Todennäköisesti siksi, koska hevoset pelästyvät hyvin helposti, ja tän jo tajusin kun mun russtamma, bambi tuli kotiin. Pari poikaa huuteli kun käveli tallin vierestä mun ponille ja hän oli ihan peloissaan jo valmiiksi ja sitten häntä piti rauhoitella 30min. Että ratsastuksen opettajat tekevät sen vain sen takia että hevoset eivät pelkäisi tai tulisi pelokkaiksi. Mulle on huutanut ratsastus opettaja ennen kun sain bambin esim. Siitä että se on meidän syytä että tallilla pidetään koiraa auki ja hevonen melkein potkasee sitä. Se on asiallista koska tallissa oli meluisaa ja koira riehaantu. Mut nyt kyllä kunnioitetaan paremmin kun bambin sain. Ja sain bambin 1.6.2016

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe