Ratsastusope huutaa täysillä!?!

VihainenÄiti

Miten voi olla, että usein ratsastusopet huutavat täynnä kiukkua äänessä? Tänään tyttäreni oli ratsastamassa ja poikani oli hiekkakasalla/hiekkalaatikolla leikkimässä tuntemattoman pojan kanssa sillä aikaa. Leikkivät kuten monet muut aina hiekkalaatikolla leikkivät. Yhteinen sävel löytyi. Tuntemattomalla pojalla oli ehkä aavistuksen rajumpi leikki(kuten monesti monella muulla on ollut rajumpikin leikki siinä hiekkakasalla.) Ja ratsastusope (tallin yksi omisjajista) alkaa huutamaan kiukkuisesti ja täysillä pojille, että ettekö osaa nätisti leikkiä. ??? Hyvin harvoin minulla on ekaluokkalainen poika mukana tallilla ja hyvin harvoin hänet myös tuon huutamisen jälkeen otankaan mukaan. Kun toisen pojan piti lähteä pois äitinsä kanssa tallilta, niin poikani ei enää uskaltanut jäädä hiekalle leikkimään. Kyllä pisti vihaksi, kun toisten lapsille huudetaan rajummin kuin edes omille lapsille pitäisi huutaa ja vielä aika mitättömästä asiasta jos asiasta ollenkaan. Täytyy katsella muita talleja, jossa olisi fiksu ja täysjärkinen ratsastusope/tallin omistaja. Mahtaako löytyä Varsinais-Suomesta sellaista tallia ollenkaan? Tyttö kun haluaa jatkaa ratsastusharrastusta. Äitinä vaan on kurja maksaa huimia summia tallille, jossa käyttäydytään TÖYKEÄSTI asiakkaita kohtaan!!! Tallin pisteet laskivat huimasti.

2

300

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heheepee

Se on ihan ymmärrettävää että se huutaa koska jos ponit pelästyvät siitä ei hyvää seuraa. Ja miks ees pitää tulla kertoo tollasii juttui? Mä saan muuten ponin tänään se tulee meille 2h päästä

• 5234431

No sinänsä asiatonta huutaa noin. mutta ei se ole mikään lastentarha jossa kakarat riehuu. Eläimet ja ihmiset stressaantuvat siitä. Ei lapsia omalle työpaikallekaan yleensä viedä viettämään päiviä ja talli on ratsastusmaikan työpaikka. Hyvä, ettet enää vie lapsiasi toivottavasti millekään tallille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe