Tuore tutkimus sen paljasti

jopas.naurattaa

24

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahhahhahahahahha

      Itsestäänselvyytenä voidaan todeta että 99,9 % ei luota Meidän Venäjä -höpinään ja 100 % ei luota ootilais-vajakkeihin. Vain ootilainen on niin typerä että luulee muuta.

      • 86848584

        Sulla on vissiin vähän vaikeeta?

        Sitä paitsi siellä MV:ssä on monia juttuja jotka on myös valtamediassa, että sellasta.


      • dagsdfgasdfg

        Onhan siellä niitä, jotka Janitskinin Venäjältä rahoitettu politbyroo katsoo sopivan omaan vastenmieliseen agendaansa.


    • asdfghfdshfg

      Yhyy, valtamedia, yhyy. Tulkaa apuun, Ilja ja Vladimir, valtamedia kiusaa!

    • lue.kansan.uutiset

      Täällä on taas pari kemin kommaria laulamassa samoja jankutuksia, jostain ooteista ja meidän venäjästä. Vaan eikös kommarit ole aina venäjästä pitänyt.

      Kummallista kun eivät osaa vastata mitään itse aloitukseen, mutta kun heikkoälyinen komu on.

      • Ahhahahahah

        Ootipojathan sitä Putinin laulua laulaa. Kriisin aikana löytävät itsensä turvasäilöstä kiinniotettuna.


    • On olemassa vain kahdenlaista mediaa. Pakkomaksu media ja oikea media.
      No tuloni on niin pienet (alle 10 000€/v) ettei tuosta pakostakaan tarvi maksaa.

    • Paljon.lukeva

      Luotettavimmat mediat ovat YLE, Helsingin Sanomat ja Kansan Uutiset. Huonoimmat Venäjän rahoittamat MV, Verkkomedia ja Vastavalkea.

      • Mussutimussuti

        Sinä luet siis Suomen Pravda ja sen kannatus lehtisijä. Ehkäpä kannattaisi laajentaa repertuaariasi, vaikka ulkomaisiin? The Guardian olisi varmaankinsellainen pehmeä siirtyminen, jonka jälkeen jotain muuta?


      • tyypillistä

        Noin sanoo tyhmä viherpunikki.


      • Ahhahahahhaha
        Mussutimussuti kirjoitti:

        Sinä luet siis Suomen Pravda ja sen kannatus lehtisijä. Ehkäpä kannattaisi laajentaa repertuaariasi, vaikka ulkomaisiin? The Guardian olisi varmaankinsellainen pehmeä siirtyminen, jonka jälkeen jotain muuta?

        Oikein "kannatus lehtisijä"? Hyvinkö meni kiertokoulu väärään suuntaan?


      • sdfghdfghs
        Ahhahahahhaha kirjoitti:

        Oikein "kannatus lehtisijä"? Hyvinkö meni kiertokoulu väärään suuntaan?

        Äläs ny. Odin-onanistiksi tuon kirjoitustaito on jopa hyvä.


      • eehehehee
        sdfghdfghs kirjoitti:

        Äläs ny. Odin-onanistiksi tuon kirjoitustaito on jopa hyvä.

        Sinulla punikilla sen sijaan ei.


    • Yhioyu

      Nämä oodinfobiaan takertuneet eivät lue ja jos lukevatkin sanomalehtiä niin eivät ymmärrä lukemaansa. Ja sekaantuvat siksi asioihin joista eivät mitään tajua ja riekkuvat kaikkien kiusana.

      • Ahhahhahahahahha

        Miksi ooti-pellet sekaantuu sitten mihinkään asiaan koska eivät tajua yhdestäkään asiasta mitään. Ei apukoulu kovin pitkälle kanna.


      • asdfgasdfgsdf
        Ahhahhahahahahha kirjoitti:

        Miksi ooti-pellet sekaantuu sitten mihinkään asiaan koska eivät tajua yhdestäkään asiasta mitään. Ei apukoulu kovin pitkälle kanna.

        Sait noin lyhyeen tekstiin mahtumaan ainakin 7 kielioppi- ja lauseenmuodostusvirhettä. Sinuna en puhuisi muiden koulunkäynneistä yhtään mitään.


    • Mediakritiikkiä

      Luin tutkimuksen. Esim. otanta, virhemarginaali, jne, puuttuvat eli nolla tutkimus.

      • Ouiytf

        Valtamedia on niin huolissaan että. Tämä huolestuneisuus on lisääntynyt samaan tahtiin kuin painetun median suosio on romahtanut. Ja valtamedian luotettavuus myös. Suurin romahdus on tapahtunut parin vuoden aikana. Mitä sellaista on tapahtunut Suomessa ja euroopassa joka on tuon romahduksen aiheuttanut?
        Kun tapahtumista kerrotaan vain yhtä oikeaa totuutta ja mielipiteitä ilman mitään poikkipuolista näkemystä niin sehän herättää heti epäilyksen.Ja vaihtoehtomedia saa lukijoita.


      • Takaisinkouluun
        Ouiytf kirjoitti:

        Valtamedia on niin huolissaan että. Tämä huolestuneisuus on lisääntynyt samaan tahtiin kuin painetun median suosio on romahtanut. Ja valtamedian luotettavuus myös. Suurin romahdus on tapahtunut parin vuoden aikana. Mitä sellaista on tapahtunut Suomessa ja euroopassa joka on tuon romahduksen aiheuttanut?
        Kun tapahtumista kerrotaan vain yhtä oikeaa totuutta ja mielipiteitä ilman mitään poikkipuolista näkemystä niin sehän herättää heti epäilyksen.Ja vaihtoehtomedia saa lukijoita.

        Tuliko liian vaikeita sanoja.
        http://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/mika_on_virhemarginaali

        Valitettavasti artikkeli ei ole selkokielellä, mutta yritetään kuitenkin.


      • Ahhhahhahahaha

        Ei tuommonen ooti-lökäpöksy pääse muuhun kouluun kuin koirakouluun. Siellä tuskin opetetaan suomen kieltä.


      • Hotjhgg
        Ahhhahhahahaha kirjoitti:

        Ei tuommonen ooti-lökäpöksy pääse muuhun kouluun kuin koirakouluun. Siellä tuskin opetetaan suomen kieltä.

        Jäitkö luokalle tuossa koulussa? Siksi katkera?


      • Ahhhahhahahahahha

        En ollut niitä jotka luokalle jäi. Ne kuuluu nykyisin katupartioon.


    • Ei.natsit.ole.ratkaisu

      Vaihtoehtomedialla natsit tarkoittaavat valehetelua.

      • Ouyft

        Puhutko nyt totta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe