Jos sanoudun irti kesäloman aikana niin että palaan töihin 1 päivää niin olenko oikeutettu lomarahan 50%
jos irtisanoudun ennen kesälomaa menetänkö koko lomarahan?
lomarahan maksaminen
tumpelo69
4
203
Vastaukset 4
- Tulonsiirtosopimus
Eikös lomarahat lahjoiteta nykyään tulonsiirtosopimuksen (kiky) nojalla työnantajalle.?
- Tietämys
Jos palaat kesälomalta päiväksi töihin, saat "lomaltapaluu" rahan joka on lomapalkasta 50% ei ole merkitystä irtisanotko lomalla.
- tumpelo69
jääkö toinen puolisko saamati? eli se joka maksetaan lomalle lähtiessä?
- omantessinlukenut
Kannattaisi lukaista oman tessin lomarahapykälä. Meillä saa koki limarahan vaikka työsuhde loppuisi ennen lomaa, mutta se ei päde läheskään kaikilla aloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628