SADEPÄIVIEN MUSAKETJU

35

262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LISÄÄN VIELÄ ETTÄ OLEN SAIRAS LASTENRAISKARI oho caps lock

    • Mistä tiesit että täällä on märkää😅

      • Katsoin sääkartasta. Nyt täällä paistaa aurinko, voisi mennä kitkemään tulevaa kukkapenkkiä... ei jaksa, kun ei ole multaa


      • runontaja kirjoitti:

        Katsoin sääkartasta. Nyt täällä paistaa aurinko, voisi mennä kitkemään tulevaa kukkapenkkiä... ei jaksa, kun ei ole multaa

        kitkemistä lapsissakin on riittää pahoja tapoja on juurtunut kiinni ja mitä isompia sitä vaikeampaa ne on saada pois mistä lie johtuu, siihen ei mullat auta.

        Kukat ovat aina kauniita ja luovaa. on hienoa nähdä että sinäkin kasvatat kauniita kukkia. Sinun pitää hakea sitä multaa.


      • goldrose kirjoitti:

        kitkemistä lapsissakin on riittää pahoja tapoja on juurtunut kiinni ja mitä isompia sitä vaikeampaa ne on saada pois mistä lie johtuu, siihen ei mullat auta.

        Kukat ovat aina kauniita ja luovaa. on hienoa nähdä että sinäkin kasvatat kauniita kukkia. Sinun pitää hakea sitä multaa.

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa


      • runontaja kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa

        Minulla on pyykkimeri pieniä vaatteita, joita piisaa.vieläkin saisi ne ylimääräiset välistä pois.tyttö halusi lämmittää meille eilistä ruokaa. En jaksaisi näitä pyykkejä. Muuton jälkeen ne lisäänty vaikka ne pussissa ne levitettiin nukumahuone täyteen. Olen saanut 20pyykkikoneellista pestyä viime viikolla ja vielä kun saisi kaappii. Osa jo taas pyörii lattioilla ja välissä on "pieniä vaatteita" ei vaan jaksaisi.

        Sain vielä tämmöisen ja nyt kärsin erittäin paljon väsymyksestä koska ei pysty 2tuntia piteempää ja tottua yö unet ihan pilalla. Paineet miten sattuu.


      • goldrose kirjoitti:

        Minulla on pyykkimeri pieniä vaatteita, joita piisaa.vieläkin saisi ne ylimääräiset välistä pois.tyttö halusi lämmittää meille eilistä ruokaa. En jaksaisi näitä pyykkejä. Muuton jälkeen ne lisäänty vaikka ne pussissa ne levitettiin nukumahuone täyteen. Olen saanut 20pyykkikoneellista pestyä viime viikolla ja vielä kun saisi kaappii. Osa jo taas pyörii lattioilla ja välissä on "pieniä vaatteita" ei vaan jaksaisi.

        Sain vielä tämmöisen ja nyt kärsin erittäin paljon väsymyksestä koska ei pysty 2tuntia piteempää ja tottua yö unet ihan pilalla. Paineet miten sattuu.

        http://www.hengitysliitto.fi/fi/hengityssairaudet/uniapnea/cpap-laitteen-kaytto-ja-huolto

        Siis tämmöinen



      • runontaja kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa

        Kitketty ja kylvetty. Enää 2 x 2 m tekemättä


      • En usko toi laite ei ole auttanut mitään. Miten ihmeessä pidän paineet kun siinä ei ole säätövaraa.
        Olen epäilyt jo pitkään ja diagnoosi vaan helpottaa ettei väsymys ole vain masennuksesta vaan masennus tulee väsymyksestä.

        Kummallakin vanhemmallani on uniapnea ja tytölläni todettiin 1v. Toivotaan että saan paineet kuntoon ehkä voin saada jotain muutakin hoitoa.


      • goldrose kirjoitti:

        En usko toi laite ei ole auttanut mitään. Miten ihmeessä pidän paineet kun siinä ei ole säätövaraa.
        Olen epäilyt jo pitkään ja diagnoosi vaan helpottaa ettei väsymys ole vain masennuksesta vaan masennus tulee väsymyksestä.

        Kummallakin vanhemmallani on uniapnea ja tytölläni todettiin 1v. Toivotaan että saan paineet kuntoon ehkä voin saada jotain muutakin hoitoa.

        Käy kysymässä mistä olet saanut, saisiko pienempää mallia.
        Tuolla kyllä sanotaan "Hoitohenkilökunta, yleensä unihoitaja, opettaa sinulle laitteen käytön, sovittaa oikeanlaisen maskin sekä opastaa niiden huollossa.". Ovat olleet huolimattomia


      • Tyyliin vaan sano että voin palauttaa koska vaan.
        Pesut juu opasti, ei hirveästi tukenut käyttöä,sano koska vaan voi palauttaa ettei jää käyttämättä.Ei kertonut että pitkäaikaiskäyttö vaan elokuussa menen takaisin. Vaikka lapuissa lukee pitkä aikaiskäyttö.
        Ei niitä paineita katsottu yhdessä ollenkaan vaan pesut kertoi. Kyllä naamaria sovitin ja ahtoi hapen tulla ja kehuin että tuntuu että saa muutenkin paremmin happea ja valitsi kokomaski.

        En edes tiennyt että piti osata paineita osata katsoa luin käyttö ohjeita ja tuo kone nostaa paineita ihan itse asteittain 10 kohalla koen etten saa happea ja 6 etten saa happea eli alussa mutta opasti myös soittaan mutta jos on opastanut jo niin monta voihan sitä olla unohtaa olla kertomatta jotain.

        Pitäis soittaa maanantaina kun koko viikolla ei ole saanut soitettua inhoan niin soittamista. Noi paineet ihan heittää, onko minulla väärä laite? Nousee 6-18. Sille se asetettu ja itse en pysty muuttaa niitä.


      • paakarianzzy
        runontaja kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa

        parahin Ruuna

        vältä vuohenputkea...tekee impoxi

        Väinönputki taas on erektiota aiheuttavaa

        ex-muija toi sitä......jostain syystä.....

        Käytin sen pitkopullan leipomiseen

        Uunissa pullasta tuli jåttimäinen

        ei edes buddy olisi sitä kerrällä syönyt


      • goldrose kirjoitti:

        Tyyliin vaan sano että voin palauttaa koska vaan.
        Pesut juu opasti, ei hirveästi tukenut käyttöä,sano koska vaan voi palauttaa ettei jää käyttämättä.Ei kertonut että pitkäaikaiskäyttö vaan elokuussa menen takaisin. Vaikka lapuissa lukee pitkä aikaiskäyttö.
        Ei niitä paineita katsottu yhdessä ollenkaan vaan pesut kertoi. Kyllä naamaria sovitin ja ahtoi hapen tulla ja kehuin että tuntuu että saa muutenkin paremmin happea ja valitsi kokomaski.

        En edes tiennyt että piti osata paineita osata katsoa luin käyttö ohjeita ja tuo kone nostaa paineita ihan itse asteittain 10 kohalla koen etten saa happea ja 6 etten saa happea eli alussa mutta opasti myös soittaan mutta jos on opastanut jo niin monta voihan sitä olla unohtaa olla kertomatta jotain.

        Pitäis soittaa maanantaina kun koko viikolla ei ole saanut soitettua inhoan niin soittamista. Noi paineet ihan heittää, onko minulla väärä laite? Nousee 6-18. Sille se asetettu ja itse en pysty muuttaa niitä.

        Siis ilman ei happea.


      • apneaanzzy
        goldrose kirjoitti:

        Tyyliin vaan sano että voin palauttaa koska vaan.
        Pesut juu opasti, ei hirveästi tukenut käyttöä,sano koska vaan voi palauttaa ettei jää käyttämättä.Ei kertonut että pitkäaikaiskäyttö vaan elokuussa menen takaisin. Vaikka lapuissa lukee pitkä aikaiskäyttö.
        Ei niitä paineita katsottu yhdessä ollenkaan vaan pesut kertoi. Kyllä naamaria sovitin ja ahtoi hapen tulla ja kehuin että tuntuu että saa muutenkin paremmin happea ja valitsi kokomaski.

        En edes tiennyt että piti osata paineita osata katsoa luin käyttö ohjeita ja tuo kone nostaa paineita ihan itse asteittain 10 kohalla koen etten saa happea ja 6 etten saa happea eli alussa mutta opasti myös soittaan mutta jos on opastanut jo niin monta voihan sitä olla unohtaa olla kertomatta jotain.

        Pitäis soittaa maanantaina kun koko viikolla ei ole saanut soitettua inhoan niin soittamista. Noi paineet ihan heittää, onko minulla väärä laite? Nousee 6-18. Sille se asetettu ja itse en pysty muuttaa niitä.

        goldrose muruseni<3

        Umiapneetikot ovatn90% yhteiskunnan syöpä

        Syy on useimmiten läskinen kaksoisleuka

        järkkyjä bulimidisa kuorsaajia allihuuppa

        Tosin on myös ruipeloita apneetikkoja





        Tosin on


      • apneaanzzy kirjoitti:

        goldrose muruseni<3

        Umiapneetikot ovatn90% yhteiskunnan syöpä

        Syy on useimmiten läskinen kaksoisleuka

        järkkyjä bulimidisa kuorsaajia allihuuppa

        Tosin on myös ruipeloita apneetikkoja





        Tosin on

        Kiusaajan tunnistaa herjaamisesta


      • basisit_

        Kastele vuoteesi tai käy potalla


      • satu-mari

    • Sadepäivät alkaa ottaa jo pattiin. On ollut tosi kurja (lue: kiukkuinen) mieli pari päivää, kun ei päästä tekemään pihahommia. Siellä ne kaikki odottaa, litimärkänä, pitkin pihaa.
      Tänään pilkisti aurinko pilven raosta. Vihdoinkin!

      ~ Chicago - Nowadays ~
      (The final scene of the 2003 musical "Chicago" - Renee Zellweger and Catherine Zeta-Jones singing the song "Nowadays")

      https://www.youtube.com/watch?v=luef1H24hU8

    • Muksujen hiekkalodjun meri kuivui & märkää santaa flygannu. Riemu muksuil ylimmillään, kuin ladyil näil
      The Voice 2016 Battle - Shalyah Fearing vs. Tamar Davis: "Lady Marmalade"
      https://www.youtube.com/watch?v=BdjTFIO9U2A

    • Kaatohades

      No vittu joo...

      https://www.youtube.com/watch?v=Ov4FYEpJ8kc

    • Pitkätukka-68
    • urheilurunoilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10087
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2291
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2084
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1263
    Aihe